Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Υπεγράφη η σύμβαση για ανακατασκευές ασφαλτοτάπητα στην Εθνική Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων

Μία ακόμη σύμβαση για ανακατασκευές ασφαλτοτάπητα με στόχο την άρση της επικινδυνότητας του οδικού δικτύου, υπεγράφη από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Πρόκειται για παρεμβάσεις στη Νέα Εθνική Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων, έργο που έχει συνολικό προϋπολογισμό 3.000.000 ευρώ.
Τη σύμβαση για το έργο «Τμηματικές ανακατασκευές ασφαλτοταπήτων επί της Ν.Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων για άρση της επικινδυνότητας» υπέγραψε ο Αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος και Υποδομών Νικόλαος Υφαντής ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και οι εκπρόσωποι της αναδόχου εταιρίας. «Συνεχίζονται οι στοχευμένες παρεμβάσεις που κάνει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ώστε άμεσα να αποκατασταθούν οι φθορές που υπάρχουν στο οδόστρωμα και έτσι να μειωθεί κάθε κίνδυνος για τους οδηγούς» υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Ν. Υφαντής προσθέτοντας πως «σταδιακά θα γίνει η αποκατάσταση και η βελτίωση του ασφαλτοτάπητα, ακριβώς όπως έχει συμφωνηθεί με τον ανάδοχο». «Καταφέραμε μετά από πολλές δυσκολίες, λόγω της οικονομικής κρίσης να διασφαλίσουμε πόρους προκειμένου να συντηρήσουμε το πιο δύσκολο, επικίνδυνο και παραμελημένο εθνικό οδικό άξονα στη χώρα. Βασικός μας σκοπός είναι να συντηρήσουμε το εθνικό οδικό δίκτυο της Περιφέρειάς μας, αφού προτεραιότητά μας είναι η οδική ασφάλεια των πολιτών. Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη και άλλες συμβάσεις και για ανακατασκευές τμημάτων και στο υπόλοιπο εθνικό οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδος» επεσήμανε από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.

Πηγή: http://www.youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/840-ypegrafh-h-sumvash-gia-anakataskeues-asfaltotapita-stin-ethniki-odo-antiriou-iwanninon

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ SUPER TRUCKS & ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΣΕΡΡΩΝ 2013 (ΛΑΜΣ ΣΕΡΡΩΝ)

Η Λέσχη Αυτοκινήτου & Μοτοσυκλέτας Σερρών διοργανώνει αγώνες φορτηγών super trucks απο 25 έως 27 Οκτωβρίου. Στο event που θα λάβει χώρα σε μια από τις καλύτερες πίστες της Ελλάδας θα παραβρεθούν οι καλύτεροι οδηγοί της Ελλάδας καθώς και τα μεγαλύτερα clubs.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   25-10-13
- ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 5 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΩΜΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΕΩΣ ΤΙΣ 14:00

ΣΑΒΒΑΤΟ 26-10-13
- ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ DRAGSTER 10:00 ΜΕ 13:00 (2 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ)
- ΣΛΑΛΟΜ 14:15 ΕΩΣ 16:15
- ΠΑΡΕΛΑΣΗ 17:00 ΜΕ 19:00 (2 ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ)

ΚΥΡΙΑΚΗ 27-10-13
- 10:00 ME 11:00 ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ (ΖΕΣΤΑΜΑ)
- 11:00 ME 14:00 ΝΤΡΑΞΤΕΡ
- 14:30 ME 15:30 ΣΛΑΛΟΜ
- 16:00 ME 17:30 ΠΑΡΕΛΑΣΗ
- 18:00 ΑΠΟΜΟΜΕΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΚΟΝΤΡΑ

*ΤΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ Η ΝΤΕΣΙΜΠΕΛΟΜΕΤΡΗΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΚ
*Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΝΤΡΑΞΤΕΡ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (ΟΜΑΕ-ΜΟΤΟΕ)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΧΡΙ 10 ΕΤΩΝ ΔΩΡΕΑΝ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ 5€
ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΟ (ΟΔΗΓΟΣ & ΚΑΛΙΣΤΕΙΑ) 10€
ΝΤΕΣΙΜΠΕΛΟΜΕΤΡΗΣΗ ΔΩΡΕΑΝ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ
- ΝΤΡΑΞΤΕΡ & ΣΛΑΛΟΜ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 120€
- ΜΟΝΟ ΣΛΑΛΟΜ 20€ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΓΩΝΩΝ                            
SUPER TRUCKS                      
12 ΛΙΤΡΑ
14 ΛΙΤΡΑ
16 ΛΙΤΡΑ
ΦΟΡΤΗΓΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΛΑΛΟΜ
SUPER TRUCKS
ΦΟΡΤΗΓΑ

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στο τηλ. : 6945021552 Πασχάλης Θεοχαράκης 
Φόρμα επικοινωνίας μέσω e-mail: http://lams.gr/?page_id=562 
Ιστοσελίδα λέσχης: http://lams.gr/

Πηγή: http://www.youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/858-programma-agonon-super-trucks-fortigon-serron

Σύσκεψη στη Θεσσαλονίκη για το μέλλον του ελληνικού σιδηροδρόμου

Ευρεία σύσκεψη για το «ευρωπαϊκό» μέλλον του ελληνικού σιδηροδρόμου πραγματοποιείται την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΣΕΒ και ΣΒΒΕ, με στόχο οι βιομηχανίες της Β. Ελλάδος να ενταχθούν στη συμφωνία που έχουν ήδη συνάψει ΣΕΒ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην οποία συμμετέχουν περίπου 30 επιχειρήσεις, αναφορικά με την ημερήσια δρομολόγηση εμπορικής αμαξοστοιχίας για τη γραμμή Πειραιάς – Θριάσιο – Θεσσαλονίκη και η οποία έχει ανακοινωθεί από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον περασμένο Φεβρουάριο.
Η συνάντηση είχε προαναγγελθεί μέσω ΔΕΘ, όπου παρουσιάστηκαν οι στόχοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αθ. Ζηλιασκόπουλο, βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη της διακίνησης μοναδοποιημένων φορτίων από το λιμάνι του Πειραιά προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης που σε διαφορετική περίπτωση, είτε θα έφταναν στη μεταφόρτωση με πλοίο από τον Πειραιά, είτε με φορτηγά οχήματα αλλά και η σιδηροδρομική διασπορά ανάλογων φορτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τις αγορές της Βαλκανικής και όχι μόνο
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως ανέφερε ρίχνει μεγάλο βάρος στις εμπορευματικές μεταφορές, με την απευθείας εξυπηρέτηση μεγάλων πελατών, αναφέροντας την σύνδεση με το συγκρότημα του ομίλου Φουρλή στα Οινόφυτα, των εταιρειών ΙΚΕΑ και Intersport με σύνδεση από το Λότζ της Πολωνίας αλλά και τις μεταφορές των τεύτλων για την ΕΒΖ, ενώ στα σκαριά βρίσκεται και εμπορική  συμφωνία και με τα ΕΛΠΕ. Άλλωστε, όπως έχει πολλές φορές τονιστεί, απώτερος στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να αναπτύξει τις εμπορευματικές μεταφορές προς τα Βαλκάνια, την Αυστρία, τη Γερμανία και την Ουγγαρία, εκμεταλλευόμενη το δικαίωμα έλξης που έχει σαν ευρωπαϊκή εταιρεία.

Από 1,2 δις. στα 2,2 δις. τα έσοδα των logistics το 2020. Είναι εφικτό;

Ενέργειες προκειμένου η Ελλάδα να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο των Βαλκανίων προωθεί η κυβέρνηση, μέσω της υιοθέτησης συγκεκριμένης στρατηγικής για την εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics.
Προς αυτή την κατεύθυνση, τον Νοέμβριο του 2012, σε συνέδριο του κλάδου, ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης εξήγγειλε την κατάθεση νομοσχεδίου που θα αντιμετώπιζε τα θεσμικά ζητήματα των logistics, συμπεριλαμβανομένης και της διαμόρφωσης πλαισίου αδειοδότησης και χωροθέτησης της εφοδιαστικής, με στόχο την απλοποίηση των σχετικών διαδικασιών.
Τελικά, το έναυσμα για να αντιληφθεί το ελληνικό κράτος τη δυναμική του κλάδου έδωσε η συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco, μια συμφωνία που αναμένεται να τεθεί άμεσα σε πιλοτική εφαρμογή.

Σύμφωνα με το master plan που διαμορφώνει η Επιτροπή Logistics του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Τράπεζα, στόχος της κυβέρνησης είναι η άμεση αύξηση των εσόδων της αγοράς, από το 1,2 δισ. ευρώ που είναι σήμερα, στα 2,2 δισ. ευρώ έως το 2020 και η εισροή συνολικών εσόδων 15 δισ. ευρώ, με άμεση επιρροή της τάξεως του 8%-9% στο ΑΕΠ της χώρας.
Χαμηλή η διείσδυση των υπηρεσιών logistics στην Ελλάδα
Σύμφωνα με την «Ομάδα Πρωτοβουλίας για τα Logistics», ο κλάδος εμφανίζει σημαντικό δυναμικό ανάπτυξης, με δεδομένο ότι το ποσοστό χρήσης υπηρεσιών logistics στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα χαμηλό (23%), σε σχέση με άλλες αγορές της Ευρώπης (μέσος όρος 49%).
Βάσει των όσων προτείνονται στην «Εθνική Στρατηγική για τα logistics 2014-2020», στόχος είναι θα δοθεί σημαντική ώθηση στην ανάπτυξη του κλάδου και να ενισχυθεί το ανταγωνιστικό δυναμικό της ελληνικής οικονομίας.
Μάλιστα, ως παρεμβάσεις άμεσης προτεραιότητας θεωρούνται:
-η ένταξη των υποδομών ((μηχανήματα, αποθηκευτικοί χώροι κ.ά.) των εταιρειών logistics στο νέο ΕΣΠΑ,
-η υιοθέτηση νέου χωροταξικού και ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος θεσμικού πλαισίου με ειδικά πολεοδομικά κίνητρα στις ζώνες εμπορευματικών μεταφορών,
-η δυνατότητα των εταιρειών logistics να διαθέτουν τα δικά τους φορτηγά, χωρίς να είναι αναγκασμένες να ιδρύσουν ιδιότυπες μεταφορικές εταιρείες (στο σημείο αυτό αντιδρούν οι οδικοί μεταφορείς, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να περάσει),
-η οριοθέτηση εξειδικευμένων και λειτουργικών εμπορευματικών κέντρων (Πειραιάς, Θριάσιο, Οινόφυτα, Σίνδος, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας), με ειδικό συντελεστή πολεοδόμησης σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς για το 2013, ανθεκτικότερες εμφανίζονται οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου, παρά την πτώση τζίρου και τη συγκέντρωση της αγοράς.
Είναι γεγονός ότι οι προμήθειες των μεγάλων αλυσίδων του λιανικού εμπορίου είναι σε μεγάλο βαθμό κεντρικές, με αποτέλεσμα ο ρόλος των τοπικών πρακτόρων/μεταφορέων και 3PL providers να περιορίζεται όλο και περισσότερο. Οι τελευταίοι παρέχουν, πλέον, τις υπηρεσίες τους σε δυσπρόσιτες περιοχές και μικρά σημεία λιανικής πώλησης.
Βάσω Βεγιάζη
(δημοσιογράφος του metaforespress.gr)

Aυξημένα όρια αποζημιώσεων για τους επιβάτες των επιβατηγών πλοίων

Aυξημένα όρια αποζημιώσεων για τους επιβάτες των επιβατηγών πλοίων προβλέπει ο νόμος 4195/2013 «Κύρωση του Πρωτοκόλλου του 2002 για την Τροποποίηση της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών του 1974 σχετικά με τη Θαλάσσια Μεταφορά Επιβατών και των Αποσκευών τους (PAL PROTOCOL 2002)» ο οποίος δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Α΄211/10.10.2013).
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ναυτιλίας, στόχος του εν λόγω Πρωτοκόλλου αποτελεί η καθιέρωση υποχρεωτικής ασφάλισης για τα επιβατηγά πλοία και η αύξηση των ορίων ευθύνης των μεταφορέων, ενώ εισάγει και νέους μηχανισμούς για τη διευκόλυνση των επιβατών στη διεκδίκηση των αποζημιώσεών τους.
Ειδικότερα, με το νέο καθεστώς το όριο αντικειμενικής ευθύνης του μεταφορέα είναι 250.000 λογιστικές μονάδες ανά επιβάτη για περιπτώσεις ναυτικού συμβάντος. Αν και στο βαθμό που η ζημία υπερβαίνει το ανωτέρω όριο, ο μεταφορέας ευθύνεται περαιτέρω, και μέχρι το ποσό των 400.000 λογιστικών μονάδων, εκτός αν ο μεταφορέας αποδείξει ότι το συμβάν που προκάλεσε τη ζημία δεν οφείλεται σε δόλο ή αμέλειά του.
Επίσης, για τη ζημία που επήλθε ως αποτέλεσμα του θανάτου ή της σωματικής βλάβης επιβάτη που δεν προκλήθηκε από ναυτικό συμβάν, ο μεταφορέας θα ευθύνεται εφόσον το συμβάν που προκάλεσε τη ζημία οφειλόταν σε δόλο ή αμέλειά του και μέχρι το ποσό των 400.000 λογιστικών μονάδων. Στην περίπτωση αυτή, το βάρος της απόδειξης του δόλου ή της αμέλειας φέρει ο ενάγων.

Επιπλέον, εάν και εφόσον, η ευθύνη του μεταφορέα για θάνατο ή σωματική βλάβη επιβάτη υπήρξε αποτέλεσμα πολεμικής πράξης ή τρομοκρατικής ενέργειας το όριο ευθύνης περιορίζεται σε 250.000 λογιστικές μονάδες ανά επιβάτη ή 340.000.000 συνολικά ανά πλοίο.
Σημειώνεται ότι στο άρθρο 6 του νόμου προβλέπεται η δυνατότητα έκδοσης απόφασης του υπουργού Ναυτιλίας,  μέχρι την έκδοση της οποίας οι διατάξεις του νόμου δε θα εφαρμόζονται στα πλοία που εκτελούν εσωτερικές δια θαλάσσης μεταφορές. Σε περίπτωση μη έκδοσης της εν λόγω απόφασης ΥΝΑ ισχύει ότι τα νέα όρια στις εσωτερικές μεταφορές και για τα πλοία Α και Β κατηγορίας (μεγάλα επιβατηγά πλοία) θα ισχύουν από το 2016 και 2018 αντίστοιχα.
Σε ό, τι αφορά τα πλοία κατηγορίας Γ και Δ (μικρότερα πλοία, πορθμεία) δεν αλλάζει κάτι στο ασφαλιστικό τους καθεστώς.
Για τα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι καθώς εξασφαλίζονται για αστική ευθύνη έναντι τρίτων στα P*I Clubs και για ποσά πολύ υψηλότερα από αυτά που προβλέπει ο νέος νόμος (περίπου 2 δισ. δολάρια ανά περίπτωση).  

Διακοπή κυκλοφορίας, 08.00-12.00, στην ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών στις 20/10

Διακοπή κυκλοφορίας και στις δύο κατευθύνσεις της νέας εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 20 Οκτωβρίου.
Η διακοπή κυκλοφορίας θα πραγματοποιηθεί μεταξύ των κόμβων Καλαβρύτων (ΧΘ 158+940) και Ανατολικού Αιγίου (ΧΘ 172+450), ενώ η κυκλοφορία στο τμήμα αυτό θα εκτρέπεται στην Παλαιά Εθνική Οδό.
Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες για να εκτελεστούν εργασίες παραλλαγής υφιστάμενων δικτύων μέσης τάσης του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Συνολικές προβολές σελίδας