Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Παρουσία του υπουργού Μεταφορών Μ. Χρυσοχοΐδη έλεγχοι φορτηγών στην Πάτρα

Ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μετέβη σήμερα (04/04/2014) στην Πάτρα , όπου επισκέφτηκε τις κοινές ομάδες ελέγχου φορτηγών, εθνικών και διεθνών οδικών μεταφορών, που υλοποιούν πιλοτικό επιχειρησιακό σχέδιο.
Το τρίμηνης διάρκειας σχέδιο συντονίζεται από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και έχει στόχο την πάταξη τόσο της παραβατικότητας στο μεταφορικό έργο, όσο και του αθέμιτου ανταγωνισμού, καθώς και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Στους στόχους συγκαταλέγεται και η αύξηση των δημοσίων εσόδων από φορολογικές παραβάσεις και μη καταβολή των επιβαλλόμενων προστίμων κυρίως στα φορτηγά διεθνών μεταφορών Ε.Ε. και τρίτων χωρών.
Οι κοινές ομάδες ελέγχου συντονίζονται κατά περίπτωση από την Ελληνική Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή. Ειδικότερα στην Πάτρα, οι έλεγχοι ενισχύονται με την συμμετοχή στελεχών της αρμόδιας διεύθυνσης οικείας Περιφέρειας, την Τελωνειακή Αρχή, το ΣΔΟΕ, την Επιθεώρηση Εργασίας και σε συνεργασία με τις ομοσπονδίες του τομέα εθνικών και διεθνών μεταφορών.
Τέλος, ο υπουργός συναντήθηκε με τους επικεφαλής των εμπλεκόμενων φορέων, προκειμένου να συζητήσουν για τις προτεραιότητες του σχεδίου και την περαιτέρω εντατικοποίηση των ελέγχων.

Σε λειτουργική κερδοφορία επέστρεψε η Foodlink. Οι στόχοι του 2014

Η αύξηση του κύκλου εργασιών, αλλά και η επίτευξη λειτουργικής κερδοφορίας αποτελούν τα κυρίαρχα οικονομικά αποτελέσματα της Foodlink για το 2013.
Της Βάσως Βεγιάζη
Έτσι, η εταιρεία παρουσίασε, σε επίπεδο ομίλου, κύκλο εργασιών 34,4 εκατ., έναντι 32,3 εκατ. το 2012. Σε επίπεδο λειτουργικού αποτελέσματος (κέρδη – ζημιές προ φόρων), παρουσίασε οριακά κέρδη 0,07 εκατ., έναντι ζημιών 1,1 εκατ. το 2012.
Προσανατολισμός της διοίκησης της εταιρείας, κατά τη χρήση του 2013, ήταν η περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών, με την προσέλκυση και νέων πελατών/αποθετών, αλλά και η επιστροφή στα κέρδη, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα και επανακαθορίζοντας την κοστολογική της βάση, σε νέα χαμηλότερα επίπεδα.
Όπως αναφέρει στην οικονομική έκθεση του 2013, ο πρόεδρος Βασίλειος Καρακουλάκης, “η τελευταία κλαδική μελέτη της ICAP (Οκτώβριος 2013) φέρνει την Foodlink στη δεύτερη θέση της κατάταξης των 3PL εταιρειών, βάσει μεριδίου αγοράς, θέση την οποία η εταιρεία κατέκτησε σε μία καθοδική, όχι μόνο για την αγορά, περίοδο, αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας”.
Οι στόχοι του 2014
Η διοίκηση του ομίλου της Foodlink, με άξονα την ίδια στρατηγική και για το 2014, θα επιδιώξει την περεταίρω αύξηση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας, τόσο της εταιρείας, όσο και του Ομίλου.
Η αύξηση του κύκλου εργασιών θα επιδιωχθεί με:
- Ανάπτυξη της κύριας δραστηριότητας της εταιρείας στα Contract Logistics
- Ανάπτυξη του International Forwarding, μέσω της θυγατρικής VELOSTRANS A.E.
- Δυναμική ανάπτυξη στις εθνικές μεταφορές, μέσω των θυγατρικών μεταφορικών εταιρειών TRANSPORT LINK και EXPRESS LINK.
- Γεωγραφική ανάπτυξη στην Κύπρο και στα Βαλκάνια.
- Ανάπτυξη στους άλλου τομείς της αγοράς των Logistics, με εξαγορές και συμμαχίες.
- Ανάπτυξη συμπληρωματικών υπηρεσιών.
Στον χρηματοπιστωτικό τομέα, στόχος της διοίκησης εξακολουθεί να αποτελεί η διατήρηση της καλής συνεργασίας με τα πιστωτικά ιδρύματα που συνεργάζεται και των σχετικά χαμηλών επιτοκίων που έχουν συμφωνηθεί.
Παράλληλα, επιδίωξη αποτελεί η βελτίωση της ταμειακής θέσης και του κεφαλαίου κίνησης της εταιρείας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταμειακών της ροών.  

Προβλήτας ΙΙΙ Ικόνιο: Το μεγάλο έργο των 230εκ.ευρώ από την COSCO

Η μεγάλυτερη (και ιδιωτική μάλιστα) λιμενική επένδυση της χώρας κοστους 230 εκατομμυρίων ευρώ πραγματοποιείται εδώ και καιρό στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά, από την COSCO και αφορά την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ.

Η Κινεζική εταιρεία που διαχειρίζεται και τον προβλήτα ΙΙ έχει σε λειτουργία μέρος του προβλήτα ΙΙΙ και συνεχίζει τις κατασκευές.  ΜΙλάμε για την κατασκευή και εκμετάλλευση του δυτικού προβλήτα 3, του προβλήτα πετρελαιοειδών για λογαριασμό του ΟΛΠ, αλλά και την αναβάθμιση του λιμανιού με την εγκατάσταση μηχανημάτων τελευταίας τεχνολογίας.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Πειραιάς θα καταστεί λιμάνι - κόμβος, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία νέας γενιάς με τη δυναμικότητα του λιμανιού να αυξάνεται στα 6,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια από 3,7 που είναι σήμερα.

Αναλυτικά περιλαμβάνεται:

(α) η κατασκευή και εκμετάλλευση του Δυτικού Προβλήτα III του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ Α.Ε. από τη ΣΕΠ Α.Ε,

(β) η κατασκευή για λογαριασμό του ΟΛΠ Α.Ε του Προβλήτα Πετρελαιοειδών και

(γ) η αναβάθμιση με νέο μηχανολογικό εξοπλισμό των Προβλητών II και Ανατολικού Προβλήτα ΙΙΙ ΣΕΜΠΟ.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Τα λιμενικά έργα κατασκευής του Προβλήτα ΙΙΙ ο οποίος βρίσκεται δυτικά του Προβλήτα ΙΙ, στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά στο Ν. Ικόνιο, έχουν αντικείμενο την κατασκευή κρηπιδοτοίχων συνολικού μήκους 803,00m με ωφέλιμο βάθος -18,50m από τη Μέση Στάθμη Θαλάσσης (Μ.Σ.Θ.) και τη δημιουργία χερσαίων χώρων για διακίνηση και στοιβασία Ε/Κ και χερσαίων χώρων για στοιβασία κενών Ε/Κ συνολικής επιφάνειας 152 στρεμμάτων περίπου. Η παρούσα κατασκευή σχεδιάστηκε για χρήση RMGs στοιβασίας (6+1) Ε/Κ σε όλη τη χερσαία ζώνη του Προβλήτα ΙΙΙ.

Με αυτόν τον σχεδιασμό επιτυγχάνεται ο στόχος των 1.100.000 TEU και πιο συγκεκριμένα χωρητικότητα στοιβασίας (RMG stack capacity) στο χώρο των RMGs 1,920 TGS και 2,968 TGS για στοιβασία κενών Ε/Κ συνολικά για τον Προβλήτα ΙΙ και ΙΙΙ.

Κατά μήκος του ανατολικού τμήματος του προβλήτα επάνω στον κρηπιδότοιχο, τοποθετούνται σιδηροτροχιές κύλισης Α120 για SPPs ενώ στο δυτικό τμήμα κατασκευάζεται πρανές θωράκισης. Στον χερσαίο χώρο θα κατασκευαστούν 3 (τρία) ζεύγη σιδηροτροχιών Α100 για την εγκατάσταση και λειτουργία 3 σειρών RMGs.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/limania-aerodromia/limania/item/24471-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CE%B9%CE%B9-%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-230%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-cosco

Μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου τα 3 νέα μεγάλα οδικά έργα παραχώρησης

Πρόκειται για τον οδικό άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη, την υποθαλάσσια ζεύξη της Σαλαμίνας και την υποθαλάσσια οδική σύνδεση Λευκάδας, τρία projects που, μέχρι σήμερα, παραμένουν «μακέτα», ελλείψει κατασκευαστικού ενδιαφέροντος.

Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς, διακρίνουν, πλέον, σοβαρές πιθανότητες για το «ξεπάγωμα» των συγκεκριμένων έργων. Και αυτό λόγω της σταθεροποίησης του οικονομικού κλίματος, της ελαφράς ανάπτυξης και της επανεκκίνησης των  εργοταξίων στους τέσσερις οδικούς άξονες.

Με τους διαγωνισμούς να βρίσκονται ένα βήμα πριν την νέα δημοπράτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν προσφορές εκδήλωσης ενδιαφέροντος, σε περίπου ένα μήνς, για την υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας, για τον υποθαλάσσιο άξονα Σαλαμίνας και για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη.

Χρηματοδότηση
Όπως αναφέρουν από το αρμόδιο υπουργείο, δεδομένης της αδυναμίας εξεύρεσης όχι μόνον δημόσιων αλλά και ιδιωτικών κεφαλαίων, η δημοπράτηση των τριών αυτών έργων πραγματοποιείται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου αντί της ανάθεσης με την κλειστή ή ανοικτή διαδικασία. Πρόκειται, βέβαια, για μία μέθοδο δημοπράτησης χρονοβόρα που αποτελείται από 13 στάδια.

Σε α’ φάση οι υποψήφιοι ανάδοχοι, προχωρούν σε διαβούλευση με την αναθέτουσα αρχή, προτού υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές. Η συγκεκριμένη φάση, μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες, εωσότου ο αναθέτων φορέας να αποφασίσει ποια από τις προτεινόμενες λύσεις, στο πλαίσιο του διαλόγου, είναι ικανή να φέρει σε πέρας το έργο.

Με άλλα λόγια, το χρηματοοικονομικό μοντέλο, όπως και ο βασικός σχεδιασμός των τριών οδικών έργων θα προκύψουν μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου, με τη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου να ενδέχεται να είναι από περιορισμένη έως ανύπαρκτη.

Η κατασκευή
Ο άξονας Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη είναι το πιο «ακριβό» έργο, προϋπολογισμού ύψους 500 εκατ. ευρώ. Θα είναι μήκους 50 χλμ και θα ξεκινάει από τον (σχεδιαζόμενο) ανισόπεδο κόμβο Αγ. Λουκά, επί της Αττικής Οδού και θα ολοκληρώνεται νότια της λίμνης Υλίκη. Τα οφέλη του αυτοκινητοδρόμου θα είναι μεγάλα, καθώς θα μειωθεί ο κυκλοφοριακός όγκος στη Λεωφόρο Κηφισού.

Η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους 1,1 χλμ με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της μήκους 3χλμ από τους κόμβους Περάματος και Παλουκίων και οδικών τμημάτων μήκους 14,5 χλμ. Και για το συγκεκριμένο έργο πολλά τεχνικά ζητήματα (π.χ. η κατασκευή δρόμου που θα συνδέει τον κόμβο Περάματος με την Λεωφόρο Σχιστού) θα προσδιοριστούν στο πλαίσιο του ανταγωνιστικού διαλόγου.

Ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου έργου είναι 350 εκατ. ευρώ, με την υλοποίηση της υποθαλάσσιας σήραγγας να αυξάνει το κόστος. Η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας είναι προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, με το έργο να αφορά τη δημιουργία υποθαλάσσιας σήραγγας που θα ξεκινάει από την εθνική οδό (Αμφιλοχία-Λευκάδα) και θα καταλήγει στον περιφερειακό δακτύλιο της Λευκάδας.

Τα έργα με τις καλύτερες προϋποθέσεις θα ξεκινήσουν το 2016 και θα ολοκληρωθούν 4 με 5 χρόνια αργότερα.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/nea-megala-erga-se-parahorisi/item/24470-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B1-3-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

ΟΦΑΕ: Δυσαρέσκεια για αναστολή απεργίας διαρκείας

Την έντονη δυσαρέσκειά της για την απόφαση των αυτοκινητιστών εθνικών μεταφορών για αναστολή της απεργίας διαρκείας μία μόλις ημέρα μετά την προκήρυξή της από την ΟΦΑΕ, εξέφρασε η Ομοσπονδία.
Η αναστολή της απεργίας διαρκείας των αυτοκινητιστών μέχρι τις ευρωεκλογές, μία μόλις μέρα μετά την απόφαση της ΟΦΑΕ για απεργία διαρκείας, οφείλεται στην υπαναχώρηση άλλων φορέων αυτοκινητιστών, κυρίως εθνικών μεταφορών, γνωστοποιεί η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος.
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία, η απόφαση αυτή ακυρώνει τη δυνατότητα για άμεση, ενωτική και δυναμική απεργία των αυτοκινητιστών, υπηρετεί κυβερνητικές σκοπιμότητες, υποτάσσει το συνδικαλιστικό κίνημα σε κομματικές και προεκλογικές προτεραιότητες, αναπαράγει και διαιωνίζει τα προβλήματα του κλάδου και τέλος γεννά σοβαρά ερωτήματα για την αυτονομία και τη συνέπεια ορισμένων συνδικαλιστών του χώρου που προκαλούν αυτές τις παλινωδίες.
Η ανακοίνωση της ΟΦΑΕ:
«Η Γενική Συνέλευση της Ο.Φ.Α.Ε. το Σάββατο 29/3/2014, ενεργώντας σύμφωνα και με τα δεδομένα που λήφθηκαν υπόψη σε σειρά συσκέψεων αντιπροσώπων επαγγελματικών ενώσεων αυτοκινητιστών το τελευταίο χρονικό διάστημα αποφάσισε, εφόσον και οι άλλες ενώσεις το αποφασίσουν, την κάθοδο του κλάδου σε απεργία διαρκείας με αιτήματα:
 Την καθημερινή λειτουργία των Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου στους δρόμους για τον έλεγχο και την καταστολή του αθέμιτου ανταγωνισμού της παράνομης μεταφοράς, που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα των Ελλήνων αυτοκινητιστών.ü
 Την άμεση προώθηση για διαβούλευση και επίλυση τα αιτήματα των αυτοκινητιστών (ασφαλιστικό, φορολογικό, υπερχρέωση, τιμές διοδίων, λοιπά οικονομικά και θεσμικά αιτήματα).ü
 Την απόσυρση των εισπρακτικών και ενισχυτικών του αθέμιτου ανταγωνισμού και της παράνομης μεταφοράς τροποποιήσεων του ν. 3446/2006.ü
Η απόφαση αυτή ελήφθη, αφού η δέσμευση του Υπουργού Μεταφορών κ. Χρυσοχοϊδη για την επίλυση των παραπάνω, που απετέλεσε αιτία αναστολής των κινητοποιήσεών μας όλο τον Μάρτιο, δεν πραγματοποιήθηκε.
Εντελώς απρόσμενα, την επόμενη ημέρα 30/3/2014, σε σύσκεψη εκπροσώπων άλλων φορέων αυτοκινητιστών, κυρίως εθνικών μεταφορών (ΠΣΧΕΜ............) λήφθηκε η απόφαση για αναστολή των κινητοποιήσεων μέχρι τις ευρωεκλογές (!!!) χωρίς κανένα άλλο σκεπτικό.
Η απόφαση αυτή ακυρώνει τη δυνατότητα για άμεση, ενωτική και δυναμική απεργία των αυτοκινητιστών,υπηρετεί κυβερνητικές σκοπιμότητες, υποτάσσει το συνδικαλιστικό κίνημα σε κομματικές και προεκλογικές προτεραιότητες, αναπαράγει και διαιωνίζει τα προβλήματα του κλάδου και τέλος γεννά σοβαρά ερωτήματα για την αυτονομία και τη συνέπεια ορισμένων συνδικαλιστών του χώρου που προκαλούν αυτές τις παλινωδίες.
Η ΟΦΑΕ αποδεικνύεται μόνη υπεύθυνη δύναμη απέναντι στην εμφανή πλέον κρίση εκπροσώπησης και αξιοπιστίας που προβάλλει στον χώρο των αυτοκινητιστών, τους οποίους καλεί σε αγωνιστική εγρήγορση και απομόνωση του κυβερνητικού συνδικαλισμού για τη δυναμική διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας».

«Υπηρεσίες ενημέρωσης για τη διεθνή ναυτιλία» στις 8/4 στο Πανεπιστήμιο Πειραιά

Το τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, σε συνεργασία με την Ένωση Ναυτιλιακών Οικονομολόγων Ελλάδος, στα πλαίσια του Εαρινού Κύκλου Διαλέξεων 2014, οργανώνει εκδήλωση “Υπηρεσίες ενημέρωσης για τη διεθνή ναυτιλία: Η μετάβαση από την έντυπο στην ψηφιακή επικοινωνία", η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 8 Απριλίου 2014, στην αίθουσα συνεδρίων και ώρα 16:00- 18:00.
Από τα ιστορικά coffee shops του City στο Λονδίνο, μέχρι την Ακτή Μιαούλη: Nαυτιλιακή επιχειρηματικότητα, εξωστρέφεια κλάδου, δημόσια εικόνα, ενημέρωση και διαδίκτυο, κρίση και Διεθνής ΤύποςΤύπος.
Εισηγητές:
-David Glass, Managing Editor- Newsfront / Naftiliaki
-Nigel Lowry, Athens Correspondent- Lloyd's List and Director- Greek Shipping Hall of Fame
-Gillian Whittaker, Athens Bureau Chief Trade Winds
Τη συζήτηση θα συντονίζει ο Μπίσιας Ηλίας (Διευθυντής Ναυτικών Χρονικών).
Αίθουσα συνεδρίων:
(Δεληγιώργη και Καραολή & Δημητρίου 80)
Τρίτη 8 Απριλίου 2014 και ώρα 16.00 –18.00
(Ελεύθερη Είσοδος)
Σχετικοί σύνδεσμοι:

Συνολικές προβολές σελίδας