Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών: Επεκτείνονται οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Κιάτο και Αίγιο

Την επέκταση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών και συγκεκριμένα στην περιοχή του κόμβου του Κιάτου και του Αιγίου (Μεγανίτης) ανακοίνωσε η Ολυμπία οδός.
Συγκεκριμένα, οι ήδη υπάρχουσες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας επεκτείνονται πλέον στην περιοχή του Κιάτου από τη Χ.Θ. 106+500 έως τη Χ.Θ. 108+600 ενώ θα διαρκέσουν έως και τις 5 Δεκεμβρίου του 2014.
Η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλο το μήκος της ρύθμισης θα διεξάγεται πλέον σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,25 μ. Σε περιόδους υψηλού κυκλοφοριακού φόρτου θα δίδονται δύο λωρίδες κυκλοφορίας στην κατεύθυνση αιχμής.
Όσον αφορά στη ρύθμιση για την περιοχή του Αιγίου (Μεγανίτης), οι ρυθμίσεις επεκτείνονται από τη Χ.Θ. 177+350 έως τη Χ.Θ. 182+950. Θα διαρκέσουν μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου του 2015.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλο το μήκος της ρύθμισης θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με πλάτος 3,8 μ., προκειμένου να καταληφθεί το εναπομείναν τμήμα του υπάρχοντος οδοστρώματος και να μεταβληθεί σε εργοταξιακό χώρο.
Όπως σημειώνει η Ολυμπία οδός, οι εν λόγω επεκτάσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες κατασκευής πλήθους τεχνικών έργων (κάτω διαβάσεων, οχετών κλπ.) από τους αρμόδιους Κατασκευαστές.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/1172-ethniki-odos-korinthou-patron-epekteinontia-oi-kikloforiakes-se-kiato-kai-aigio

Οι νέες ποινές για τα πρατήρια, χωρίς σύστημα εισροών - εκροών

Σημαντικές αλλαγές στα πρόστιμα που προβλέπονται για τους πρατηριούχους οι οποίοι δεν θα συμμορφώνονται ή θα συμμορφώνονται πλημμελώς όσον αφορά στην υποχρέωσή τους να εγκαταστήσουν σύστημα εισροών-εκροών,  το σύστημα στο οποίο η κυβέρνηση έχει ποντάρει πολλά στη μάχη για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου, προχωρά με απόφασή του υπουργείο Ανάπτυξης, όπως μετέδωσε η «Ναυτεμπορική».
Σε κάποιες περιπτώσεις τα πρόστιμα πενταπλασιάζονται, σε κάποιες διπλασιάζονται και σε κάποιες άλλες μειώνονται σε ποσοστό 50%. Πάντως, τα πρόστιμα διαμορφώνονται πλέον σε πολύ υψηλά επίπεδα καθώς οι παραβάτες θα φτάνουν να πληρώνουν ακόμη και 50.000 ευρώ πέραν του γεγονότος ότι θα κληθούν να αντιμετωπίσουν ποινικές ευθύνες αλλά και το ενδεχόμενο αφαίρεσης της άδειάς τους. 

Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, «στις περιπτώσεις που διαπιστωθεί αποθήκευση, διακίνηση ή εμπορία υγρών καυσίμων, μέσω δεξαμενών ή αντλιών πρατηρίων υγρών καυσίμων, που δεν συνδέονται με σύστημα εισροών εκροών, ή που το σύστημα εισροών εκροών δεν έχει εγκατασταθεί, πέραν των προβλεπομένων ποινικών κυρώσεων, επιβάλλεται στον εκμεταλλευτή του πρατηρίου διοικητικό πρόστιμο πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000) και αφαίρεση της άδειας λειτουργίας του πρατηρίου υγρών καυσίμων. Εφόσον διαπιστωθεί συνυπαιτιότητα καθʼ οιονδήποτε τρόπο από πλευράς του εγκαταστάτη στη διάπραξη των ανωτέρω παραβάσεων, επιβάλλεται και σε αυτόν αυτοτελώς το ανωτέρω διοικητικό πρόστιμο, πέραν των προβλεπομένων ποινικών κυρώσεων».
Σε άλλες περιπτώσεις πάντως, το πρόστιμο πενταπλασιάζεται. Προβλέπεται ότι για παραβάσεις όπως:
-Πλημμελής διατήρηση αναλυτικού ημερολογίου αναβαθμίσεων του λογισμικού ή αναβάθμιση μη δηλωθείσα.
-Πλημμελής καταγραφή στα αρχεία/βάση δεδομένων του συστήματος των αλλαγών στο λογισμικό του συστήματος
-Πλημμελής προστασία των δεδομένων πινάκων αναγωγής στους 15oC καθώς και του λογισμικού αναγωγής
-Πλημμελής λήψη μέτρων για τον έλεγχο και ταυτοποίηση του λογισμικού,
το πρόστιμο από 5000 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα εκτινάσσεται στις 25.000 ευρώ.
Αντίστοιχα, διπλασιάζεται το πρόστιμο σε περίπτωση που γίνει ψευδής δήλωση ότι το λογισμικό πληροί τις απαιτήσεις της νομοθεσίας. Από τις 25.000 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα, εκτινάσσεται στις 50.000 ευρώ ανά πρατήριο στο οποίο έχει εγκατασταθεί το λογισμικό.

Το 2015 ολοκληρώνεται ο οδικός άξονας Μαλιακός – Κλειδί. Εξοικονόμηση 30’

Κατά 30 λεπτά πιο σύντομη θα είναι η διαδρομή από την περιοχή Ευαγγελισμός στη Λάρισα μέχρι τη Σκοτίνα Πιερίας, όταν αποπερατωθούν οι τρείς αμφίδρομες σήραγγες, συνολικού μήκους 25 χιλιομέτρων, στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου» (Μαλιακός – Κλειδί).  
Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Στην πρώτη και δεύτερη σήραγγα μήκους δύο και έξι χιλιομέτρων αντίστοιχα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες διάνοιξης, ενώ η διάνοιξη της τρίτης σήραγγας έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 50%. Το δεύτερο τούνελ (6 χλμ) είναι το μεγαλύτερο των Βαλκανίων και θα συνδέεται με την νέα γέφυρα που κατασκευάζεται στον ποταμό Πηνειό.
Επίσης, οι εργασίες στο νέο τμήμα (25 χλμ), που περιλαμβάνει τις τρεις σήραγγες, αφορούν σε ειδικά έργα για την κάλυψη του αγωγού φυσικού αερίου που υπάρχει στην περιοχή, όπως και σε σύνθετες εργασίες για τη «συνύπαρξη» του σιδηροδρομικού δικτύου με τον οδικό άξονα.
Το νέο τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου, που περιλαμβάνει τις τρεις σήραγγες, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία, έως το τέλος του 2015, ενώ θα απαγορευθεί η κυκλοφορία για τα βαριά οχήματα από το παλαιό οδικό δίκτυο. 

Έτσι, η απόσταση Ευαγγελισμός-Σκοτίνα υπολογίζεται ότι θα διανύεται σε 17 λεπτά, γεγονός που θα «μεταμορφώσει» πλήρως τα Τέμπη που απασχολούν, συχνά, την επικαιρότητα, είτε λόγω βραχοπτώσεων, είτε εξαιτίας θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.
Όταν αποπερατωθεί ο άξονας, το κόστος ανά χιλιόμετρο θα διαμορφώνεται στα 0,05 ευρώ χωρίς ΦΠΑ (0,083 ευρώ /χλμ σε τιμές 2015), σύμφωνα με όσα προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης. Με άλλα λόγια, η αναπροσαρμογή των τιμημάτων διέλευσης θα οδηγήσει συνολικά σε αύξηση ύψους 0,50 ευρώ.
Ειδικότερα, σήμερα τα διόδια διαμορφώνονται σε :
-1,40 ευρώ στο Μακρυχώρι
-2 ευρώ στον Πυργετό και
-2 ευρώ στην Λεπτοκαρυά.
Η ολοκλήρωση του νέου τμήματος, μήκους 25 χλμ. θα οδηγήσει σε αυξομειώσεις, δηλαδή το τίμημα στους εν λόγω τρεις σταθμούς θα διαμορφωθεί σε :
-2,60 ευρώ στο Μακρυχώρι
-1,60 ευρώ στον Πυργετό και
-3,30 ευρώ στην Λεπτοκαρυά 
Συνολικά ο αυτοκινητόδρομος μήκους 230 χλμ θα αποτελείται από 20 γέφυρες, από τις οποίες οι 10 έχουν ολοκληρωθεί, με τις υπόλοιπες να βρίσκονται υπό κατασκευή. Η παλαιά εθνική οδός θα παραμείνει στον τομέα ευθύνης της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και γι’αυτό θα παραμείνει σε λειτουργία ο σταθμός διοδίων στον Πυργετό.
Σημειώνεται ότι στην κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανήκουν η Hochtief PPP Solutions (30%), η Άκτωρ Παραχωρήσεις (20%), η J&P Άβαξ (16,25%), η Vinci Concessions (13,75%) , η ΑΕΓΕΚ (10%) και η Αθηνά (5%).
Αυτοκινητόδρομοι, οι μεγαλύτερες ελληνικές επενδύσεις
Οι κατασκευαστικές εργασίες, προϋπολογισμού 8 δισ. ευρώ, που πραγματοποιούνται σήμερα στο εθνικό οδικό δίκτυο, αποτελούν τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην Ελλάδα ανέφερε, χθες, ο επικεφαλής της Task Force Horst Reichenbach. Σημείωσε ότι τα οδικά έργα παραχώρησης θα χρηματοδοτηθούν με 3 δισ. ευρώ από κοινοτικά κονδύλια.
«Βρίσκομαι στην Ελλάδα δυόμιση χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων έχω συναντήσει τέσσερις υπουργούς. Και οι τέσσερις ανέφεραν ότι η πιο σημαντική προτεραιότητα είναι η επανεκκίνηση των οδικών αξόνων, εγχείρημα που υπήρξε ιδιαίτερα δύσκολο εξαιτίας της κρίσης και γι’αυτό πρέπει να αποδόσουμε εύσημα στους κ.κ. Χατζηδάκη και Χρυσοχοϊδη», ανέφερε.
«Με τη στήριξη του κ. Ράιχενμπαχ κατορθώσαμε να υπερβούμε τις μεγάλες δυσκολίες στα έργα», σημείωσε ο κ. Χρυσοχοϊδης. 

Φορτηγά χρωστούν έως και 90.000 ευρώ στον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου»!

Το ποσοστό των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, όταν διέρχονται από τους σταθμούς του «Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου» (Μαλιακός – Κλειδί) δεν ξεπερνά το 2%, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου.  
Οι οδηγοί φορτηγών αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινητιστών που δεν πληρώνουν.
Στη μείωση του φαινομένου «δεν πληρώνω» συνέβαλε και το γεγονός ότι, όσοι εντοπίζονται να μην πληρώνουν, καλούνται να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
Μάλιστα, είναι μεγάλος αριθμός περιπτώσεων οδηγών φορτηγών που έχουν συσσωρευμένα χρέη ύψους έως και 90.000 ευρώ, ποσά που καλούνται να διακανονίσουν σε δόσεις.
Πάντως, αυτοί που εξακολουθούν να μην πληρώνουν είναι οι οδηγοί αλλοδαπών φορτηγών που σηκώνουν τις μπάρες, διότι η κλήση της Τροχαίας δεν... φτάνει ποτέ στην Βουλγαρία, την Τουρκία, κ.α.

Σύνδεση σιδηροδρόμου με το λιμάνι του Βόλου

Το σχέδιο σύνδεσης του σημαντικού λιμανιού του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο προωθεί ο ΟΣΕ, μέσα στα πλαίσια αναβάθμισης των μεταφορών και των logistics της χώρας.
Ειδικότερα, όπως γνωστοποιήθηκε σε σχετική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη θεσσαλική πόλη το Σάββατο, στόχος είναι να συνδεθεί σιδηροδρομικά ο Αλμυρός με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, με τις δύο βιομηχανικές περιοχές του Βόλου αλλά και με το λιμάνι.
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ,  Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, πρόκειται για ένα αναγκαίο και μεγαλόπνοο σχεδιασμό μιας και η γεωγραφική θέση της περιοχής στο κέντρο της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η μελέτη για τη σύνδεση του λιμανιού αναμένεται να συμπεριληφθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2014, ενώ το κόστος της θα φτάσει το 1 εκάτ. ευρώ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις το συνολικό κόστος του έργου αναμένεται να αγγίζει τα 90 εκατομμύρια ευρώ.
«Το έργο δεν θα καταστήσει μόνο πιο ανταγωνιστικό το λιμάνι. Θα τονώσει τις μεταφορές στην καρδιά της Ελλάδας, που θα κληθεί να αποτελέσει την πύλη εισόδου εμπορευμάτων από την Ανατολή προς τη Δύση. Το λιμάνι του Βόλου θα διαδραματίσει στρατηγικό ρόλο στη διακίνηση εμπορευμάτων, ενώ ουσιαστικά μέσω της γραμμής του ΟΣΕ, θα συνδεθούν δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας αυτό του Βόλου και της Ηγουμενίτσας», τόνισε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.
Να σημειωθεί ότι τα έργα ηλεκτροκίνησης και αναβάθμισης της γραμμής Βόλου-Λάρισας βρίσκονται σε εξέλιξη.
Όπως υπολογίζεται, στα επόμενα 3 χρόνια ο χρόνος που θα χρειάζεται κάποιος για να φτάσει στο Βόλο από την Αθήνα με τρένο θα είναι 3 ώρες και 10 λεπτά ενώ από τη Θεσσαλονίκη 2 ώρες και 10 λεπτά.

Τέλος στο «λάδωμα» των εξεταστών υποψήφιων οδηγών, με ηλεκτρονικό σύστημα!

Τέλος στο «λάδωμα» των εξεταστών υποψήφιων οδηγών, με την απόφαση υποχρέωσης επιλογής από όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των εξεταστών με ηλεκτρονικό σύστημα, επιδιώκει να βάλει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Τη σχετική απόφαση υπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, επιδιώκοντας με την επιβολή αυτής της υποχρέωσης, να εξασφαλίσει μεγαλύτερη διαφάνεια στο θέμα της εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Η απόφαση αυτή εντάσσεται στις συνολικές δράσεις που προωθεί το υπουργείο για την προώθηση της αντικειμενικής αξιολόγησης των οδηγών.
"Ο τρόπος εξέτασης υποψηφίων οδηγών πρέπει να αναβαθμιστεί και να καθιερωθεί ένα αδιάβλητο σύστημα εξέτασης ,κάτι που μελετάμε και είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας. Αυτό είναι ένα πρώτο,  αλλά αντικειμενικό βήμα και αποτελεί μέρος των δράσεων μας για την οδική ασφάλεια", δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

Συνολικές προβολές σελίδας