Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Στην έκδοση ομολογιακού δανείου 3 εκατ. ευρώ προχωρά η Foodlink

Η εταιρεία Foodlink ανακοίνωσε ότι, στις 25η Φεβρουαρίου 2015, πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση στην οποία παρέστησαν μέτοχοι, εκπροσωπούντες το 89,63 % του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, δηλαδή 10.398.425 μετοχές σε σύνολο 11.600.888.
Επί του μοναδικού θέματος της ημερήσιας διάταξης η Γενική Συνέλευση αποφάσισε ομόφωνα, όπως η εταιρία προχωρήσει στην έκδοση και τη διάθεση, μέσω ιδιωτικής τοποθετήσεως, κοινού ομολογιακού δανείου, ποσού τριών εκατομμυρίων ευρώ (ευρώ 3.000.000).
Παράλληλα, εξουσιοδοτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας, προκειμένου να διαπραγματευθεί και αποφασίσει τους ειδικότερους όρους εκδόσεως του δανείου, να προβεί σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την υλοποίηση της εκδόσεως του και να ορίσει τους εκπροσώπους της εταιρίας, που θα υπογράψουν την σύμβαση-το πρόγραμμα εκδόσεως κοινού ομολογιακού δανείου μετά συμβάσεων καλύψεως και πρωτογενούς διαθέσεως και ορισμού διαχειριστή πληρωμών και εκπροσώπου των ομολογιούχων δανειστών μεταξύ της εταιρίας και των πιστωτικών ιδρυμάτων που θα επιλεγούν να καλύψουν το δάνειο ως ομολογιούχοι δανειστές, και να ενεργήσουν ως διαχειριστής πληρωμών και εκπρόσωπος των ομολογιούχων καθώς και τις ομολογίες , τις εξασφαλιστικές συμβάσεις και κάθε άλλο σχετικό έγγραφο με το δάνειο και τις εξασφαλίσεις αυτού.

Στήριξη της ΕΕ, στην Πορτογαλία, για τη χρήση LNG στις οδικές μεταφορές

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα στηρίξει την Πορτογαλία στo σχέδιo για την προώθηση της χρήσης υγροποιημένου φυσικού αερίου στις οδικές μεταφορές, επιλέγοντας να τo χρηματοδοτήσει, στο πλαίσιο του προγράμματος πρωτοβουλίας TEN-T Annual Call 2013.
«Το Πρόγραμμα TEN-T της ΕΕ θα στηρίξει με περισσότερα από 150.000 ευρώ το εθνικό σχέδιο ανάπτυξης της χρήσης LNG στις πορτογαλικές οδικές μεταφορές.
Το LNG, μία πιο πράσινη και φθηνή εναλλακτική λύση ως προς τα συμβατικά καύσιμα, θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών αερίων στα φορτηγά μεταφοράς εμπορευμάτων στους κύριους οδικούς άξονες της Ευρώπης», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. 
Η οικονομική στήριξη εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας της ΕΕ να υπάρξει διαφοροποίηση στο μείγμα καυσίμων, στον τομέα μεταφορών. Η Πορτογαλία αναμένεται να προωθήσει πλαίσιο, για τη μετάβαση του τομέα οδικών εμπορευματικών μεταφορών, στο LNG.
Το σχέδιο αυτό θα εποπτεύεται από την Επιτροπή Καινοτομίας και Δικτύων της Κομισιόν (INEA) και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2015.

ΔΝΕ: Προς την σωστή κατεύθυνση η νέα συμφωνία ΟΛΠ – Cosco

Ευελιξία και, προ πάντων, ταχύτητα κινήσεων και αποφάσεων για την  σχηματοποίηση της αναγκαίας λιμενικής πολιτικής, προς την κατεύθυνση περαιτέρω σημαντικών ιδιωτικών επενδύσεων στους λιμένες της χώρας, ζήτησε ο πρόεδρος της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως Ι. Χατζηαντωνίου, στην εκδήλωση συμπλήρωσης 93 ετών της ένωσης.
Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΔΝΕ τάχθηκε υπέρ των επενδύσεων που βελτιώνουν  την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα των λιμένων, προς όφελος των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων, όπως η πρόσφατη συμφωνία ΟΛΠ – Cosco.  
To πλήρες κείμενο της ομιλίας του Ι. Χατζηαντωνίου
«Η Διεθνής Ναυτική Ένωση συμπληρώνει εφέτος 93 χρόνια συνεχούς, δυναμικής και γόνιμης παρουσίας και προσφοράς στην Ναυτι­λιακή Κοινό­τη­τα. Τα Μέλη μας αποτελούν σήμερα τους βασικούς Χρήστες του εμπορικού τμήματος του  λιμένα Πειραιώς  στους σταθμούς διακίνησης Containers τόσο του ΟΛΠ.ΑΕ όσο και του ΣΕΠ.ΑΕ, όπως επίσης στους σταθμούς διακίνησης αυτοκινήτων, καθώς και στον τομέα της Κρουαζιέρας.
Η Ένωσή μας εκπροσωπώντας τους βασικούς πελάτες των εμπορικών λιμένων, στην μακρόχρονη διαδρομή της εί­χε πάντοτε άριστη συνεργασία με τους Παρόχους λιμενικών υπηρεσιών, τις Αρχές του λιμένος και τους Ναυτιλιακούς Φορείς, ενώ παράλληλα είχε  έ­να παρεμβα­τι­κό λό­γο με  τεκμη­ριωμέ­νες θέ­σεις και προτάσεις για την ανάπτυξη της Εθνικής λιμενικής βιομηχανίας.
Οι θέσεις μας αυτές, όπως κατά καιρούς έχουν δημοσιοποιηθεί, εστιάζονται στην ανάγκη λήψης από την Πολιτεία των καταλλήλων μέτρων για την ανάπτυξη του Πρώτου λιμένα της Χώρας, αλλά και των άλλων στρατηγικής σημασίας λιμένων, ώστε να καταστούν  κόμβοι του διεθνούς εμπορίου και διαμετακομιστικά κέντρα, αξιοποιώντας την γεωγραφική μας θέση σε αναπτυξιακό-επενδυτικό πλεονέκτημα.
Επενδύσεις που βελτιώνουν  την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα των λιμένων προς όφελος των Χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων, είναι προς  την σωστή κατεύθυνση, όπως η πρόσφατη κυρωθείσα από την Βουλή  συμφωνία μεταξύ ΟΛΠ-COSCO. Η επένδυση αυτή αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο δαπάνης 230 εκατομμυρίων ευρώ, καθιστώντας τον Πειραιά ένα από τα πλέον σύγχρονα και μεγάλα εμπορευματικά λιμάνια της Ευρώπης, καθ’ όσον δημιουργούνται υποδομές που μπορούν να υποδεχθούν πάνω από 6 εκατομμύρια κοντέινερς ετησίως.
Από πλευράς της Πολιτείας, απαιτείται ευελιξία και προ πάντων ταχύτητα κινήσεων και αποφάσεων, για την  σχηματοποίηση της αναγκαίας λιμενικής πολιτικής, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης στα στρατηγικής σημασίας λιμάνια, περαιτέρω σημαντικών ιδιωτικών επενδύσεων παγκόσμιων διαχειριστών λιμενικών υποδομών, που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την διαγωνιστική διαδικασία.
 Τότε μόνον τα λιμάνια θα αποκτήσουν νέα δυναμική και θα διασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητά τους εν μέσω των δυσμενών οικονομικών συγκυριών. Η ανάπτυξη παρόμοιων δραστηριοτήτων των λιμένων, ευνοεί όπως είναι γνωστό, πολλές άλλες παράπλευρες επιχειρήσεις που αναπτύσσονται παράλληλα και ανοίγονται νέες θέσεις εργασίας.
Δεν πρέπει τέλος να διαφεύγει της προσοχής της Πολιτείας, ότι ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μεγάλες Ναυτιλιακές Εταιρείες επαναπροσδιορίζουν  τις θέσεις τους και τις στρατηγικές τους, σε μία προσπάθεια να καλύψουν τα απαιτητά από το παγκόσμιο εμπόριο. Όπως και να έχει, δεν θα πρέπει να χαθεί η επενδυτική ευκαιρία για τα Ελληνικά λιμάνια, η σημασία των οποίων έχει καταδειχθεί τόσο από τους Χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων- Μέλη της Δ.Ν.Ε., όσο και από τις παραγωγικές τάξεις.
Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τα στελέχη και τους υπαλλήλους των Εταιρειών - Μελών της Ενώσεώς μας, τις Αρχές του Λιμένος, τις Διοικήσεις του ΟΛΠ.ΑΕ, του ΣΕΠ.ΑΕ, των Επιμελητηρίων, των Επαγγελματικών Ενώσεων, καθώς επίσης και τις αρμόδιες διευθύνσεις του Υπουργείου Οικονομικών και των Τελωνειακών Υπηρεσιών, με τις οποίες υπογραμμίζουμε την άριστη συνεργασία μαζί τους, επισημαίνοντας όμως την ανάγκη επίσπευσης της διευθέτησης των προβλημάτων που τίθενται κάθε φορά από την Ένωσή μας».  
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης και αμέσως μετά την ομιλία του, ο  Πρόεδρος της Δ.Ν.Ε. ετίμησε τους διατελέσαντες Προέδρους της Δ.Ν.Ε. – που δεν ευρίσκονται στη ζωή – για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσέφεραν στην Ένωση.
Οι τιμώμενοι τέως Πρόεδροι Δημήτριος Αγγελόπουλος, Νικόλαος Τραυλός και Δημήτριος Θεοδωρίκας, διακρίθηκαν για το ήθος, την αξιοπρέπεια, τις εγνωσμένες επαγγελματικές ικανότητές τους, και την αποτελεσματική συμβολή τους στην δυναμική και ιστορική πορεία της Δ.Ν.Ε., υπήρξαν δε εξέχοντες παράγοντες της Ναυτιλιακής Οικογένειας.
Τις αναμνηστικές πλακέτες παρέλαβαν αντίστοιχα ο κ. Αγγελόπουλος Δ. της Εταιρείας «ΜΕΝΤ ΣΤΑΡ ΑΕ», η κα Τραυλού Μ. Πρόεδρος της Εταιρείας «NEPTUNE LINES», και η κα Θεοδωρίκα Χ. Πρόεδρος  της Εταιρείας «MSC ΕΛΛΑΣ ΑΕ».
Στην εκδήλωση παρέστησαν οι Βουλευτές Πειραιώς κ.κ. Τραγάκης Ι., Κατσαφάδος Κ. και η κα Καρακώστα Ε., ο Δήμαρχος Πειραιώς κ. Μώραλης Ι., ο Πρόεδρος και  Διευθ. Σύμβουλος του ΟΛΠ.ΑΕ κ. Ανωμερίτης Γ., ο Αναπληρωτής Διευθ. Σύμβουλος του ΟΛΠ.ΑΕ κ. Πετρουλής Π., ο Γενικός Διευθυντής του ΟΛΠ.ΑΕ κ. Χατζάκος Στ. ως και στελέχη του Οργανισμού, ο Κεντρικός Λιμενάρχης Πειραιώς  Υπον/χος Λ.Σ. Σαρηγιάννης Γ.,  ο Εμπορικός Διευθυντής του ΣΕΠ.ΑΕ κ. Βαμβακίδης Αν. ως και στελέχη του Σταθμού, ο Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος του ΟΛΗρακλείου κ. Μπράς Ιωάννης, ο Πρόεδρος του ΟΝΠΕ κ. Καμπάκης Β., ο Γεν. Διευθυντής ΕΛΙΜΕ κ. Καστελλάνος Γ., ο Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΠ  κ. Μαυρίκος Ν., ο Αντιπρόεδρος του ΕΕΠ κ. Διακουμάκος Π., ο Πρόεδρος του ΠΑΣΕΝΤ κ. Βασιλόπουλος Θ., ο Πρόεδρος του ΣΩΝΠΑΠ κ. Καρακαλάς Α., η Πρόεδρος της WISTA κα Χάρτμαν Α., πρώην Πρόεδροι και Διευθ. Σύμβουλοι ΟΛΠ.ΑΕ, επώνυμα στελέχη της Ναυτιλιακής Οικογένειας, εκπρόσωποι Ναυτιλιακών Εταιρειών εκ του εξωτερικού ως και στελέχη των παραγωγικών τάξεων. 

Συνολικές προβολές σελίδας