Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ημερίδα για την οδική ασφάλεια, την 1η Δεκεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη

Ημερίδα για την «Οδική ασφάλεια: Αναβάθμιση μέσω δράσεων εκπαίδευσης - ενημέρωσης» διοργανώνουν το υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης και το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ).
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 9.30 το πρωί, στο αμφιθέατρο Βεργίνα του ΕΚΕΤΑ.
Το «παρών» θα δώσουν εκπρόσωποι από τις Ένοπλες Δυνάμεις, την Ελληνική Αστυνομία (Τροχαία), το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, το εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής του ΑΠΘ, την Εγνατία Οδό, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την πανελλήνια ομοσπονδία εκπαιδευτών οδήγησης. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, θα γίνει αναφορά επάνω σε θέματα σχετικά με την οδική ασφάλεια – στα προβλήματα που υπάρχουν και στους τρόπους αντιμετώπισής τους.
Στην ημερίδα θα παραστούν ο υπουργός Μακεδονίας – Θράκης Γεώργιος Ορφανός, ο διοικητής του Γ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Ηλίας Λεοντάρης, ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Θεσσαλονίκης, υποστράτηγος Βάιος Χονδρός και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Εγνατίας Οδού Δρ. Γεώργιος Σκόδρας.


Εσπερίδα «Οδική Μεταφορά επικινδύνων εμπορευμάτων» στις 10 Δεκεμβρίου

Εσπερίδα με θέμα «Οδική Μεταφορά επικινδύνων εμπορευμάτων και Ασφαλής Μεταφορά (Μικτή μεταφορά με φορτηγό αυτοκίνητο και πλοίο – Ευθύνες παραγγελιοδόχου μεταφοράς)», διοργανώνει, την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014 και ώρες 16:00 – 21:00, σε αίθουσα του Ξενοδοχείου Metropolitan, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος.
«Γνωρίζοντας πολύ καλά πόσο σημαντικό και ευαίσθητο είναι το θέμα της μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων, ιδίως στην οδική μικτή μεταφορά όπου ναι μεν υπάρχει αναλυτική νομοθεσία όμως στην εφαρμογή, διαπιστώνονται καθημερινά ελλείψεις στην γνώση των στελεχών και ανάγκη αναζήτησης απαντήσεων σε θέματα καθημερινής πρακτικής.
Για τους λόγους αυτούς θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντική τη διοργάνωση μίας εσπερίδας όπου θα συνυπάρχουν ειδικοί (σύμβουλος μεταφοράς, νομικός σύμβουλος και ασφαλιστικός σύμβουλος) και  θα κληθούν να καλύψουν το ευρύ αντικείμενο της μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων, των υποχρεώσεων και των ευθυνών του διαμεταφορέα. Παράλληλα θα δοθούν και απαντήσεις σε ερωτήματα / προβληματισμούς που θα τεθούν από τους συμμετέχοντες», αναφέρει ο σύνδεσμος.
Για συμμετοχή στην γραμματεία του ΣΥΝΔΔΕ & L: τηλ. 210 9317 941, 2.

Δημιουργία ποινολογίου για τις ναυτιλιακές που ρυπαίνουν το περιβάλλον

Για πρώτη φορά, ο τομέας της ναυτιλίας θα πρέπει να παρακολουθεί τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σύμφωνα με νέο νόμο που συμφωνήθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση την Τετάρτη (26 Νοεμβρίου), ένα βήμα για την αντιμετώπιση της αυξανόμενης πηγής των ρύπων, που σχετίζεται με την κλιματική αλλαγή, σύμφωνα με το euractiv.
Η διεθνής ναυτιλία αντιπροσωπεύει περίπου το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ποσοστό που θα μπορούσε να αυξηθεί στο 18% μέχρι το 2050, αν ο κανονισμός δεν τεθεί σε ισχύ, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας (ΙΜΟ).
Ο νόμος δεν εντάσσει τη ναυτιλία στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών, αλλά Ευρωπαίοι αξιωματούχοι επισημαίνουν ότι πρόκειται για ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Ιταλός υπουργός περιβάλλοντος, Gian Luca Galletti, τόνισε ότι η συμφωνία έχει «τεράστια πολιτική αξία καθώς και τεχνική».
Εισάγει έναν μηχανισμός επιτήρησης, αναφοράς και ελέγχου των εκπομπών της ναυτιλίας, ύστερα από τη συμφωνία του Οκτωβρίου για νέους στόχους αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής και «πρόδρομος» των προσπαθειών του ΟΗΕ για την επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας το 2015.
Διατηρώντας την ανωνυμία τους, διπλωμάτες από Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Πολωνία ψήφισαν κατά του νόμου, αλλά δεν μπόρεσαν να τον μπλοκάρουν. Ακτιβιστές οικολόγοι λένε ότι ο νέος νόμος της ΕΕ είναι αδύναμος, διότι μετρά μόνο τις εκπομπές, ωστόσο χαιρέτησαν την «πρόοδο» που επετεύχθη.


Συνολικές προβολές σελίδας