Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Εκδόθηκε το μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο των 50 εκατ. ευρώ της Attica

Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοίνωσε την έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου ύψους Ευρώ 50 εκατ., στα πλαίσια της ληφθείσας αποφάσεως από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 2.9.2014, το οποίο καλύφθηκε πλήρως από επενδυτικά κεφάλαια υπό τη διαχείριση της Fortress Investment Group.

Αμέσως μετά την έκδοσή του, το μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο επαναγοράστηκε στο σύνολό του από την Attica Α.Ε. Συμμετοχών έναντι τιμήματος ίσου με την συνολική ονομαστική αξία των ομολογιών, ήτοι ποσού Ευρώ 50 εκατ., προκειμένου αυτές να είναι διαθέσιμες προς ανταλλαγή με τις ομολογίες της κατά 100% θυγατρικής εταιρίας Blue Star Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. στα πλαίσια της ευρύτερης συμφωνίας με την Fortress.

Σημειώνεται ότι στα πλαίσια της σχετικής συμφωνίας, ο αμερικανικός επενδυτικός οίκος θα καλύψει πλήρως την έκδοση από την κατά 100% θυγατρική Blue Star Ferries εμπραγμάτως εξασφαλισμένων ομολογιακών δανείων, πενταετούς διάρκειας, συνολικού ύψους 75 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά, η συμφωνία προβλέπει ότι η Fortress θα καλύψει πλήρως την έκδοση από την κατά 100% θυγατρική εταιρία Blue Star Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε., εμπραγμάτως εξασφαλισμένων ομολογιακών δανείων, πενταετούς διάρκειας, συνολικού ύψους Ευρώ 75 εκατ., με δυνατότητα πρόωρης εξόφλησης, και συγκεκριμένα:

α) κοινό ομολογιακό δάνειο ύψους Ευρώ 25 εκατ. και

β) ομολογιακό δάνειο ύψους έως Ευρώ 50 εκατ., ανταλλάξιμο μερικώς ή ολικώς με ομολογίες της μητρικής Attica μετατρέψιμες σε νέες μετοχές Attica, μέσω της έκδοσης από την τελευταία μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου έως Ευρώ 50 εκατ. Το δικαίωμα μετατροπής δύναται να ασκηθεί από τον Δεκέμβριο 2015. Η τιμή μετατροπής είναι συνδεδεμένη με τον δείκτη «Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA)» του Ομίλου, οριζόμενη κατ' ανώτατον σε Ευρώ 1,0450 και κατ' ελάχιστον σε Ευρώ 0,5775 ανά μετοχή.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8724-ekdothike-to-metatrepsimo-omologiako-daneio-ton-50-ekat-evro-tis-attica.html

ΝΕΛ: Καταγγελία της σύμβασης για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Β. Αιγαίου



Σε καταγγελία της σύμβασης που αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Βορείου Αιγαίου, αλλά και σε δήλωση επίσχεσης υπηρεσιών, προχώρησε το απόγευμα η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) και η Θυγατρική της «Σι Λινκ Φέρρις» προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, στην καταγγελία της η ακτοπλοϊκή εταιρεία αναφέρει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας αρνούνται «αυθαίρετα και αδικαιολόγητα» να εξυπηρετήσουν τις συμβατικές υποχρεώσεις και να αποδώσουν εμπροθέσμως τα οφειλόμενα μισθώματα, να καταβάλλουν επίσης τα οφειλόμενα ποσά από τις υποχρεωτικές εκπτώσεις κατά την περίοδο από το 2005 έως το πρώτο εξάμηνο του 2012, να προχωρήσουν επίσης σε αναπροσαρμογή του κρατικού ναυλολογίου σε ποσοστό αντίστοιχο του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή και τέλος να συμμορφωθούν στις νόμιμες υποχρεώσεις που απορρέουν από τους ουσιώδεις και απαράβατους όρους των υπογραφόμενων συμβάσεων περί μη παρακράτησης της διαφοράς του ΦΠΑ επί των μισθωμάτων της δημόσιας υπηρεσίας.

Η Nαυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ανακοίνωσε ότι εξαιτίας της ασκηθείσης καταγγελίας από υπαιτιότητα του υπουργείου Ναυτιλίας προβαίνει ταυτόχρονα σε δήλωση επίσχεσης υπηρεσιών που αφορά τις γραμμές του Βορείου Αιγαίου (Θεσσαλονίκη-Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου, Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου και Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι-Αγ.Κήρυκος), με αποτέλεσμα το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» από την Τετάρτη 10-09-2014 θα παραμείνει στο λιμάνι της Καβάλας διακόπτοντας τα δρομολόγιά του, μέχρι συμμόρφωσης του υπουργείου στις συμβατικές του υποχρεώσεις απέναντι στην εταιρεία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΝEL, Γιάννης Αβραντίνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, δήλωσε ότι «η αδυναμία της πολιτείας να εκτελέσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις, μας οδήγησε σε αυτήν την απόφαση». Πρόσθεσε ότι με ευχολόγια δεν γίνεται τίποτα. «Στις συμβάσεις πρέπει και τα δύο μέρη να εκτελούν τις υποχρεώσεις τους» σημείωσε.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώσης, μιλώντας πρόσφατα σε ημερίδα στη Μυτιλήνη για το ακτοπλοϊκό δίκτυο, εστίασε στην αναδιάρθρωση των επιδοτήσεων για τις μακροχρόνιες ατελέσφορες συμβάσεις, αναφέροντας ότι η συγκεκριμένη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Βόρειο Αιγαίο, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της λόγω των οικονομικών της προβλημάτων, με αποτέλεσμα να έχει καταστεί όμηρος των συμβάσεων. Μάλιστα, είχε τονίσει ότι η εταιρεία κλήθηκε σε απολογία και ότι συγκεκριμένη απόφαση αναμένεται να ληφθεί τις επόμενες ημέρες. Επισήμανε ακόμη ότι θα δοθεί οριστική λύση για τις μακροχρόνιες συμβάσεις του Βορείου Αιγαίου που δεν εξυπηρετούνται.

Σημειώνεται ότι τον Ιούλιο κατατέθηκε νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή που δίνει τη δυνατότητα στον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου σε περίπτωση που μια ακτοπλοϊκή εταιρεία αδυνατεί να καλύψει τα δρομολόγια, να αναθέτει απευθείας με την υπογραφή σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας χωρίς την τήρηση διαγωνιστικής διαδικασίας, τη διενέργεια εναλλακτικών δρομολογίων σε πλοιοκτήτη που έχει δρομολογημένα πλοία και πληροί τις προβλεπόμενες από το νόμο προϋποθέσεις έναντι μισθώματος, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8723-nel-kataggelia-tis-symvasis-gia-tin-aktoploiki-syndesi-tou-v-aigaiou.html

Ιόνια Οδός: Να φτάσει μέχρι την Κακαβιά ζήτησε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου

Να τερματίσει στην Κακαβιά η Ιόνια Οδός ζήτησε εχθές με δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κος Καχριμάνη. Ο Περιφερειάρχης υπογράμμισε το πάγιο αίτημα για την βελτίωση του οδικού άξονα μέχρι τα ελληνο-αλβανικά σύνορα, με την Ιόνια Οδό. Αφορμή αποτέλεσε η βελτίωση του οδικού άξονα από Κακαβιά μέχρι Τίρανα, καθώς και του δρόμου προς τον τάφο του Κοσμά του Αιτωλού, τον οποίο επισκέφτηκε, χθες Κυριακή.

«Αυτό προκαλεί μεγάλες υποχρεώσεις στην ελληνική πλευρά, ώστε άμεσα η Ιόνια Οδός να μην σταματήσει στη διασταύρωση Σκλίβανης, αλλά να φτάσει στην Κακαβιά. Αυτό το λέω προς την κεντρική διοίκηση, γιατί πλέον ο δρόμος  από Τεργέστη έως Γιάννενα, θα πρέπει να μας απασχολήσει. Έχουμε ευθύνες ως Ελλάδα να προωθήσουμε αυτά τα πράγματα στον τόπο μας. Και ίσως πρέπει να σκεφτούμε ότι τα εδάφη είναι πολύ πιο βατά στην περίπτωση σύνδεσης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με σιδηροδρομική γραμμή μέσω  του αλβανικού χώρου με την Τεργέστη».

Ο Περιφερειάρχης επανέλαβε την αναγκαιότητα επίσπευσης των εργασιών για την Ιόνια Οδό στην Π.Ε. Ιωαννίνων και ζήτησε  άμεσα να αποδεσμευτεί το στρατόπεδο Αβγού ώστε να "ακουμπήσει" η Ιόνια Οδός στην Εγνατία Οδό.

Για την εκτροπή του Αχελώου
Ο κ. Καχριμάνης επανέλαβε την πάγια θέση της Περιφερειακής Αρχής για την εκτροπή του Αχελώου:

«Θεωρώ ότι είναι εθνικό έγκλημα που δεν τελειώνει το έργο. Είναι ένα έργο έτοιμο, το οποίο θα δώσει μεγάλη ανάσα στην εθνική οικονομία και θα αλλάξει την  τύχη της Θεσσαλίας και της δικής μας περιοχής. Το έργο είναι τελειωμένο, και αποτελεί υποχρέωση της ηγεσίας του Συμβουλίου της Επικρατείας να πάει να το δει  και μετά να βγάλει  αποφάσεις». 

Moνάδα Απορριμμάτων
Στο τελικό του στάδιο βρίσκεται ο διαγωνισμός για την κατασκευή της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Αστικών Στερεών Αποβλήτων (Α.Σ.Α.) Περιφέρειας Ηπείρου, καθώς σήμερα έγινε το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, σύμφωνα με ανακοινώσεις του Περιφερειάρχη κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη.

«Τα πρώτα στοιχεία- όπως είπε-  είναι πολύ ενθαρρυντικά. Οι δύο πρώτες από τις προσφορές που υπάρχουν είναι κατά μακράν μπροστά ως προς το κόστος ανά τόνο των απορριμμάτων στο εργοστάσιο, καθώς και μεγάλο το ποσοστό της ανακύκλωσης που δίνεται και μάλιστα με ασφαλιστικές δικλείδες. Θεωρώ ότι από όλη την Ελλάδα η πιο πετυχημένη προσπάθεια που έγινε αντιμετώπισης των σκουπιδιών είναι στην Ήπειρο. Από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής είμαστε περίπου στα 40 ευρώ/ τόνο σε κόστος, όταν σε άλλες περιοχές το κόστος έχει φτάσει μέχρι τα  57 ευρώ».

ypodomes.com

Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης: Συνολική μελέτη για την κατασκευή αυτοκινητόδρομου

Τουλάχιστον η κυβέρνηση αποδέχεται ότι τα χρήματα που δίνει για το βόρειο οδικό άξονα είναι λίγα και δεν βαφτίζει το κρέας ψάρι...Αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα είναι σκληρή για την Κρήτη. Τα χρόνια που έβρεχε... λεφτά στην Αθήνα, που αποφασιζόταν οι παραχωρήσεις, έστω και με έμμεσα ανταλλάγματα, η Κρήτη...κρατούσε ομπρέλα!

Το συμπέρασμα αυτό βγήκε (για μια ακόμη φορά) και από τη (προ)χθεσινή συνάντηση που έγινε στο υπουργείο Υποδομών για το Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης όπου η πολιτική ηγεσία αναγνώρισε μεν ότι τα κονδύλια που έχει σκοπό να διαθέσει για την επόμενη πενταετία είναι ελάχιστα- 125 εκατ. Ευρώ- αλλά σε αυτή τη φάση δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα αφού χρειάζονται μελέτες, ωρίμανση έργων και μετά...θα πρέπει να βρεθούν οι χρηματοδοτήσεις.

«Εάν είχατε μπει στις παραχωρήσεις τώρα θα είχατε σε 2-3 χρόνια ένα πλήρη αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη» είπε με νόημα η σύμβουλος του υπουργού και φαίνεται πως πολλοί παριστάμενοι συμφώνησαν αν και χθες ζήτημα...παραχώρησης δεν ετέθη άλλωστε ούτε μελέτες και προμελέτες σκοπιμότητας υπάρχουν, τίποτα σχετικό...Έπρεπε αυτό να είχε τεθεί το 2005- 2006, αλλά είπαμε τότε στην Κρήτη οι πολιτικοί μας ταγοί κρατούσαν...ομπρέλες.

Και για να μην τα λέμε όλα...μαύρα η χθεσινή συνάντηση τουλάχιστον από πλευράς ΟΑΚ άφησε και...καλά νέα! Τόσο για ορισμένα τρέχοντα ζητήματα όσο και για το δρόμο της Μεσαράς, τη χρηματοδότηση των μελετών , τη στρατηγική μελέτη που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια.

«Εμείς παρουσιάσαμε τη δική μας δουλειά και το υπουργείο ξέρει ότι το πρόβλημα υφίσταται. Θέλει συνεργασία και συνεχή διεκδίκηση από την πλευρά μας» είπε ο πρόεδρος του ΟΑΚ κ.Ροκαδάκης που συμμετείχε στη συνάντηση με τον κ.Σιμόπουλο, τη σύμβουλο του υπουργού και άλλα υπηρεσιακά στελέχη. Από πλευράς ΟΑΚ ήταν ακόμη ο κ.Κοπάσης και ο κ.Αγαπάκης. Νωρίτερα είχαν συνεργασία για το ίδιο θέμα με τον υφυπουργό κ.Πλακιωτάκη που Κάνει προσπάθειες να πείσει το γραφείο του πρωθυπουργού για το ραντεβού που εκκρεμεί.

Σημασία έχει πάντως και η συνεχής πίεση προς το υπουργείο, όπως όλοι αναγνώρισαν. Και ο διευθύνων σύμβουλος κ.Κοπάσης είπε μάλιστα Κάποια στιγμή ότι «βλέπουμε πως εάν δεν είσαι στο υπουργείο συνέχεια λεφτά δεν έχει»!

Οι μελέτες
Τα στελέχη του ΟΑΚ παρουσίασαν την πλήρη αναφορά για τον βόρειο οδικό άξονα Κρήτης επισημαίνοντας σε κάθε περίπτωση ότι το συνολικό πακέτο δεν μπορεί να είναι αυτό που έχει βγει στη διαβούλευση. Σε πολλά σημεία η πρόταση έγινε αποδεκτή, βεβαια το κρίσιμο παραμένει που θα βρεθούν τα χρήματα.

Το υπουργείο και ο γενικός γραμματέας κ.Σιμόπουλος ουσιαστικά παραδέχτηκαν ότι η Κρήτη είναι ριγμένη, αλλά επεσήμαναν ότι χρειάζεται τώρα ένα σχέδιο βάσει του οποίου μπορεί να δοθεί προοπτική.

«Δώστε μας προοπτική. Και με αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει προοπτική» ζήτησε και ο κ.Ροκαδάκης. Και σε αυτό καταρχήν συμφώνησε ο γενικός του υπουργείου που δεσμεύτηκε για συνεχή συνεργασία και συνεννόηση.

Καταρχήν συμφωνήθηκε:
-Να χρηματοδοτηθούν οι μελέτες που τρέχουν τώρα και να ωριμάσουν έργα και τμήματα που μπορούν να μπουν σε άμεση προτεραιότητα.

-Να προχωρήσουν μελέτες για την οδική ασφάλεια της τάξης των 500.000 ευρώ, που μπορεί να Κάνει και ο ΟΑΚ.

-Να προκηρυχθεί με 7,5 εκατομμύρια ευρώ και άμεσα η μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού η οποία έκτος από τη χωροταξία, τη χάραξη, τα οικονομικά να δείξει και τις προτεραιότητες που υπάρχουν.

«Αυτή η μελέτη έπρεπε να είναι εδώ και χρόνια το εργαλείο στα χέρια μας» τόνισε ο κ.Αγαπάκης.

Το σημαντικό , δεχτηκαν όλοι, είναι να τεθεί έστω και τώρα σε ισχύ ένα σχέδιο το οποίο θα παρακολουθείται, θα εκπονείται και θα χρηματοδοτείται για να μπορέσει σε ένα βάθος χρόνου να προχωρήσει ο βόρειος οδικός άξονας. Διότι με τις σημερινές συνθήκες και τα δεδομένα που υπάρχουν δρόμος δεν θα γίνει.

Άμεσα η Μεσαρά
Μέσα στο επόμενο δίμηνο θα δημοπρατηθεί η εργολαβία- σκούπα για να τελειώσει πια ο πολύπαθος δρόμος της Μεσαράς. Η δημοπρασία θα είναι στα 47 εκατομμύρια ευρώ και είναι όλα έτοιμα για δημοπράτηση (κονδύλια, απόφαση, τεύχη)  και ο λόγος για τον οποίο καθυστέρησε να δημοπρατηθεί είναι ότι άλλαξε τον Αύγουστο ο Νομος για τα δήμοσια έργα.

Το υπουργείο δεσμεύτηκε ακόμη για την άμεση παρακατάθεση των 6 εκατομμυρίων για τις απαλοτριώσεις του δρόμου Γούρνες- Χερσόνησος  και για τη χρηματοδότηση του δρόμου στον Αγιο Νικόλαο (θα τελειώσει μαζί με το αεροδρόμιο Σητείας)

Επίσης ο κ.Σιμόπουλος ήταν θετικός στο να προσληφθεί ένας ενδιάμεσος τεχνικός σύμβουλος για τον ΟΑΚ.

Πηγή: cretalive.gr

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 25 Σεπτεμβρίου 2014

Το Ινστιτούτο Ναυτιλιακών & Οικονομικών Μελετών σε συνεργασία με την InforexS.A, την μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία συλλογής, επεξεργασίας, παροχής και παρακολούθησης χρηματιστηριακών πληροφοριών (Data Vendor) διοργανώνουν Ναυτιλιακό Συνέδριο την Πέμπτη στις 25 Σεπτεμβρίου 2014, στο ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel lμε θέμα:

ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ & ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΕΣ

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου θα είναι η ανάλυση της επιρροής των διεθνών Χρηματιστηριακών αγορών στην άντληση κεφαλαίων για την ναυτιλία,οι σύγχρονες τεχνικές τις οποίες τα treasurydepartments των σύγχρονων ναυτιλιακών εταιρειών μπορούν να εφαρμόσουν καθώς και οι πρακτικές αξιοποίησης των χρηματιστηριακών πληροφοριών ως διαδικασία λήψης επενδυτικών αποφάσεων.

Μέσα από έγκυρες αναλύσεις επιστημόνων, χρηματιστών, οικονομολόγων και αναλυτών της Ναυτιλιακής Οικονομικής, θα επιχειρηθεί να δοθεί στους συνέδρους η μηχανική και η μεθοδολογία κατανόησης των τεχνικών hedging αλλά και κερδοσκοπίας,που η κάθε σύγχρονη ναυτιλιακή αλλάκαικάθε ενημερωμένος τραπεζίτης ή χρηματιστής οφείλει να εφαρμόζει.

Μέσα από την πάντα έγκυρη και εμπεριστατωμένη ανάλυση των συνεργατών της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας συλλογής, επεξεργασίας, παροχής και παρακολούθησης χρηματιστηριακών πληροφοριών της Inforex, οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία “σε πραγματικό χρόνο ή με καθυστέρηση” , να περιηγηθούν στις τεχνικές και τα εργαλεία που η σύγχρονη χρηματοοικονομική μηχανική έχει εφεύρει για τον έλεγχο και την προσοδοφόρα αξιοποίηση όλων των αγορών όπως τα commodities, shippingstocks, shippingbonds, foreignexchange, FFA’s, Συμβόλαια επί ναυλοσυμφώνων, Διεθνείς Χρηματιστηριακοί Δείκτες, κλπ.

Το συνέδριο απευθύνεται στο σύνολο της Ναυτιλιακής βιομηχανίας και προσκεκλημένοι θα είναι Πλοιοκτήτες, μέλη της ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Στελέχη Ναυτιλιακών Εταιρειών, Τραπεζικά Στελέχη, Χρηματιστές, Οικονομολόγοι, Διεθνείς Αναλυτές, Έλληνες και Ξένοι Δημοσιογράφοι, φοιτητές Ναυτιλιακών και Οικονομικών σπουδών, κ.λ.π.



1. Session:Shipping Industry, Stock Markets& Financial Data

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές από τον χώρο των τραπεζών, χρηματιστηριακών, των προηγμένων treasury departments εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών αλλά και την πανεπιστημιακή κοινότητα θα αναλύσουν την στρατηγική, την μεθοδολογία, την μηχανική και τις τεχνικές hedging&speculation στις διεθνείς αγορές με έμφαση τοShipping.



2. Session: Shipping Finance through IPO’s and Private Equities

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές από τον χώρο της Ναυτιλίας και του διεθνούς ShippingFinance, θα αναλύσουν τι εξελίξεις στην σύγχρονη ναυτιλιακή χρηματοδότηση, καθώς και τις εναλλακτικές λύσεις που προσφέρει σήμερα το προηγμένο χρηματοοικονομικό περιβάλλον.


3. Session: Shipping Industry & Banking Finance

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές από τον χώρο των τραπεζών, θα αναλύσουν την προοπτική και το μέλλον του Τραπεζικού δανεισμού και χρηματοδότησης στην Nαυτιλία .

ΕΙΣΟΔΟΣ ΔΩΡΕΑΝ.
ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΑΙΛ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ instimarecl@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας