Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Προληπτικά μέτρα ενόψει χιονοπτώσεων

Εν όψει των χιονοπτώσεων, που αναμένονται στην Πελοπόννησο και σε άλλες περιοχές από το απόγευμα της Κυριακής 17 Ιανουαρίου και μετά, συνιστούμε στους οδηγούς που πρόκειται να ταξιδέψουν στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα ακόλουθα προληπτικά μέτρα:

•Συμβουλευθείτε το δελτίο πρόγνωσης καιρού, ώστε να αποφύγετε την αιχμή των καιρικών φαινομένων. Κινηθείτε μόνο εφόσον είναι απολύτως απαραίτητο.

•Έχετε πάντα μαζί σας αντιολισθητικές αλυσίδες και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε πώς να τις τοποθετείτε.

•Φροντίστε να έχετε επαρκή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του οχήματός σας.

•Προσαρμόστε τον τρόπο οδήγησης και την ταχύτητά σας στις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

•Κρατάτε απόσταση ασφαλείας από τα εκχιονιστικά και μην τα προσπερνάτε – αφήστε τα να κινηθούν μπροστά σας και να απομακρύνουν το χιόνι, για την ασφάλειά σας.

•Αν σε περίπτωση ανάγκης χρειαστεί να σταματήσετε στον αυτοκινητόδρομο, σταματήστε μόνο δεξιά. Η αριστερή λωρίδα πρέπει να παραμένει πάντα ανοιχτή ώστε να διέρχονται τα εκχιονιστικά.

•Ακολουθείτε τις οδηγίες της Τροχαίας.

•Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης καλέστε στο 1025 ή στο 2710-562.000.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-moreas/item/33208-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%88%CE%B5%CE%B9-%CF%87%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD

Νέα 48ωρη απεργία, για το ασφαλιστικό, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο ΝΑΤ

Νέα 48ωρη απεργία, την τέταρτη κατά σειρά, αποφάσισε η γενική συνέλευση του Συλλόγου Υπαλλήλων του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ).
Συγκεκριμένα, θα συμμετάσχουν στη νέα κινητοποίηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Εμπορικού Ναυτικού, σήμερα, Παρασκευή και τη Δευτέρα.
«Είμαστε ήδη στην 6η ημέρα απεργίας και δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε, αν δεν λυθεί το ζήτημα της αυτοτέλειας και της αυτονομίας του ΝΑΤ. Έχουμε κουραστεί από υποσχέσεις και ανέξοδες συμπαρατάξεις, από τακτικισμούς αναμένοντας να ωριμάσουν οι συνθήκες» αναφέρουν οι εργαζόμενοι στο ΝΑΤ.
Όπως υποστηρίζουν, το ΝΑΤ είναι η ίδια η ιστορία της ναυτιλίας και είναι άρρηκτα δεμένο με αυτή.
«Η ιδεοληψία ότι το Ταμείο πρέπει να ενταχθεί στον ενιαίο φορέα φαίνεται να απευθύνεται μόνο σε υποτελείς, αφού και άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν ιδιαίτερο ταμείο για τους ναυτικούς, όταν μάλιστα δεν έχουν ναυτιλία ανάλογη με την ελληνική», αναφέρουν.
Ζητούν από την ΠΝΟ, τα ναυτεργατικά σωματεία και τις ενώσεις των συνταξιούχων να συντονίσουν τον κοινό αγώνα τους, ξεκινώντας με ενημέρωση των αρχηγών κομμάτων και του Πρωθυπουργού.
Δηλώνουν ότι προτίθενται να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, με πορείες, καταλήψεις του ΝΑΤ, του ΕΛΟΕΝ και του υπουργείου Ναυτιλίας, ενώ θα προσπαθήσουν να ενημερώσουν την κοινωνία «ότι δεν αγωνιζόμαστε για να διατηρήσουμε τις θέσεις μας, αλλά για να αποτρέψουμε την πλήρη διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος και της ναυτιλίας».
Στη γενική συνέλευση, όπου παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι του Συλλόγου της Εστίας Ναυτικών, αποφασίστηκε η σύγκληση νέας γενικής συνέλευσης, τη Δευτέρα στις 10 το πρωί, προκειμένου να ληφθεί εκ νέου απόφαση για τη συνέχιση των κινητοποιήσεων.
Ο Σύλλογος Υπαλλήλων του ΝΑΤ συμμετέχει και στο κάλεσμα της ΠΝΟ προς τα σωματεία όλων των εμπλεκόμενων με τη ναυτιλία φορέων, για σύσκεψη τη Δευτέρα, με θέμα τον συντονισμό και την οργάνωση κοινής δράσης.

Έντονη αντίδραση της ΟΦΑΕ για το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο

Έντονη είναι η αντίθεση της ΟΦΑΕ στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο. Όπως επισημαίνει η ομοσπονδία, «το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε εμβρόντητοι τις προτάσεις της Κυβέρνησης για το νέο Ασφαλιστικό.
Έχοντας πλήρη επίγνωση της κρίσιμης κατάστασης που βιώνει η εθνική μας οικονομία και την ανάγκη για την λήψη δραστικών μέτρων, δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να εκφράσουμε ξεκάθαρα την αντίδρασή μας και την διαφωνία μας με τις αυθαίρετες και κοινωνικά άδικες προτάσεις της Κυβέρνησης, οι οποίες θα επιφέρουν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που αποσκοπούν.
Είναι απόλυτα κατανοητό πως δεν υπάρχουν εύκολες και ανώδυνες λύσεις για το Ασφαλιστικό, αλλά σίγουρα υπάρχουν λύσεις λιγότερο επώδυνες και κοινωνικά δίκαιες. Ως φορέας εκπροσώπησης των Ελλήνων αυτοκινητιστών, ενός κλάδου που ενώ αποτελεί πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας πλήττεται βάναυσα τόσο από την οικονομική κρίση, όσο και από την ανεπάρκεια των ελεγκτικών μηχανισμών, οφείλουμε να πάρουμε σαφή και ξεκάθαρη θέση.

Δεν είμαστε σίγουρα υπέρ της αύξησης των ασφαλιστικών εισφορών, ενώ είμαστε ξεκάθαρα και κατά της μείωσης των συντάξεων. Φτάνει πια!
Συγκεκριμένα, η πρόταση για αύξηση των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών κατά 3% έως το 2018, όπως προβλέπεται στο άρθρο 53, ώστε να περιοριστούν οι μειώσεις στις συντάξεις, εμείς πιστεύουμε ότι αντιθέτως θα μειώσει τον καθαρό μισθό, θα αυξήσει το συνολικό κόστος εργασίας και ως αποτέλεσμα θα διογκώσει την ανεργία, χωρίς να καταφέρει να εξασφαλίσει τους στόχους των εσόδων από εισφορές.
Είναι μάλιστα απορίας άξιο το ότι οι δανειστές, το «κουαρτέτο», δέχονται τη ρύθμιση αυτή παρότι διαρκώς διακηρύσσει την αντίθεσή του σε κάθε μέτρο αύξησης του κόστους της εργασίας για λόγους ανταγωνιστικότητας.
Αυτές οι πολιτικές είναι που εδώ και χρόνια στέλνουν έξω απόντα όρια της χώρας τις επιχειρήσεις των αυτοκινητιστών στη Βουλγαρία, στην Κύπρο και αλλού. Επιπλέον, ο υπολογισμός του ανώτατου ορίου των εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών είναι εντελώς αυθαίρετος και προτείνουμε την ορθολογική κλιμάκωσή του από τον υπερβολικό δεκαπλασιασμό.
Η ΟΦΑΕ θεωρεί ότι το επιχείρημα μείωσης των συντάξεων, εκτός από κοινωνικά άδικο, είναι και οικονομικά ατελέσφορο.
Η περαιτέρω μείωση συντάξεων θα είχε ως άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση της καταναλωτικής δαπάνης, την επιβράδυνση της οικονομίας και επιστροφή σε υφεσιακές δυναμικές σε μια περίοδο που, όλων μας οι σχεδιασμοί στοχεύουν στην επανεκκίνηση της οικονομικής δραστηριότητας.
Σύμφωνα λοιπόν με το σχέδιο του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης, οι νέοι συνταξιούχοι θα σηκώσουν όλο το βάρος, ώστε η κυβέρνηση να αποφύγει τις μειώσεις για τους σημερινούς συνταξιούχους, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει με υπερβολικές αυξήσεις των μηνιαίων ασφαλιστικών εισφορών των ελεύθερων επαγγελματιών.
Προτεραιότητα όλων των κοινωνικών εταίρων πρέπει να είναι κάθε δυνατή διάσωση των συντάξεων και κυρίως ο σεβασμός στη διαδοχή των γενεών. Είναι προφανές πως η κυβέρνηση φτιάχνοντας σχέδια επί χάρτου που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την σημερινή οικονομική πραγματικότητα, επιβάλλει ασφαλιστικές εισφορές που ξεπερνούν το 38% του ετήσιου εισοδήματός μας.

Αν υπολογίσει κανείς και το φόρο με συντελεστή 29%, και 33%, καθώς και την προκαταβολή φόρου επομένου έτους 100%, το τέλος επιτηδεύματος 650 €, η Πολιτεία επιχειρεί να μας υποχρεώσει να επιβιώσουμε με ένα ποσό που κυμαίνεται σε ένα 10% του εισοδήματος που παράγουμε με σκληρή καθημερινή εργασία.
Με το ποσό αυτό καλούμαστε να ζήσουμε εμείς και οι οικογένειές μας, αλλά και κάποιοι από εμάς να προσφέρουμε εργασία σε συναδέλφους μας και να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της χώρας μας.
Δουλειά λοιπόν η δουλεία; Για ποιόν τελικά καλούμαστε να εργαζόμαστε; Είναι γνωστό ότι το 10% ενός ετήσιου εισοδήματος της τάξης των 20.000 € δεν επαρκεί όχι για τις ετήσιες, αλλά ούτε για τις μηνιαίες ανάγκες μιας οικογένειας.
Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι το νομοσχέδιο που προτείνει υπηρετεί την κοινωνική δικαιοσύνη. Αν ήταν έτσι θα άφηνε αφορολόγητο και ανεισφορολόγητο το ελάχιστο καθαρό εισόδημα που απαιτείται για την αξιοπρεπή διαβίωση, δηλαδή 12.000 € για κάθε επαγγελματία, μισθωτό η ελεύθερο και πρόσθετα 12.000 € για κάθε προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.
Αλλά αν γινόταν αυτό θα ήταν πολύ λίγοι αυτοί που θα είχαν την υποχρέωση να πληρώσουν. Και εδώ αποκαλύπτεται ο πραγματικός σκοπός του νομοσχεδίου, που δεν είναι αναδιανεμητικός, αλλά καθαρά εισπρακτικός για να ελαφρυνθεί ο προϋπολογισμός από τις παροχές στα ασφαλιστικά ταμεία ώστε να μπορεί να διοχετεύει τα διαθέσιμά του στην πληρωμή του χρέους.
Προηγουμένως και επί πολλές δεκαετίες, όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις ρήμαξαν κυριολεκτικά τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων με τις υποχρεωτικές τοποθετήσεις τους στην ΤτΕ, σε τραπεζικές μετοχές και δομημένα ομόλογα, με το PSI και πρόσφατα η σημερινή κυβέρνηση με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.
Το υπό ψήφιση νομοσχέδιο εξοντώνει τη ραχοκοκαλιά της κοινωνίας, καθιστά τους επαγγελματίες δούλους του εισπρακτικού μηχανισμού με αντίκρισμα συντάξεις ζητιανιάς και παροχές υγείας και πρόνοιας διαρκώς υποβαθμιζόμενες.
Είναι βέβαιο πως όσους δεν στείλει στο σπίτι τους θα τους στείλει στο εξωτερικό η στην παραοικονομία. Και θα επιδεινώσει ακόμα περισσότερο τον φαύλο κύκλο που ανοίγει. Απαιτούμε εδώ και τώρα να αποσυρθεί και να ξεκινήσει ουσιαστικός διάλογος με τους κοινωνικούς φορείς για την επίλυση του ασφαλιστικού».

Μείωση 1,3% σε αριθμό και 1,8% σε χωρητικότητα για τον ελληνικό εμπορικό στόλο

H δύναμη του ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον Νοέμβριο του 2015 παρουσίασε μείωση κατά 1,3%σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Νοεμβρίου 2014, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
Σημειώνεται ότι κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2014, προς το 2013, είχε καταγραφεί υποχώρηση 2,3%.
Το ίδιο χρονικό διάστημα, η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, υποχώρησε κατά 1,8%σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Νοεμβρίου 2014, έναντι αύξησης 1,6% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2014 προς το 2013.

Αναλυτικά στοιχεία στο επισυναπτόμενο αρχείο. 

Συνολικές προβολές σελίδας