Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Τροχαία: Βεβαίωσε 14.308 παραβάσεις του ΚΟΚ σε 4 μέρες!

Tελικά, οι οδηγοί που κυκλοφορούν στους δρόμους της Ελλάδας επιμένουν να αγνοούν τον ΚΟΚ. Αυτό είναι το αποτέλεσμα που προκύπτει από τις παραβάσεις που εντοπίζει και καταγράφει -καθημερινά- η Τροχαία, στους δρόμους.
Χαρακτηριστικό είναι πως από τις 9 έως και τις 12 Φεβρουαρίου, η Τροχαία, πραγματοποίησε εκτεταμένους τροχονομικούς ελέγχους σε οχήματα, σε όλη την επικράτεια, κατά τη διάρκεια των οποίων βεβαιώθηκαν συνολικά 14.308 παραβάσεις.
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένοι τροχονομικοί έλεγχοι σε οχήματα, σε όλη την επικράτεια, κατά τη διάρκεια των οποίων βεβαιώθηκαν συνολικά 14.308 παραβάσεις, ως ακολούθως:













Επίτροπος Μεταφορών: Ο Ελληνικός Διάδρομος κρίσιμος για το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

Έκανε γνωστό ότι για τον εκσυγχρονισμό των λιμανιών και των άλλων συγκοινωνιακών έργων υποδομής υπάρχει διασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Αναπόσπαστο κομμάτι του λεγόμενου ευρωπαϊκού διαδρόμου μεταφορών, χαρακτήρισε τα πέντε μεγαλύτερα ελληνικά λιμάνια, ο αντιπρόεδρος και αρμόδιος Επίτροπος Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Σιμ Κάλας, μιλώντας στο συνέδριο του Economist που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Κάλας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών και στον «ελληνικό διάδρομο», που όπως είπε συνδέει τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας και τη βόρεια Ευρώπη με τη Μεσόγειο και την Ελλάδα, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των λιμανιών και του σιδηροδρομικού δικτύου.

Έκανε γνωστό ότι για τον εκσυγχρονισμό των λιμανιών και των άλλων συγκοινωνιακών έργων υποδομής υπάρχει διασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά, όπως είπε, δεν είναι δυνατό να χρηματοδοτηθούν όλα τα υποψήφια έργα στην Ευρώπη και προειδοποίησε ότι για το λόγο αυτό ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος.

Ο κ. Κάλας είπε ακόμα ότι το 37% των εισαγωγών και των εξαγωγών στην Ευρώπη γίνεται μέσω θαλάσσης και υπογράμμισε ότι για το λόγο αυτό χρειάζονται καλά λιμάνια. Υπενθύμισε ακόμα ότι το 3% των εκπομπών ρύπων, σε παγκόσμιο επίπεδο, παράγεται από τα μέσα μεταφοράς και επισήμανε ότι για το λόγο αυτό θα πρέπει να επεκταθεί η χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου, με τη δημιουργία εγκαταστάσεων σε όλα τα λιμάνια.

Στο μεταξύ, ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Κούρκουλας, από το βήμα του συνεδρίου, χαρακτήρισε την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης περιφερειακό κέντρο στρατηγικής σημασίας για ολόκληρη τη ΝΑ Ευρώπη, αναφέρθηκε στις ραγδαίες εξελίξεις που συντελέστηκαν μεταξύ των χωρών της περιοχής στο εμπόριο, στον τουρισμό και σε άλλους τομείς, καθώς επίσης και στη σημασία των μεγάλων

Για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας είπε ότι η Ελλάδα άντεξε την πενταετή κρίση και εξέφρασε την αισιοδοξία ότι το 2014 θα είναι, όπως είπε, η πρώτη χρονιά θετικών ρυθμών ανάπτυξης. Χαρακτήρισε τον αγωγό φυσικού αερίου ΤΑΡ που θα διέλθει από την Ελλάδα σημαντικό ενεργειακό έργο, από το οποίο θα επωφεληθούν πολλές χώρες, ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι με την αναβάθμιση του λιμανιού του Πειραιά, αλλά σύντομα και της Θεσσαλονίκης, θα πολλαπλασιαστεί ο όγκος των συναλλαγών.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/23794-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CF%8C-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%8E%CE%BD

Σ. Κάλας, ΕΕ: Αναβάθμιση της Ελλάδας από τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών

Ένα κεντρικό δίκτυο εννέα στρατηγικών διαδρόμων, το οποίο θα εκτείνεται από την Ελλάδα ως τη Φινλανδία και από τις ακτές της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου προς τον Ατλαντικό, έθεσε στο επίκεντρο της στρατηγικής, για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, ο αντιπρόεδρος και αρμόδιος Επίτροπος Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Σιμ Κάλας, από το βήμα του συνεδρίου της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ του Economist στη Θεσσαλονίκη, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.
Αναφερόμενος  στην αναθεωρημένη πολιτική για το Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, ο κ. Κάλας στάθηκε στον ελληνικό διάδρομο, ο οποίος «συνδέει τη Βαλτική, τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο, αρχίζει και τελειώνει στα λιμάνια, εκτείνεται από τη βόρεια Ευρώπη και με τη χρήση των Διαδρόμων της Θάλασσας αναπτύσσει ναυτιλιακό σύνδεσμο από την Ελλάδα στην Κύπρο».

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει διασφαλίσει τη σχετική χρηματοδότηση, αν και διευκρίνισε ότι δεν είναι δυνατό να χρηματοδοτηθούν όλα τα υποψήφια έργα στην Ευρώπη, «γιʼ αυτό και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος». «Στην περίπτωση της Ελλάδας, η υποστήριξη του CEF (Connecting Europe Facility) θα επικεντρωθεί σε έργα βελτίωσης σιδηροδρομικών υποδομών και οδικών συνδέσεων με γειτονικές χώρες», σημείωσε.
Το 70% των προϊόντων στην ΕΕ δια μέσου θαλάσσης
Παράλληλα, ο κ. Κάλας έδωσε έμφαση στον τομέα της ναυτιλίας, επισημαίνοντας ότι περισσότερο από το 70% των αγαθών που εξάγονται ή εισάγονται στην ΕΕ μεταφέρεται δια θαλάσσης.
Σε αυτό το πλαίσιο, μίλησε για την ανάγκη να διασφαλιστούν νέα και πιο καθαρά καύσιμα, ασφαλέστερα και αποτελεσματικότερα πλοία, όπως και αποδοτικότερα λιμάνια. Ειδικότερα, αναφέρθηκε σε πέντε ελληνικά λιμάνια, περιλαμβανομένων του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, ως υψηλής σημασίας για τον ενιαίο ευρωπαϊκό χώρο μεταφορών.
Ο κ. Κάλας πρότεινε, εκ νέου, έως το 2020 όλα τα θαλάσσια λιμάνια του κεντρικού δικτύου ν­­­­­­­α διαθέτουν υπηρεσίες τροφοδότησης καυσίμων για LNG, μαζί με τα κοινά πρότυπα για τη χρήση και την προμήθειά του: «Ωστόσο, ανησυχώ για τις απόπειρες καθυστέρησης της προθεσμίας κατά 5 ή ακόμη και 10 χρόνια, δεδομένου μάλιστα ότι το 2020 θα δούμε σε ισχύ σε όλα τα ύδατα τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Οι επιχειρήσεις ενέργειας μας λένε ότι βλέπουν μία επιχειρηματική υπόθεση. Οι επενδύσεις είναι περιορισμένες, η τεχνολογία είναι διαθέσιμη. Ας το κάνουμε».
Σύμφωνα με τον Επίτροπο Μεταφορών, σήμερα περίπου το 37% των αγαθών -κατά όγκο- τα οποία εκφορτώνονται στα λιμάνια της ΕΕ, μεταφέρονται μέσω υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών μικρών αποστάσεων, «που είναι πιο καθαρές και αποδοτικές σε σύγκριση με τα φορτηγά».

Απεργία στις 7 Μαρτίου αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημοσίας Χρήσης

Απεργία στις 7 Μαρτίου, με ανοιχτό το ενδεχόμενο για κινητοποιήσει διαρκείας, αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ., κατά την πανελλαδική γενική συνέλευση του κλάδου.
«Πιστεύουμε στον διάλογο και συνομιλούμε με τα συναρμόδια υπουργεία αλλά, εάν δεν βρεθεί λύση, η απεργία είναι μονόδρομος», αναφέρει ο Πέτρος Σκουλικίδης, πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ.
Οι αυτοκινητιστές έχουν πραγματοποιήσει συναντήσεις με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, ενώ σήμερα αναμένεται συνάντηση με εκπροσώπους του υπουργείου Μεταφορών.
Τα βασικά αιτήματα των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. είναι η διατήρηση της ισχύος της φορτωτικής, ώστε να μην τους υφαρπάζουν έργο ιδιωτικά ή ξένα φορτηγά, η διενέργεια ελέγχων στα σύνορα για παράνομες μεταφορές από αλλοδαπά φορτηγά, η συμφωνία με το υπουργείο Εργασίας, ώστε όσοι καταθέτουν πινακίδες να μην επιβαρύνονται με ασφαλιστικές εισφορές του ΟΑΕΕ για όσο διάστημα είναι ανενεργά τα φορτηγά, αλλά και η μείωση των διοδίων κατά 35%.

Κρίσιμες διαπραγματεύσεις Βουλγαρίας – Τουρκίας για τις διμερείς άδειες φορτηγών

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών της Βουλγαρίας Ντάνιελ Παπάζοφ, πριν αναχωρήσει για την Άγκυρα, όπου θα έχει διαπραγματεύσεις με τον Τούρκο ομόλογό του Λουτφί Ελβάν, δήλωσε ότι η Σόφια θα επιμείνει στο αίτημά της να λάβει περισσότερες άδειες για τις βουλγαρικές εταιρίες για τράνζιτ μεταφορές, μέσω της Τουρκίας, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Το δεύτερο αίτημα της Βουλγαρίας είναι οι άδειες των Βούλγαρων μεταφορέων να εντάσσονται, εκ των προτέρων, στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης και ελέγχου των αρμοδίων τουρκικών θεσμών, ώστε να μην επιβάλλονται άδικα πρόστιμα στις βουλγαρικές εταιρίες.
Ο υπουργός ανέφερε ότι τρίτο αίτημα της Βουλγαρίας είναι οι δύο πλευρές να ελέγξουν όλα τα έγγραφα οδικής μεταφοράς, που απαιτούν οι διεθνείς συμφωνίες, ώστε η τουρκική πλευρά να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς παραστατικά ζητάει να έχουν μαζί τους οι Βούλγαροι οδηγοί, όταν κάνουν διαδρομές στην Τουρκία.
Υπενθύμισε δε ότι τα αιτήματα του υπουργείου Μεταφορών έχουν συζητηθεί με τις ενώσεις των μεταφορέων και έχουν την πλήρη υποστήριξή τους.
«Επί ποδός» έχουν τεθεί, εξάλλου, οι Βούλγαροι μεταφορείς, οι οποίοι είναι έτοιμοι να αποκλείσουν τα σύνορα της Βουλγαρίας με την Τουρκία, αν δεν υπάρξει μακροπρόθεσμη λύση των προβλημάτων τους, όπως είπαν σήμερα στα ΜΜΕ, εκπρόσωποι των σωματείων τους.

Συνολικές προβολές σελίδας