Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Προς αναστολή οδεύει η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών

Σε προσωρινή αναστολή της απεργίας διαρκείας, που επρόκειτο να αρχίσει από το Σάββατο προσανατολίζονται, όπως όλα δείχνουν, οι αυτοκινητιστές φορτηγών, μετά τις διαβεβαιώσεις για ικανοποίηση των αιτημάτων τους, που έλαβαν από  τον  υπουργό Υποδομών  Μιχ. Χρυσοχοΐδη. Οι αυτοκινητιστές καταγγέλλουν την πολιτεία για αδράνεια όσον αφορά στην πάταξη της παράνομης μεταφοράς από φορτηγά ξένων χωρών και από Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης εξέφρασε τη βούληση της κυβέρνησης να προωθήσει άμεσα την επίλυση των δίκαιων αιτημάτων τους, που όπως είπε στρεβλώνουν την αγορά οδικών μεταφορών και εμποδίζουν την υγιή ανάπτυξή του.
Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), σε έκτακτη συνεδρίαση του το απόγευμα της Παρασκευής αποφάσισε την αναστολή των κινητοποιήσεων, και την πρόταση αυτή θα καταθέσει στην αυριανή συνεδρίαση.
Έτσι οι τελικές αποφάσεις των εκπροσώπων των Ομοσπονδιών των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων θα ληφθούν το Σάββατο κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής συνδιάσκεψης στην Αθήνα, όπου και θα παρουσιασθούν στο σώμα οι δεσμεύσεις του υπουργού Μεταφορών.

Πηγή: http://www.koutipandoras.gr/article/108482/pros-anastoli-odeyei-i-apergia-ton-idioktiton-fortigon

Σύνδεσμος Φ.Δ.Χ Ρόδου: Ζητά την επέμβαση του εισαγγελέα για τον παράνομο ανταγωνισμό

Να επέμβει ο εισαγγελέας ζητά ο σύνδεσμος Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης της Ρόδου, αφού το πρόβλημα των παράνομων μεταφορών αντί να αντιμετωπίζεται διογκώνεται.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με αναφορά που απέστειλε ο σύνδεσμος ζητά τη συνδρομή του εισαγγελέα προκείμενου να δοθεί λύσει στον αθέμιτο ανταγωνισμό που δημιουργούν σε βάρος των ΦΔΧ ιδιώτες.
Όπως αναφέρει τοπική εφημερίδα, το συγκεκριμένο ζήτημα έχει καταγγελθεί άπειρες φορές στους αρμόδιους φορείς χωρίς όμως να σταματήσει η δράση των παρανόμων ιδιωτών.
Ο σύνδεσμος αναφέρει συγκεκριμένα παραδείγματα ιδιωτών και εταιρειών των οποίων τα φορτηγά δεν διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας, δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ενώ ορισμένα κυκλοφορούν με ξένες πινακίδες.
Διαβάστε αναλυτικά την αναφορά:
«Αξιότιμε κ. εισαγγελέα, τα μέλη του ως άνω συλλόγου μας είναι ιδιοκτήτες-οδηγοί φορτηγών δημόσιας χρήσης και δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στη Ρόδο, πάντα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 
Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, ο σύλλογός μας έχει αντιληφθεί και μπορεί να αποδείξει ότι επιχειρηματίες οδηγοί-ιδιοκτήτες φορτηγών ιδιωτικής χρήσης, παραβαίνοντας πλήρως τις διατάξεις των ν. 1959/1991, 2696/1999 και 2523/1997, προβαίνουν σε πράξεις και συναλλαγές που γίνονται με σκοπό αθέμιτου ανταγωνισμού και κερδοσκοπίας, παράνομες, ανήθικες και αντίθετες με τα χρηστά και συναλλακτικά ήθη. 
Ειδικότερα: 
1) η ομόρρυθμη εταιρεία με την επωνυμία.....α) έχει μετατρέψει παρανόμως το με αριθμό κυκλοφορίας.... φορτηγό ιδιωτικής χρήσης, εργοστασίου κατασκευής...., χρώματος... ιδιοκτησίας της, αλλάζοντας δίχως την απαιτούμενη άδεια το σταθερά συνδεδεμένο με αυτό μηχάνημα, από ανατρεπόμενη πλατφόρμα σε πλατφόρμα μεταφοράς μηχανημάτων, η οποία στερείται άδειας κυκλοφορίας, δεν φέρει πιστοποίηση Κ.Τ.Ε.Ο και δεν είναι ασφαλισμένη. 
β) Έχει στην κατοχή της και λειτουργεί ένα διαξονικό φορτηγό ιδιωτικής χρήσης, εργοστασίου κατασκευής... τύπου ...., το οποίο φέρει ξένες πινακίδες και συνεπώς δεν έχει νόμιμη άδεια κυκλοφορίας, σύμφωνη με τις διατάξεις του ν. 1959/1991, δεν φέρει πιστοποίηση Κ.Τ.Ε.Ο., δεν είναι ασφαλισμένη και δεν έχουν καταβληθεί τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας γι’ αυτό. 
γ) έχει δημιουργήσει αυθαιρέτως σπαστηροτριβείο στην περιοχή... από το οποίο φορτώνει, προμηθεύεται και προμηθεύει αδρανή υλικά, τα οποία μεταφέρει και πωλεί χωρίς την έκδοση των απαραίτητων φορολογικών παραστατικών, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο να καταβάλει τους αναλογούντες φόρους εισοδήματος, ΦΠΑ κ.λπ., ζημιώνοντας με αυτόν τον τρόπο τόσο το ελληνικό δημόσιο όσο και το σωματείο μας. 
2) Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία.... έχει μετατρέψει παρανόμως το με αριθμό κυκλοφορίας.... φορτηγό ιδιωτικής χρήσης, εργοστασίου κατασκευής... χρώματος.... ιδιοκτησίας της, αλλάζοντας δίχως την απαιτούμενη άδεια το σταθερά συνδεδεμένο με αυτό μηχάνημα, από ανατρεπόμενη πλατφόρμα σε πλατφόρμα μεταφοράς μηχανημάτων, η οποία στερείται άδειας κυκλοφορίας, δεν φέρει πιστοποίηση Κ.Τ.Ε.Ο. και δεν είναι ασφαλισμένη. 
3) Ο κ... έχει στην κατοχή του και λειτουργεί φορτηγό ιδιωτικής χρήσης, ήτοι ένα τριαξονικό ρυμουλκό, εργοστασίου κατασκευής... χρώματος.... καθώς και μία ρυμουλκούμενη πλατφόρμα μεταφοράς μηχανημάτων, τα οποία δεν φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας και όπως είναι αυτονόητο δεν φέρουν άδεια κυκλοφορίας, πιστοποίηση ΚΤΕΟ, δεν είναι ασφαλισμένα και δεν έχουν καταβληθεί τα αναλογούνται τέλη κυκλοφορίας για τα εν λόγω οχήματα. 
Επειδή όλες οι παραπάνω πράξεις αποτελούν, εκτός από πράξεις αθέμιτου ανταγωνισμού, παράβαση του ν. 1959/191 περί αδειών κυκλοφορίας, παράβαση του ν. 2696/1999, ήτοι του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς και παράβαση των άρθρων 6, 12, 17, 18 και 19 του ν. 2523/1997 περί διοικητικών-ποινικών κυρώσεων στη φορολογική νομοθεσία. Για τους λόγους αυτούς ζητούμε να διενεργηθεί κάθε νόμιμη πράξη από εσάς και να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι των ανωτέρων πράξεων.»

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/1136-sindesmos-fdx-rodou-zita-tin-epembasi-tou-eisaggelea-gia-ton-paranomo-antagonismo

Κάθετος Εγνατίας Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας: Υπογράφηκε και ξεκινά το έργο ολοκλήρωσης του άξονα

Ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία με την υπογραφή της σύμβασης για το τελευταίο έργο που ολοκληρώνει τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού, Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνα. Μετά από σχεδόν 2 χρόνια παγωμένων έργων, και δύο δημοπρατήσεις (μία στις αρχές Φθινοπώρου και άλλη μία στις 5 Νοεμβρίου) οι κατασκευές είναι έτοιμες να αρχίσουν. Ανάδοχος του έργου αναξηρύχθηκε η εταιρεία ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ με συνολική έκπτωση 26,31%. Οι υπογραφές "έπεσαν" στις 18 Φεβρουαρίου 2014.

Το έργο αφορά την  ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Κάτω Άμπελα-Προμαχώνας που δεν ολοκληρώθηκε από την προηγούμενη εργολαβία, Προϋπολογισμός του έργου είναι 11,6εκ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ). Αν δεν υπάρξουν προβλήματα κατά τη διάρκεια του έργου τότε θα το δούμε να ολοκληρώνεται μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Η χρονική διάρκεια υλοποίησης είναι 6 μήνες, ενώ το μήκος των έργων είναι 9χλμ. Πρόκειται για ένα ακόμα έργο στον κάθετο άξονα που ενώνει τη Θεσσαλονίκη με τον Προμαχώνα. Θα πρέπει να θυμήσουμε πως εδώ και 2 χρόνια είναι σε εξέλιξη το έργο στο νότιο τμήμα του δρόμου και πρόσφατα παραδόθηκε τμήμα 4,5χλμ.Το έργο είχε ξεκινήσει το 2007 αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και η εταιρεία που το είχε αναλάβει κρίθηκε έκπτωτη και το έργο έμεινε παγωμένο για 2 τουλάχιστον χρόνια.

Εκτός από το χρόνο προθεσμίας περαίωσης του συνόλου του έργου υπάρχουν και οι παρακάτω τμηματικές προθεσμίες:

1η ενδεικτική προθεσμία: 1 μηνάς από την υπογραφή της σύμβασης. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να υποβάλει οργανόγραμμα του εργοταξίου. Στον ίδιο χρόνο πρέπει να προταθούν άλλα εργαστήρια .

2η ενδεικτική τμηματική προθεσμία: 2 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης: Ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει υποβάλλει για έγκριση το σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κ.α

3η ενδεικτική τμηματική προθεσμία:3 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης: Ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει την κατασκευή της κάθετης οδού 6 να έχουν γίνει εργασίες χωματουργικών, υδραυλικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών,Η/Μ, σήμανσης και ασφάλισης. Εφαρμογή της παράκαμψης
Της Ε.Ο μέσω της κάθετης οδού 6.

4η ενδεικτική τμηματική προθεσμία: 4 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης: Ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες του τμήματος της αρτηρίας από την Κάτω Αμπελα- Ανισόπεδος Κόμβος Πετριτσίου.

Τα έργα στο νότιο τμήμα του κάθετου πάνε σχετικά καλά. Μιλάμε για το τμήμα «Στρυμονικό – Λευκώνας – Α/Κ Χριστού», μήκους 22 χλμ και συνολικής αξίας 96 εκατ. Ευρώ.  Στο βόρειο τμήμα του έργου από το Στρυμονικό μέχρι τον Α/Κ Χριστού μήκους 22χλμ, τα έργα πάνε με πιο αργούς ρυθμούς καθώς πρόκειται για κυρίως χωματουργικές εργασίες. Γενικά η εικόνα που παρουσιάζει η εργολαβία είναι σύμφωνα με την εταιρεία ομαλή και προς το παρόν δεν έχουμε σοβαρές αποκλίσεις από το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης που σύμφωνα με την σύμβαση είναι τον Μάιο του 2014.

Ο άξονας Προμαχώνας Θεσσαλονίκη αποτελεί απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV (Βερολίνο – Πράγα- Βουδαπέστη – Σόφια – Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα) και βασική σύνδεση του οδικού δικτύου της χώρας μας με τη Βουλγαρία.  Η ολοκλήρωση του άξονα από Θεσσαλονίκη έως Σόφια αποτελεί έργο προτεραιότητας τόσο σε Εθνικό όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση.

Συνολικές προβολές σελίδας