Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

H DAF παρουσιάζει τα LF και CF Euro6 Construction

Στιβαρά, ισχυρά, αποτελεσματικά και σχεδιασμένα για μέγιστη αντοχή:
Η DAF παρουσιάζει τα LF και CF Euro6 Construction
 
Η DAF παρουσιάζει τα νέα Euro 6 CFConstruction, ειδικά σχεδιασμένα για εφαρμογές στα κτιριακά και κατασκευαστικά έργα όπου απαιτείται τακτική οδήγηση εκτός δρόμου (off-road). ToCFConstruction διαθέτει μεγαλύτερη γωνία προσέγγισης και υψηλή απόσταση από το έδαφος για ικανοποιητικές off-road δυνατότητες και πολλές έξυπνες λεπτομέρειες για μέγιστη διαθεσιμότητα, χαμηλό λειτουργικό κόστος και κορυφαία ευκολία χρήσης. Τα στιλιστικά στοιχεία «αντοχής» του CFConstructionχρησιμοποιήθηκαν και στο LFConstructionπροσδίδοντάς του μία ξεχωριστή εμφάνιση.
 
Το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση στα νέα μοντέλα CFConstructionείναι ο χαρακτηριστικός τους σχεδιασμός. Αποπνέουν δύναμη, χάρη στην χαρακτηριστική μαύρη μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τον νέου σχεδιασμού προφυλακτήρα, κατασκευασμένο από γαλβανισμένο χάλυβα για μέγιστη αντοχή. Για τον ίδιο λόγο, τα καλύμματα από τα ελκυστικά φώτα είναι κατασκευασμένα από άθραυστο υλικό Lexan και μία ατσάλινη ποδιά πάχους 3 mm τοποθετήθηκε κάτω από τον προφυλακτήρα για την προστασία του ψυγείου. Αυτή η προστατευτική ποδιά μπορεί να αντέξει σε φορτία έως και 4 τόνους, ενώ το κατώτερο τμήμα της ανοίγει ώστε να παρέχει ένα πρακτικό και φαρδύ σκαλοπάτι.
 
Ο προφυλακτήρας στα νέα DAFCFConstructionείναι διαθέσιμος με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης και φώτα στροφής, και αποτελείται από τρία ξεχωριστά τμήματα που μπορούν να αντικατασταθούν μεμονωμένα έχοντας ως αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του λειτουργικού κόστους. Ο στιβαρός προφυλακτήρας είναι τοποθετημένος ψηλά για να δημιουργηθεί μία μεγάλη γωνία προσέγγισης τη τάξης των 25ο.
Σε συνδυασμό με την απόσταση των 40cm από το έδαφος- εξαιτίας εν μέρει της χρήσης ίσιων μπροστινών αξόνων (χωρίς offset) –παρέχονται εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης σε χωματόδρομους.
 
Βέλτιστη ευκολία
Το υψηλό επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και η μέγιστη ευκολία χρήσης ήταν οι βασικές απαιτήσεις της DAFστον σχεδιασμό των νέων CFConstruction.
 
Ένα πρακτικό σκαλοπάτι είναι διαθέσιμο ως επιλογή στο πλαϊνό της καμπίνας ώστε να είναι εύκολη η επιθεώρηση του φορτίου από τον οδηγό, με μία εύχρηστη λαβή στην οροφή παρέχοντας μία επιπλέον χειρολαβή. Μεγάλα σκαλοπάτια παρέχουν εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στην καμπίνα. Τα μοντέλα με τον 12,9 λίτρων κινητήρα PACCARMX-13 διαθέτουν τρία σκαλοπάτια, ενώ τα μοντέλα με τον 10.8 λίτρων κινητήρα PACCAR MX-11 διαθέτουν δύο στον βασικό εξοπλισμό. Ένα επιπλέον σκαλοπάτι είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή σε αυτά. Είναι τοποθετημένο με ευελιξία ώστε να ελαχιστοποιεί την ευπάθεια.
 
 
Το CFConstructionφυσικά διαθέτει τα ίδια άνετα καθίσματα με τα άλλα μοντέλα της οικογένειας των CF, όπως επίσης και το κομψό ταμπλό με ενσωματωμένο το σύστημα βοήθειας απόδοσης οδηγού (DriverPerformanceAssistant) και τους νέους εργονομικά τοποθετημένους διακόπτες. Το όμορφα σχεδιασμένο τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια είναι στον βασικό εξοπλισμό των νέων οχημάτων «για την κατασκευή».
 
Συζυγία κινητήριων αξόνων
Το νέο DAFCFConstructionδιατίθεται ως τριαξονικό 6x4 φορτηγό πλαίσιο με έναν εμπρόσθιο άξονα 8 ή 9 τόνων και μία συζυγία αξόνων 19, 21 ή 26 τόνων, γεγονός που καθιστά το όχημα ιδανικό για χρήση στον τομέα της οικοδομής και της βιομηχανίας ξυλείας. Ως τριαξονικός 6x4 τράκτορας, το CFConstructionείναι εξαιρετικά κατάλληλος για ειδικές εφαρμογές στις μεταφορές ή για να μεταφέρει δέντρα ή κολώνες.
Το πλαίσιο 8x4 παρέχει την ιδανική βάση για μία ανατροπή ή μπετονιέρα. Με δίδυμους διευθυντήριους άξονες εμπρός 7.5, 8 ή 9 τόνων, σε συνδυασμό με μία συζυγία αξόνων 19, 21 ή 26 τόνων, αυτή η βάση φορτηγού παρέχει ένα υψηλό μικτό φορτίο από 32 έως 44 τόνους. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν τη φημισμένη συζυγία αξόνων της DAFπου αποτελείται από οκτώ ράβδους, η οποία χαρακτηρίζεται από την υψηλή της σταθερότητα και την ευρεία άρθρωση (270 mm) για υψηλή εκτός δρόμου κινητικότητα.
 
Αποδοτικοί κινητήρες PACCAR
Η ισχύς παρέχεται από των 12.9 λίτρων κινητήρα PACCARMX-13 με αποδόσεις μεταξύ 303kW(410hp) και 375kW(510 hp) και τον νέο10.8λίτρων κινητήραPACCARMX-11 με αποδόσεις μεταξύ210 kW(290 hp) και 320kW(440 hp). Η μέση κατανάλωση καυσίμου του κινητήραPACCARMX-11 είναι έωςκαι 3% χαμηλότερη από τον ήδη αποδοτικό κινητήρα12.9 λίτρωνPACCARMX-13, και η μείωση του βάρους πάνω από 180 κιλά έχει ως αποτέλεσμα ένα ακόμα υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο.
 
Ένα προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ASTronicείναι διαθέσιμο με μία συγκεκριμένη ρύθμιση για χρήση εκτός δρόμου, με το λογισμικό για τις αλλαγές των ταχυτήτων να έχει αναπτυχθεί για αυτή τη χρήση.
Αυτό εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές σχέσεων με ταχύτερη λειτουργία του συμπλέκτη. Προφανώς, μία σειρά από PTOείναι διαθέσιμη για το CFConstruction.
Στις εκδόσεις με τον κινητήρα PACCAR MX-11 engine – εκτός από το γνωστό PTO κινητήρασεθέση 13:00 - μίαακόμαέκδοσησεθέση 11:00 (θεωρώνταςθέση 12:00 τονπροσανατολισμότουκινητήρα) θαείναι διαθέσιμη με ροπή 250 Nm.
 
Νέο σασί: ελαφρύ, ισχυρό και φιλικό για υπερκατασκευές
Το νέο σασί των μοντέλων CFConstructionέχει αναπτυχθεί για μέγιστη ακαμψία και εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης και προσφέρει αρκετό χώρο για την τοποθέτηση των εξαρτημάτων, όπως τα στηρίγματα (ποδαρικά) γερανού φόρτωσης. Το σασί έχει δοκούς σχήματος «Y» στο μπροστινό μέρος ώστε να δημιουργήσει χώρο για τους νέους κινητήρες Euro 6 και την μεγάλη μονάδα ψύξης για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η προετοιμασία για την τοποθέτηση πλάκας DIN, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παράδειγμα, στην τοποθέτηση λεπίδας αποχιονισμού. Όλα τα μοντέλα είναι διαθέσιμα με ένα κατακόρυφο σωλήνα εξάτμισης, ο οποίος στην βάση φορτηγού 8x4, έχει ενσωματωμένη την μονάδα SCR.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε επίσης στην διευκόλυνση τοποθέτησης των υπερκατασκευών. Ένα καλό παράδειγμα είναι το σύστημα Body Attachment Method (ΒΑΜ), που μπορεί να παραγγελθεί στην βάση φορτηγού 8x4 και το οποίο παρέχει την πλήρη προετοιμασία για την τοποθέτηση των πιο κοινών ανατρεπόμενων αμαξωμάτων. Αυτό περιλαμβάνει την τοποθέτηση διαφόρων βάσεων στήριξης στο σασί από το εργοστασίου και την παροχή οπών σε συγκεκριμένα σημεία στο πλαίσιο για τη στήριξη της υπερκατασκευής.
 
Τα CFConstructionδιατίθενται στο βασικό εξοπλισμό με την εισαγωγή αέρα τοποθετημένη στην οροφή. Ένα κυκλωνικό φίλτρο αέρα είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή για περιβάλλον εργασίας με σκόνη.
 
 
Νέα: LF Construction
H DAFπαρουσιάζει μία έκδοση για την Κατασκευή του δημοφιλούς της LF.
Ο σχεδιασμός της έκδοσης των 19 τόνων του οχήματος για την Κατασκευή ακολουθεί την οικογενειακή ομοιότητα με το μεγαλύτερο CFConstruction, χάρη στη μαύρη μάσκα με τις μεγαλύτερες γρίλιες και τον χαρακτηριστικό προφυλακτήρα τοποθετημένο ψηλότερα για να παρέχει γωνία προσέγγισης πάνω από 25ο , καθώς και αυξημένη απόσταση από το έδαφος (32cm). Όπως το CFConstruction έτσι και το LFConstructionδιαθέτει τα χαρακτηριστικά σκαλοπάτια και την ποδιά 3 mmκάτω από τον προφυλακτήρα για την προστασία του ψυγείου.
 
Το LFConstructionείναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 6.7 λίτρων PACCARPX-7 με αποδόσεις μεταξύ164kW(220 hp) και 231kW(310 hp). Φυσικά, το νέο LFConstructionδιαθέτει επίσης τις πολλές μοναδικές ιδιότητες για τις οποίες το LFχαίρει μεγάλης εκτίμησης. Το DAFLFέχει την μικρότερη ακτίνα στροφής στην κατηγορία του για μέγιστη ευελιξίακαι ένα χαμηλό απόβαρο που επιτρέπει το μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο.
 
Η DAFθα αρχίσει να παράγει τα νέα LFConstructionκαι CFConstructionαπό τις αρχές του επόμενου έτους. Για εφαρμογές στις οποίες η μεγάλη γωνία προσέγγισης και η υψηλή απόσταση από το έδαφος είναι μικρότερης σημασίας, η DAF προσφέρει επίσης τα μοντέλα CF 6x4 και 8x4 στην κανονική έκδοση με την ελκυστική εξωτερική σχεδίαση.

Πηγή: http://www.daftrucks.gr/article.php?id=265

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας