Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Συνέδριο: «Η ανθρώπινη διάσταση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας»

Συνέδριο με τίτλο «Η ανθρώπινη διάσταση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας» διοργανώνει το Supply Chain Institute LTD στις 22 Οκτωβρίου 2013 στο ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport με την επιστημονική υποστήριξη της Planning και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού Ελλάδος.

Διακεκριμένοι εισηγητές από εταιρείες διαφόρων οικονομικών κλάδων που έχουν προχωρήσει σε δομικές αλλαγές θα καταθέσουν την εμπειρία τους. Στο συνέδριο θα μιλήσουν: «Δίδυμα» Διευθυντών Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ανθρώπινου Δυναμικού, Logistics Managers, HR Managers, θεσμικοί φορείς, Δικηγόροι/Εργατολόγοι, Σύμβουλοι της Planning κ.ά.

Η δομή του συνεδρίου θα είναι η εξής:
• Ενότητα Α’ (09.30-12.00): Επιχειρησιακές λειτουργίες (activities) και «χρέωσή τους»  στις Διευθύνσεις.
• Ενότητα Β’ (12.30 – 14.00): Πρακτικές εργασιακής ευελιξίας ο περιγράμματα εργασίας/job profiles - Δείκτες μέτρησης της απόδοσης/ KPIs.
• Ενότητα Γ’ (15.00-16.45): Οι νέες εργασιακές σχέσεις βάσει Μνημονίου και η καθημερινή λειτουργία των Κέντρων Διανομής.
• Ενότητα Δ’ (17.00-18.00): Έρευνα για τις εργασιακές τάσεις στην Εφοδιαστική Αλυσίδα και tele voting  για το ύψος των αποδοχών στα επαγγέλματα του τομέα.

Χρυσοί Χορηγοί του συνεδρίου είναι η Jungheinrich και η Retail@Link ενώ Χορηγός είναι η Mantis. Μεταξύ των Χορηγών Επικοινωνίας είναι το περιοδικό Supply Chain & Logistics magazine. 

Πηγή: http://www.supply-chain.gr/articles.php?artic=4126#.Ul00qRDUNDM

Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κακιά Σκάλα στις 16 και 17/10

Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στην Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, και συγκεκριμένα στην περιοχή των Σηράγγων Κακιάς Σκάλας, από τις 19.00 το απόγευμα της Τετάρτης 16/10/2013 και έως τις 06.00 τα ξημερώματα της Πέμπτης 17/10/2013.
Συγκεκριμένα:
πό τις 19.00 έως 23.00 της Τετάρτης 16 Οκτωβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί σταδιακός αποκλεισμός των δύο δεξιών λωρίδων κυκλοφορίας στο ρεύμα προς Κόρινθο, καθώς και των 2 αριστερών λωρίδων κυκλοφορίας στο ρεύμα προς Αθήνα. Κατά τη χρονική αυτή περίοδο, η κυκλοφορία θα διεξάγεται από μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση.
-Από τις 23.00 της Τετάρτης 16 Οκτωβρίου 2013 έως τις 06.00 το πρωί της επόμενης μέρας το αργότερο, θα πραγματοποιηθεί πλήρης αποκλεισμός του κλάδου προς Κόρινθο, με παράλληλη αμφιδρόμηση του κλάδου προς Αθήνα. Κατά τη χρονική αυτή περίοδο, η κυκλοφορία προς Κόρινθο θα εξυπηρετείται από μία λωρίδα του αντίθετου ρεύματος.
Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να διεξαχθεί προγραμματισμένη Άσκηση Μεγάλης Κλίμακαςστο σύμπλεγμα των σηράγγων της Κακιάς Σκάλας και συγκεκριμένα στην σήραγγα «Αίθρα», σε συνεργασία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία και με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, της Ελληνικής Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ.

Σε Κολομβία και Περού, μετά το Μεξικό, πρόκειται να δραστηριοποιηθεί η Taxibeat

Σε Κολομβία και Περού, μετά το Μεξικό πρόκειται να δραστηριοποιηθεί  η Taxibeat, η ελληνική startup εταιρεία. ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο τη διεθνή παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή τηςΛατινικής Αμερικής,
H ομάδα του Taxibeat πρόκειται σύντομα να παρουσιάσει την εφαρμογή στην Μπογοτά, πρωτεύουσα της Κολομβίας, και την Λίμα, πρωτεύουσα του Περού.
Σύμφωνα με έρευνα, η αγορά των ταξί στη Κολομβία βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη από το 2009, την ίδια στιγμή που η λατινοαμερικανική χώρα παρουσιάζει δυνατή οικονομία. Τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί εταιρείες που παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες ταξί, αναβαθμίζοντας την εικόνα του κλάδου και δημιουργώντας εκπτωτικές προσφορές.
Από την άλλη, η αγορά ταξί του Περού φέρει χαρακτηριστικά που μπορούν να υποστηρίξουν μία υπηρεσία όπως αυτή που προσφέρει το Taxibeat, καθώς υπάρχουν καταστήματα που πωλούν πλαστικές πινακίδες ταξί, επιτρέποντας πρακτικά στον οποιοδήποτε να μετατρέψει το αυτοκίνητό του σε ταξί.
Tο κόστος των ταξί στην Λίμα υπολογίζεται σε περίπου 1,5 δολάριο ΗΠΑ ανά χιλιόμετρο, ενώ χρεώνεται και "σημαία", ύψους περίπου 1,45 δολαρίου ΗΠΑ.

H DAF παρουσιάζει τα LF και CF Euro6 Construction

Στιβαρά, ισχυρά, αποτελεσματικά και σχεδιασμένα για μέγιστη αντοχή:
Η DAF παρουσιάζει τα LF και CF Euro6 Construction
 
Η DAF παρουσιάζει τα νέα Euro 6 CFConstruction, ειδικά σχεδιασμένα για εφαρμογές στα κτιριακά και κατασκευαστικά έργα όπου απαιτείται τακτική οδήγηση εκτός δρόμου (off-road). ToCFConstruction διαθέτει μεγαλύτερη γωνία προσέγγισης και υψηλή απόσταση από το έδαφος για ικανοποιητικές off-road δυνατότητες και πολλές έξυπνες λεπτομέρειες για μέγιστη διαθεσιμότητα, χαμηλό λειτουργικό κόστος και κορυφαία ευκολία χρήσης. Τα στιλιστικά στοιχεία «αντοχής» του CFConstructionχρησιμοποιήθηκαν και στο LFConstructionπροσδίδοντάς του μία ξεχωριστή εμφάνιση.
 
Το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση στα νέα μοντέλα CFConstructionείναι ο χαρακτηριστικός τους σχεδιασμός. Αποπνέουν δύναμη, χάρη στην χαρακτηριστική μαύρη μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τον νέου σχεδιασμού προφυλακτήρα, κατασκευασμένο από γαλβανισμένο χάλυβα για μέγιστη αντοχή. Για τον ίδιο λόγο, τα καλύμματα από τα ελκυστικά φώτα είναι κατασκευασμένα από άθραυστο υλικό Lexan και μία ατσάλινη ποδιά πάχους 3 mm τοποθετήθηκε κάτω από τον προφυλακτήρα για την προστασία του ψυγείου. Αυτή η προστατευτική ποδιά μπορεί να αντέξει σε φορτία έως και 4 τόνους, ενώ το κατώτερο τμήμα της ανοίγει ώστε να παρέχει ένα πρακτικό και φαρδύ σκαλοπάτι.
 
Ο προφυλακτήρας στα νέα DAFCFConstructionείναι διαθέσιμος με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης και φώτα στροφής, και αποτελείται από τρία ξεχωριστά τμήματα που μπορούν να αντικατασταθούν μεμονωμένα έχοντας ως αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους. Ο στιβαρός προφυλακτήρας είναι τοποθετημένος ψηλά για να δημιουργηθεί μία μεγάλη γωνία προσέγγισης τη τάξης των 25ο.
Σε συνδυασμό με την απόσταση των 40cm από το έδαφος- εξαιτίας εν μέρει της χρήσης ίσιων μπροστινών αξόνων (χωρίς offset) –παρέχονται εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε χωματόδρομους.
 
Βέλτιστη ευκολία
Το υψηλό επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και η μέγιστη ευκολία χρήσης ήταν οι βασικές απαιτήσεις της DAFστον σχεδιασμό των νέων CFConstruction.
 
Ένα πρακτικό σκαλοπάτι είναι διαθέσιμο ως επιλογή στο πλαϊνό της καμπίνας ώστε να είναι εύκολη η επιθεώρηση του φορτίου από τον οδηγό, με μία εύχρηστη λαβή στην οροφή παρέχοντας μία επιπλέον χειρολαβή. Μεγάλα σκαλοπάτια παρέχουν εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στην καμπίνα. Τα μοντέλα με τον 12,9 λίτρων κινητήρα PACCARMX-13 διαθέτουν τρία σκαλοπάτια, ενώ τα μοντέλα με τον 10.8 λίτρων κινητήρα PACCAR MX-11 διαθέτουν δύο στον βασικό εξοπλισμό. Ένα επιπλέον σκαλοπάτι είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή σε αυτά. Είναι τοποθετημένο με ευελιξία ώστε να ελαχιστοποιεί την ευπάθεια.
 
 
Το CFConstructionφυσικά διαθέτει τα ίδια άνετα καθίσματα με τα άλλα μοντέλα της οικογένειας των CF, όπως επίσης και το κομψό ταμπλό με ενσωματωμένο το σύστημα βοήθειας απόδοσης οδηγού (DriverPerformanceAssistant) και τους νέους εργονομικά τοποθετημένους διακόπτες. Το όμορφα σχεδιασμένο τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια είναι στον βασικό εξοπλισμό των νέων οχημάτων «για την κατασκευή».
 
Συζυγία κινητήριων αξόνων
Το νέο DAFCFConstructionδιατίθεται ως τριαξονικό 6x4 φορτηγό πλαίσιο με έναν εμπρόσθιο άξονα 8 ή 9 τόνων και μία συζυγία αξόνων 19, 21 ή 26 τόνων, γεγονός που καθιστά το όχημα ιδανικό για χρήση στον τομέα της οικοδομής και της βιομηχανίας ξυλείας. Ως τριαξονικός 6x4 τράκτορας, το CFConstructionείναι εξαιρετικά κατάλληλος για ειδικές εφαρμογές στις μεταφορές ή για να μεταφέρει δέντρα ή κολώνες.
Το πλαίσιο 8x4 παρέχει την ιδανική βάση για μία ανατροπή ή μπετονιέρα. Με δίδυμους διευθυντήριους άξονες εμπρός 7.5, 8 ή 9 τόνων, σε συνδυασμό με μία συζυγία αξόνων 19, 21 ή 26 τόνων, αυτή η βάση φορτηγού παρέχει ένα υψηλό μικτό φορτίο από 32 έως 44 τόνους. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν τη φημισμένη συζυγία αξόνων της DAFπου αποτελείται από οκτώ ράβδους, η οποία χαρακτηρίζεται από την υψηλή της σταθερότητα και την ευρεία άρθρωση (270 mm) για υψηλή εκτός δρόμου κινητικότητα.
 
Αποδοτικοί κινητήρες PACCAR
Η ισχύς παρέχεται από των 12.9 λίτρων κινητήρα PACCARMX-13 με αποδόσεις μεταξύ 303kW(410hp) και 375kW(510 hp) και τον νέο10.8λίτρων κινητήραPACCARMX-11 με αποδόσεις μεταξύ210 kW(290 hp) και 320kW(440 hp). Η μέση κατανάλωση καυσίμου του κινητήραPACCARMX-11 είναι έωςκαι 3% χαμηλότερη από τον ήδη αποδοτικό κινητήρα12.9 λίτρωνPACCARMX-13, και η μείωση του βάρους πάνω από 180 κιλά έχει ως αποτέλεσμα ένα ακόμα υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο.
 
Ένα προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ASTronicείναι διαθέσιμο με μία συγκεκριμένη ρύθμιση για χρήση εκτός δρόμου, με το λογισμικό για τις αλλαγές των ταχυτήτων να έχει αναπτυχθεί για αυτή τη χρήση.
Αυτό εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές σχέσεων με ταχύτερη λειτουργία του συμπλέκτη. Προφανώς, μία σειρά από PTOείναι διαθέσιμη για το CFConstruction.
Στις εκδόσεις με τον κινητήρα PACCAR MX-11 engine – εκτός από το γνωστό PTO κινητήρασεθέση 13:00 - μίαακόμαέκδοσησεθέση 11:00 (θεωρώνταςθέση 12:00 τονπροσανατολισμότουκινητήρα) θαείναι διαθέσιμη με ροπή 250 Nm.
 
Νέο σασί: ελαφρύ, ισχυρό και φιλικό για υπερκατασκευές
Το νέο σασί των μοντέλων CFConstructionέχει αναπτυχθεί για μέγιστη ακαμψία και εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης και προσφέρει αρκετό χώρο για την τοποθέτηση των εξαρτημάτων, όπως τα στηρίγματα (ποδαρικά) γερανού φόρτωσης. Το σασί έχει δοκούς σχήματος «Y» στο μπροστινό μέρος ώστε να δημιουργήσει χώρο για τους νέους κινητήρες Euro 6 και την μεγάλη μονάδα ψύξης για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η προετοιμασία για την τοποθέτηση πλάκας DIN, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παράδειγμα, στην τοποθέτηση λεπίδας αποχιονισμού. Όλα τα μοντέλα είναι διαθέσιμα με ένα κατακόρυφο σωλήνα εξάτμισης, ο οποίος στην βάση φορτηγού 8x4, έχει ενσωματωμένη την μονάδα SCR.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε επίσης στην διευκόλυνση τοποθέτησης των υπερκατασκευών. Ένα καλό παράδειγμα είναι το σύστημα Body Attachment Method (ΒΑΜ), που μπορεί να παραγγελθεί στην βάση φορτηγού 8x4 και το οποίο παρέχει την πλήρη προετοιμασία για την τοποθέτηση των πιο κοινών ανατρεπόμενων αμαξωμάτων. Αυτό περιλαμβάνει την τοποθέτηση διαφόρων βάσεων στήριξης στο σασί από το εργοστασίου και την παροχή οπών σε συγκεκριμένα σημεία στο πλαίσιο για τη στήριξη της υπερκατασκευής.
 
Τα CFConstructionδιατίθενται στο βασικό εξοπλισμό με την εισαγωγή αέρα τοποθετημένη στην οροφή. Ένα κυκλωνικό φίλτρο αέρα είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή για περιβάλλον εργασίας με σκόνη.
 
 
Νέα: LF Construction
H DAFπαρουσιάζει μία έκδοση για την Κατασκευή του δημοφιλούς της LF.
Ο σχεδιασμός της έκδοσης των 19 τόνων του οχήματος για την Κατασκευή ακολουθεί την οικογενειακή ομοιότητα με το μεγαλύτερο CFConstruction, χάρη στη μαύρη μάσκα με τις μεγαλύτερες γρίλιες και τον χαρακτηριστικό προφυλακτήρα τοποθετημένο ψηλότερα για να παρέχει γωνία προσέγγισης πάνω από 25ο , καθώς και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (32cm). Όπως το CFConstruction έτσι και το LFConstructionδιαθέτει τα χαρακτηριστικά σκαλοπάτια και την ποδιά 3 mmκάτω από τον προφυλακτήρα για την προστασία του ψυγείου.
 
Το LFConstructionείναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 6.7 λίτρων PACCARPX-7 με αποδόσεις μεταξύ164kW(220 hp) και 231kW(310 hp). Φυσικά, το νέο LFConstructionδιαθέτει επίσης τις πολλές μοναδικές ιδιότητες για τις οποίες το LFχαίρει μεγάλης εκτίμησης. Το DAFLFέχει την μικρότερη ακτίνα στροφής στην κατηγορία του για μέγιστη ευελιξίακαι ένα χαμηλό απόβαρο που επιτρέπει το μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο.
 
Η DAFθα αρχίσει να παράγει τα νέα LFConstructionκαι CFConstructionαπό τις αρχές του επόμενου έτους. Για εφαρμογές στις οποίες η μεγάλη γωνία προσέγγισης και η υψηλή απόσταση από το έδαφος είναι μικρότερης σημασίας, η DAF προσφέρει επίσης τα μοντέλα CF 6x4 και 8x4 στην κανονική έκδοση με την ελκυστική εξωτερική σχεδίαση.

Πηγή: http://www.daftrucks.gr/article.php?id=265

Συνολικές προβολές σελίδας