Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Ολυμπία Οδός: Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Μποζαϊτικα και Εγλυκάδα

Ολιγόωρες νυχτερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας, κατά τη διάρκεια των οποίων το ένα από τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας μεταξύ των Κόμβων Κ1-Μποζαϊτίκων (Χ.Θ. 207+800) και Εγλυκάδας (Χ.Θ. 215+300) θα εκτρέπεται προς το τοπικό δίκτυο της πόλης της Πάτρας, από τις 22:00 μέχρι τις 06:30 το πρωί της επόμενης μέρας, σύμφωνα με την κατάλληλη πληροφοριακή σήμανση ως εξής:

-       Την Δευτέρα 03.11.2014 και την Τρίτη 04.11.2014, το ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση από Αθήνα προς Πύργο θα εξυπηρετείται, μέσω των οδών ΝΕΟ Αθηνών – Πατρών, Κανελλοπούλου, Ηρώων Πολυτεχνείου, Ακτής Δυμαίων, Ελευθερίου Βενιζέλου και θα επανέρχεται στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας μέσω του κλάδου εισόδου προς Πύργο του Κόμβου της Εγλυκάδας και

-       Την Τετάρτη 05.11.2014 και την Πέμπτη 06.11.2014, το ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση από Πύργο προς Αθήνα θα εξυπηρετείται, μέσω των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου, Ακτή Δυμαίων, Τριών Ναυάρχων, Αγίου Ανδρέου, Νόρμαν, Ηρώων Πολυτεχνείου, Κανελλοπούλου, ΝΕΟ Αθηνών – Πατρών και θα επανέρχεται στο εθνικό οδικό δίκτυο στο ύψος του Κόμβου Κ1-Μποζαϊτίκων στην κατεύθυνση προς Αθήνα

Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν από την Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ εργασίες δοκιμών του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και των συστημάτων των σηράγγων.

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/27361-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CF%8C%CF%89%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CE%B6%CE%B1%CF%8A%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%AC%CE%B4%CE%B1

Αμβρακία Οδός: Το τμήμα Βόνιτσα-Λουτράκι το 2016, Άκτιο και Παράκαμψη Αμφιλοχίας το 2015

Μετά το 2015 μετατίθεται η ολοκλήρωση των έργων κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Αμβρακίας – Ακτίου, όπως προκύπτει από την απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοϊδη σε ερώτηση που είχε υποβάλει ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος.

Η νέα αυτή καθυστέρηση δεν οφείλεται αποκλειστικά στα ευρήματα από τον πρωτοχριστιανικό οικισμό που ήρθαν στο φως κατά τη διάνοιξη του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή του Δρυμού, για τα οποία ο υπουργός κάνει γνωστό ότι αποφασίσθηκε η διατήρησή τους, με αποτέλεσμα τον ανασχεδιασμό του έργου στην περιοχή.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την αρχική συμβατική υποχρέωση των αναδόχων, ο οδικός άξονας Αμβρακίας – Ακτίου έπρεπε να βρίσκεται ήδη σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2013…

Στην ερώτησή του ο βουλευτής υπενθύμιζε ότι τον Αύγουστο του 2013, και κατόπιν σχετικής επίκαιρης ερώτησής του, ο υπουργός είχε παρουσιάσει δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των 4 τμημάτων στα οποία εκτελείται το έργο «Κατασκευή οδικής σύνδεσης περιοχής Ακτίου με τον Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου», και συγκεκριμένα:

Για το τμήμα από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 22+400, 30.06.2015. Για το τμήμα από 22+400 έως Χ.Θ. 26+900, 16.07.2014. Για το τμήμα από Χ.Θ. 26+900 έως Χ.Θ. 35+000, 08.03.2015. Και για το τμήμα από Χ.Θ. 35+000 έως Χ.Θ. 48+497, 31.12.2014. Ήδη, έχει παρέλθει η ημερομηνία περάτωσης του δεύτερου τμήματος (16.07.2014), ενώ για το τέταρτο τμήμα δόθηκε πρόσφατα από το υπουργείο παράταση ενός ακόμη χρόνου, έως την 31η.12.2015.

Στην απάντησή του, ο υπουργός καταγράφει το χρονικό των καθυστερήσεων στην εκτέλεση του έργου, τις οποίες αποδίδει αποκλειστικά «στην οικονομική κρίση που έπληξε την χώρα την τελευταία τετραετία». Ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος τον Μάιο του 2013, στη συνέχεια επανεκκίνησε τα έργα με αποτέλεσμα να αρθεί η έκπτωσή του τον Αύγουστο του 2013, για να κηρυχθεί και πάλι έκπτωτος τον Μάιο του 2014, οπότε και υπέβαλε αίτημα για τη σύσταση κοινοπραξιών με τη συμμετοχή μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών προκειμένου να συνεχιστούν τα έργα.

Σύμφωνα με τον υπουργό, η κυβέρνηση έκανε δεκτό το αίτημα του αναδόχου για λόγους οικονομικούς και ταχύτερης ολοκλήρωσης του έργου.

Με αυτά τα δεδομένα, καταλήγει στην απάντησή του ο κ. Χρυσοχοϊδης, το υπουργείο «έθεσε τις παρακάτω προτεραιότητες:

1. Την ολοκλήρωση του τμήματος από τον Κόμβο Λουτρακίου μέχρι την Λίμνη Αμβρακίας, μήκους 13 χλμ, εντός του 2015 και απόδοση στην κυκλοφορία της παράκαμψης της Αμφιλοχίας.

2. Την ολοκλήρωση του τμήματος από περιοχή Ακτίου μέχρι την Βόνιτσα, μήκους 15 χλμ, εντός του 2015, εξασφαλίζοντας άνετη πρόσβαση στους κατευθυνόμενους από τη Βόρεια Ελλάδα προς τη Λευκάδα.

3. Η απόδοση του εναπομείναντος τμήματος, από τη Βόνιτσα έως το Λουτράκι, θα αναπροσδιοριστεί χρονικά μετά την οριστικοποίηση του ανασχεδιασμού των έργων στην περιοχή του Δρυμού, ύστερα από τις σχετικές αποφάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού επί των υποβληθεισών εναλλακτικών προτάσεων».

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/loipoi-autokinitodromoi/item/27343-%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CE%B2%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B1-%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%84%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B9-%CF%84%CE%BF-2016-%CE%AC%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B7-%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%87%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF-2015

Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Οριστικά εντός του 2015 η ολοκλήρωση για το Λεύκτρο-Σπάρτη

Μέρα με τη μέρα αναμένεται πλέον η οριστικοποίηση της νέας σύμβασης για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Μορέα που έχει περιοριστεί στον κλάδο Λεύκτρο-Σπάρτη και τον Περιφερειακό Καλαμάτας. Η ουσία είναι όμως πως το έργο οριστικά θα ολοκληρωθεί το 2015 καθώς τα περιθώρια λειτουργίας μέσα στο 2014 μηδενίστηκαν.

Προς το παρόν αναμένεται η απόφαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο που βρίσκεται εδώ και μήνες η νέα σύμβαση. Η σύμβαση εστάλη πριν από αρκετούς μήνες όμως η απόφαση ακόμα δεν έχει εκδοθεί. Πηγές από το Υπουργείο Υποδομών είπαν στο ypodomes.com ότι η έγκριση της νέας σύμβασης είναι θέμα ημερών.

Ακολούθως, μετά την έγκριση (υποθέτοντας θετική έκβαση) θα πρέπει να κυρωθεί από τη Βουλή των Ελλήνων και λίγες μέρες μετά να υπογραφεί από τον παραχωρησιούχο και το Υπουργείο Υποδομών. Το έργο μετά θα "ξεπαγώσει" και τη χρηματοδότηση η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, καθώς θα πρέπει να δοθούν εγγυήσεις του Δημοσίου για ποσό 300 εκ. ευρώ, μιας και εκτιμάται ότι θα μειωθεί η κίνηση του δρόμου.

Το έργο έχει σταματήσει εδώ και ένα χρόνο περίπου σε μία ειρωνία της τύχης. Να θυμίσουμε πως όταν το έργο του αυτοκινητόδρομου Μορέα κατασκευαζόταν και λειτουργούσαν το ένα μετά το άλλο τα τμήματα του οδικού άξονα οι υπόλοιποι 4 μεγάλοι εθνικοί αυτοκινητόδρομοι παρέμεναν "παγωμένοι". Τώρα ισχύει το αντίθετο.

Η εποχή που τα εργοτάξια έσφιζαν από ζωή και εκατοντάδες εργάτες υπήρχαν παντού έχει περάσει στο παρελθόν. Πάντως η καθυστέρηση της υπογραφής της νέας σύμβασης έχει αιφνιδιάσει ακόμα και τους πιο απαισιόδοξους καθώς το ΥΠΟΜΕΔΙ υποστήριζε πως το πολύ μέχρι τα μέσα καλοκαιριού η σύμβαση θα όδευε στη Βουλή.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΟΡΕΑΣ
Το βασικό έργο του αυτοκινητόδρομου έχει ολοκληρωθεί εδώ και 2 χρόνια. Ο δρόμος από την Κόρινθο μέχρι την Καλαμάτα, μήκους 160χλμ είναι πλήρως ολοκληρωμένος και μόνο ένα τμήμα 1χλμ στην περιοχή της Τσακώνας εξακολουθεί να είναι τόπος εργοταξίου.

Ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη έχει μήκος 47,5 χιλιόμετρα. Έχει ως σημείο εκκίνησης το χωριό Λεύκτρο που βρίσκεται νότια της Μεγαλόπολης και τέρμα την περιοχή Αφυσσού, στην είσοδο της πόλης της Σπάρτης. Ο δρόμος που αποτελεί 100% νέα χάραξη ειναι έτοιμος στην συντριπτική του πλειοψηφία και απομένει ένα μικρό τμήμα που θα απαιτήσει 3-4 μήνες για να ολοκληρωθεί και να αποδοθεί στην κυκλοφορία. Διόδια προβλέπεται να λειτουργήσουν περίπου στο 10οχλμ της διαδρομής Λεύκτρο-Σπάρτη.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Συνολικές προβολές σελίδας