Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Εμμένει στην πρόταση για δημιουργία «Ειδικής Γραμματείας Εφοδιαστικής Αλυσίδας» η ΕΕL

Εμμένει στην πρόταση για δημιουργία «Ειδικής Γραμματείας Εφοδιαστικής Αλυσίδας» η ΕΕL.
Ειδικότερα, με τη συμμετοχή των περισσοτέρων μελών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, στην οποία παραβρέθηκαν εκπρόσωποι φορέων και επιμελητηρίων της χώρας, ακαδημαϊκοί, στελέχη της αγοράς, καθώς και δημοσιογράφοι.
Ο Πρόεδρος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, κ. Νικόλαος Ροδόπουλος, κατά το καλωσόρισμά του, αναφέρθηκε στις μέχρι τώρα δράσεις που έχει υλοποιήσει η EEL, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει πως «Ο ρόλος μας δεν είναι συνδικαλιστικός, ούτε πολιτικός. Ο ρόλος μας είναι επιστημονικός και συναινετικός, σε μια κοινή προσπάθεια προς όφελος της χώρας μας».
Τόνισε δε πως, «η EEL με το σχεδιασμό της και τις προτάσεις της δημιούργησε το σημερινό Εθνικό Συμβούλιο. Δεν σταματάμε όμως εδώ. Το ζητούμενο δεν είναι το τι κάναμε μέχρι σήμερα, αλλά το τι πρέπει να γίνει.
Και αυτό είναι ένα. Η δημιουργία Ειδικής Γραμματείας ΕΑ  παρά  τω πρωθυπουργώ. Τα Logistics βρίσκονται παντού, στην υγεία, στην περιφέρεια και την τοπική αυτοδιοίκηση, στον αγροτικό τομέα, στις μεταφορές, στον τουρισμό, παντού».

Από αριστερά: Ο Γενικός Γραμματέας Βιομηχανίας Στρατής Ζαφείρης και ο πρόεδρος της EEL Nίκος Ροδόπουλος
Την κοπή της πίτας ανέλαβε ο Γενικός Γραμματέας Βιομηχανίας κ. Στρατής Ζαφείρης, ο οποίος εκπροσωπώντας την κυβέρνηση τόνισε τη σημασία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, αλλά και την έμφαση που δίνεται στον συγκεκριμένο κλάδο από την πολιτική ηγεσία, καθώς αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες στήριξης της εθνικής οικονομίας.
Η εικόνα του κλάδου
Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί «τεκτονικές αλλαγές» στον κλάδο, με κυριότερη την ψήφιση του νόμου 4302/2014 «Ρύθμιση θεμάτων Εφοδιαστικής και άλλες διατάξεις», ο οποίος – ουσιαστικά – θεσμοθέτησε και ανέδειξε τα logistics στην Ελλάδα.
Πλέον, το στοίχημα έγκειται στην εφαρμογή της δευτερογενούς νομοθεσίας, η οποία επιλύει σειρά γραφειοκρατικών και πολεοδομικών ζητημάτων και την αναβάθμιση των εμπορευματικών υποδομών (οδικοί άξονες, σιδηρόδρομος, εμπορευματικά κέντρα, κτλ.).
Συνοπτικά και σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛ. ΣΤΑΤ., ο κλάδος της αποθήκευσης και των υποστηρικτών προς τη μεταφορά δραστηριοτήτων βρισκόταν σε καθοδική πορεία τα έτη 2010 έως και 2013, ενώ από το 2014 σημειώνει ανάπτυξη, με εξαίρεση το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.  
Το 2010, ο μέσος ετήσιος δείκτης του κύκλου εργασιών έκλεισε με «βουτιά» 10,8%, το 2011 με 7,9%, το 2012 με 4,8% και το 2013 με 7%. Αντίθετα, το 2014 παρουσίασε άνοδο 5,5%, το 2015 2,5% και το δεύτερο τρίμηνο του 2016 7,5%.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/logistics/%ce%b5%ce%bc%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1/

Συνολικές προβολές σελίδας