Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΕΕL: Συνεργασία με Πανεπιστήμιο Αιγαίου σε έρευνα για τα logistics

Μια ακόμα σημαντική δράση ανέλαβε η Ελληνική Εταιρία Logistics, η οποία συνεργάζεται ενεργά με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στην εκπόνηση μελέτης που θα αφορά στον κλάδο των logistics της Ελλάδας.



Ειδικότερα, όπως ενημερώνει η ΕΕL, στα πλαίσια ανάδειξης της σπουδαιότητας του κλάδου των μεταφορών, αποφάσισε να συμμετέχει στην έρευνα του Πανεπιστημίου Αιγίου, με τίτλο «Καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και των μελλοντικών τάσεων (2014-2020) στον κλάδο των logistics στην Ελλάδα».
Στη δεύτερη μεγαλύτερη έρευνα που πραγματοποιείται για τον κλάδο, υπό την αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του ΣΕΒ, το Εργαστήριο Συστημάτων Σχεδιασμού, Παραγωγής και Λειτουργιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με επιστημονικούς υπευθύνους τους κ.κ. Καθηγητή Ι. Μίνη και Δρ. Β. Ζεϊμπέκη, στοχεύει, μαζί με την ΕΕL, στην:
-υποστήριξη του Έλληνα Logistician,
-την ανάπτυξη των υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας της χώρας μας
-την ανάδειξή της σε διαμετακομιστικό κόμβο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/logistics/item/1376-eel-sinergasia-se-ereuna-gia-ta-logistics

Αυτοκινητόδρομοι: Αγώνας δρόμου η ολοκλήρωση των έργων στους 4+1 άξονες

Με γοργούς ρυθμούς εξελίσσονται πλέον τα έργα στους 4+1 μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Με τα έργα στα Τέμπη να είναι μπροστά από όλα τα υπόλοιπα, γίνεται μεγάλη προσπάθεια απέναντι στον χρόνο που κάθε μέρα γίνεται και πιο πιεστικός. Ας δούμε αναλυτικά:

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Εδώ τα έργα έχουν καταλάβει το 50% του άξονα Κόρινθος-Πάτρα κάνοντας την μετακίνηση των οδηγών ένα επικίνδυνο στοίχημα. Μεγάλο βάρος έχει δοθεί στα μεγάλα τεχνικά έργα. Τα τμήματα που κατασκευάζονται κάθε εβδομάδα είναι και πιο προχωρημένα, ενώ η "περίοδος κόλαση" με εργοτάξια σε όλο το μήκος του δρόμου είναι μπροστά μας. Η πεποίθηση πως θα ολοκληρωθούν έγκαιρα τα έργα είναι συνολική στην εταιρεία κατασκευής.

ΑΙΓΑΙΟΥ
Εδώ τα χαμόγελα είναι περισσότερα. Τα μεγάλα έργα του άξονα συμπυκνώνονται κατά 95% στο τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα. Εδώ κατασκευάζονται οι 3 σήραγγες που θα παρακάμπτουν Τέμπη και Πλαταμώνα με την δεύτερη να στέφεται η μεγαλύτερη σήραγγα σε Ελλάδα και Βαλκάνια. Η διάνοιξη της 3ης σήραγγας στον Πλαταμώνα ολοκληρώθηκε από το ένα ρεύμα ενώ ολοκληρώνεται μέσα στον Ιούλιο και το ρεύμα προς Αθήνα. Μεγάλος στόχος είναι η ολοκλήρωση τον Αύγουστο του 2015, μόλις 15 μήνες από σήμερα.

Ε65-ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Ο "κολοβός" αυτοκινητόδρομος ξεκίνησε να κατασκευάζεται με 4 εργοτάξια. Οι ρυθμοί είναι καλοί και υπάρχει η πίστη πως στα τέλη του 2015 θα έχουμε έτοιμο το τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Ευτύχημα είναι πως δεν υπάρχουν μεγάλα τεχνικά έργα (σήραγγες ιδίως) και η ελπίδα είναι πως δεν θα έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις από αρχαιολογικά ευρήματα. Καλά νέα όμως αναμένονται για την τύχη του νότιου τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα, ίσως και μέσα στο καλοκαίρι.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Το νότιο τμήμα από το Αντίριο μέχρι την Αμφιλοχία έχει "πάρει φωτιά". Τα έργα σε αυτο το τμήμα είναι πολύ πιο προχωρημένα και μαζί με το έτοιμο τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου, ίσως παραδοθεί νωρίτερα από το βόρειο (Αμφιλοχία-Ιωάννινα) που επίσης κατασκευάζεται αλλά με πιο ήρεμους ρυθμούς. Αυτό το διάστημα ολοκληρώνονται οι μελέτες για την σήραγγα στην Παλιοβούνα (ή Κλόκοβα) και τα τρυπάνια είναι έτοιμη να πιάσουν δουλειά.

ΜΟΡΕΑΣ
Εδώ αναμένεται η απόφαση για την έγκριση του νέας σύμβασης για την χρηματοδοτική υποστήριξη από το Δημόσιο καθώς οι τράπεζες από πέρυσι το καλοκαίρι είπαν στοπ. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com μέσα στο καλοκαίρι τα έργα θα αρχίσουν και πάλι σε ότι έχει απομείνει, δηλαδή την ολοκλήρωση του κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη και τον Περιμετρικό Καλαμάτας. Το ποσοστό προόδου είναι στο 95% και η ολοκλήρωση αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2014.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Θεσσαλία: Παραδόθηκε ο κόμβος Ραχούλας στην Ε.Ο Λάρισα-Τρίκαλα

Παραδόθηκε χθες από την Περιφέρεια Θεσσαλίας ο κόμβος Ραχούλας ο οποίος  αποτελεί τμήμα της εργολαβίας : «Ολοκλήρωση έκπτωτης εργολαβίας - κατασκευή Α/Κ Αμυγδαλέας – Ραχούλας - Μάνδρας & Α/Κ Ζάρκου & κατασκευή έργων οδικής ασφάλειας στην Ε.Ο. Λαρίσης – Τρικάλων από διασταύρωση Ραχούλας έως Ζάρκο»

Όπως ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός: «Παραδίδουμε στην κυκλοφορία τον κόμβο Ραχούλας.  Η ολοκλήρωση του παραπάνω έργου είναι σημαντική γιατί δημιουργεί συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης των ανθρώπινων κοινοτήτων και διακίνησης αγαθών. Παράλληλα διαχέει κοινοτικούς πόρους στην τοπική κοινωνία και οικονομία, ενώ διασφαλίζει και δημιουργεί θέσεις εργασίας».

Το έργο είναι προϋπολογισμού 12.423.000,00€, η προσφερθείσα έκπτωση είναι 34,13% και η σύμβαση υπογράφηκε στις 16-12-2011 ποσού 8.474.614,08€ και η χρηματοδότηση του έργου είναι από πόρους του προγράμματος Ε.Σ.Π.Α. Η συνολική προθεσμία για την εκτέλεση του έργου είναι έως τις 30/08/2014, με ανάδοχο την εργοληπτική επιχείρηση Κ/Ξ ΑΙΑΣ Α.Τ.Ε. – ΚΑΣΤΩΡ Α.Ε. ενώ Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Το αντικείμενο του έργου είναι:
α) Η ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου Αμυγδαλέας-Ραχούλας-Μάνδρας στη Χ.Θ. 13+000 της Ε.Ο. Λαρίσης – Τρικάλων, μετά των απαιτούμενων προσαρμογών και διαπλατύνσεων της Ε.Ο., με τον ηλεκτροφωτισμό και τη φωτεινή σηματοδότησή του. Η κατασκευή ασφαλτοστρωμένων παράπλευρων οδών και η σύνδεση της Μάνδρας με τον προς κατασκευή Ανισόπεδο Κόμβο στο ύψος της Ραχούλας, καθώς και των απαραίτητων παράλληλων και κάθετων υδραυλικών έργων αποχέτευσης-αποστράγγισης της οδού (κατασκευή κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτών, τάφρων κπλ.).

β) Η ολοκλήρωση κατασκευής του ανισόπεδου κόμβου Ζάρκου στη Χ.Θ. 29+500 της Ε.Ο. Λαρίσης – Τρικάλων, μετά των απαιτούμενων προσαρμογών και διαπλατύνσεων της Ε.Ο., με τον ηλεκτροφωτισμό και τη φωτεινή σηματοδότησή του, καθώς και την κατασκευή ασφαλτοστρωμένων παράπλευρων οδών μετά των απαραίτητων παράλληλων και κάθετων υδραυλικών έργων αποχέτευσης-αποστράγγισης της οδού.

γ) Η κατασκευή έργων οδικής ασφάλειας από τη διασταύρωση Ραχούλας έως τη διασταύρωση Ζάρκου, που περιλαμβάνει την τοποθέτηση μονόπλευρου στηθαίου ασφαλείας στις οριογραμμές της οδού σε μήκος 18.000μ. και αμφίπλευρου μεταλλικού στηθαίου στον άξονα της αρτηρίας σε μήκος 12.700μ. καθώς και ολοκλήρωση της τοποθέτησης περίφραξης στο τμήμα από τη διασταύρωση Ραχούλας έως το Ζάρκο πλην του τμήματος της γέφυρας Κουτσόχερου σε μήκος 12.000μ.

ΠΡΟΟΔΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ (μέχρι σήμερα): περίπου στο 70%
-    Έχει ολοκληρωθεί και αποδοθεί στην κυκλοφορία ο Ανισόπεδος Κόμβος Αμυγδαλέας – Ραχούλας – Μάνδρας.
-    Στον Ανισόπεδο Κόμβο Ζάρκου έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή όλων των τεχνικών και της γέφυρας της Άνω διάβασης. Οι εργασίες Οδοποιίας έχουν φτάσει στο επίπεδο της οδοστρωσίας και υπολείπονται οι ασφαλτικές εργασίες.
-    Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του αμφίπλευρου μεταλλικού στηθαίου στον άξονα της αρτηρίας, καθώς και η κατασκευή του μεγαλύτερου μέρους των μονόπλευρων στηθαίων ασφαλείας στις οριογραμμές της εθνικής οδού.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/loipa-odika-erga/item/25192-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CF%8C%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%82-%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BF-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1

Συνολικές προβολές σελίδας