Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Τι αλλάζει στην ασφάλιση των ναυτικών

Σε κατάργηση του ΝΑΤ κινείται η κυβέρνηση με την υλοποίηση της απόφασης για δημιουργία τριών ταμείων.
Όπως έγινε γνωστό από την Ένωση Ναυτών (ΠΕΝΕΝ) σε προγραμματισμένη συνάντηση της ΠΝΟ με τους υπουργούς Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γιώργο Κατρούγκαλο και τον υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων Αναστάσιο Πετρόπουλο, ο κ. Κατρούγκαλος ανακοίνωσε τα εξής:
1) Το ΝΑΤ θα ενοποιηθεί από 1/1/2016 με το ενιαίο ταμείο εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα,
2) Το ΚΕΑΝ έχει ήδη ενσωματωθεί στο ΕΤΕΑ από 1/9/2015 και
3) Στα Ταμεία Πρόνοιας αναμένεται νέος υπολογισμός των εφάπαξ παροχών.
Σύμφωνα, πάντα, με την ΠΕΝΕΝ ο υπουργός Εργασίας δήλωσε ότι η οργανωτική αυτή ενοποίηση όλων των ασφαλιστικών ταμείων είναι μνημονιακή δέσμευση και αποτελεί ειλημμένη κυβερνητική απόφαση.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων σε 3 αποτελούσε προγραμματική θέση του ΣΥΡΙΖΑ πριν από τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015.
Στο κείμενο για την «κοινωνική ασφάλιση», που είχε δοθεί στη δημοσιότητα, αναφερόταν, μάλιστα, ότι:
Επομένως, ο στόχος για 3 ενοποιημένα ασφαλιστικά ταμεία, ενός ενιαίου ασφαλιστικού ταμείου για όλους τους μισθωτούς, ενός για τους ελεύθερους επαγγελματίες και ενός για τους αγρότες πρέπει να σχεδιαστεί με προσοχή.
Η δομή και η οργάνωση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης οφείλει να διέπεται από τα βασικά χαρακτηριστικά της κοινωνικής ασφάλισης που διεκδικούμε και ταυτόχρονα να τα εξυπηρετεί.
Πάντως, την ανησυχία του εκφράζει για την κατάργηση του ΝΑΤ και ο Σύλλογος Εργαζομένων στο Ταμείο, που με ανακοίνωσή του ξεκαθαρίζει ότι συμπαρατάσσεται με την ΠΝΟ και τις ενώσεις συνταξιούχων.
Σύμφωνα, πάντα, με την ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ ο κ. Κατρούγκαλος παρουσίασε, ακόμα, τους άξονες και τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης για τις επιχειρούμενες αλλαγές στα ασφαλιστικά ταμεία και για ενιαίο ποσοστό αναπλήρωσης των μισθών.
Υπογράμμισε ότι κυβέρνηση και κουαρτέτο έχουν συμφωνήσει ότι οι αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα πρέπει να καταργήσουν τα ελλείμματα των ταμείων ενώ οι δανειστές δεν μπορούν να χρηματοδοτούν στο εξής τα ελλείμματα και η κυβέρνηση δεν έχει άλλους πόρους ή κονδύλια για να καλύψει την δαπάνη αυτή και για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να γίνει εξορθολογισμός του συστήματος με μειώσεις και περικοπές συντάξεων, επικουρικών, του εφάπαξ και αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών!
Ο ίδιος σημείωσε ότι ετησίως τα ασφαλιστικά ταμεία παράγουν ελλείμματα που ξεπερνούν τα 3 δις ευρώ και ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τηρήσει και να υλοποιήσει τις μνημονιακές δεσμεύσεις της! Για τα όρια ηλικίας ανέφερε ότι το γενικό πλαίσιο είναι συμφωνημένο στα 62 και 67 έτη!
Σχετικά με τα βαριά και ανθυγιεινά που ισχύει το 60ο έτος ηλικίας για θεμελίωση της σύνταξης και άφησε ανοικτό το τι θα γίνει με τους Ναυτικούς λέγοντας ότι θα εξετασθούν οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος χωρίς σε καμιά περίπτωση να αποκλείσει νέες αυξήσεις στα όρια ηλικίας…
Μιλώντας ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντώνης Νταλακογεώργος στην σύσκεψη μεταξύ των άλλων υπογράμμισε τα παρακάτω:
• Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με την αποδοχή της συμφωνίας (τρίτο μνημόνιο) με τους τοκογλύφους δανειστές υπέγραψε την καταδίκη της δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης και του συνόλου των εργασιακών κοινωνικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.
• Κατήγγειλε ως πολιτική αθλιότητα και ασύστολο ψεύδος τον ισχυρισμό του κ. Κατρούγκαλου ότι η ευθύνη για την κρίση και κατάρρευση του ΝΑΤ οφείλεται στην συνταξιοδότηση των 21 πολιτικών προσφύγων….
• Επεσήμανε ότι οι προωθούμενες αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα ολοκληρώνουν την κατεδάφιση των συντάξεων, των επικουρικών και των εφάπαξ παροχών.
• Επίσης κατήγγειλε ότι οι αλλαγές στις οργανικές συνθέσεις στην Ακτοπλοΐα επιδεινώνουν δραματικά τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων και συνιστούν θανάσιμο πλήγμα για την ασφάλεια και τις θέσεις απασχόλησης των Ναυτικών.
• Υπογράμμισε ότι η επικείμενη απεργιακή κινητοποίηση για τις 2-3 Νοέμβρη 2015 και η προοπτική συνέχισης αποτελούν την αγωνιστική απάντηση του Ναυτεργατικού μας κόσμου στην ανάλγητη νεοφιλελεύθερη πολιτική των τοκογλύφων δανειστών και του πολιτικού υπηρετικού προσωπικού τους στην χώρα μας που προωθεί και υλοποιεί τα συμφέροντά τους.

Πηγή: http://www.e-nautilia.gr/ti-allazei-stin-asfalisi-ton-nautikon/

Πρώτη Έκθεση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την Αττική Οδό

Την πρώτη έκθεση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) παρουσιάζει η Εταιρεία Λειτουργίας της Αττικής Οδού, «Αττικές Διαδρομές ΑΕ». 
Η Έκθεση συντάχθηκε στo πλαίσιο της Οδηγίας 2014/95/EU, ώστε να αποτελέσει τη βάση για την καταγραφή των απόψεων των Ενδιαφερόμενων Μελών.
Η Έκθεση ακολουθεί το πρότυπο Global Reporting Initiative (GRI G4) και συνιστά την αναλυτική περιγραφή των δράσεων που συγκροτούν τη συνεισφορά της εταιρείας στην κοινωνία, το περιβάλλον και τον άνθρωπο και οι οποίες εκπορεύονται από τις βασικές εταιρικές αξίες: Συμβολή στην Ποιότητα Ζωής, Καινοτομία, Προαγωγή της Οδικής Ασφάλειας.
Για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η ΕΚΕ αποτελεί θεσμό, γι’ αυτό και εξέδωσε την Οδηγία 2014/95/EU αναφορικά με την παρουσίαση μη οικονομικών στοιχείων, σύμφωνα με την οποία όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις (άνω των 500 υπαλλήλων) που λειτουργούν στην Ευρώπη πρέπει να προβαίνουν στην παρουσίαση, πέραν των οικονομικών τους στοιχείων, λεπτομερών πληροφοριών για κοινωνικά, εργασιακά καθώς και περιβαλλοντικά ζητήματα στις ετήσιες αυτές εκθέσεις τους.

Με τη δημοσιοποίηση της  Έκθεσης δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες της Αττικής Οδού και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να γνωρίσουν τις δράσεις της εταιρείας, να τις αξιολογήσουν με τον δικό τους τρόπο και να συμβάλουν με τα σχόλια, τις ιδέες και τις προτάσεις τους, προκειμένου οι δράσεις της εταιρείας  να ανταποκρίνονται με πληρότητα στις απαιτήσεις της Οδηγίας.
Η εταιρεία «Αττικές Διαδρομές ΑΕ» συμπλήρωσε το 2014, 15 χρόνια λειτουργίας.  Όλα αυτά τα χρόνια, η εταιρεία έχει ως κύριο μέλημά της την αδιάλειπτη  διαχείριση,  τη λειτουργία και τη συντήρηση της Αττικής Οδού, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
Ως εταιρεία Λειτουργίας, ο βασικός της στόχος, πέραν των συμβατικών υποχρεώσεων, είναι η άρτια εξυπηρέτηση των χρηστών του αυτοκινητόδρομου, η προστασία της Ανθρώπινης Ζωής, τόσο των οδηγών, όσο και όλων των εργαζομένων της εταιρείας και των φορέων που δραστηριοποιούνται στη λειτουργία του Έργου.
Μέσω της Έκθεσης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η εταιρεία παρουσιάζει τα πλήρη σχετικά και σύμφωνα με το Πρότυπο μετρήσιμα στοιχεία και δεσμεύεται να συνεχίσει τις προσπάθειες, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών,  τη φροντίδα για την κοινωνία, το περιβάλλον και την τοπική οικονομία.
Δέσμευση της εταιρείας για το μέλλον αποτελεί η επιδίωξη για αύξηση της εθελοντικής παρουσίας της σε ενέργειες που σχετίζονται με τις εταιρικές αξίες, την πραγματοποίηση ερευνών για κοινωνικά θέματα, την ενίσχυση της εκπαίδευσης του προσωπικού σε θέματα ασφάλειας και τη συνεχή προσπάθεια μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος. 
Η Έκθεση έχει αναρτηθεί στο σύνδεσμο www.aodos.gr/attikesdiadromes/ekthesi_eke στην ιστοσελίδα της Αττικής Οδού και συνοδεύεται από την Έκθεση Ανεξάρτητης Διασφάλισης από το πιστοποιημένο Κέντρο Αειφορίας “Center for Sustainability and Excellence” (CSE).  

ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ

1. Ελέγχετε συστηματικά τα ελαστικά σας…
Ελέγχετε πάντα τα ελαστικά σας πριν βγείτε στο δρόμο. Βεβαιωθείτε ότι κάνετε την παρακάτω τυπική συντήρηση: Διατηρείτε τα ελαστικά σας σωστά φουσκωμένα. Η σωστή πίεση αέρα για τα ελαστικά σας προσδιορίζεται από τον κατασκευαστή του οχήματος και μπορείτε να τη βρείτε στο άκρο της πόρτας του οχήματος, το στύλο της πόρτας, και το πορτάκι της θήκης ή το πορτάκι των καυσίμων. Αναφέρεται επίσης στο εγχειρίδιο χρήστη. Ο αριθμός που αναφέρεται στο πλαινή όψη του ελαστικού δεν είναι η προτεινόμενη πίεση αέρα-είναι η μέγιστη πίεση αέρα του ελαστικού. Θα πρέπει να ελέγχετε την πίεση αέρα του ελαστικού σας τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Ελέγξτε το βάθος πέλματος τών ελαστικών. Το κανονικό βάθος πέλματος σας βοηθά να αποφεύγετε την πλαγιολίσθηση και την υδρολίσθηση.
2. Ελαττώστε ταχύτητα.
Καθώς πέφτει η βροχή, αναμειγνύεται με ρύπους και λάδι στο οδόστρωμα, δημιουργώντας ιδανικές συνθήκες ολισθηρότητας. Ο καλύτερος τρόπος να αποφύγετε την ολίσθηση είναι να ελαττώσετε ταχύτητα. Η οδήγηση με μικρότερη ταχύτητα επιτρέπει την μεγαλύτερη επαφή του πέλματος με το δρόμο, πράγμα που οδηγεί σε καλύτερη πρόσφυση.
3. Μάθετε πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο μετά από μια ολίσθηση.
Η ολίσθηση μπορεί να προκύψει ακόμη και στους προσεκτικότερους οδηγούς. Αν το αυτοκίνητό σας γλιστρήσει θυμηθείτε να μην πατήσετε απότομα τα φρένα. Μην πατάτε επαναλαμβανόμενα τα φρένα αν έχετε σύστημα φρένων κατά του κλειδώματος των τροχών (ABS). Αντί για αυτό εφαρμόστε έντονη, σταθερή πίεση στα φρένα και οδηγείστε προς την κατεύθυνση της ολίσθησης.
4. Κρατάτε απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο.
Η οδήγηση στη βροχή απαιτεί προσεκτική χρήση όλων των κύριων σημείων ελέγχου – τιμόνι, συμπλέκτη, φρένα και γκάζι – καθώς και μεγαλύτερο περιθώριο ασφάλειας για πιθανά λάθη και έκτακτες περιπτώσεις. Όταν ξεκινάτε ένα ταξίδι με βροχή, τα παπούτσια σας θα είναι βρεγμένα και θα γλιστράνε εύκολα από τα πεντάλ. Τρίψτε τις σόλες στο πατάκι του αυτοκινήτου πριν βάλετε μπροστά τον κινητήρα. Όλοι οι αυτοκινητιστές θα πρέπει να ελέγχουν τακτικά ότι τα φώτα πορείας τους, τα πίσω φώτα, τα φώτα φρένων και τα φλας δουλεύουν κανονικά. Η απόσταση φρεναρίσμος στο βρεγμένο είναι 3 φορές μεγαλύτερη από ότι σε στο στεγνό.Αφού απαιτείται μεγαλύτερη απόσταση για το φρενάρισμα, είναι σημαντικό να μην κολλάτε στον μπροστινό σας. Κρατήστε κάτι περισσότερο από την απόσταση δύο αυτοκινήτων μεταξύ του αυτοκινήτου σας και του προπορευόμενου οχήματος.
5. Οδηγείτε στα ίχνη ενός προπορευόμενου αυτοκινήτου.
Αποφύγετε τη χρήση των φρένων σας. Όποτε είναι δυνατό ελαττώστε ταχύτητα παίρνοντας το πόδι σας από το γκάζι. Ανάψτε τα φώτα πορείας σας ακόμη και σε συνθήκες ελαφριάς βροχόπτωσης. Δεν βοηθούν μόνο να έσας να βλέπεται το δρόμο, αλλά βοηθούν και τους άλλους οδηγούς να βλέπουν εσάς. Ανάβετε τα φώτα πορείας σας ώστε είστε αντιλυπτοί από τα οχήματα που σας ακολουθούν.
6. Προετοιμαστείτε για το ταξίδι σας.
Η οδήγηση στη βροχή απαιτεί προσεκτική χρήση όλων των κύριων σημείων ελέγχου – τιμόνι, συμπλέκτη, φρένα και γκάζι – καθώς και μεγαλύτερο περιθώριο ασφάλειας για πιθανά λάθη και έκτακτες περιπτώσεις. Όταν ξεκινάτε ένα ταξίδι με βροχή, τα παπούτσια σας θα είναι βρεγμένα και θα γλιστράνε εύκολα από τα πεντάλ. Τρίψτε τις σόλες στο πατάκι του αυτοκινήτου πριν βάλετε μπροστά τον κινητήρα. Όλοι οι αυτοκινητιστές θα πρέπει να ελέγχουν τακτικά ότι τα φώτα πορείας τους, τα πίσω φώτα, τα φώτα φρένων και τα φλας δουλεύουν κανονικά.
7. Μάθετε πώς να αποφεύγετε και να αντιμετωπίζετε την υδρολίσθηση.
Η υδρολίσθηση συμβαίνει όταν ο ρυθμός συσσώρευσης του νερού μπροστά από τα ελασικά σας είναι μεγαλύτερος από αυτών που το βάρος του αυτοκινήτων σας είναι ικανό να απομακρύνει. Η πίεση του νερού αναγκάζει το όχημά σας να ολισθένει πάνω σε ένα λεπτό στρώμα νερού που δημιουργείται ανάμεσα στα ελαστικά σας και τον δρόμο. Σε αυτό το σημείο, το αυτοκίνητό σας μπορεί να χάσει πλήρος την επαφή του με τον δρόμο,διατρέχοντας τον κίνδυνο να γλιστρήσετε ή να βρεθείτε εκτός λωρίδας, ή ακόμη και εκτός δρόμου. Για να αποφύγετε την υδρολίσθηση, διατηρήστε τα ελαστικά σας με την σωστή πίεση αέρα, διατηρήστε καλό πέλμα στα ελαστικά σας και αντικαταστήστε τα όταν πρέπει, ελαττώστε ταχύτητα όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος, και μείνετε μακριά από μικρές λίμνες. Δοκιμάστε να οδηγήσετε στα ίχνη ελαστικών από τα προπορευόμενα οχήματα. Αν βρεθείτε να υδρολισθαίνετε, μην φρενάρετε και μην στρίψετε απότομα. Αυτό θα μπορούσε να κάνει το αυτοκίνητό σας να γλιστρήσει. Χαλαρώστε το πόδι σας στο γκάζι μέχρι το αυτοκίνητο να ελαττώσει ταχύτητα και να μπορείτε να αισθανθείτε καλύτερη επαφή με το δρόμο. Αν χρειάζεται να φρενάρετε κάντε το απαλά με ελαφρές επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Αν το αυτοκίνητό σας έχει ABS, τότε φρενάρετε κανονικά, ο υπολογιστής του αυτοκινήτου θα προσομοιώσει την επαναλαμβανόμενη κίνηση όποτε είναι απαραίτητο.
8. Αν η βροχή είναι πολύ δυνατή σταματήστε!
Η δυνατή βροχή μπορεί να υπερφορτώσει τους υαλοκαθαριστήρες, αφήνοντας ένα σχεδόν αδιάκοπο κάλυμμα νερού να καλύπτει το παρμπρίζ. Όταν η ορατότητα είναι τόσο περιορισμένη ώστε τα άκρα του δρόμου ή των άλλων αυτοκινήτων να μην είναι ορατά από απόσταση ασφαλείας, είναι ώρα να βγείτε απο το δρόμο και να περιμένετε να κοπάσει η βροχή. Είναι καλύτερα να σταματήσετε σε χώρους στάθμευσης ή άλλες προστατευμένες περιοχές. Αν η άκρη του δρόμου είναι η μόνη σας επιλογή, κάντε όσο πιο άκρη μπορείτε και περιμένετε να περάσει η καταιγίδα. Κρατήστε τα φώτα πορείας σας αναμμένα και ανάψτε τα φώτα κινδύνου (alarm) για να ειδοποιήτε τους άλλους οδηγούς.
9. Οι πρώτες σταγόνες βροχής κάνουν το δρόμο πολύ ολισθηρό.
Οι πρώτες σταγόνες βροχής καθιστούν την οδήγηση εξαιρετικά δύσκολη, καθώς η λάσπη και το λάδι στο στεγνό δρόμο συνδυάζονται με το νερό και σχηματίζουν μια ολισθηρή επιφάνεια Οι οδηγοί είναι δυνατόν να αντιμετωπίσουν απώλεια ελέγχου και συνιστάται να έιναι εξαιρετικά προσεχτικοί για την πρώτη μισή ώρα μετά την έναρξη της βροχής.
10. Ο συννεφιασμένος καιρός μειώνει την ορατότητα.
Προσέξτε ιδιαίτερα κατά την προσπέραση άλλων οχημάτων.
11. «Στεγνώστε» τα φρένα σας όταν περάσετε μέσα από λιμνάζοντα νερά.
Αν έχετε οδηγήσει μέσα από λιμνάζοντα νερά βάθους ικανού να βρέξουν τα τακάκια των φρένων σας, φρενάρετε απαλά για να τα «στεγνώσετε».
12. Μην οδηγείτε κουρασμένοι.
Σταματήστε τουλάχιστον κάθε δύο ώρες ή κάθε 150 χλμ για να ξεκουραστείτε

Πηγή: http://epodel.gr/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CE%B3%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF/

Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, από φέτος οι αλλαγές

Αλλαγές από φέτος στα τέλη κυκλοφορίας προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδηςμε στόχο «να τα κάνουμε πιο δίκαια».
Το σχέδιο που προωθείται προβλέπει να πληρώσουν όλοι, ακόμα και οι κάτοχοι υβριδικών, ηλεκτροκινήτων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
«Τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν». Λόγω της εφαρμογής των αλλαγών, θα καθυστερήσει η έκδοση των τελών, αλλά «μέχρι τέλος του έτους θα εχουν πληρωθεί σίγουρα».

Όπως εξήγησε κ. Αλεξιάδης, μιλώντας στα Παραπολιτικά FM, «αυτό που εξετάζουμε είναι να επιβαρύνουμε μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το 0 ή το λίγο που είχανε».
Κατά τον κ. Αλεξιάδη, με αυτά τα κριτήρια «τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν».
«Είχαμε δύο επιλογές ή να επαναλάβουμε την περσινή κατάσταση και να βγουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας ή να καθυστερήσουμε την έκδοση των τελών, γιατί πραγματικά πνιγόμαστε αυτές τις μέρες στο υπουργείο Οικονομικών.
Θα καθυστερήσουμε να βγάλουμε τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία ούτως ή άλλως θα πληρωθούνε πολύ αργότερα για να μπορέσουμε να τα κάνουμε πιο δίκαια.
Αυτό το σενάριο επεξεργαζόμαστε αυτή τη στιγμή δηλαδή να μεταφέρουμε φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά» εξήγησε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.
Κληθείς να δώσει παραδείγματα εφαρμογής στην πράξη του σκεπτικού του οικονομικού επιτελείου, ο κ. Αλεξιάδης αναφέρθηκε στους πίνακες που έχει στα χέρια του: «μου ήρθε για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κυβικά που δεν είναι μεγάλο, αλλά που κάνει 40.000 ευρώ.
Το θεωρείται δίκαιο να μην πληρώσει αυτό 1 € τέλος κυκλοφορίας; Και να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι και 2.000 κυβικά, αλλά κάνει λιγότερο αυτή τη στιγμή από 3.000-4.000 ευρώ;».
Η οριστική απόφαση αναμένεται «την επόμενη, μεθεπόμενη εβδομάδα», ώστε τα τέλη να βγούν μέσα στον Νοέμβριο. «Απλά μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν πληρωθεί σίγουρα», υπογράμμισε ο αναπληρωτής υπ. Οικονομικών.

Συνολικές προβολές σελίδας