Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Ολυμπία Οδός: Τέλη του 2016 στην κυκλοφορία το Πάτρα-Πύργος και Καλό Νερό-Τσακώνα

Μακροσκελή δελτίο τύπου εξέδωσε το Υπουργείο Υποδομών σχετικά με την προώθηση του δυτικού τμήματος της Ολυμπίας Οδού Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα. Από τα έργα εξαιρέθηκε το τμήμα που διασχίζει τον Καϊάφα λόγω των περιβαλλοντικών περιορισμών που έχει. Στα πολύ θετικά νέα είναι πως η δημοπράτηση του βασικού  τμήματος από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο είναι προ των πυλών.

Στο τμήμα Καλό Νερό-Τσακώνα (όπου θα συνδέεται η Ολυμπία Οδός με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα) ξεκινούν οι μελέτες και η δημοπράτηση θα ακολουθήσεις τους επόμενους μήνες. Είναι γεγονός πάντως πως ικανοποιείται το αίτημα των φορέων της Ηλείας, αλλά και των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου που ζητούσαν επιτακτικά να μην εγκαταληφθεί το δυτικό τμήμα της Ολυμπίας Οδού.

Ουσιαστικά ο Υπουργός Υποδομών με αυτό τον επίσημο τρόπο εκπληρώνει την υπόσχεση που έδωσε προ μηνών για την επανεκκίνηση όλου του έργου.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών η δημοπράτηση των τμημάτων Πάτρα – Πύργος & Καλό Νερό  - Τσακώνατου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα έχει 4 βασικούς άξονες:

1.    Με τον Νόμο 4219/2013 που ψηφίστηκε στην Βουλή τον περασμένο Δεκέμβριο έγινε η επανεκκίνηση της κατασκευής των τεσσάρων «παγωμένων» αυτοκινητοδρόμων με Συμβάσεις Παραχώρησης (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Ε65 και Μαλιακός – Κλειδί).

2.    Στον Νόμο αυτό, ο οδικός άξονας «Αυτοκινητόδρομος Πάτρα−Πύργος−Τσακώνα» χαρακτηρίστηκε ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας. Το έργο αυτό είναι ενταγμένο από το 1996 στα Διευρωπαικά Δίκτυα Μεταφορών (TransEuropeanNetworks - Απόφαση 1692/1996/ΕΚ - Παράρτημα 1).

3.    Ηδη μετά από την εξαίρεσή του από την Σύμβαση Παραχώρησης, με απόφαση που υπέγραψα πρόσφατα και δημοσιεύεται άμεσα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,την ένταξή του στο ΠΔΕ παράλληλα και με την εξασφάλιση της χρηματοδότησης από το Σ.Ε.Σ., δημοπρατείται άμεσα η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος μήκους 75χλμμε πλήρες παράπλευρο δίκτυο και με προυπολογισμό 340 εκατομμύρια €,μέσω της αξιοποίησης εθνικών και κοινοτικών πόρων, με στόχο η κατασκευή του να έχει ολοκληρωθεί ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση του έργου της Σύμβασης Παραχώρησης Ελεισίνα – Κόρινθος - Πάτρα.

4.    Το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου από τον Κόμβο Καλού Νερού έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κυπαρισσίας μήκους 30 χλμ με προυπολογισμό 130 εκατομμύρια € θα δημοπρατηθεί μετά την ολοκλήρωση των υπολειπομένων μελετών, προκειμένου να έχει περαιωθεί μέχρι το τέλος του 2016.



ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΥΝΤΟΜΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΡΓΩΝ

Α. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΑΤΡΑ - ΠΥΡΓΟΣ
Α1. ΚΥΡΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ

1)    Αρση της οδικής επικινδυνότητας. Ως γνωστόν η υφιστάμενη Νέα Εθνική Οδός Πατρών – Πύργου, αποπερατώθηκε περίπου προ 34 ετίας, και τα κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά της , είναι μίας δευτερεύουσας υπεραστικής οδού, που παρακάμπτει μόνο τους κυριότερους οικισμούς και όχι όλους, με πολλούς ισόπεδους κόμβους, που έχουν κατασκευαστεί με απλή διαγράμμιση και χωρίς κρασπεδώσεις, και ελάχιστες ανισόπεδες διασταυρώσεις.Η υφισταμένη ΝΕΟ Πατρών – Πύργου παρά το ότι δεν είναι κατάλληλη για υπερτοπικές μετακινήσεις, χρησιμοποιείται από ευρύ φάσμα οχημάτων, ανάμεσα στα οποία ευρίσκεται υψηλό ποσοστό φορτηγών και αγροτικών οχημάτων πάσης φύσεως, που κινούνται με ταχύτητες υψηλές, δεδομένου ότι η πεδινή χάραξη και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του δρόμου τις επιτρέπει.
2)    προστασία του περιβάλλοντος της ευρύτερης περιοχής, δεδομένου ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θα απορροφήσει όλη την βαριά κυκλοφορία, που σήμερα διέρχεται μέσα από τον οικιστικό ιστό, επιτρέποντας την ανάπτυξη των οικισμών σε αναβαθμισμένο περιβάλλον με την υλοποίηση αστικών πολιτικών βιώσιμης ανάπτυξης, καθόσον η μελετηθείσα /περιβαλλοντικά αδειοδοτημένη χάραξη διέρχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου εκτός αστικών ζωνών και μακριά από οργανωμένη δόμηση.
3)αναβάθμιση της διεθνούς-ευρωπαϊκής ακτινοβολίας της Περιφέρειας ως Διεθνούς πολιτιστικού προορισμού, με επίκεντρο μεταξύ άλλων και την αρχαία Ήλιδα / Αρχαία Ολυμπία , λόγω της εγγύτητας του έργου με τον συγκεκριμένο αρχαιολογικό χώρο, τα ιαματικά λουτρά της Λ. Καϊάφα κλπ.
4)    τουριστική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και των Ιονίων Νήσων, με δεδομένη τη θέση  του ο νέου αυτοκινητόδρομου με τα λιμάνια της Πάτρας της Κυλλήνης, του Κατάκωλου και με τα αεροδρόμια της Ανδραβίδας και του Αράξου.

Α2.    ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ολοκλήρωση του νέου κλειστού αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος από πέρας  της παράκαμψης Πατρών (Μιντιλόγλι) έως πέρας ανισόπεδου κόμβου Εισόδου Πύργου , μήκους 75 χλμ. περίπου(χ.θ. -288+0 ως χ.θ. 74+500).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του έργου :
1) Διατομή αυτοκινητοδρόμου :
Τετρά(4)-ϊχνη διατομή πλάτους 21,30μ. (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από :
(α) 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ. (4x3,50μ.)
(β) Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης συνολικού
      πλάτους 4,60μ. (2x2,30μ.)
(γ) Λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,10μ. (2x1,05μ.)
(δ) Κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60 μ. και ύψους 0,80 μ.
2) Aνισόπεδοι Κόμβοι : 7
Α/Κ Μιντυλογλίου χ.θ. 0+000 (σύνδεση με Παράκαμψη Πάτρας)
A/KBI.ΠΕ χ.θ. 6+942
A/K Κάτω Αχαϊας χ.θ. 17+734
A/KBάρδαςχ.θ. 33+036
A/K Κυλλήνης χ.θ. 46+016(σύνδεση με λιμένα Κυλλήνης)
A/KΓαστούνης  χ.θ. 53+676
A/KΑμαλιάδας  χ.θ. 62+679
A/K Εισόδου Πύργου χ.θ. 73+842
3) Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) : 2
Χ.θ. 21+000  (Σ.Ε.Α.Κάτω Αχαϊας) , χ.θ. 72+000 (Σ.Ε.Α. Πύργου)
4) Πλήρες Παράπλευρο και κάθετο (με ανισόπεδες διαβάσεις) δίκτυο, συνδετήριες οδοί

Α3.    ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ
Στο τμήμα Πάτρα –Πύργος έχουν ήδη συντελεσθεί το σύνολο των απαιτουμένων απαλλοτριώσεων για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου ενώ θα συντελεσθούν εντός του έτους και οι υπολειπόμενες απαλλοτριώσεις που αφορούν το παράπλευρο δίκτυο. Δεδομένης της σημασίας του έργου για την οικονομία/ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, και των στενών χρονικών περιθωρίων για την ολοκλήρωση της κατασκευής του, και με σκοπό την επίσπευσητης διαδικασίας κατάληψης των αναγκαίων απαλλοτριούμενων εκτάσεων από το Δημόσιο, ήδη προωθείται ηέκδοση Ειδικής Πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου,για την υπαγωγή των συμπληρωματικών αναγκαστικών απαλλοτριώσεων του Αυτοκινητόδρομου ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ  εντός της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας,  στις διατάξεις του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων.

Β. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ - ΤΣΑΚΩΝΑ
Β1. ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

1)     Αρση της οδικής επικινδυνότητας.
2)     αναβάθμιση της διεθνούς-ευρωπαϊκής ακτινοβολίας της Περιφέρειας ως Διεθνούς πολιτιστικού προορισμού, με επίκεντρο μεταξύ άλλων την εγγύτητα με : α)  προστατευόμενη περιοχή NATURA 2000 της Κυπαρισσίας, β) τον αρχαιολογικό χώρο της Μάλθης (Ακρόπολη Κάτω Μάλθης),
3)     τουριστική ανάπτυξη της Μεσσηνίας και της Νότιας Ηλείας με έμφαση στην παραλιακή περιοχή του Καλού Νερού και της Κυπαρισσίας, με δεδομένη τη θέση  του νέου αυτοκινητόδρομου με τον ήδη λειτουργούντα αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη –Καλαμάτα , το λιμάνι και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
4)     ανάπτυξη των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών της ευρύτερης περιοχής, δεδομένου ότι μέσω του νέου αυτοκινητόδρομου θα γίνονται οι μεταφορές των αγαθών και των προσώπων προς και από άλλες ευρύτερες περιοχές. Σημειώνεται ότι η περιοχή έχει υψηλό οικονομικό δυναμικό, λόγω της αγροτικής εκμετάλλευσης υψηλής παραγωγικότητας και των πολλαπλών συγχρόνων καλλιεργειών.

Β2. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Κατασκευή του νέου κλειστού αυτοκινητοδρόμου Καλό Νερό  - Τσακώνα από Κόμβο Καλού Νερού έως τον Ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας , μήκους 30 χλμ. περίπου
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του έργου :
1)     Διατομή αυτοκινητοδρόμου :
Τετρά(4)-ϊχνη διατομή πλάτους 17,50 μ. (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από :
(α) 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ. (4x3,50μ.)
(β) Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης  
      συνολικού πλάτους 1,00μ. (2x0,50μ.)
(γ) Λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 1,90 μ. (2x0,95μ.)
(δ) Κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60 μ. και ύψους 0,80 μ.

2)     Aνισόπεδοι Κομβοι : 3
A/K Καλού Νερού   χ.θ. 47+971
A/KΔωρίου  χ.θ. 60+532
A/KΖευγολατιού  χ.θ. 72+635

3)     Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) : 1
Χ.Θ.59+300   Σ.Ε.Α. Δωρίου

4)     Παράπλευρο και κάθετο (με ανισόπεδες διαβάσεις) δίκτυο, συνδετήριες οδοί

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/24618-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-2016-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1-%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8C-%CE%BD%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD%CE%B1

Aναλογικό σύστημα διοδίων έως τα τέλη του 2016 στους αυτοκινητοδρόμους

Έως τα τέλη του 2016, το υπουργείο Υποδομών ευελπιστεί να λειτουργεί αναλογικό σύστημα διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους ολόκληρης της Ελλάδας, όπερ και σημαίνει ότι οι χρεώσεις θα είναι δικαιότερες, δηλαδή ο χρήστης του αυτοκινητοδρόμου θα πληρώνει, βάσει των διανυόμενων χιλιομέτρων.
Ήδη, για την Εγνατία Οδό υπογράφτηκε η σχετική απόφαση. Στον σχεδιασμό προβλέπεται να παραμείνουν οκτώ σταθμοί διοδίων έως το τέλος του 2016, όταν και θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το ηλεκτρονικό σύστημα ελεύθερης ροής.
Πρακτικά, η απόφαση αποτελεί ανατροπή του προηγούμενου σχεδιασμού του υπουργείου Υποδομών και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), που αρχικά εισηγούνταν 21 σταθμούς διοδίων, για να μειωθούν στη συνέχεια σε 15 και να αυξηθούν εκ νέου σε 17.
«Εκδώσαμε προχθές μια Κοινή Υπουργική Απόφαση την οποία συνυπέγραψε ο υπουργός Οικονομικών ο κ. Στουρνάρας, για την εγκατάσταση διοδίων στην Εγνατία Οδό. Έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά, ένα βήμα Δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης. Όπως ξέρετε υπήρχε ένας σχεδιασμός από το 2011. Αυτός ο σχεδιασμός άλλαξε ριζικά με απόφασή μας. Δεν έχει νόημα ούτε λογική να ξανακάνουμε στραβά πράγματα, προσπαθούμε να κάνουμε αναλογικά διόδια σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και μέχρι το τέλος του 2016 θα έχουμε και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.
Στην Εγνατία εγκαθίσταται ολοκληρωμένο σύστημα αναλογικής χρέωσης από την αφετηρία του δρόμου, από τα σύνορα με τη γειτονική Τουρκία μέχρι την Ηγουμενίτσα. Αναλογική χρέωση, επαναλαμβάνω, πλήρης.
Με ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία θα αποφασιστούν κατά τη διάρκεια του σχετικού διαγωνισμού, έτσι ώστε πράγματι να κάνουμε ένα βήμα μπροστά προς την κατεύθυνση της δικαιοσύνης, της ίσης μεταχείρισης και του υγιούς ανταγωνισμού.
Νομίζω ότι δεν έπρεπε να ξεκινήσουμε από Εγνατία ανάποδα, αλλά πρέπει να πάμε μπροστά. Γιατί να ταλαιπωρούμε τόσο κόσμο; Γιατί να αδικούμε τόσο κόσμο; Γιατί να μην δώσουμε ένα μήνυμα εξέλιξης και της ίδιας της πολιτικής;», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την εξέλιξη των έργων στους αυτοκινητοδρόμους. 

Αναδιάρθρωση δανεισμού και συζητήσεις για συμμαχίες από την Attica Group

Κατόπιν σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, σε σχέση με δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου η Attica Α.Ε. Συμμετοχών (BlueStar, Superfast) ενημερώνει τους μετόχους της και το επενδυτικό κοινό ότι προσπαθεί, αυτήν την περίοδο, να εκμεταλλευτεί την ισχυρή χρηματοοικονομική θέση της (δάνεια Ομίλου Ευρώ 290 εκατ./αξίες πλοίων Ευρώ 628 εκατ.), προκειμένου να επιτύχει την μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωση του δανεισμού της και την προσέλκυση στρατηγικών συμμάχων, ώστε να χρηματοδοτήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υλοποίηση του επιχειρηματικού της σχεδίου και να ενδυναμώσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στις διαδικασίες της συνολικής αναδιάρθρωσης του ακτοπλοϊκού κλάδου, που βρίσκονται σε εξέλιξη με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς.
Στα πλαίσια αυτά η Εταιρία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις/διαπραγματεύσεις με έναν μεγάλο αριθμό τραπεζών, καθώς και με την Fortress Credit Corp. Οι εν λόγω συζητήσεις αφενός δεν έχουν καταλήξει, αφετέρου οποιαδήποτε τυχόν συμφωνία τελεί υπό την προϋπόθεση της σύμφωνης γνώμης των δανειστριών τραπεζών του Ομίλου της Attica Α.Ε. Συμμετοχών.
Στις εν λόγω συζητήσεις εξετάζεται μεταξύ άλλων προτεινόμενων εταιρικών πράξεων και η έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, το ύψος του οποίου και ο χρονικός ορίζοντας έκδοσης αυτού και γενικότερα ο χρόνος ολοκλήρωσης οποιασδήποτε τυχόν συμφωνίας δεν δύνανται ακόμα να προσδιορισθούν. Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών θα προβεί σε σχετικές Ανακοινώσεις, εφόσον συντρέξει περίπτωση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. 

Ολυμπία Οδός: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την Πασχαλινή περίοδο

Ιδιαίτερα αυξημένη, όπως κάθε χρόνο, αναμένεται να είναι και φέτος η κυκλοφορία λόγω των εορτών του Πάσχα. Σύμφωνα με τα στοιχεία των προηγουμένων ετών, οι μεγαλύτερες αιχμές της κυκλοφορίας παρουσιάζονται:

Κατά την έξοδο,
-          τη Μεγάλη Πέμπτη, από το μεσημέρι μέχρι το βράδυ (μεταξύ 12:00-20:00 περίπου) και

-          τη Μεγάλη Παρασκευή, από τα ξημερώματα μέχρι το απόγευμα (μεταξύ 07:00-16:00 περίπου).

Κατά την επιστροφή,
-          τη Δευτέρα και Τρίτη του Πάσχα, από το πρωί μέχρι το βράδυ (μεταξύ 11:00-21:00 περίπου), με ιδιαίτερη έμφαση στην ευρύτερη περιοχή του Κόμβου Ρίου (για όσους προέρχονται από την Δυτική Στερεά/ Ήπειρο και Δυτική Πελοπόννησο)

Προγραμματίζοντας το ταξίδι κατά το δυνατόν εκτός των παραπάνω περιόδων αιχμής, μπορεί να κερδίσετε χρόνο.

Ειδικότερα σε ότι αφορά την Κορίνθου-Πατρών, υπάρχουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας στις περιοχές των έργων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου αλλά και για την ασφάλεια των διερχομένων και των εργαζομένων.

Καθώς στις εν λόγω περιοχές η κυκλοφορία εξυπηρετείται από μία ή δύο λωρίδες περιορισμένου πλάτους ανά κατεύθυνση, ενδέχεται κατά τις ώρες ιδιαίτερα μεγάλης κυκλοφοριακής αιχμής να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Οι θέσεις των ρυθμίσεων καθώς και συμβουλές ασφαλούς οδήγησης τόσο κατά την προσέγγιση τους όσο και εντός αυτών, δίνονται στο συνημμένο φυλλάδιο.

Επίσης υπενθυμίζεται ότι ισχύουν απαγορεύσεις κυκλοφορίας των φορτηγών οχημάτων στην ΝΕΟ και ΠΕΟ Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών, κατά τις ημέρες εξόδου, τη Μ. Πέμπτη από 15:00 έως 22:00 και τη Μ. Παρασκευή από 06:00 έως 16:00 και κατά την επιστροφή, τη Δευτέρα του Πάσχα από 15:00 έως 22:00 και την Τρίτη του Πάσχα από 11:00 έως 21:00, σύμφωνα με το ΦΕΚ 3416/31-12-2013.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και παρακαλούμε τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση έργων και τις υποδείξεις της Τροχαίας, να επιδείξουν αυξημένη προσοχή καθ’ όλο το ταξίδι τους αλλά και ειδικότερα κατά τη διέλευσή τους από τις εν λόγω περιοχές, καθώς και να κάνουν υπομονή σε τυχόν καθυστερήσεις.

Συνολικές προβολές σελίδας