Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Σύνδεση σιδηροδρόμου με το λιμάνι του Βόλου

Το σχέδιο σύνδεσης του σημαντικού λιμανιού του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο προωθεί ο ΟΣΕ, μέσα στα πλαίσια αναβάθμισης των μεταφορών και των logistics της χώρας.
Ειδικότερα, όπως γνωστοποιήθηκε σε σχετική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη θεσσαλική πόλη το Σάββατο, στόχος είναι να συνδεθεί σιδηροδρομικά ο Αλμυρός με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, με τις δύο βιομηχανικές περιοχές του Βόλου αλλά και με το λιμάνι.
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ,  Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, πρόκειται για ένα αναγκαίο και μεγαλόπνοο σχεδιασμό μιας και η γεωγραφική θέση της περιοχής στο κέντρο της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η μελέτη για τη σύνδεση του λιμανιού αναμένεται να συμπεριληφθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2014, ενώ το κόστος της θα φτάσει το 1 εκάτ. ευρώ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις το συνολικό κόστος του έργου αναμένεται να αγγίζει τα 90 εκατομμύρια ευρώ.
«Το έργο δεν θα καταστήσει μόνο πιο ανταγωνιστικό το λιμάνι. Θα τονώσει τις μεταφορές στην καρδιά της Ελλάδας, που θα κληθεί να αποτελέσει την πύλη εισόδου εμπορευμάτων από την Ανατολή προς τη Δύση. Το λιμάνι του Βόλου θα διαδραματίσει στρατηγικό ρόλο στη διακίνηση εμπορευμάτων, ενώ ουσιαστικά μέσω της γραμμής του ΟΣΕ, θα συνδεθούν δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας αυτό του Βόλου και της Ηγουμενίτσας», τόνισε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.
Να σημειωθεί ότι τα έργα ηλεκτροκίνησης και αναβάθμισης της γραμμής Βόλου-Λάρισας βρίσκονται σε εξέλιξη.
Όπως υπολογίζεται, στα επόμενα 3 χρόνια ο χρόνος που θα χρειάζεται κάποιος για να φτάσει στο Βόλο από την Αθήνα με τρένο θα είναι 3 ώρες και 10 λεπτά ενώ από τη Θεσσαλονίκη 2 ώρες και 10 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας