Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Ζημιές 1 δις. δολ. για τις ναυτιλιακές εταιρείες ξηρού χύδην φορτίου

Ζημιές που αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια θα καταγράψουν, για τη χρήση του 2015, οι εισηγμένες στα διεθνή χρηματιστήρια ναυτιλιακές εταιρείες ξηρού χύδην φορτίου, σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, όπως μετέδωσε η «Ναυτεμπορική».
Η κατάρρευση των ναύλων στη διάρκεια του 2015, αλλά και των αρχών του 2016, που τον τελευταίο μήνα κυμαίνονται στα επίπεδα των 2.600-3.000 δολ. την ημέρα, ανάλογα με τον τύπο των πλοίων, προκαλεί μεγάλες ζημιές, δεδομένου ότι το λειτουργικό κόστος των πλοίων κυμαίνεται από 5.000 δολάρια έως 6.500 δολάρια την ημέρα.
Η κατάσταση αυτή που έχει καταγραφεί ήδη στα αποτελέσματα εννεαμήνου του 2015 των περισσότερων ναυτιλιακών εταιρειών με πλοία ξηρού χύδην φορτίου θα αποτυπωθεί ακόμη πιο έντονα στο σύνολο της χρήσης.
Στα διεθνή χρηματιστήρια
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας συμβούλων FactSet, που επικαλείται το Tradewinds, οι ζημιές για τις μεγαλύτερες εισηγμένες στα χρηματιστήρια, τόσο της Νέας Υόρκης, όσο και του Οσλο και του Χονγκ Κονγκ ναυτιλιακών εταιρειών ξηρού χύδην φορτίου θα ξεπεράσουν το 1,1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Οι παραπάνω εκτιμήσεις μπορεί να βελτιωθούν με βάση τα προσαρμοσμένα αποτελέσματα, εκτιμά μία άλλη εταιρεία συμβούλων, η Arctic Securities. Ωστόσο και πάλι οι ζημιές των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών θα φθάσουν τα 600 εκατ. δολ.
Μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως οι Golden Ocean, Scorpio Bulkers, Star Bulk Carriers, Norden και Navios Maritime Holdings θα ανακοινώσουν, για το 2015, ζημιές ύψους άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων η καθεμία, σύμφωνα με το Tradewinds. Ηδη η Golden Ocean ανακοίνωσε ζημιές ύψους 221 εκατομμυρίων δολαρίων.
Για το 2016 αναμένεται μία πολύ μικρή βελτίωση, σύμφωνα με τον ίδιο οίκο αναλύσεων, καθώς οι αλλαγές στην αγορά δεν θα είναι δραματικές από την πλευρά της ζήτησης φορτίων, λόγω των εξελίξεων στη διεθνή οικονομία, η οποία για τα επόμενα 3 χρόνια περίπου αναμένεται να είναι εγκλωβισμένη σε χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Χαμηλή ζήτηση το 2016
Ενας άλλος παράγοντας, θεμελιώδες στοιχείο που έχει πιέσει τη ναυλαγορά, είναι η ζήτηση η οποία εξαρτάται από την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας και εμπορίου, πορεία η οποία τουλάχιστον για το 2016 θα κινηθεί σε χαμηλά επίπεδα µε τις προοπτικές να προμηνύονται αρνητικές.
Ηδη, σύμφωνα με το Reuters, οι εισαγωγές άνθρακα από την Κίναμειώθηκαν 8% από την αρχή του έτους στους 152,1 εκατ. τόνους.
Επίσης, οι μηνιαίες εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από 96,27 εκατ. τόνους τον περασμένο Δεκέμβριο μειώθηκαν κατά 14,6% τον Ιανουάριο φέτος, στους 82,19 εκατ. τόνους.

Οι απαλλοτριώσεις θα κρίνουν τη λειτουργία της Ιόνιας Οδού

Στελέχη της κατασκευάστριας εταιρείας ΤΕΡΝΑ ΑΕ εκφράζουν τη βεβαιότητα ότι η κεντρική αρτηρία από το Κομπότι έως και την Πέρδικα θα είναι σε θέση να δοθεί στην κυκλοφορία έως το τέλος του χρόνου, ενώ δυνητικά υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής και του τμήματος μέχρι τη σύνδεση με την Εγνατία Οδό μέχρι τις αρχές του 2017.

Ωστόσο, αν δεν επιλυθούν άμεσα τα ζητήματα με τις απαλλοτριώσεις, θα υπάρχουν εκκρεμότητες σε κόμβους που δε θα είναι δυνατόν να λειτουργούν, κάτι που μπορεί να οδηγήσει και σε καθυστερήσεις παράδοσης και των έτοιμων τμημάτων στην κυκλοφορία, θέμα που θα αποφασίσει το Υπουργείο Υποδομών.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα με ιδιοκτησίες που δεν έχουν αποδοθεί, εντοπίζονται στο Νομό Ιωαννίνων στην περιοχή του Επισκοπικού, σε μια έκταση 2-3 χλμ. μετά το στρατόπεδο του Αβγού, που πρόσφατα απελευθερώθηκε, ενώ ζήτημα υπάρχει και με 5-6 ιδιοκτησίες στη συμβολή της Ιόνιας με την Εγνατία Οδό.

Αντίστοιχα, στους Νομούς Άρτας και Πρέβεζας εκκρεμότητες με απαλλοτριώσεις υπάρχουν στον κόμβο Καμπής, στον ημικόμβο Αμμότοπου και στον κόμβο Γοργόμυλου.

«Το πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις είναι το πιο σοβαρό που αντιμετωπίζουμε διαχρονικά στην εξέλιξη του έργου. Τεχνικά και οικονομικά δεν υπάρχουν προβλήματα, καταφέραμε και καλύψαμε το χαμένο έδαφος με τα προβλήματα που είχαμε στις προμήθειες την περίοδο των capital controls και κατασκευαστικά είναι εφικτός ο στόχος να δοθεί το έργο στην κυκλοφορία πριν το τέλος του έτους.

Ωστόσο, όλα είναι υπό την αίρεση του τι θα γίνει με τις απαλλοτριώσεις. Ευτυχώς που υπάρχει και βοήθεια από κάποιους ιδιοκτήτες και καλή συνεργασία με τους Δήμους, στους οποίους και εμείς προσφέρουμε ανταποδοτικά, διαφορετικά το πρόβλημα θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο», δήλωσε στον «Η.Α.» ο εργοταξιάρχης της ΤΕΡΝΑ ΑΕ στην Καμπή Κωνσταντίνος Μπάκας.

Κάποιες καθυστερήσεις παρουσιάζονται και σε σημεία που εντοπίστηκαν αρχαιολογικά ευρήματα και αυτή τη στιγμή οι Αρχαιολογικές Υπηρεσίες βρίσκονται εγκατεστημένες σε δύο σημεία, στον ημικόμβο του Αμμότοπου και στον κόμβο του Γοργόμυλου.

Όμως, αυτό δεν προβληματίζει ιδιαίτερα τον ανάδοχο, με τον κ. Μπάκα να κάνει λόγο για άριστη συνεργασία, διαπιστώνοντας πως οι εργασίες γίνονται με εντατικούς ρυθμούς και με επιπλέον προσωπικό που προσλαμβάνει η εταιρεία όπου αυτό απαιτείται.

«ΤΡΕΧΕΙ» ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η «Νέα Οδός ΑΕ», στο τέλος Ιανουαρίου η συνολική πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια Οδό άγγιζε το 68,62%. Πιο προχωρημένο είναι το έργο στην περιοχή της Ηπείρου με το τμήμα από το 145,7 χλμ. έως το 170 χλμ. που ανήκει στην ευθύνη του Εργοταξίου Καμπής να είναι ολοκληρωμένο στο 75% έχοντας ήδη ασφαλτοστρωθεί περισσότερο από το 60% του οδικού άξονα, και αυτό από το 170 χλμ.έως το 190 χλμ. που ανήκει στο Εργοτάξιο Πέρδικας να αγγίζει το 80%.

Εντατικοί είναι οι ρυθμοί των εργασιών στην περιοχή της Αμφιλοχίας και στη Γέφυρα Μενιδίου, με την κατασκευάστρια εταιρεία να θέλει να δώσει το κομμάτι της Αμφιλοχίας πριν το καλοκαίρι.

Σημαντική είναι επίσης η πρόοδος των εργασιών στην σήραγγα Κλόκοβας, που ξεκίνησε με την μεγαλύτερη καθυστέρηση, λόγω των προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Από τις τέσσερις συνολικά σήραγγες του έργου, η διάνοιξη αυτών της Μακύνειας, της Καλυδώνας και της Αμπελιάς έχει ήδη ολοκληρωθεί, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η εκσκαφή της μεγαλύτερης σήραγγας στην Κλόκοβα, με συνολικό μήκος 2.854 μέτρα, η διάνοιξη της οποίας πραγματοποιείται ταυτόχρονα και από τα δύο μέτωπα.

Στο τέλος Ιανουαρίου η εκσκαφή στο μέτωπο εισόδου προσέγγιζε τα 650 μέτρα, ενώ αντίστοιχα αυτή του μετώπου εξόδου ξεπερνούσε τα 990 μέτρα.

Ενώνεται η Γέφυρα Τσαγκαροπούλου
Μία από τις πιο δύσκολες τεχνικά προκλήσεις ήταν η Γέφυρα Τσαγκαροπούλου, η μεγαλύτερη από τις 24 γέφυρες που κατασκευάζονται στα περίπου 196 χιλιόμετρα του άξονα της Ιόνιας Οδού.

Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη σε κεντρικό άνοιγμα (162 μ.) γέφυρα στην περιοχή της Ηπείρου, μετά από αυτές του Μετσόβου (235 μ.) και Βοτονοσίου (230 μ.), αντίστοιχη με τη Γέφυρα Περιστερίου (155 μ.) της Εγνατίας Οδού.

Η Γέφυρα Τσαγκαροπούλου, εννέα μεσοβάθρων, κατασκευάζεται με τη μέθοδο της προβολοδόμησης, η οποία χρησιμοποιείται στην περίπτωση μεγάλων ανοιγμάτων και υψών, σε περιοχές όπου δεν μπορεί να γίνει χρήση κλασικών ικριωμάτων ή η χρήση τους είναι ασύμφορη. Η μέθοδος αυτή συνήθως εφαρμόζεται για ανοίγματα 70 έως 300 μ.

Ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγάλος, κυρίως λόγω του μεγάλου ύψους, αλλά και των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κάτω από τις οποίες έπρεπε να προχωρήσει η κατασκευή του έργου, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.

Πηγή: agon.gr, http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/ionia-odos/item/33690-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%8D

Κ. Καλλίνικος, Goldair: Εάν σπάσει ο διαγωνισμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σίγουρα θα μας ενδιέφερε

«Εάν το ΤΑΙΠΕΔ αλλάξει το πλάνο ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη διαχώριση του επιβατικού και εμπορευματικού έργου, σίγουρα θα μας ενδιέφερε. Έτσι όπως έχει προκηρυχτεί ο διαγωνισμός, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μας ενδιαφέρει».
Τα ανωτέρω ανέφερε, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, o εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου της Goldair, Kαλλίνικος Καλλίνικος.
Αναφορικά με την Rail Cargo Logistics Goldair, υποστηρίζει ότι η εταιρεία θα τροχοδρομεί στις αρχές του 2017. Οι επενδύσεις, σε πρώτη φάση, θα ανέλθουν στα 12 – 14 εκατ.
Παράλληλα, ο κ. Καλλίνικος υπογραμμίζει ότι οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι μονάχα στην Ελλάδα μετέχουν σε κοινοπραξία, καθώς στις υπόλοιπες 16 χώρες, όπου διαθέτουν σιδηροδρομική άδεια, δραστηριοποιούνται αυτόνομα.   
Παράλληλα, ο κ. Καλλίνικος εμφανίζεται αισιόδοξος για την ανάπτυξη των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, εάν και για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο εκφράζει ενστάσεις για τη μη κατάτμηση της έκτασης σε 2 – 3 τμήματα.
Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό
-Έλαβε σιδηροδρομική άδεια η Rail Cargo Logistics Goldair; Πότε θα λειτουργήσει;
-Η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία του ομίλου της Goldair και της κρατικής αυστριακής εταιρείας σιδηροδρόμων Rail Cargo Logistics Austria.

Η εταιρεία έλαβε σιδηροδρομική άδεια, τώρα απομένουν οι διαδικασίες για την πιστοποίηση τροχαίου υλικού και μηχανοδηγών. 
Η ΡΑΣ επέδειξε ώριμη συμπεριφορά, 9 μήνες προετοιμαζόταν ο σχετικός φάκελος.
Σε πρώτη φάση θα προσληφθούν 18 - 20 μηχανοδηγοί και λοιπό προσωπικό (τεχνικοί, προϊστάμενοι κυκλοφορίας), όχι από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά από την ελεύθερη αγορά.
Η εταιρεία κινείται για την προμήθεια τροχαίου υλικού, το οποίο περιλαμβάνει 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες, οι οποίες θα είναι σε θέση να εξυπηρετούν όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο από το Ικόνιο, έως τα βόρεια σύνορα της χώρας.
Η βασική δραστηριοποίηση της Rail Cargo Logistics Austria, το πρώτο διάστημα, θα είναι από την Θεσσαλονίκη προς της Ειδομένη και αργότερα, θα «κατέβουμε» στο Ικόνιο, ανάλογα με την εξέλιξη της εμπορευματικής κίνησης. 
Την 1/1/2017 εκτιμάται ότι θα τροχοδρομεί η εταιρεία, ίσως και νωρίτερα, διότι προχωρά εύρυθμα η διαδικασία των αδειοδοτήσεων. Συνολικά, η κοινοπραξίαθα επενδύσει περί τα 12 – 14 εκατ., σε πρώτη φάση.  
-Πως πείστηκαν οι Αυστριακοί να επενδύσουν, δεδομένου ότι ήθελαν να εγκαταλείψουν τη χώρα, εξαιτίας των επιδόσεων της Express Interfracht;
-Ήταν δύσκολο να καταφέρουμε να πείσουμε τους Αυστριακούς να επενδύσουν, την περίοδο που ήταν έτοιμοι να αποχωρήσουν από την χώρα.
Το 2010 έγιναν οι πρώτες επαφές, το 2013 πάρθηκε η απόφαση και τους πείσαμε να προχωρήσουν, τόσο εξαιτίας του καλού ονόματος της Goldair, όσο και των ευοίωνων προοπτικών του ελληνικού σιδηροδρόμου.  

Μόνο στην Ελλάδα, οι Αυστριακοί μετέχουν σε κοινοπραξία. Στις υπόλοιπες 16 χώρες, που δραστηριοποιούνται, έχουν τη δική τους άδεια κατά 100%. 
Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα θα είναι η χρησιμοποίηση 1 μόνο μηχανής από την Ελλάδα προς την Κεντρική Ευρώπη, αλλάζοντας μόνο τους μηχανοδηγούς στα σύνορα.
-Ενδιαφέρεστε για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Θα συμμετάσχετε στο διαγωνισμό;
-Όπως προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που δεν μας ενδιαφέρει είναι το επιβατικό κομμάτι, δεν έχουμε εξειδίκευση σε αυτό, αλλά και οι συνεταίροι μας, οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι δεν ήθελαν ανάμιξη με το επιβατικό έργο.
Εάν το ΤΑΙΠΕΔ αλλάξει το πλάνο ιδιωτικοποίησης, με τη διαχώριση του επιβατικού και του εμπορευματικού έργου, σίγουρα θα μας ενδιέφερε.
-Σε περίπτωση που κάποια μεγάλη εταιρεία ενδιαφερθεί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Rail Cargo Logistics Goldair θα ενδιαφερθεί να συμμετάσχει σε κοινοπρακτικό σχήμα μαζί της;
Επίσης, εάν κάποια μεγάλη εταιρεία εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τίθεται σε αμφισβήτηση το επιχειρηματικό σας πλάνο;  
-Δεν έχουμε ανάγκη τρίτων για να εξαγοράσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν έχουμε ανάγκη να μπούμε σε κάποιο σχήμα. Δεν υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έτσι όπως προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός.
Αυτή τη στιγμή, το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι εργαζόμενοι, με την εξειδίκευσή τους.

Τώρα, το business plan της Rail Cargo Logistics Goldair βασίζεται στο δικό μας πελατολόγιο.
Η Goldair έχει μεγάλο πελατολόγιο, διακινώντας εμπορεύματα από την Ελλάδα προς την Κεντρική Ευρώπη και αντιστρόφως. 
-Θα αυξηθεί το εμπορευματικό σιδηροδρομικό έργο; Θα αποκτήσετε και νέους ανταγωνιστές;
-Νομοτελειακά το εμπορευματικό έργο θα αυξηθεί, εξαιτίας της γεωστρατηγικής θέσης της χώρας. Η Ελλάδα έχει τη δυναμική να καταστεί πύλη εισόδου των εμπορευμάτων της Ασίας στην Ευρώπη.
Δυστυχώς, η χωρητικότητα του δικτύου είναι μικρή, το δίκτυο πρέπει να ηλεκτροκινηθεί. Άλλωστε, επιδίωξη της ΕΕ αποτελεί η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου.
Σίγουρα θα έρθουν κι άλλοι, εάν μεγαλώσει το έργο, εάν η Ελλάδα επιδείξει σημάδια πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας.  
-Στο Θριάσιο θα συμμετάσχετε;
-Είναι λάθος που η ΓΑΙΑΟΣΕ προκήρυξε έτσι το Θριάσιο, δηλαδή μονομιάς και τα 600 στρέμματα σε 1 ανάδοχο. Θα έπρεπε να υιοθετηθεί το παλαιότερο μοντέλο, δηλαδή η κατάτμηση σε 2 – 3 κομμάτια.

Δεν ξέρουμε ακόμη, εάν θα συμμετάσχουμε σε κοινοπρακτικό σχήμα για τη διεκδίκησή του. Αλλά κι εάν δεν κατέβουμε, εμείς, οι εταιρείες logistics θα αποτελέσουμε τους πελάτες του Θριασίου.
Όποιος κι εάν ανακηρυχθεί ανάδοχος, οφείλει να λειτουργεί ένα «ανοιχτό» Θριάσιο, διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε μονοπωλιακές καταστάσεις.
-Συμμετέχετε στην Εθνική Επιτροπή Logistics. Aποτελεί θετικό σημάδι για τον κλάδο η σύσταση της επιτροπής;  
-Η σύσταση της επιτροπής πρόκειται να συμβάλει στην ενεργοποίηση του νόμου για τα logistics.
Εκκρεμούν κάποιες Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (π.χ. διαχείριση αποθηκών, μηχανήματα έργου), ώστε ο νόμος να αρχίσει να εφαρμόζεται.
Τα logistics είναι ένας από τους κλάδους που μπορεί να δώσει ώθηση στην οικονομία.   
-Γενικότερα, ο εφετινός χρόνος θα είναι καλύτερος από τον περσινό;
-Σίγουρα, δεν θα είναι χειρότερος. Η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών  ομαλοποιεί την κατάσταση στην αγορά, εάν και οι τράπεζες οφείλουν να στηρίξουν περισσότερο τις ΜμΕ, που έχουν προβλήματα ρευστότητας.
Αντίστοιχα, και το κράτος θα χρειαστεί να αποπληρώνει ταχύτερα τις οφειλές προς τους ιδιώτες. Θεωρώ ότι θα καλυφθεί ο χαμένος χρόνος του 2015, εάν συνδυαστεί και με μια καλή τουριστική περίοδο.

Συνάντηση ΟΛΘ – Επιμελητηρίου Σμύρνης για τυχόν ακτοπλοϊκή σύνδεση των δυο πόλεων

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης και Σμύρνης ήταν το κεντρικό θέμα συζήτησης, στη συνάντηση που είχε η τουρκική αποστολή, από τη Σμύρνη, με τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).
Απαραίτητη χαρακτήρισε τη δημιουργία δρομολογίου, που θα συνδέει τις δύο πόλεις, ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Σμύρνης (ΙΖΤΟ) Εκρέμ Ντεμιρτάς, εκτιμώντας ότι είναι «αδύνατον να μην υλοποιηθεί».
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Δημήτρης Μακρής ανέφερε: «Προφανώς υπάρχουν οι δυνατότητες, αλλά χρειάζεται μια πολύ καλή προετοιμασία, έτσι ώστε να μπορέσει να υπάρξει επιχειρηματίας, να κληθεί εταιρία που θα αναλάβει την ευθύνη και το ρίσκο, ώστε να ξεκινήσει η γραμμή.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμο να υποδεχτεί μια τέτοια γραμμή και θα συμβάλουμε όλοι ώστε αυτό να γίνει κατορθωτό».
Σχετικά με την αεροπορική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σμύρνης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Σμύρνης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα προχωρήσει.
Αναφερόμενος στις πτήσεις που πραγματοποίησε η εταιρία Ellinair πιλοτικά, το διάστημα Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου και αναμένεται να ξεκινήσουν, εκ νέου, τον Μάιο είπε: «Γνωρίζω τα θέματα της αεροπορίας, πιστεύω ότι είναι μια γραμμή που θα δουλέψει σίγουρα. Χρειάζεται ωστόσο επιμονή και συχνές πτήσεις».


Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/13934-synantisi-olth-epimelitiriou-smyrnis-gia-tyxon-aktoploiki-syndesi-ton-dyo-poleon.html

Συνολικές προβολές σελίδας