Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Περισσότεροι από 1.800 εκθέτες, από 93 χώρες, στα εφετινά Ποσειδώνια

Με περισσότερους από 1.800 εκθέτες από 93 χώρες ξεκινούν στις 2 Ιουνίου και λήγουν στις 6 Ιουνίου, τα φετινά Ποσειδώνια στο εκθεσιακό χώρο Μetropolitan Expο, δίπλα στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».  Τα εγκαίνια θα γίνουν το απόγευμα της συγκεκριμένης ημέρας από τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά.
«Η συμμετοχή 1.800 εκθετών από 93 χώρες και περίπου 19.000 επισκεπτών στα Ποσειδώνια 2014 υπογραμμίζει την εξέχουσα σημασία που έχει η έκθεση αυτή για την ναυτιλιακή βιομηχανία, καθότι αποτελεί καταλύτη για την οριστικοποίηση νέων επενδύσεων, παρουσίαση νέων προϊόντων και συζήτηση θεσμικών και τεχνολογικών εξελίξεων που επηρεάζουν άμεσα την βιομηχανία αυτή», επισημαίνουν οι διοργανωτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι η εφετινή διοργάνωση θα συνεισφέρει 50 εκατ. στην εγχώρια οικονομία.
Συγκεκριμένα, ο εκτελεστικός διευθυντής των εκθέσεων Ποσειδώνια κ. Θεόδωρος Βώκος επεσήμανε ότι «τα φετινά Ποσειδώνια θα είναι μεγαλύτερα από ποτέ, γεγονός που αποτελεί μεγάλη πρόκληση για εμάς και θα εντείνουμε τις προσπάθειες μας ώστε να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε εκθέτες και επισκέπτες να έχουν μια παραγωγική εμπειρία και να αποκομίσουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη από τη συμμετοχή τους».
Τόνισε επίσης ότι «η σημασία των Ποσειδωνίων για την χώρα είναι πολλαπλή, καθώς προβάλλουν μια θετική εικόνα της χώρας μας προς το εξωτερικό και παράλληλα συνεισφέρουν περί τα 50 εκατ. ευρώ στην τοπική αλλά και στην εθνική οικονομία της χώρας.
Τα Ποσειδώνια προσελκύουν τουρισμό υψηλής απόδοσης, καθότι οι εκθέσεις συνεπάγονται αυξημένες δαπάνες για κατασκευή περιπτέρων, μεταφορές και εκτελωνισμούς εκθεμάτων, διαμονή και μετακινήσεις, επαγγελματικές συναντήσεις και γεύματα κλπ».


Από ώρα σε ώρα η κατάθεση στη Βουλή του νομοσχεδίου για τα logistics

Με στόχο την περαιτέρω οργάνωση του κλάδου των logistics και την… ευχή να καταστεί η Ελλάδα διαμετακομιστικός κόμβος της ΝΑ Ευρώπης, τα υπουργεία Ανάπτυξης και Μεταφορών πρόκειται να καταθέσουν άμεσα στη Βουλή το σχέδιο νόμου για τα logistics.
«Ίσως και σήμερα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα logistics», ανέφερε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, στη διάρκεια των βραβείων «Transport and Logistics Awards 2014».  
«Τα logistics και οι μεταφορές έχουν μεγάλη σημασία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας. Είναι ενδεικτικό ότι στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020, ένα από τα εννέα τομεακά προγράμματα αναφέρεται στα logistics και τις μεταφορές», υπογράμμισε ο υπουργός Ανάπτυξης, ισχυριζόμενος ότι οι αποκρατικοποιήσεις θα ενισχύσουν τις συνδυασμένες μεταφορές.

Το ν/σ «Ρύθμιση θεμάτων Εφοδιαστικής και άλλες διατάξεις», μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τα εξής:
1) Καθιερώνεται ο ορισμός των Logistics, ορίζονται οι δραστηριότητές τους και καθιερώνεται ο ορισμός των επιχειρήσεων Εφοδιαστικής Αλυσίδας (3PL-3rd Party Logistics), τα οποία δεν υπήρχαν μέχρι τώρα στη νομοθεσία και αποτελούσαν πάγιο αίτημα της αγοράς.
2) Καθιερώνεται η ελεύθερη άσκηση μιας ή περισσότερων δραστηριοτήτων εφοδιαστικής, ενώ μέχρι σήμερα υπήρχε η λάθος αντίληψη ότι για να κάνει ένας 3PL μεταφορικό έργο, πρέπει να δημιουργήσει ξεχωριστή μεταφορική εταιρία.
3) Οι όροι δόμησης των αποθηκών εξισώνονται με αυτούς των βιομηχανικών κτιρίων, το οποίο αποτελεί ένα βήμα προς τις ανάγκες της αγοράς για κτίρια με μεγάλα ύψη.
4) Απλουστεύεται το πλαίσιο αδειοδότησης κέντρων αποθήκευσης (συγχώνευση 2 διαφορετικών νομοθετικών πλαισίων, απλούστευση της διαδικασίας με γνώμονα την περιβαλλοντική επιβάρυνση).
5) Τίθεται το πλαίσιο για την Αστική Μεταφορά και Διανομή Εμπορευμάτων (urban logistics) και για την Πράσινη Μεταφορά Εμπορευμάτων (green logistics), σύμφωνα και με τις Ευρωπαϊκές απαιτήσεις.
6) Θεσπίζεται το πλαίσιο για υποχρέωση των αποθηκών για κυκλοφοριακές συνδέσεις με το οδικό δίκτυο.

Διανοίχτηκε η σήραγγα της Όρθυος, Αθήνα-Θες/νίκη σε 3,5 ώρες το 2017

Στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., που πραγματοποιήθηκε χθες, 29.05.2014, στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κων/νος Σπηλιόπουλος ανακοίνωσε στα μέλη ότι διανοίχτηκε, και στα δύο μέτωπα η σήραγγα της Όρθυος, η οποία είναι το βασικότερο κομμάτι της εργολαβίας 470 «Κατασκευή υποδομής από Χ.Θ. 14+000 έως Χ.Θ. 25+000 (Μεγάλη Σήραγγα) της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Λιανοκλάδι – Δομοκός»   
Συνεχάρη όλο το προσωπικό για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους σε οποιοδήποτε βαθμό, αναφέρθηκε στην τεχνογνωσία και την επαγγελματική αρτιότητα καθώς και στην άψογη συνεργασία με το ανάδοχο σχήμα.
Επίσης επιβεβαιώθηκε η τήρηση του χρονοδιαγράμματος της συγκεκριμένης σύμβασης. Έτσι, οι υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής υψηλών ταχυτήτων, στο νευραλγικό τμήμα Τιθορέα – Δομοκός σύμβαση (635), οι οποίες βρίσκονται στην επόμενη εν εξελίξει εργολαβία (σκούπα) προχωρούν με κανονικούς ρυθμούς και με αυτόν τον τρόπο θα ολοκληρώσει και αυτή το αντικείμενό της εντός του χρονοδιαγράμματος, που έχει τεθεί.
Η σημασία αυτού του γεγονότος είναι τεράστιο γιατί πλέον όλες οι εκκρεμότητες και οι δυσκολίες του παρελθόντος ξεπεράστηκαν και ο νέος σιδηροδρομικός άξονας υψηλών ταχυτήτων (Αθήνα – Θεσ/νίκη – Προμαχώνας και Ειδομένη) ολοκληρώνεται στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (2017) και η απόσταση Αθήνα – Θεσ/νίκη θα γίνεται πλέον σε 3:30 ώρες. 


Συνολικές προβολές σελίδας