Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Renault Trucks σειρά T: Η νέα γενιά φορτηγών Μεγάλων Αποστάσεων

Με τη νέα σειρά Long Distance, η Renault Trucks παρουσιάζει μία αξιόπιστη λύση, που αποτελείται από ένα όχημα με αρθρωτή σχεδίαση ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών στον τομέα μεταφορών μεγάλων αποστάσεων.
Το Renault Trucks T απεικονίζει την τέλεια ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και άνεσης, για όλες τις μεταφορικές εταιρείες. Μερικά κύρια χαρακτηριστικά του είναι η αεροδυναμική καμπίνα που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε με τη βοήθεια μιας αεροδυναμικής σήραγγας, ο συνδυασμός  απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης του Premium Long Distance, με την άνεση και το κύρος του Magnum – σε ένα νέο όχημα. Επίσης προσφέρει βελτιωμένο σύστημα κίνησης με νέους κινητήρες Euro 6 και νέα καμπίνα.
Πιστή στις αρχές του Premium Long Distance, η νέα σειρά Τ της Renault Trucks είναι ιδιαίτερα οικονομική για τον ιδιοκτήτη. Σχεδιασμένο με κριτήριο τις επιδόσεις και νέο κινητήρα, το Τ πετυχαίνει από τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης της αγοράς. Το ποσοστό μείωσης φτάνει το 5% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά παρά τους περιορισμούς που επιβάλλουν οι νέες προδιαγραφές Euro 6.
Η νέα σειρά Long Distance είναι γεμάτη πλεονεκτήματα. Με πλάτος 2,5 m, η καμπίνα του Renault Trucks tons είναι πιο ευρύχωρη, πιο άνετη και έχει επεκτεινόμενη κουκέτα, ενώ η πάνω κουκέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν έξτρα αποθηκευτικός χώρος εάν χρειαστεί. Το τούνελ του κινητήρα έχει ύψος μόλις 200mm και εξαφανίζεται τελείως στην έκδοση επίπεδου πατώματος. Η βελτιωμένη κατά πολύ θέση οδήγησης προσφέρει νέα καθίσματα σχεδιασμένα από τη RECARO® για τη Renault Trucks, εργονομικό ταμπλό με κεντρική οθόνη 7 ιντσών (η μεγαλύτερη της αγοράς) και δυνατότητα επαναδιάταξης των θέσεων των μπουτόν ελέγχου. Το Τ διαθέτει επίσης αποθηκευτικό χώρο με δυνατότητα πρόσβασης από το εσωτερικό και το εξωτερικό και επιπλέον γωνία ανοίγματος πόρτας 85°. Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους αρκετά βοηθήματα ασφαλείας, όπως φωτισμό στροφών και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με ρύθμιση τριών κατευθύνσεων.
Σε επίπεδο κινητήρων, το Renault Trucks Τ διαθέτει κινητήρες Euro 6 DTI 11 και DTI 13. Ολόκληρη η γκάμα εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο Optidriver, που τώρα έχει νέο σύστημα διαχείρισης αλλαγών ταχυτήτων. Το T υιοθετεί νέο σύστημα AC (Electronic Air Control Unit ή EACU), αντλία συστήματος διεύθυνσης μεταβλητής ροής για βελτίωση της κατανάλωσης και ρεζερβουάρ Diesel χωρητικότητας 1.475 L. Η συντήρηση έγινε ευκολότερη με το διαχωρισμό της πλεξούδας ηλεκτρικών συστημάτων (δεξιά) από τα υδραυλικά (αριστερά).
Αν χρειαστεί, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μπουτόν ‘24/7’ στο ταμπλό τους για άμεσο εντοπισμό θέσης οχήματος και αναφορά όλων των τεχνικών δεδομένων. Έτσι, ένα από τα 1.600 κέντρα πωλήσεων & service της Renault Trucks σε όλο τον κόσμο μπορεί εύκολα να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη του οχήματος. Το T είναι επίσης διαμορφωμένο για να ενσωματώσει το Optifleet, το σύστημα διαχείρισης στόλου της Renault Trucks που αυξάνει τη λειτουργική κερδοφορία. Επιπλέον, η Renault Trucks διατηρεί τις δοκιμασμένες λύσεις οικονομίας καυσίμου,όπως η Optifuel Infomax, που αναλύει τις επιδόσεις, παρακολουθεί την κατανάλωση καυσίμου και, όταν συνδυάζεται με τις συμβουλές (οδηγίες) της Renault Trucks για οικονομική οδήγηση (ήδη έχουν χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση 25.000 και πλέον οδηγών μέχρι σήμερα) μπορεί να μειώσει τη συνολική κατανάλωση μέχρι 15% σε όλο το στόλο οχημάτων.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/866-renault-trucks-nea-genia-forthgon-megalon-apostaseon

Άνοδος της ναυλαγοράς, τον Σεπτέμβριο, για τα φορτηγά πλοία. Οι επιδόσεις ανά τομέα

Ανοδικά κινήθηκε η ναυλαγορά τον Σεπτέμβριο για τα φορτηγά πλοία (bulk carriers), σε αντίθεση με τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ, που κατέγραψαν σημαντικές μειώσεις, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, σύμφωνα με το pireas2day.gr.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny οι ναύλοι στα φορτηγά για charter ναύλωση κατέγραψαν θεαματικές αυξήσεις, ακόμα και κατά 498%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα ειδικά στην κατηγορία των capsize.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ναύλος για charter ναύλωση ενός capsize έφτασε τον Σεπτέμβριο στα 30.486 δολάρια την ημέρα ενώ τον Αύγουστο ήταν μόλις 13.643 δολάρια την ημέρα (αύξηση 123%) και τον περυσινό Σεπτέμβριο μόλις 5.096 δολάρια την ημέρα.
Μεγάλη αύξηση κατέγραψαν και τα φορτηγά panama, των οποίων οι ναύλοι- πάντα για τιμές charter- έφτασαν τον Σεπτέμβριο στα 10.695 δολάρια την ημέρα ενώ τον Αύγουστο ήταν 7.495 δολάρια την ημέρα (αύξηση 43%) και τον περυσινό Σεπτέμβριο ήταν 4.181 δολάρια την ημέρα (αύξηση 156%).
Μικρότερη αύξηση καταγράφτηκε στα φορτηγά της κατηγορίας Supramax, των οποίων οι ναύλοι κατέγραψαν αύξηση κατά 5,7% σε σχέση με τον Αύγουστο και «έκλεισαν» στα 10.151 δολάρια την ημέρα όπως και στα Handysize, όπου οι ναύλοι καταγράφοντας αύξηση 3,6% σε σχέση με τον Αύγουστο «έκλεισαν» στα 7.906 δολάρια την ημέρα.
Οριακές μειώσεις στις charter ναυλώσεις στα δεξαμενόπλοια
Στα δεξαμενόπλοια φαίνεται να καταγράφονται οριακές μειώσεις στις charter ναυλώσεις, με εξαίρεση τα panama, χωρητικότητας 70.000- 74.000 τόνων, τα οποία έκλεισαν για μονοετές συμβόλαιο στα 14.000 δολάρια την ημέρα έναντι 13.000 δολαρίων την ημέρα τον Σεπτέμβριο του 2012 και τα MR, χωρητικότητας 45.000- 47.000 τόνων, τα οποία επίσης «έκλεισαν» στα 14.000 την ημέρα για μονοετές συμβόλαιο έναντι 13.250 δολαρίων τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Μειώσεις καταγράφτηκαν στην κατηγορία των Very Large Crude Carriers – 310,000dwt, των οποίων ναύλος για μονοετές συμβόλαιο έκλεισε στα 17.750 δολάρια την ημέρα έναντι 19.750 δολαρίων την ημέρα τον περυσινό Σεπτέμβριο, των Suezmax Carriers – 150,000dwt (έκλεισε στα 15.750 δολάρια την ημέρα έναντι 17.000 δολαρίων την ημέρα τον περυσινό Σεπτέμβριο) και των Aframax Carriers – 105,000dwt (έκλεισαν πάντα για μονοετές συμβόλαιο στα 13.500 δολάρια την ημέρα έναντι 13.750 δολαρίων την ημέρα τον περυσινό Σεπτέμβριο).
Τέλος, μεγάλες μειώσεις καταγράφονται στους ναύλους των πλοίων μεταφοράς κοντέϊνερ. Ειδικά, στην γραμμή Ασία- Μεσόγειος η τιμή διαμορφώνεται στα 976 δολάρια ανά TEU (μονάδα μέτρησης κοντέϊνερ) ενώ τον Αύγουστο ήταν 1.294 δολάρια (μείωση 24,5% ) και τον Σεπτέμβριο του 2012 ήταν 1.250 δολάρια ανά TEU(μείωση 22%)
Ανάλογες ήταν οι μειώσεις και στην γραμμή Ασία- Ευρώπη με την τιμή ανά TEU να διμαορφώνεται στα 920 δολάρια έναντι 1.295 δολαρίων τον περασμένο Αύγουστο (μείωση 29%) και 1.208 δολάρια τον περυσινό Σεπτέμβριο (μείωση 24%).

Οι 9 νέοι διάδρομοι μεταφορών – προϊόντων που προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση

Σημαντική καινοτομία των νέων κατευθυντηρίων γραμμών για το ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών) είναι η δημιουργία 9 «διαδρόμων» στο κεντρικό δίκτυο.
Οι διάδρομοι αυτοί σκοπό έχουν να συμβάλουν στην ανάπτυξη του κεντρικού δικτύου. Κάθε διάδρομος πρέπει να περιλαμβάνει τρεις τρόπους μεταφοράς, τρία κράτη μέλη και 2 διασυνοριακά τμήματα.
Θα δημιουργηθούν επίσης «πλατφόρμες διαδρόμων» που θα φέρνουν σε επαφή όλους τους ενδιαφερομένους με τα κράτη μέλη.
Η "πλατφόρμα διαδρόμου" είναι μια διοικητική δομή η οποία θα επεξεργάζεται και θα εφαρμόζει «σχέδια ανάπτυξης διαδρόμων», έτσι ώστε οι εργασίες κατά μήκος ενός διαδρόμου σε διάφορα κράτη μέλη και σε διάφορα στάδια προόδου να συγκλίνουν αποτελεσματικά.
Σύντομη περιγραφή των διαδρόμων του κεντρικού δικτύου
διάδρομος Βαλτικής-Αδριατικής είναι ένας από τους σημαντικότερους διευρωπαϊκούς οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες. Συνδέει την περιοχή της Βαλτικής με την Αδριατική θάλασσα, περνώντας μέσα από βιομηχανικές περιοχές μεταξύ νότιας Πολωνίας (Άνω Σιλεσία), Βιέννης και Μπρατισλάβας, της ανατολικής περιοχής των Άλπεων και της Βόρειας Ιταλίας. Περιλαμβάνει σημαντικά έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως η βασική σήραγγα "Semmering" και η σιδηροδρομική γραμμή Koralm στην Αυστρία, καθώς και τα διασυνοριακά τμήματα μεταξύ Πολωνίας, Τσεχίας και Σλοβακίας.
διάδρομος Βόρειας Θάλασσας-Βαλτικής συνδέει τους λιμένες της ανατολικής ακτής της Βαλτικής Θάλασσας με τους λιμένες της Βόρειας Θάλασσας. Ο διάδρομος αυτός θα συνδέει με πορθμείο τη Φινλανδία με την Εσθονία και θα παρέχει σύγχρονες οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις ανάμεσα στις τρεις χώρες της Βαλτικής, αφενός, και την Πολωνία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και το Βέλγιο, αφετέρου. Περιλαμβάνει επίσης εσωτερικές πλωτές οδούς, όπως το "Mittelland-Kanal", μεταξύ του ποταμού Odra και λιμένων της Γερμανίας, της Ολλανδίας και της Φλάνδρας. Το πιο σημαντικό έργο είναι το "Rail Baltic", ένας ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος κανονικού εύρους που συνδέει τις πόλεις Τάλιν, Ρίγα και Κάουνας με τη βορειοανατολική Πολωνία.
διάδρομος της Μεσογείου συνδέει την Ιβηρική χερσόνησο με τα σύνορα Ουγγαρίας-Ουκρανίας. Ακολουθεί τη μεσογειακή ακτογραμμή της Ισπανίας και της Γαλλίας, διασχίζει τις Άλπεις προς τα ανατολικά μέσω της Βόρειας Ιταλίας, αφήνοντας τις ακτές της Αδριατικής στη Σλοβενία και την Κροατία με κατεύθυνση την Ουγγαρία. Εκτός από τον ποταμό Πάδο και ορισμένα άλλα κανάλια της Βόρειας Ιταλίας, αποτελείται από οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο. Τα κυριότερα σιδηροδρομικά έργα κατά μήκος του διαδρόμου αυτού είναι η σύνδεση Λυών - Τορίνου και το τμήμα Βενετία - Λουμπλιάνα.
ανατολικός διάδρομος/διάδρομος Ανατολικής Μεσογείου ενώνει τις θαλάσσιες διασυνδέσεις του Βορρά, της Βαλτικής, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου, γεγονός που βελτιστοποιεί τη χρήση των οικείων λιμένων και των σχετικών "θαλάσσιων αρτηριών". Περιλαμβάνοντας τον ποταμό Έλβα στις εσωτερικές πλωτές οδούς, θα βελτιώσει τις πολυτροπικές συνδέσεις μεταξύ Βόρειας Γερμανίας, Τσεχικής Δημοκρατίας, περιοχής της Πανονίας και νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο διάδρομος αυτός εκτείνεται, δια θαλάσσης, από την Ελλάδα μέχρι την Κύπρο.
διάδρομος Σκανδιναβίας-Μεσογείου είναι ένας άξονας βορρά-νότου ζωτικής σημασίας για την ευρωπαϊκή οικονομία. Διασχίζοντας τη Βαλτική Θάλασσα, από τη Φινλανδία μέχρι τη Σουηδία, και περνώντας μέσα από τη Γερμανία, τις Άλπεις και την Ιταλία, συνδέει τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα και τους λιμένες της Σκανδιναβίας και της Βόρειας Γερμανίας, και συνεχίζει μέχρι τα βιομηχανικά κέντρα υψηλής παραγωγής της Νότιας Γερμανίας, της Αυστρίας και της Βόρειας Ιταλίας για να καταλήξει στους λιμένες της Ιταλίας και τη Βαλέτα. Τα σημαντικότερα έργα του διαδρόμου αυτού είναι η μόνιμη ζεύξη των στενών "Fehmarn" και η σήραγγα "Brenner", συμπεριλαμβανομένου του οδικού δικτύου πρόσβασης σ' αυτά. Ο διάδρομος εκτείνεται, δια θαλάσσης, από τη Νότια Ιταλία και τη Σικελία μέχρι τη Μάλτα.
διάδρομος Ρήνου-Άλπεων συνιστά έναν από τους πλέον πολυσύχναστους εμπορευματικούς άξονες της Ευρώπης, ο οποίος συνδέει τους λιμένες του Ρότερνταμ και της Αμβέρσας στη Βόρεια Θάλασσα με τη Γένοβα στη λεκάνη της Μεσογείου, μέσω Ελβετίας, καθώς και με ορισμένα από τα σημαντικότερα οικονομικά κέντρα των περιφερειών Ρήνου-Ruhr, Ρήνου-Main-Neckar και του οικισμού του Μιλάνου στη Βόρεια Ιταλία. Ο πολυτροπικός αυτός διάδρομος περιλαμβάνει τον Ρήνο, ως εσωτερική πλωτή οδό. Σημαντικότερα έργα είναι οι βασικές σήραγγες, που έχουν ήδη ολοκληρωθεί εν μέρει, στην Ελβετία και οι οδοί πρόσβασης σ' αυτές στη Γερμανία και την Ιταλία.
διάδρομος του Ατλαντικού συνδέει το δυτικό τμήμα της Ιβηρικής Χερσονήσου και τα λιμάνια της Χάβρης και της Ρουέν με το Παρίσι, καθώς και το Στρασβούργο/Mannheim, με σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας και παράλληλες συμβατικές γραμμές, συμπεριλαμβάνοντας και τον Σηκουάνα ως εσωτερική πλωτή οδό. Η θαλάσσια διάσταση είναι ιδιαίτερα σημαντική για τον διάδρομο αυτό.
διάδρομος Βόρειας Θάλασσας-Μεσογείου εκτείνεται από την Ιρλανδία και το βόρειο Ηνωμένο Βασίλειο - μέσω Ολλανδίας, Βελγίου και Λουξεμβούργου - μέχρι τη Μεσόγειο Θάλασσα στα νότια της Γαλλίας. Η πολυτροπικός αυτός διάδρομος, που περιλαμβάνει εσωτερικές πλωτές οδούς στις χώρες του Benelux και τη Γαλλία, έχει ως στόχο όχι μόνο να προσφέρει καλύτερες πολυτροπικές υπηρεσίες μεταφορών μεταξύ των λιμένων της Βόρειας Θάλασσας, των ποταμών Maas, Ρήνου, Σκάλδη (Escaut), Σηκουάνα, Σον, των λεκανών απορροής του Ροδανού και των λιμένων Fos-sur-Mer και Μασσαλίας, αλλά και καλύτερη διασύνδεση των βρετανικών νήσων με την ηπειρωτική Ευρώπη.
διάδρομος Ρήνου-Δούναβη, με βασικό άξονα τις πλωτές οδούς του Main και του Δούναβη, συνδέει τις κεντρικές περιοχές γύρω από το Στρασβούργο και τη Φρανκφούρτη, μέσω νότιας Γερμανίας, με τη Βιέννη, τη Μπρατισλάβα, τη Βουδαπέστη και τη Μαύρη Θάλασσα, με ένα σημαντικό τμήμα από το Μόναχο μέχρι την Πράγα, τη Ζιλίνα, το Κόζιτσε και τα σύνορα της Ουκρανίας. 

Πηγή: 

Συνολικές προβολές σελίδας