Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Στις 31 Δεκεμβρίου η οριστική κατάργηση του ΤΕΟ PASS

H «Εγνατία Οδός Α.Ε.» ανακοινώνει ότι, λόγω της κατάργησης της ΤΕΟ Α.Ε. (Ν. 4250 Αρ. Φύλλου 74), το σύστημα ηλεκτρονικής συλλογής διοδίων (ΤΕΟ – PASS) στο σταθμό διοδίων Ακτίου του Ν. Πρεβέζης παύει οριστικά την λειτουργία του από τις 31 Δεκεμβρίου 2014.

Η επιστροφή των πομποδεκτών θα γίνει είτε ταχυδρομικά είτε με παραλαβή από τα κεντρικά γραφεία της «ΤΕΟ Α.Ε.» (Βυτίνης 14-18 Νέα Φιλαδέλφεια, ΤΚ 143 42, τηλ. 210-2598006 ) είτε από τον σταθμό διοδίων Ακτίου είτε στο σταθμό διοδίων Μαλγάρων. Θα συνοδεύεται με μία υπεύθυνη δήλωση τερματισμού του αντίστοιχου λογαριασμού του χρήστη, η οποία διατίθεται από την ιστοσελίδα της Εγνατία Οδός Α.Ε. (www.egnatia.eu).

Το κλείσιμο των λογαριασμών των χρηστών θα γίνει από την υπό εκκαθάριση εταιρεία «ΤΕΟ Α.Ε» στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-2598150 και 210-2598000.

Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες μετά το πέρας λειτουργίας του ΤΕΟ – PASS, να πληρώνουν το τέλος διέλευσης και ηλεκτρονικά στο σταθμό διοδίων Ακτίου μέσω των έξυπνων καρτών (Egnatia Cards).

Οι χρήστες που επιθυμούν να εκδώσουν νέο λογαριασμό ηλεκτρονικής πληρωμής, μέσω του τέλους διέλευσης (Egnatia Cards) θα πρέπει να απευθύνονται είτε στον σταθμό διοδίων Ακτίου είτε στα κεντρικά γραφεία της «Εγνατία Οδός Α.Ε.».

Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Ο δρόμος που από πρωτοπόρος μένει ουραγός των έργων

Για το τέλος μας φύλαγε τα άσχημα ο Αυτοκινητόδρομος Μορέας. Μπορεί από μερα σε μέρα να αναμένεται η νέα σύμβαση για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου που έχει περιοριστεί στον κλάδο Λεύκτρο-Σπάρτη και τον Περιφερειακό Καλαμάτας όμως η βραδυπορία των διαδικασιών φέρνει το δρόμο σε ολοκλήρωση εντός του 2015 και μάλιστα κοντά στην ολοκλήρωση και των άλλων (πρώην καθυστερημένων αξόνων).

Πριν από 1 μήνα είχε γίνει γνωστό μέσω απάντησης του Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ πως το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 3 Μαρτίου 2015. Με τις εβδομάδες να περνούν και τη νέα σύμβαση να παραμένει στα συρτάρια  η συγκεκριμένη ημερομηνία αρχίζει να φαντάζει "θολή". Αν μέσα στις επόμενες μέρες δεν έχουμε εξελίξεις και κατάληξη (υπογραφή της νέας σύμβασης) τότε θα πρέπει να θεωρείται επιβεβλημένο ο ορισμός νέας ημερομηνίας ολοκλήρωσης. Προς το παρόν υπάρχει η έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναμένεται η απόφαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο που βρίσκεται εδώ και μήνες η νέα σύμβαση.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν στο ypodomes.com πως είναι  σχεδόν βέβαιο πως τα έργα θα οδεύσουν προς ολοκλήρωση το καλοκαίρι αν δεν "πέσουν" άμεσα οι υπογραφές. Μην ξεχνάμε πως οι προσυμβατικές διαδικασίες στα έργα είναι χρονοβόρες: μετά την έγκριση  θα πρέπει να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων και λίγες μέρες μετά να υπογραφεί από τον παραχωρησιούχο και το Υπουργείο Υποδομών.  Επιπλέον το γεγονός πως η ολοκλήρωση απαιτεί εργασίες στο 6% του συνόλου του έργου (το 94% είναι ολοκληρωμένο) θέτει αμφιβολίες αναφορικά με την διαβεβαίωση ότι τα έργα θα απαιτήσουν 2-3 μήνες. Από την άλλη  αξίζει να αναφέρουμε πως το έργο δεν έχει παγώσει εντελώς αλλά κινείται με πολύ μικρές ταχύτητες.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΟΡΕΑΣ
Το βασικό έργο του αυτοκινητόδρομου έχει ολοκληρωθεί εδώ και 2 χρόνια. Ο δρόμος από την Κόρινθο μέχρι την Καλαμάτα, μήκους 160χλμ είναι πλήρως ολοκληρωμένος και μόνο ένα τμήμα 1χλμ στην περιοχή της Τσακώνας εξακολουθεί να είναι τόπος εργοταξίου.

Ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη έχει μήκος 47,5 χιλιόμετρα. Έχει ως σημείο εκκίνησης το χωριό Λεύκτρο που βρίσκεται νότια της Μεγαλόπολης και τέρμα την περιοχή Αφυσσού, στην είσοδο της πόλης της Σπάρτης. Ο δρόμος που αποτελεί 100% νέα χάραξη. Διόδια προβλέπεται να λειτουργήσουν περίπου στο 10οχλμ της διαδρομής Λεύκτρο-Σπάρτη.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

H πτώση των τιμών των καυσίμων κατά 15% ευνόησε (και) τις μεταφορές

Eναν απροσδόκητο σύμμαχο στην πτώση των διεθνών τιμών του πετρελαίου βρίσκει η ελληνική οικονομία, σύμφωνα με την «Ημερησία».  
Mε εξάρτηση της τάξης του 75% από το πετρέλαιο, από τα υψηλότερα ποσοστά στην E.E., εκτιμάται ότι τώρα που οι τιμές υποχωρούν θα είναι από τις πιο ωφελημένες, καθώς μία σειρά από κλάδους, από την αγροτική παραγωγή ως τις μεταφορές και τη μεταποίηση, θα έχουν μείωση στο ενεργειακό κόστος, που μπορεί να μεταφραστεί σε αύξηση της ανταγωνιστικότητας και των εξαγωγών.
Tο όφελος βέβαια θα ήταν πολύ πιο μεγάλο αν δεν ήταν τόσο υψηλή η φορολογία, η οποία εμποδίζει να αποτυπωθεί στις τιμές, ιδιαίτερα στη λιανική, η μεγάλη πτώση του αργού πετρελαίου, το οποίο από τα υψηλά του έτους έχει χάσει πάνω από το 1/3 της αξίας του, συνυπολογιζόμενης της υποχώρησης του ευρώ έναντι του δολαρίου.
Aπό τα στοιχεία του υπουργείου Aνάπτυξης προκύπτει ότι η τιμή διυλιστηρίου στην Eλλάδα, από τα τέλη Iουνίου ως τις αρχές Δεκεμβρίου, μειώθηκε 19 λεπτά το λίτρο ή κατά 190 ευρώ/1.000 λίτρα.
Όμως, η τιμή διυλιστηρίου αντιστοιχεί στο 31,3% της τελικής τιμής της βενζίνης, με τους φόρους να καλύπτουν το 62,6% και τα περιθώρια των εταιρειών εμπορίας, των μεταφορέων υγρών καυσίμων και των πρατηρίων το 6,1%.
Tο αποτέλεσμα από τη μείωση των τιμών των καυσίμων κατά 15% είναι ήδη εμφανές: Tο δίμηνο Oκτωβρίου - Nοεμβρίου, που ήταν και πιο αισθητή η πτώση, οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών σε όγκο παρουσίασαν αύξηση 13,8% σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του προηγούμενου χρόνου, αναφέρουν εταιρείες του κλάδου.

Tο πετρέλαιο θέρμανσης, από το ιστορικά χαμηλό ρεκόρ της περασμένης χρονιάς, σημείωσε άνοδο 63%, με την καταναλωτική ζήτηση να ενισχύεται ακόμα περισσότερο λόγω της μείωσης του φόρου και του επιδόματος θέρμανσης, παρότι οι καιρικές συνθήκες ήταν ήπιες και παρόμοιες με τις περυσινές. Στο ντίζελ κίνησης η άνοδος έφθασε στο 9, 6%. Tα στοιχεία δείχνουν ότι τα επτά στο δέκα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται είναι ντιζελοκίνητα.
H βενζίνη, η οποία ως καύσιμο έχει χάσει μερίδιο αγοράς λόγω του ντίζελ και του υγραερίου κίνησης, είχε μεν πτώση 2,7%, αλλά ο ρυθμός μείωσης έχει επιβραδυνθεί σημαντικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Tα κέρδη του διμήνου Oκτωβρίου - Nοεμβρίου δεν μπορούν βέβαια με τίποτα να αντισταθμίσουν τις τεράστιες απώλειες που έχει υποστεί η αγορά.
Tα συγκριτικά στοιχεία για την κατανάλωση μεταξύ του πρώτου εννεαμήνου 2010, της χρονιάς κατά τη διάρκεια της οποίας η χώρα μπήκε στο μνημόνιο και αυξήθηκαν οι φόροι, και της αντίστοιχης περιόδου του 2014 είναι αποκαλυπτικά:
Στη βενζίνη, όλων των τύπων, οι πωλήσεις σε όγκο έχουν μειωθεί κατά 33%, στα 1.907.831 εκατ. μετρικούς τόνους από 2.827.230 εκατ. μετρικούς τόνους, και στο ντίζελ κατά 8%, στους 1.770.648 μετρικούς τόνους από 1.927.344 τόνους πριν από τέσσερα χρόνια. Tη μεγαλύτερη «βουτιά» έκανε το πετρέλαιο θέρμανσης με πτώση 77%, στους 411.749 τόνους από 1.779.621 τόνους το εννεάμηνο του 2010!

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9769-h-ptosi-ton-timon-ton-kafsimon-kata-15-evnoise-kai-tis-metafores.html

Συνασπίζονται οι ομοσπονδίες φορτηγών ΔΧ κατά του νομοσχεδίου

Σε κλίμα έντονης ανησυχίας, αλλά και προβληματισμού συναντήθηκαν,  στα γραφεία της ΟΦΑΕ, τα προεδρεία όλων των ομοσπονδιών της Ελλάδας που εκπροσωπούν τις οδικές μεταφορές, σε συνέχεια της πορείας των συζητήσεων της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, γύρω από το κατατεθέν νομοσχέδιο του υπ. ΥΠΟΜΕΔΙ «Ρυθμίσεις Θεμάτων Μεταφορών, Υποδομών & Τηλεπικοινωνιών».
«Προς μεγάλη απογοήτευση όλων», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «διαπιστώθηκε πως, παρά τις διαβεβαιώσεις και τις ψεύτικες υποσχέσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΥΜΕΔΙ, για την εκ των προτέρων συζήτηση με όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να σχεδιαστεί ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για τους ελέγχους που διενεργούνται από τα Μ.Κ.Ε., λαμβάνοντας υπόψη τις πολυάριθμες εισηγήσεις και προτάσεις όλων μας, τελικά κατέληξαν αυθαίρετα και μονομερώς στο κατατεθέν νομοσχέδιο, το οποίο κάθε άλλο παρά ικανοποιεί τις ανάγκες του κλάδου.
Βασικές ανάγκες για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του μεταφορικού μας έργου, όπως η εντατικοποίηση και η οργάνωση των ελέγχων για την πάταξη της παράνομης μεταφοράς, ο ορθολογισμός των ισχυόντων διατάξεων περί συνυπευθυνότητας οδηγού, ιδιοκτήτη και υπεύθυνου φόρτωσης ενός φορτηγού, την εναρμόνιση της εθνικής μας νομοθεσίας με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 561/2006, που αφορά τις ώρες οδήγησης και ανάπαυσης των οδηγών, καθώς επίσης και την δυνατότητα της, επί τόπου καταβολής των προστίμων, που προκύπτουν από παραβάσεις, έτσι ώστε να ενισχυθούν τα δημόσια ταμεία, αλλά και για την ισότιμη μεταχείριση Ελλήνων και αλλοδαπών αυτοκινητιστών.
Δίκαια και εύλογα αιτήματα που δεν έχουν να κάνουν με την ευνοϊκή μεταχείρισή μας, αλλά με την αποκατάσταση της ορθής λειτουργίας μας. Ζητούμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, έστω και τώρα να συζητήσει μαζί μας, να μας δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις για τους λόγους που λειτουργεί για εμάς, χωρίς εμάς.
Για τους λόγους που προτείνει εξαιρέσεις συγκεκριμένων περιπτώσεων από τον ΕΚ 561/2006. Γιατί όποτε συμφέρει είμαστε ευρωπαϊκή χώρα και πρέπει να συμμορφωνόμαστε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ενώ παράλληλα σε άλλες περιπτώσεις εξαιρούμαστε από αυτές και θεσπίζουμε δικούς μας κανόνες!».

Στο επισυναπτόμενο αρχείο, οι προτάσεις της ΟΦΑΕ.

Τα δύο σενάρια για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο. Νέο Ε/Κ στα Οινόφυτα

Cosco και Eurobank Properties φαντάζουν ως οι δύο μεγάλοι «μονομάχοι» για τη διεκδίκηση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, που έχει τεθεί εκ νέου σε τροχιά ιδιωτικοποίησης, με τη ΓΑΙΑΟΣΕ να μην παραχωρεί μόνο την έκταση των 600 στρεμμάτων, αλλά και το σιδηροδρομικό terminal, σύμφωνα με το «Έθνος».
Την ίδια ώρα, η Τράπεζα Πειραιώς -σύμφωνα με πληροφορίες- μελετά σχέδιο για τη δημιουργία ενός εμπορευματικού κέντρου στα Οινόφυτα, μέσω της παλιάς ΕΤΒΑ. Σχέδιο το οποίο, αν και εφόσον τεθεί σε τροχιά υλοποίησης, θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της υπόθεσης του Θριάσιου Πεδίου.
Στην πρώτη φάση πάντως του διαγωνισμού που αφορά την κατάθεση μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος, ενδιαφέρον εκδήλωσαν επτά σχήματα: Cosco, Goldair, Foodlink, Sarmed, MedLog, Eurobank Properties και Redeplan.
Η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριάσιου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας ΟΣΕ, και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ, έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τετραγωνικών μέτρων, στεγασμένων χώρων.
Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, το Νέο Ικόνιο.
Τα σενάρια για το Θριάσιο
Τα σενάρια για το μοντέλο ιδιωτικοποίησης είναι δύο. Η πρώτη εκδοχή έχει να κάνει με την εκχώρηση της συνολικής έκτασης των 2.038 στρεμμάτων σε έναν ιδιώτη, με σύμβαση παραχώρησης, αξιοποιώντας το νέο θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία επιχειρηματικών πάρκων εφοδιαστικής εθνικής εμβέλειας.
Γεγονός που σημαίνει ότι θα απολαμβάνει όλων των ευνοϊκών ρυθμίσεων που έχουν συμπεριληφθεί στο θεσμικό πλαίσιο, όπως ανέγερση αποθηκών μέχρι 25 μέτρα, συντελεστή δόμησης 60% και ένταξη στον επενδυτικό νόμο, ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αγοράζει υπηρεσίες από τον ιδιώτη επενδυτή.
Το ζήτημα που προκύπτει με την υιοθέτηση του πρώτου μοντέλου είναι ότι, λόγω της μεγάλης έκτασης, αποκλείονται εκ των προτέρων οι μικρότεροι παίκτες της ελληνικής αγοράς των Logistics.
Το δεύτερο σενάριο προβλέπει το «σπάσιμο» της συνολικής έκτασης σε ξεχωριστά τμήματα εκτάσεως 50-100 στρεμμάτων. Σε μια τέτοια περίπτωση, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, θα εμφανιστούν πολλές μικρότερες εταιρείες Logistics.

To ποιο μοντέλο θα υιοθετηθεί θα εξαρτηθεί από την κυβέρνηση, σε κάθε περίπτωση όμως στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι η δημιουργία ενός εμπορευματικού κέντρου διεθνούς εμβέλειας.
Βέβαια, η ύπαρξη σχεδίου για τη δημιουργία ενός άλλου εμπορευματικού κέντρου στα Οινόφυτα που έχει σιδηροδρομική υποδομή και διαθέτει οδικές συνδέσεις με την εθνική οδό, μοιραία «απειλεί» την τύχη του διαγωνισμού για το Θριάσιο, καθώς δύσκολα μπορούν να υλοποιηθούν δύο μεγάλα εμπορευματικά κέντρα στην Αττική.
Η Cosco, η οποία όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, δεν αγνοεί την ύπαρξη μελέτης για τα Οινόφυτα, έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού για το Θριάσιο. Για το σύνολο της έκτασης ενδιαφέρεται και η Goldair, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες ενδιαφέρονται μόνο για το εμπορευματικό κέντρο, με κυριότερο διεκδικητή τη Eurobank Proper­ties.
Οι Κινέζοι μετά την επίτευξη του φιλικού διακανονισμού με τον ΟΛΠ για την επέκταση του δυτικού τομέα της προβλήτας ΙΙΙ, θα μπορούν να διαχειρίζονται έως 6,2 εκατ. teu ετησίως και έως 7,2 εκ. εφόσον πλειοδοτήσουν και για το 67% του ΟΛΠ.
Πολλαπλά οφέλη, ντόμινο ανάπτυξης
Ο κύκλος εργασιών του κλάδου μεταφοράς εμπορεμάτων σε παγκόσμιο επίπεδο ανέρχεται στα 5,4 τρισ. ευρώ ή 13,8% του παγκόσμιου ΑΕΠ.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ελλάδος για την ανάπτυξη του κλάδου ο οποίος υπολογίζεται στο 10% του ΑΕΠ αποτελεί η γεωγραφική της θέση, καθώς το 52% των φορτίων που διακινούνται μέσω του Σουέζ με κατεύθυνση προς τον ευρωπαϊκό Βορρά, «περνούν» από λιμάνια της Μεσογείου, ώστε να μεταφορτωθούν σε τρένα, φορτηγά ή αεροπλάνα. Η Ελλάδα βρίσκεται στη μικρότερη απόσταση μεταξύ της Ευρώπης και της διώρυγας του Σουέζ.

Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. Το master concession

Μέσα σε δύσκολη πολιτικά συγκυρία, ξεκινά την εβδομάδα αυτή η αντίστροφη μέτρηση για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά. Προς ενημέρωση των υποψήφιων επενδυτών αναμένεται να τεθεί ίσως και σήμερα, Δευτέρα, το σχέδιο σύμβασης για την πώληση του 67% του ΟΛΠ, ώστε αμέσως μετά το ΤΑΙΠΕΔ να προσδιορίσει τις ημερομηνίες υποβολής δεσμευτικών προσφορών.
Όπως αναφέρουν «Τα Νέα», η σύμβαση παραχώρησης, γνωστή και ως master concession, είναι αυτή που θα κληθεί να υπογράψει ο νέος βασικός μέτοχος του λιμανιού, και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά γι' αυτήν μέσω του Virtual Data Room.
Από εκεί και πέρα το ΤΑΙΠΕΔ θα οριστικοποιήσει τις ημερομηνίες κατάθεσης προσφορών στο διαγωνισμό για τα τέλη Ιανουαρίου- αρχές Φεβρουαρίου, δηλαδή μέσα στο πιο καυτό πολιτικά τρίμηνο των τελευταίων ετών, γεγονός που καθιστά εξαιρετικά δύσκολο το όλο εγχείρημα.
«Ζεστοί» στο παιχνίδι παραμένουν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, τρεις από τους πέντε υποψηφίους που είχαν προκριθεί στη β΄φάση, και συγκεκριμένα η Cosco, η ολλανδική APM Terminals (θυγατρική της δανέζικης Maersk) και η φιλιππινέζικη International Container Terminals Services. Οι άλλοι δυο, Utilico και Ports America, εδώ και καιρό δεν εμφανίζονται δραστήριοι.
«Υπάρχει σε εξέλιξη ένας διαγωνισμός, δεν μπορούμε να τον σταματήσουμε, εξαιτίας των πολιτικών εξελίξεων», λένε στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, αναγνωρίζοντας ωστόσο το υψηλό ρίσκο του εγχειρήματος.
Η σύμβαση «master concession» θα προβλέπει τι επενδύσεις θα κάνει στο λιμάνι ο ανάδοχος, καθώς επίσης το ποσοστό επί του ετήσιου τζίρου που θα καταβάλλει ο ΟΛΠ για το δικαίωμα χρήσης των υποδομών οι οποίες παραμένουν υπό τον έλεγχο του κράτους. Σήμερα το τίμημα αυτό είναι ποσοστό της τάξης του 2% επί του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ.
Το «master concession» θα αναφέρεται επίσης σε κίνητρα για την ναυπήγηση και επισκευή πλοίων, στις υποχρεώσεις του ΟΛΠ να παρέχει λιμενικές υπηρεσίες και δραστηριότητες, στην τιμολογιακή πολιτική για την ακτοπλοΐα, κ.οκ.
Σύντομα άλλωστε αναμένεται και το προεδρικό διάταγμα για την Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων, η οποία αποτελεί την ανεξάρτητη εποπτική αρχή των λιμανιών. Ενα μήνα μετά την ημερομηνία κατάθεσης προσφορών για τον ΟΛΠ θα ορισθεί η ημερομηνία υποβολής προσφορών για την πώληση του 67% του ΟΛΘ.

H Hellenic Seaways βραβεύτηκε ως καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρία από τη Lloyds

Η Hellenic Seaways, βραβεύτηκε ως καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρία, στο πλαίσιο των Greek Shipping Awards 2014, που απονέμει η  Lloyd’s List.
Η βράβευση της Hellenic Seaways, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ήρθε ως αποτέλεσμα των εξαιρετικών επιδόσεων της εταιρίας, αλλά και των καινοτόμων υπηρεσιών που προσφέρει στο επιβατικό κοινό.
Μέσα σε μία δύσκολη χρονιά για την ελληνική ακτοπλοΐα, η Hellenic Seaways παρέμεινε σταθερή στους στόχους και στην αναπτυξιακή της στρατηγική, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών της εν πλω, στην επέκταση των δρομολογίων της με νέες γραμμές και στην λειτουργική της κερδοφορία.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2014, η Hellenic Seaways ενίσχυσε την παρουσία της στην ελληνική ακτοπλοΐα μέσω:
-επανασχεδιασμού των δρομολογίων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του τουρισμού και των ενδοκυκλαδικών συνδέσεων: Highspeed 5 σε δρομολόγιο που συνδέει τις Κυκλάδες με την Κρήτη, Νήσος Μύκονος από Καβάλα προς νησιά Β. Αιγαίου και Κυκλάδες, νέοι προορισμοί σε Highspeed 4 (Κουφονήσια και Αμοργός), και Flyingcat 4 (Σχοινούσα και Ηρακλειά)
-στήριξης μέσω των νέων δρομολογίων όχι μόνο του Τουρισμού της Ελλάδας αλλά και των τοπικών οικονομιών των προορισμών αυτών
-αναδιάρθρωσης διοικητικών λειτουργιών: μέσω της βελτιστοποίησης διαδικασιών, υιοθέτησης νέων τεχνολογιών και εξορθολογισμού σημαντικών δαπανών
-Smart ticket: στο πλαίσιο της καινοτόμου φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει την Hellenic Seaways, η εταιρία λάνσαρε την εφαρμογή για smartphones αλλά και το "έξυπνο" ηλεκτρονικό εισιτήριο που κάνει την κράτηση εύκολη και γρήγορη για τον επιβάτη.
Η βράβευση της Hellenic Seaways από τη Lloyds ήρθε ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης πορείας της εταιρίας την τελευταία χρονιά, μία πορεία που χαρακτηρίστηκε από προσήλωση στη βελτιστοποίηση όχι μόνο της απόδοσης της εταιρίας, αλλά και της εμπειρίας των επιβατών.


Συνολικές προβολές σελίδας