Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

MICHELIN® TWEEL® : Το πρώτο ελαστικό χωρίς αέρα και ζάντα έφτασε!

Στην παραγωγή βρίσκεται πλέον το πρωτοποριακό της Michelin χωρίς αέρα και ζάντα!
Το MICHELIN® TWEEL® παράγεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας στο Piedmont της Νότιας Καρολίνα των Η.Π.Α, με την Michelin να στοχεύει να επενδύσει συνολικά περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια.
Το ελαστικό, όπως είναι φανερό, δεν θα «σκάσει» ποτέ στο δρόμο και υπόσχεται μεγάλη παραγωγικότητα.


Το ρίσκο του «κλαταρίσματος» του ελαστικού εξαφανίζεται πλήρως λόγω της απουσίας αέρα. Η τεχνολογία ουσιαστικά του MICHELIN® TWEEL® βασίζεται σε αυτή των Ράντιαλ ελαστικών με τα εξής όμως πλεονεκτήματα:
  • Δεν υπάρχει η ανάγκη ελέγχου της πίεσης του αέρα
  • Ευκολία στην τοποθέτηση
  • Αντοχή σε χτυπήματα
  • Μεγαλύτερη άνεση και ευκολία για τον χρήστη
  • Μεγαλύτερη παραγωγικότητα και διάρκεια ζωής σε σύγκριση με συμβατικά ελαστικά
«Το TWEEL, το ελαστικό radial χωρίς αέρα, μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και είναι η πρώτη λύση radial χωρίς αέρα που παράγεται για το εμπόριο, επιβεβαιώνοντας έτσι την ηγετική θέση της Michelin στον σχεδιασμό της κινητικότητας του μέλλοντος» εξήγησε ο Ralph  Dimenna, επικεφαλής των τεχνολογιών Tweel.


«Το ράντιαλ ελαστικό χωρίς αέρα Tweel, επιτρέπει στη Michelin να μπει σε νέες αγορές και να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της στην αγορά των βιομηχανικών εφαρμογών και μηχανημάτων έργων. Η βιομηχανία έχει ανάγκη για λύσεις που θα συμβάλλουν στην παραγωγικότητα, την ασφάλεια και την κερδοφορία. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για επιτυχία».

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/2065-michelin-tweel-to-proto-elastiko-xoris-aera-kai-zanta-eftase

Το 55% των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης έχει ακινητοποιηθεί, καταγγέλλει η ΟΦΑΕ

Μαύρη τρύπα εκατομμυρίων ευρώ δημιουργούν οι ξένοι οδηγοί φορτηγών που εισέρχονται στη χώρα και, ενώ παρανομούν, δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ από τα πρόστιμα που τους επιβάλλονται.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδας (ΟΦΑΕ), στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, δεν περιλαμβάνεται πρόβλεψη για επιτόπου καταβολή των προστίμων, όπως σε όλη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα να μην υποχρεώνονται στην καταβολή τους.
Ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης, κατά την εισήγησή του στο πλαίσιο της εξέτασης του σχεδίου νόμου στη Συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου τόνισε ότι η μεταρρύθμιση που επιχειρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια για την απελευθέρωση του κλάδου απέτυχε και είχε ως αποτέλεσμα η ελληνική μεταφορά να βαλτώσει.
Περισσότερο από 55% των οχημάτων έχει ακινητοποιηθεί και ένα πολύ μεγάλο μέρος του έργου, που εκτελούσαν παλιότερα τα ελληνικά φορτηγά, έχει «παραχωρηθεί» στους αυτοκινητιστές γειτονικών χωρών.
Το ν/σ για τις μεταφορές απελευθερώνει περαιτέρω τον κλάδο
Οι αυτοκινητιστές διεθνών μεταφορών υποστηρίζουν ότι οι διατάξεις που προωθούνται με νομοσχέδιο περιέχουν σημαντικούς κινδύνους για το μέλλον του κλάδου τους. Με βάση την υφιστάμενη νομοθεσία, για να έχει κάποιος το δικαίωμα να διαθέτει επαγγελματικό αυτοκίνητο, θα πρέπει να έχει δραστηριότητα για την άσκηση της οποίας απαιτείται.
Με τις αλλαγές όμως που φέρνει το νομοσχέδιο, σημειώνει η ΟΦΑΕ, απελευθερώνεται η χορήγηση αδείας φορτηγού Ι.Χ. σε οποιοδήποτε άτομο είναι δηλωμένος κάτοικος Ελλάδας και, όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ κ. Απ. Κενανίδης, ανοίγει ο δρόμος για υποκλοπή μεταφορικού έργου.
Το σχέδιο νόμου προβλέπει τη σύσταση Μεικτών Κλιμακίων Ελέγχου (ΜΚΕ) σε Παραμεθόριους Δήμους. Ωστόσο, από την πλευρά της ΟΦΑΕ, σημειώνεται ότι όπως έχει αποδειχθεί από την ως τώρα λειτουργία των ήδη υπαρχόντων κλιμακίων ελέγχου, δεν υπάρχει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα στο μείζον πρόβλημα της παράνομης μεταφοράς, χωρίς αυτό όμως να οφείλεται μόνο στο ότι ο αριθμός τους είναι ανεπαρκής.

Αρχές του 2016 η Ολυμπία Οδός. Ολοκληρώθηκε το 60% στο Κόρινθος-Πάτρα

Αρχές του 2016 εκτιμάται η ολοκλήρωση των έργων της Ολυμπίας Οδού, δηλαδή του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα.
Του Φώτη Φωτεινού
Σύμφωνα με στελέχη της κοινοπραξίας που κατασκευάζει τον οδικό άξονα, η Ολυμπία Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το το δυσκολότερο που γίνεται, την περίοδο αυτή, στη χώρα.
Σήμερα, οι εργασίες κατασκευής στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα είναι σε πλήρη εξέλιξη και η συνολική πρόοδος των εργασιών, στα τέλη Νοεμβρίου 2014, έχει φτάσει το 60%. Πάνω από 20 εργοταξιακές ζώνες εκτείνονται σε μήκος 120 χιλιομέτρων και συγκεκριμένα από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου, μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας.
Την περίοδο αυτή κατασκευάζονται πάνω από 16 χλμ. σηράγγων από την Κόρινθο, έως την Πάτρα. Οι βασικότεροι γεωλογικοί σχηματισμοί, μέσα από τους οποίους διέρχονται οι σήραγγες είναι μάργες, χαλαρά κροκαλοπαγή, χαλαροί ψαμμίτες και ασβεστόλιθοι. Η διάνοιξη των σηράγγων, παρά τις δυσκολίες, προχώρησε ικανοποιητικά και σήμερα, η φάση κατασκευής είναι κατά 83% ολοκληρωμένη.  
Η μεγαλύτερη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου είναι στην περιοχή της Παναγοπούλας και έχει μήκος 4.033 χλμ. Μάλιστα, χθες πραγματοποιήθηκε και η διάνοιξη, παρουσία υψηλόβαθμών στελεχών της Ολυμπίας Οδού, τοπικών παραγόντων και του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα.   
Όπως αναφέρουν στελέχη της Ολυμπίας Οδού, οι πρωτογενώς εργαζόμενοι στα εργοτάξια του δρόμου αγγίζουν τους 2.200, ενώ σημαντική είναι η τόνωση των τοπικών οικονομιών από τον έμμεσα απασχολούμενο πληθυσμό (τοπικοί προμηθευτές, προσωπικό μικρών υπεργολάβων και άλλες επιχειρήσεις).
Πηγές χρηματοδότησης: Το 23% από τα διόδια
Το συνολικό κόστος κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 1,487 δις. ευρώ και χρηματοδοτείται από ένα συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων (τραπεζικά δάνεια και ίδια κεφάλαια), ευρωπαϊκών κονδυλίων, τη συμβολή των χρηστών και το ελληνικό Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο κατασκευής, το έργο χρηματοδοτείται κατά 38% από ιδιωτικά κεφάλαια (29% τραπεζικά δάνεια - 9% ίδια κεφάλαια), 33% από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 23% από τη συμβολή των χρηστών και 6% από το ελληνικό Δημόσιο.
Για τα διόδια, ανά καιρούς, εκδηλώνονται αντιδράσεις φορέων και χρηστών, με το επιχείρημα ότι «δεν θα πρέπει να πληρώνονται διόδια για ένα έργο που είναι υπό κατασκευή». Από την Ολυμπία Οδό ανταπαντούν ότι «αυτό το μοντέλο επιλέχθηκε για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων».    
Ο άξονας Ελευσίνα – Κόρινθος - Πάτρα συγκεντρώνει εγχώριες και ξένες εταιρείες, ήτοι την Άκτωρ Παραχωρήσεις (17%), τη ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ (17%), την J&P Άβαξ (17%), την Αθηνά (2,1%), τη γαλλική Vinci Concessions (29,9%) και τη γερμανική Hochtief PPP Solutions (17%).
Πιο κοντά η Πάτρα στην Αθήνα έως 20 λεπτά
Όπως αναφέρουν στελέχη της Ολυμπίας Οδού, από την άνοιξη του 2015 θα παραδίδονται στην κυκλοφορία τμήματα μονού κλάδου (δηλαδή η άλλη πλευρά θα κατασκευάζεται), ενώ το μεγαλύτερο μέρος του άξονα θα δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2015.
Ουσιαστικά, ο νέος αυτοκινητόδρομος, συνολικού μήκους 200 χιλιομέτρων, θα συρρικνώσει την απόσταση Αθήνα - Πάτρα κατά 15 - 20 λεπτά, ενώ η διαδρομή Κόρινθος -Πάτρα υπολογίζεται ότι θα διανύεται σε περίπου μιάμιση ώρα. Επίσης, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ο κόμβος Ρίου θα παραδοθεί στην κυκλοφορία μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2016.
Σήμερα λειτουργούν 7 σταθμοί διοδίων, θα προστεθεί ακόμα 1, ενώ κάποιοι σταθμοί θα μετακινηθούν σε κοντινή απόσταση. Η ημερήσια κυκλοφορία στην Αθηνών – Κορίνθου υπολογίζεται στις 20.000 οχήματα και στην Κορίνθου – Πατρών στις 6.000 – 6.500. Το 2014, η κυκλοφορία κυμαίνεται περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρσι.  
Μείωση στα τροχαία
Σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό, ο συνολικός αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων και των θυμάτων μειώθηκε περίπου κατά 80% στο σύνολο του άξονα Ελευσίνας - Κορίνθου – Πατρών (λόγω των μέτρων οδικής ασφάλειας που έχουν ληφθεί).
Ειδικά, στο τμήμα Κόρινθος- Πάτρα, όπου η κατασκευή της Ολυμπίας Οδού πραγματοποιείται με παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας,  ο συνολικός αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων και ο αριθμός των θυμάτων μειώθηκε κατά 90% περίπου.
Από την άλλη πλευρά, δεν είναι λίγοι εκείνοι που επισημαίνουν ότι «η μείωση στα τροχαία οφείλεται στο γεγονός ότι, σε πολλά τμήματα, η κυκλοφορία γίνεται αναγκαστικά σε 1 λωρίδα, με μικρές ταχύτητες»

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9811-arxes-tou-2016-i-olympia-odos-oloklirothike-to-60-sto-korinthos-patra.html

Άνοδος 4% στα logistics το γ΄τρίμηνο. Έπεσαν χερσαίες και αεροπορικές μεταφορές

Μείωση παρουσίασε ο κύκλος εργασιών των τομέων των χερσαίων, πλωτών και αεροπορικών μεταφορών στο γ’ τρίμηνο του 2014, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση, σε σύγκριση με πέρυσι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο δείκτης κύκλου εργασιών στις χερσαίες μεταφορές και μεταφορές μέσω αγωγών του γ’ τριμήνου 2014, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2013, παρουσίασε μείωση 6,4%, έναντι μείωσης 4,9% που σημειώθηκε, κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2013 προς το 2012.
Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις πλωτές μεταφορές του γ’ τριμήνου 2014, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2013, παρουσίασε μείωση 4,6%, έναντι μείωσης 5,9% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2013 προς το 2012.
Επίσης, ο δείκτης κύκλου εργασιών στις αεροπορικές μεταφορές του γ’ τριμήνου 2014, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2013, παρουσίασε μείωση 7,5%, έναντι αύξησης 33,8% που σημειώθηκε, κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2013, προς το 2012.
Αντίθετα, ο κύκλος εργασιών στην αποθήκευση και στις υποστηρικτικές προς τη μεταφορά δραστηριότητες του γ’ τριμήνου 2014, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2013, παρουσίασε αύξηση 4,0%, έναντι μείωσης 8,3% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2013 προς το 2012.
Ανοδικά κινήθηκε και ο δείκτης κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες των ταξιδιωτικών πρακτορείων, γραφείων οργανωμένων ταξιδιών, υπηρεσιών κρατήσεων και συναφείς δραστηριότητες του γ’ τριμήνου 2014, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2013, παρουσίασε αύξηση 8,7%, έναντι αύξησης 15,4% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2013 προς το 2012.
Αναλυτικά στοιχεία στο επισυναπτόμενο αρχείο. 


Συνολικές προβολές σελίδας