Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Ρωξάνη Κουτσολούκα: «Είσαι μεταφορέας; Μπες στην Join Cargo και θα γεμίσεις με… φορτίο»

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Join Cargo περιγράφει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, η ιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος, Ρωξάνη Κουτσολούκα.
H κ. Κουτσολούκα υπογραμμίζει ότι επιδίωξη της πλατφόρμας αποτελεί η μη κυκλοφορία άδειων φορτηγών στους δρόμους. Με άλλα λόγια, η Join Cargo φέρνει (άμεσα και χρηστικά) εταιρείες και μεταφορείς σε επαφή, με στόχο τη βέλτιστη διεξαγωγή δρομολογίων.
Αυτό που διαφοροποιεί την Join Cargo έγκειται στο γεγονός ότι η όλη διαδικασία βασίζεται στην πληρωμή βάσει φορτίου προς μεταφορά και όχι διαδρομής. Αυτό δίνει στους μεταφορείς, περιθώριο να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος στα δρομολόγια που ήδη διεξάγουν.
Σήμερα, οι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ξεπερνούν τους 70 και οι αποστολείς του 230, με ενισχυτική τάση.
Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό 
-Πότε δημιουργήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα;
-Τέσσερα χρόνια πριν, ήρθα από την Ολλανδία στην Ελλάδα και άρχισα να δουλεύω στην εφοδιαστική αλυσίδα ενός εργοστασίου. Σιγά σιγά άρχισα να παρατηρώ ότι η όλη διαδικασία των μεταφορών δεν ήταν αποτελεσματική.
Στο δρόμο για τη δουλειά έβλεπα φορτηγά στους δρόμους μισοάδεια και αναρωτιόμουν πώς είναι δυνατόν, εν μέσω κρίσης.
Τους πρώτους τρεις μήνες, σε συνεργασία με την Orange Grove, έκανα αρκετή έρευνα στην αγορά, μίλησα σε περίπου 150 ανθρώπους, επικοινώνησα με τους Διευθυντές του τμήματος των logistics διαφόρων εταιρειών και συμμετείχα σε αρκετές διανομές με τους οδηγούς.

Ο σκοπός μου ήταν να δω πώς κανόνιζαν τις μεταφορές τους έως τώρα και τις σκέψεις που έκαναν για την ύπαρξη μίας πλατφόρμας σαν τη JoinCargo. Έκανα πολλά τεστ και στη συνέχεια κάλεσα οδηγούς για να τη δοκιμάσουν και αυτοί offline για να μου πουν τη γνώμη τους.
Δημιούργησα μια πλατφόρμα απλή στη χρήση που στόχος είναι να φέρνει, άμεσα σε επαφή, τις εταιρείες, που επιθυμούν να μεταφέρουν εμπορεύματά τους, με τους μεταφορείς που χρειάζονται φορτία για να γεμίσουν τα φορτηγά τους στα δρομολόγια που ήδη κινούνται.
-Πότε εγκαινιάστηκε; Πόσα μέλη έχει; Γίνεται αξιολόγηση μεταφορέων και εταιρειών;
-Το λανσάρισμα έγινε τον Νοέμβριο του 2015 με πρωταρχικό στόχο την εξασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών. Σήμερα, οι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ξεπερνούν τους 70. Οι μεταφορείς είναι, κυρίως, μεμονωμένοι ή μικρές εταιρείες 3 – 5 φορτηγών.
Το αρχικό μας δίκτυο δομήθηκε με την υποστήριξη του κ. Αντώνη Αντωνιάδη και της SARMED που εκτός από συστάσεις μεταφορέων, μας μετέφεραν τεχνογνωσία και εμπειρία του κλάδου. Η διαδικασία επιλογής των συνεργαζόμενων μεταφορέων έκτοτε, γίνεται κατόπιν εκπαίδευσης στα γραφεία μας και συλλογής όλων των απαραίτητων εγγράφων νόμιμης λειτουργίας.
Η προσωπική επαφή μαζί τους, μας επιτρέπει να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, καθώς στόχος μας είναι η δημιουργία μακρόχρονων συνεργασιών με αξιόλογους επαγγελματίες.

Σε περιπτώσεις που οι συνεργασίες μας δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά στάνταρ που έχουμε ορίσει, πραγματοποιούμε ελέγχους και προσπαθούμε να μεταδώσουμε το όραμά μας. Όταν αυτό δεν αποδίδει, ο λογαριασμός του συνεργάτη απενεργοποιείται και μπαίνει σε μαύρη λίστα είτε είναι μεταφορέας, είτε αποστολέας.
Οι αποστολείς που χρησιμοποιούν τη JoinCargo ξεπερνάνε τους 230 και είναι ως επί το πλείστων βιοτεχνίες,  εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εκτυπώσεων και της συσκευασίας, φαρμακευτικές, παραγωγοί καλλυντικών και πολλές ακόμα.
Αρκετές εταιρείες του τομέα του forwarding και των 3PL, επίσης χρησιμοποιούν την JoinCargo, καθώς φαίνεται να αποτελεί έναν αξιόπιστο συνεργάτη για εκείνους.
-Γιατί ένας μεταφορέας να επιλέξει την πλατφόρμα Join Cargo; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα; 
-Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά. Ο μεταφορέας, με πολύ εύκολο τρόπο, κοινοποιεί τη διαθεσιμότητα, τα δρομολόγια και τον τιμοκατάλογό του. Εμείς δεν «παρεμβαίνουμε» στις τιμές, δεν γίνονται διαπραγματεύσεις. 

Αυτό που κάνει την JoinCargo να ξεχωρίζει είναι η καινοτόμος πρότασή της, που βασίζεται στην πληρωμή βάσει φορτίου προς μεταφορά και όχι διαδρομής.  Αυτό τους δίνει το περιθώριο να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος στα δρομολόγια που ήδη κινούνται.
-Θα επεκταθείτε πέραν της Αττικής;
-Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην Αττικοβοιωτία, όπου πραγματοποιείται το 60% των εθνικών μεταφορών.
Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε και να πάμε από πόλη σε πόλη σταδιακά για να χτίσουμε το εθνικό μας δίκτυο και να εξαπλωθούμε αργότερα στα Βαλκάνια και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Η φιλοσοφία μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας και γι’ αυτό βελτιώνουμε την πλατφόρμα. Σύντομα, θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε και διανομές.
-Ήρθατε από την Ολλανδία, μια χώρα προηγμένη στις εμπορευματικές μεταφορές. Οι διαφορές με την Ελλάδα;
-Όντως οι διαφορές είναι μεγάλες. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν κάνουν outsource υπηρεσίες, όπως τη διαχείριση του στόλου.
Γενικότερα, η φιλοσοφία πρέπει να αλλάξει, κάτι το οποίο επιτάσσει και η παρατεταμένη ύφεση της εγχώριας οικονομίας και η ανάγκη περιστολής λειτουργικού κόστους.

Η καινοτομία όμως, έρχεται μέσα από την κρίση, οι άνθρωποι την ψάχνουν. Αρκεί μόνο να δει κάποιος πόσο τεράστια υποστήριξη λαμβάνω, δεν ξέρω εάν συμβαίνει αυτό στην Ολλανδία. Υπάρχουν τόσοι μέντορες που θέλουν να με βοηθήσουν. 
Αυτό είναι πολύ σημαντικό και σύντομα θεωρώ ότι ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα θα αλλάξει ολοκληρωτικά.
Αν είστε μεταφορέας και επιθυμείτε να συνεργαστείτε με την JoinCargo, επικοινωνήστε μαζί μας στο support@joincargo.com.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/15595-roksani-koutsoloyka-eisai-metaforeas-bes-stin-join-cargo-kai-tha-gemiseis-me-fortio.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας