Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Ολυμπία Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Κόμβο Ακράτας

Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ στη νέα εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών τη Δευτέρα και την Τρίτη, λόγω αποκλεισμού των κλάδων του κόμβου Ακράτας (χιλιομετρική θέση 149).
Ειδικότερα, όπως ενημέρωσε η Ολυμπία Οδός:
-τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου από τις 18:00 έως τις 24:00, θα είναι αποκλεισμένοι οι κλάδοι εξόδου από Αθήνα προς Ακράτα και εισόδου από Ακράτα προς Πάτρα
-την Τρίτη 4 Οκτωβρίου από τις 18:00 έως τις 24:00, θα είναι αποκλεισμένοι οι κλάδοι εξόδου από Πάτρα προς Ακράτα και εισόδου από Ακράτα προς Αθήνα
Κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων, η κυκλοφορία θα διεξάγεται μέσω των κόμβων Καλαβρύτων (ΧΘ 159) και Δερβενίου (ΧΘ 142) και της παλαιάς εθνικής οδού.
Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών ή άλλου απρόβλεπτου κωλύματος, οι εργασίες θα εκτελεστούν κατ’ αναλογία την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016.
Οι ρυθμίσεις κρίνονται απαραίτητες, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες κατεδάφισης του στεγάστρου των παλαιών πλευρικών σταθμών διοδίων του κόμβου Ακράτας από τον αρμόδιο κατασκευαστή (J&P AVAX, μέλος της ΚΞ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).
Η Ολυμπία Οδός παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από τις εν λόγω περιοχές.

Σε λειτουργική κερδοφορία παρέμεινε, το πρώτο εξάμηνο, ο τομέας logistics της ΕΛΓΕΚΑ

Παρέμεινε σε λειτουργική κερδοφορία, το πρώτο εξάμηνο του έτους, ο τομέας logistics της ΕΛΓΕΚΑ. Τα EBITDA ανήλθαν στα 0,8 εκατ. ευρώ και τα συνολικά έσοδα στα 17,6 εκατ.
Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών (πωλήσεις), από συνεχιζόμενες δραστηριότητες του ομίλου ΕΛΓΕΚΑ, ανήλθε σε 90.488 χιλ. ευρώ, το α΄ εξάμηνο του 2016, έναντι 98.439 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015, παρουσιάζοντας μείωση κατά 7.951 χιλ. ευρώ ή σε ποσοστό 8,08%.
Η εν λόγω πτώση προέρχεται κυρίως από τον τομέα της «Εμπορίας τροφίμων και λοιπών καταναλωτικών αγαθών», καθώς και αυτόν της «Παροχής υπηρεσιών Logistics», τομείς οι οποίοι επηρεάστηκαν έντονα από την διακοπή της συνεργασίας του Ομίλου με έναν εκ των σημαντικότερων πελατών του, από τον Ιούνιο του 2015, εξαιτίας του αυξημένου πιστωτικού κινδύνου που παρουσίαζε.
Ως συνέπεια, τα συγκρίσιμα μεγέθη του 2015 περιλαμβάνουν πωλήσεις προς τον συγκεκριμένο πελάτη, ενώ σε αυτά του α΄ εξαμήνου 2016, οι πωλήσεις προς αυτόν είναι μηδενικές.
Από την άλλη πλευρά, ο τομέας της «Παραγωγής, εμπορίας και προώθησης/εκμετάλλευσης own και third party brands» συνεχίζει την έντονη αναπτυξιακή πορεία του, πραγματοποιώντας αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεών του, καθώς και της κερδοφορίας του, κυρίως λόγω της εντεινόμενης διείσδυσης των προϊόντων σε νέες μεγάλες αγορές του εξωτερικού.
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2016, ο Όμιλος ΕΛΓΕΚΑ συνέχισε τις προσπάθειες μείωσης του λειτουργικού του κόστους, παράλληλα με την αναδιοργάνωση των λειτουργιών του, τον επανακαθορισμό των συνεργασιών του και την απεμπλοκή του από ζημιογόνες δραστηριότητες.
Ως συνέπεια των παραπάνω και σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη ύφεση της ελληνικής οικονομίας οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν μείωση, εντούτοις η λειτουργική κερδοφορία του βελτιώθηκε, παρά την αύξηση των προβλέψεων που πραγματοποίησε προκειμένου να «θωρακίσει» περαιτέρω τα μεγέθη του ενεργητικού του.
Τα βασικά στοιχεία των οικονομικών δεδομένων που χαρακτήρισαν το α΄ εξάμηνο του 2016 σε επίπεδο ομίλου επιγραμματικά είναι τα ακόλουθα:
  • Η περαιτέρω βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους από 16,64% σε 20,13% το 2016.
  • Η μείωση του Κύκλου Εργασιών κατά 8,08%.
  • Η μείωση των Λοιπών Εσόδων Εκμετάλλευσης κατά 1.948 χιλ. ευρώ, ως συνέπεια των μειωμένων πωλήσεων καθώς και της μειωμένης συμμετοχής των προμηθευτών στα έξοδα προώθησης των προϊόντων.
  • Η αύξηση των προβλέψεων για επισφάλειες πελατών κατά 380 χιλ. ευρώ ή 6,44%.
  • Η αύξηση των αποσβέσεων κατά 477 χιλ. ευρώ, λόγω της μείωσης της ωφέλιμης ζωής του «Πελατολογίου» που αφορά την εταιρία «ARISTA Α.Ε.Β.Ε.».
  • Η απομείωση της υπεραξίας που είχε προκύψει από την εξαγορά της εταιρίας «ARISTA Α.Ε.Β.Ε.» κατά το ποσό των 1.900 χιλ. ευρώ.
  • Η μεταφορά του συνολικού υπολοίπου του πελάτη «Μαρινόπουλος Α.Ε.» και των συνδεδεμένων με αυτόν επιχειρήσεων συνολικού ύψους 3.026 χιλ. ευρώ στις μακροπρόθεσμες απαιτήσεις και η συνακόλουθη προεξόφλησή του, από την οποία προέκυψε ζημία ύψους 1.216 χιλ. ευρώ.

Οφέλη για τους παραγωγούς της Κρήτης από τις νέες εγκαταστάσεις της DHL στο Ηράκλειο

Η DHL Express εγκαινίασε τα νέα της γραφεία στο Ηράκλειο Κρήτης. Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν από τον περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, κ. Ελευθέριο Σαμαρά, παρουσία πελατών και συνεργατών. Με τα νέα της γραφεία, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στην τοπική αγορά,  διαθέτοντας το σύνολο των υπηρεσιών της στις τοπικές επιχειρήσεις.
«Ο επιχειρηματικός κόσμος της Κρήτης μας έχει δείξει την εμπιστοσύνη του και δε θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη απόδειξη από τα 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας που κλείνουμε φέτος στο νησί», δήλωσε ο κ. Ελευθέριος Σαμαράς, Διευθύνων Σύμβουλος DHL Express Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας.
«Τα εγκαίνια των νέων μας γραφείων είναι η δική μας απόδειξη πως θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στον έλληνα επιχειρηματία και παραγωγό με ακόμη πιο βελτιωμένες υπηρεσίες, δίνοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις λύσεις που χρειάζεται για να αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο προς κάθε γωνιά του κόσμου».
Στην ευρύτερη περιοχή της Κρήτης η DHL Express εξυπηρετεί ήδη πελάτες με εισαγωγική και εξαγωγική δραστηριότητα, για τους οποίους οι διαδικασίες logistics και ειδικά οι ταχυμεταφορές αποτελούν σημαντικό σημείο για την επιχειρησιακή τους επιτυχία.
Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο κατάστημα της εταιρείας στην περιοχή του Ηρακλείου, αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου επενδυτικού πλάνου που ολοκληρώνεται το 2016, και αφορά στην ανακαίνιση όλων των υποδομών παρουσίας της στην Ελλάδα, στην πλήρη ανανέωση του στόλου της αλλά και τον εκσυγχρονισμό του συνόλου των εργαλείων που οι άνθρωποι της DHL Express χρησιμοποιούν στην καθημερινά στη, εργασία τους.
Κορύφωση του πλάνου αποτελεί η πλήρης ανακαίνιση και αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της εταιρείας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» που έχει ολοκληρωθεί και θα εγκαινιαστεί στις 4 Οκτωβρίου, παρουσία του Υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, κ. Γιώργου Σταθάκη.
Οι πελάτες της εταιρείας στην περιοχή του Ηρακλείου, μπορούν να πραγματοποιούν τις αποστολές τους με επίσκεψη στα νέα γραφεία επί της Λεωφόρου Παπαναστασίου 96, Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 πμ.- 18.00μ.μ, ή αφού επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο +302810 346 312 ή μέσω του δικτυακού τόπου της DHL στο https://www.mydhl.dhl.com, απ’ όπου μπορεί κανείς να εγγραφεί και να αποκτήσει πρόσβαση σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας.

Ρωξάνη Κουτσολούκα: «Είσαι μεταφορέας; Μπες στην Join Cargo και θα γεμίσεις με… φορτίο»

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Join Cargo περιγράφει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, η ιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος, Ρωξάνη Κουτσολούκα.
H κ. Κουτσολούκα υπογραμμίζει ότι επιδίωξη της πλατφόρμας αποτελεί η μη κυκλοφορία άδειων φορτηγών στους δρόμους. Με άλλα λόγια, η Join Cargo φέρνει (άμεσα και χρηστικά) εταιρείες και μεταφορείς σε επαφή, με στόχο τη βέλτιστη διεξαγωγή δρομολογίων.
Αυτό που διαφοροποιεί την Join Cargo έγκειται στο γεγονός ότι η όλη διαδικασία βασίζεται στην πληρωμή βάσει φορτίου προς μεταφορά και όχι διαδρομής. Αυτό δίνει στους μεταφορείς, περιθώριο να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος στα δρομολόγια που ήδη διεξάγουν.
Σήμερα, οι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ξεπερνούν τους 70 και οι αποστολείς του 230, με ενισχυτική τάση.
Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό 
-Πότε δημιουργήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα;
-Τέσσερα χρόνια πριν, ήρθα από την Ολλανδία στην Ελλάδα και άρχισα να δουλεύω στην εφοδιαστική αλυσίδα ενός εργοστασίου. Σιγά σιγά άρχισα να παρατηρώ ότι η όλη διαδικασία των μεταφορών δεν ήταν αποτελεσματική.
Στο δρόμο για τη δουλειά έβλεπα φορτηγά στους δρόμους μισοάδεια και αναρωτιόμουν πώς είναι δυνατόν, εν μέσω κρίσης.
Τους πρώτους τρεις μήνες, σε συνεργασία με την Orange Grove, έκανα αρκετή έρευνα στην αγορά, μίλησα σε περίπου 150 ανθρώπους, επικοινώνησα με τους Διευθυντές του τμήματος των logistics διαφόρων εταιρειών και συμμετείχα σε αρκετές διανομές με τους οδηγούς.

Ο σκοπός μου ήταν να δω πώς κανόνιζαν τις μεταφορές τους έως τώρα και τις σκέψεις που έκαναν για την ύπαρξη μίας πλατφόρμας σαν τη JoinCargo. Έκανα πολλά τεστ και στη συνέχεια κάλεσα οδηγούς για να τη δοκιμάσουν και αυτοί offline για να μου πουν τη γνώμη τους.
Δημιούργησα μια πλατφόρμα απλή στη χρήση που στόχος είναι να φέρνει, άμεσα σε επαφή, τις εταιρείες, που επιθυμούν να μεταφέρουν εμπορεύματά τους, με τους μεταφορείς που χρειάζονται φορτία για να γεμίσουν τα φορτηγά τους στα δρομολόγια που ήδη κινούνται.
-Πότε εγκαινιάστηκε; Πόσα μέλη έχει; Γίνεται αξιολόγηση μεταφορέων και εταιρειών;
-Το λανσάρισμα έγινε τον Νοέμβριο του 2015 με πρωταρχικό στόχο την εξασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών. Σήμερα, οι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ξεπερνούν τους 70. Οι μεταφορείς είναι, κυρίως, μεμονωμένοι ή μικρές εταιρείες 3 – 5 φορτηγών.
Το αρχικό μας δίκτυο δομήθηκε με την υποστήριξη του κ. Αντώνη Αντωνιάδη και της SARMED που εκτός από συστάσεις μεταφορέων, μας μετέφεραν τεχνογνωσία και εμπειρία του κλάδου. Η διαδικασία επιλογής των συνεργαζόμενων μεταφορέων έκτοτε, γίνεται κατόπιν εκπαίδευσης στα γραφεία μας και συλλογής όλων των απαραίτητων εγγράφων νόμιμης λειτουργίας.
Η προσωπική επαφή μαζί τους, μας επιτρέπει να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, καθώς στόχος μας είναι η δημιουργία μακρόχρονων συνεργασιών με αξιόλογους επαγγελματίες.

Σε περιπτώσεις που οι συνεργασίες μας δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά στάνταρ που έχουμε ορίσει, πραγματοποιούμε ελέγχους και προσπαθούμε να μεταδώσουμε το όραμά μας. Όταν αυτό δεν αποδίδει, ο λογαριασμός του συνεργάτη απενεργοποιείται και μπαίνει σε μαύρη λίστα είτε είναι μεταφορέας, είτε αποστολέας.
Οι αποστολείς που χρησιμοποιούν τη JoinCargo ξεπερνάνε τους 230 και είναι ως επί το πλείστων βιοτεχνίες,  εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εκτυπώσεων και της συσκευασίας, φαρμακευτικές, παραγωγοί καλλυντικών και πολλές ακόμα.
Αρκετές εταιρείες του τομέα του forwarding και των 3PL, επίσης χρησιμοποιούν την JoinCargo, καθώς φαίνεται να αποτελεί έναν αξιόπιστο συνεργάτη για εκείνους.
-Γιατί ένας μεταφορέας να επιλέξει την πλατφόρμα Join Cargo; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα; 
-Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά. Ο μεταφορέας, με πολύ εύκολο τρόπο, κοινοποιεί τη διαθεσιμότητα, τα δρομολόγια και τον τιμοκατάλογό του. Εμείς δεν «παρεμβαίνουμε» στις τιμές, δεν γίνονται διαπραγματεύσεις. 

Αυτό που κάνει την JoinCargo να ξεχωρίζει είναι η καινοτόμος πρότασή της, που βασίζεται στην πληρωμή βάσει φορτίου προς μεταφορά και όχι διαδρομής.  Αυτό τους δίνει το περιθώριο να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος στα δρομολόγια που ήδη κινούνται.
-Θα επεκταθείτε πέραν της Αττικής;
-Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην Αττικοβοιωτία, όπου πραγματοποιείται το 60% των εθνικών μεταφορών.
Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε και να πάμε από πόλη σε πόλη σταδιακά για να χτίσουμε το εθνικό μας δίκτυο και να εξαπλωθούμε αργότερα στα Βαλκάνια και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Η φιλοσοφία μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας και γι’ αυτό βελτιώνουμε την πλατφόρμα. Σύντομα, θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε και διανομές.
-Ήρθατε από την Ολλανδία, μια χώρα προηγμένη στις εμπορευματικές μεταφορές. Οι διαφορές με την Ελλάδα;
-Όντως οι διαφορές είναι μεγάλες. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν κάνουν outsource υπηρεσίες, όπως τη διαχείριση του στόλου.
Γενικότερα, η φιλοσοφία πρέπει να αλλάξει, κάτι το οποίο επιτάσσει και η παρατεταμένη ύφεση της εγχώριας οικονομίας και η ανάγκη περιστολής λειτουργικού κόστους.

Η καινοτομία όμως, έρχεται μέσα από την κρίση, οι άνθρωποι την ψάχνουν. Αρκεί μόνο να δει κάποιος πόσο τεράστια υποστήριξη λαμβάνω, δεν ξέρω εάν συμβαίνει αυτό στην Ολλανδία. Υπάρχουν τόσοι μέντορες που θέλουν να με βοηθήσουν. 
Αυτό είναι πολύ σημαντικό και σύντομα θεωρώ ότι ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα θα αλλάξει ολοκληρωτικά.
Αν είστε μεταφορέας και επιθυμείτε να συνεργαστείτε με την JoinCargo, επικοινωνήστε μαζί μας στο support@joincargo.com.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/15595-roksani-koutsoloyka-eisai-metaforeas-bes-stin-join-cargo-kai-tha-gemiseis-me-fortio.html

Συνολικές προβολές σελίδας