Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Αυξημένα τα μέτρα της Τροχαίας εν όψει του τριημέρου της Κ.Δευτέρας

Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων από και προς τα αστικά κέντρα και εν όψει του εορτασμού των εορτών των Αποκριών και της Καθαράς Δευτέρας, λαμβάνει αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλο το οδικό δίκτυο με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Κατά το εορταστικό τετραήμερο θα ισχύει η απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου:


  • Παρασκευή (28-2-2014) για το ρεύμα εξόδου: 16.00-21.00
  • Σάββατο (1-3-2014) για το ρεύμα εξόδου: 08.00-13.00
  • Καθαρά Δευτέρα (3-3-2014) για το ρεύμα εισόδου: 15.00-21.00
Σε περίπτωση που κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, οι οδηγοί παρακαλούνται:

  • να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση
  • να ενημερώνονται για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
  • να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους.
  • σε κάθε περίπτωση να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων. 
Πηγή: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231299226

TRANSPORT SHOW 2014 29 Μαΐου – 1 Ιουνίου 2014 , MEC Παιανίας

Mε γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι προετοιμασίες για την έκθεση TRANSPORT SHOW 2014 που θα πραγματοποιηθεί το Μάιο του 2014 στο MEC Παιανίας που βρίσκεται στη Λ. Λαυρίου και θα αποτελέσει το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για τον Κλάδο των Επαγγελματικών Αυτοκινήτων, των Μεταφορών και των Logistics.
Δεκάδες εταιρείες – αντιπροσωπείες φορτηγών αυτοκινήτων και λεωφορείων, αμαξοποιοί, επιχειρήσεις ανταλλακτικών, ελαστικών, λιπαντικών, αξεσουάρ, εξοπλισμών μεταφορικών επιχειρήσεων και αποθηκεύσεων κ.α. - έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή που σημαίνει ότι ο επισκέπτης της «TRANSPORT SHOW 2014» θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά και να ενημερωθεί για όλα τα νέα οχήματα, τα ρυμουλκούμενά τους, καθώς και για όλα τα συναφή με τον Κλάδο προϊόντα.
Η είσοδος για όλους τους επαγγελματίες θα είναι ελεύθερη με πρόσκληση που μπορούν να εξασφαλίσουν από το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR, από τον ιστότοπο transportshow.gr (Υπο κατασκευή - σύντομα κοντά σας) είτε ακόμα και με την επίδειξη του επαγγελματικού διπλώματος οδήγησης.

Σεμινάρια – Ημερίδες

Εξαιρετικού ενδιαφέροντος για τον κόσμο του «transport» και των Logistics θα είναι το περιεχόμενο των σεμιναρίων και των ημερίδων που θα διεξαχθούν στα πλαίσια της έκθεσης με διαφορετικά αντικείμενα, τεχνικά και ενημερωτικά με έμφαση στις σύγχρονες τεχνολογίες, στα εναλλακτικά καύσιμα, στην οικονομική και ασφαλή οδήγηση κ.α. Το πλήρες πρόγραμμα και η θεματολογία των σεμιναρίων – ημερίδων θα ανακοινωθεί μόλις ολοκληρωθεί η κατάρτισή του.

TRUCK SHOW

Στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, οι επισκέπτες και φίλοι του φορτηγού, θα μπορούν να παρακολουθήσουν πρωτότυπες και συναρπαστικές επιδείξεις δεξιοτεχνίας, να πάρουν μέρος οι ίδιοι και να απολαύσουν παγωμένη μπίρα με παραδοσιακό Hot Dog.
Στον ίδιο επίσης χώρο, περιμένουμε, όπως και σε κάθε προηγούμενη διοργάνωσή μας, να έλθουν οι φίλοι αυτοκινητιστές με τα «καλούδια» τους και με τα «θηριάκια» τους για τα οποία έχει γίνει πρόβλεψη ειδικού parking προκειμένου οι επισκέπτες να μπορούν να τα θαυμάσουν και να τα φωτογραφίσουν.
Συνεχής ενημέρωση μέχρι τη διεξαγωγή της έκθεσης θα έχουν οι ενδιαφερόμενοι τόσο από το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ&TIR όσο και από την ιστοσελίδα transportshow.gr (Υπο κατασκευή - σύντομα κοντά σας)

Ωρωπός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή λόγω αγώνα ποδηλασίας

Συγκεκριμένα, εξαιτίας της διεξαγωγής του αγώνα ποδηλασίας «Ατομική Χρονομέτρηση - Παναγιώτης Τσιμπίδης» που θα πραγματοποιηθεί στο Δήμο Ωρωπού την Κυριακή, γνωστοποιήθηκε ότι από τις 11:00 έως και τις 14:00 θα υπάρξει προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, στον παράπλευρο βοηθητικό του ρεύματος προς Αθήνα της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, στο τμήμα του μεταξύ της χ/θ 41,000 και της χ/θ 48,000.
Όπως τονίζει η τροχαία, οι οδηγοί και των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας, θα μπορούν να χρησιμοποιούν εκτροπές στις χ/θ 41,000 & χ/θ 48,000, από τις συνδετήριες οδούς προς και από τον παράπλευρο βοηθητικό του ρεύματος προς Λαμία της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/1132-oropos-kikloforiakes-rithmiseis-tin-kiriaki-logo-agona-podilasias

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέλαβε τη μεταφορά προϊόντων της P&G στο Αθήνα – Θες/νίκη!

Σε μια σημαντική εμπορική συμφωνία προχώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η εταιρεία ανέλαβε τη μεταφορά των προϊόντων της πολυεθνικής P&G από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.   
Ανακοινώνοντας τη συνεργασία, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος δήλωσε: «Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέβαλαν σημαντικές προσπάθειες τα τελευταία χρόνια για να φτάσει η εταιρία σήμερα να παρέχει αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, όπως το ημερήσιο τρένο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Καλωσορίζουμε σήμερα την P&G, μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, η οποία εμπιστεύεται τα προϊόντα της για τη μεταφορά στο εσωτερικό της χώρας με το τραίνο, ένα μέσο που είναι και οικονομικό και αξιόπιστο και οικολογικό».
Ο κ. Robertvan Pappelendam, Γενικός Διευθυντής της P&G Ελλάδας, επεσήμανε: «Στην P&G, η Βιώσιμη Ανάπτυξη αγγίζει και τα προϊόντα μας, όταν για παράδειγμα δημιουργούμε ένα απορρυπαντικό που καθαρίζει στους 30 βαθμούς ή μειώνουμε τον όγκο των συσκευασιών τους χρησιμοποιώντας παράλληλα ανακυκλώσιμα υλικά αλλά και τον τρόπο που παράγουμε και μεταφέρουμε τα προϊόντα αυτά.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μέσα από αυτή την πρωτοβουλία κάνουμε το σωστό για το περιβάλλον, προσφέροντας την ίδια στιγμή καλύτερες υπηρεσίες και αξία στον καταναλωτή και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της τοπικής Κοινωνίας».
Τα προϊόντα που θα μεταφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι διάφορα, όπως  το Ariel,  το Pantene, το Fairy, η Gillette, η Always και τα Pampers, που θα ταξιδεύουν από σήμερα με τον ελληνικό σιδηρόδρομο από την Αθήνα, με τελικό προορισμό τα μεγάλα καταστήματα λιανικής της Θεσσαλονίκης.
Στροφή στις συνδυασμένες μεταφορές από την P&G
Εδώ και χρόνια, η P&G ενισχύει τη χρήση τραίνων στις μεταφορές προς τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, με στόχο, όχι μόνο τη δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού και φιλικού για το περιβάλλον μοντέλου μεταφορών, αλλά και την δημιουργία μεγαλύτερης αξίας για τον καταναλωτή.
Σήμερα, 28% των μεταφορών προϊόντων της P&G στη Δυτική Ευρώπη πραγματοποιούνται μέσω συνδυασμένων διαδρομών, με σιδηροδρομικές ανταποκρίσεις, επιτυγχάνοντας 70 εκ. χλμ. λιγότερες οδικές μεταφορές και εξοικονόμηση 67εκατομμύρια τόνων CO2: το αντίστοιχο εκπομπών από τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας που θα απαιτείτο για να φωτίσει μια πόλη 250 χιλ. νοικοκυριών κάθε χρόνο.
Στην Ελλάδα, η συνεργασία αυτή εξασφαλίζει: Ι. Λιγότερα και φιλικότερα χιλιόμετρα, λόγω της μείωσης των εκπομπών CO2 της Εταιρίας κατά το ήμισυ σε σχέση με σήμερα.
Ενδεικτικά αναφέρεται η μείωση εκπομπών CO2 που επιτυγχάνεται αντιστοιχεί σε ετήσιες εκπομπές ρύπων από 460 ΙΧ αυτοκίνητα ή ετήσιες ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας για 113 νοικοκυριά. II. Βελτιωμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες και ΙII. Μείωση του κόστους μεταφοράς και συνεπώς περισσότερη αξία για τον Έλληνα καταναλωτή.          
Το προφίλ των εμπορευματικών μεταφορών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε τον Δεκέμβριο 2013 καθημερινό δρομολόγιο εμπορικής αμαξοστοιχίας στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μέσω της νέας υπηρεσίας ICS (IntermodalCargoShuttle).
Η νέα υπηρεσία (ICS) προσφέρει δυνατότητες καθημερινής και ολοκληρωμένης πόρτα-πόρτα μεταφοράς εμπορευμάτων, παραλαμβάνοντας τα αγαθά από την αφετηρία τους και παραδίδοντας τα στον τελικό τους προορισμό.
Πλεονέκτημα της υπηρεσίας είναι η μεταφορά εμπορευμάτων, αξιόπιστα, με ανταγωνιστικές τιμές και σε χρόνους που καλύπτουν τις ανάγκες της αγοράς.
Συγκεκριμένα τα δρομολόγια αναχωρούν από το Θριάσιο προς τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με αναχώρηση μετά τις 20.00 μ.μ. και άφιξη πριν τις 06.00 π.μ.
Στόχος της εταιρείας είναι να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο των εμπορευμάτων που διακινούνται σε καθημερινή βάση στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης και σύνδεση της μεταφοράς προς και από τα αντίστοιχα λιμάνια.
Οι υπηρεσίες, που προσφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους πελάτες της, δεν περιορίζονται μόνο σε μεταφορές εμπορευμάτων στην Ελλάδα. Σε συνεργασία με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, θα εξυπηρετείται κάθε ανάγκη μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς χώρες εντός ή εκτός Ευρώπης καθώς και οι διαμετακομιστικές (transit) μεταφορές μέσω της Ελλάδας.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που προσφέρει ο σιδηρόδρομος είναι η μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων εμπορευμάτων με αξιοπιστία, ταχύτητα, χαμηλό κόμιστρο και φιλικότητα προς το περιβάλλον, καθώς μειώνονται σημαντικά οι εκπομπές καυσαερίων από τις οδικές μεταφορές.

Οδικοί μεταφορείς ενημέρωσαν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για τα προβλήματα του κλάδου

Αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ, αποτελούμενη από τους βουλευτές της ΕΕΚΕ Υποδομών κ Μεταφορών Ευγενίας Ουζουνίδου (Υπεύθυνη της ΕΕΚΕ), Θανάση Πετράκου και τον Γραμματέα της Ν.Ε. των ΔΕΚΟ Μάξιμο Μπόλα συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των Ομοσπονδιών Οδικών & Εμπορευματικών Μεταφορών Τζιμοράγκα Βασίλειο, Κάτσικα Δημήτριο, Παπούλια Γεώργιο και Σκουλικίδη Πέτρο.
Οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών Οδικών και Εμπορευματικών Μεταφορών, οι οποίοι εκπροσωπούν πάνω από 30.000 αυτοκινητιστές, ενημέρωσαν την αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ για τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθώς και για τις διεκδικήσεις τους, οι οποίες ιεραρχήθηκαν στην Πανελλαδική σύσκεψη της 16ης Φεβρουαρίου στην Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα τόνισαν ότι, ενώ η χώρα βούλιαζε στην ύφεση, οι μνημονιακές κυβερνήσεις προχώρησαν στην λεγόμενη απελευθέρωση η οποία είχε ως αποτέλεσμα να απομειωθεί πάρα πολύ η περιουσία τους. Σήμερα όλοι οι μεταφορείς βρίσκονται σε τραγική οικονομική κατάσταση τα χρέη τους αυξάνονται αλματωδώς (ΟΑΕΕ, Εφορία, Τράπεζες) και αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, διότι όπως προκύπτει από την μελέτη του ινστιτούτου μεταφορών από το 2009 έως το 2013 έχει μειωθεί ο τζίρος τους 52%.
Διεκδικούν :
  1. -Να γίνονται έλεγχοι ώστε να αντιμετωπιστεί η παράνομη μεταφορά από αλλοδαπά φορτηγά και ΙΧ φορτηγά.
  2. -Να υπάρξουν ουσιώδης αλλαγές στην φορολόγησή τους .
  3. -Να μειωθούν τα διόδια για τους επαγγελματίες καθότι αυξάνουν υπερβολικά το λειτουργικό τους κόστος αφού ένα φορτηγό το 2008 πλήρωνε 42 € για το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη – Αθήνα σήμερα για το ίδιο δρομολόγιο 205 ευρώ.
  4. -Να ρυθμιστούν οι οφειλές στο ΟΑΕΕ και να διαχωριστεί ο κλάδος υγείας και σύνταξης.
Τέλος τόνισαν αν κατά τις διαπραγματεύσεις με τα συναρμόδια Υπουργεία δεν υπάρξουν ικανοποιητικές απαντήσεις θα ξεκινήσουν στην 7 Μαρτίου απεργιακές κινητοποιήσεις.
Η αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι:
  1. -Ο ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύεται ότι όλοι οι πολίτες ανεξαρτήτως οφειλών στα ασφαλιστικά τους ταμεία να έχουν δωρεάν πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας της χώρας
  2. -Τα υπόλοιπα δίκαια αιτήματα τους η ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ θα τα αναδείξει με παρεμβάσεις της στην βουλή.
  3. -Η ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ θα οργανώσει διαβούλευση για να αναδειχθούν τα προβλήματα του κλάδου τους
Τέλος η αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε είναι αποτέλεσμα των νεοφιλελεύθερων και μνημονιακών πολιτικών, οι οποίες έχουν οδηγήσει σε τρομακτική ύφεση την ελληνική οικονομία και σε φτωχοποίηση του λαού με συνέπεια και ο κλάδος των μεταφορών ο οποίος ήταν ο δεύτερος μετά τον κλάδο της οικοδομής στο ΑΕΠ της χώρας να έχει υποστεί και αυτός τεράστια μείωση για αυτό η ουσιαστική λύση είναι η ανατροπή των νεοφιλελεύθερων μνημονιακών επιλογών.

«Έξυπνοι δρόμοι για μια ανθρώπινη πόλη»: Ένα βιβλίο για “ανέξοδες” μετακινήσεις

Λύσεις απλές, ανέξοδες και κυρίως άμεσα εφαρμόσιμες στα συγκοινωνιακά προβλήματα των μεγαλουπόλεων, μέσα από το νέο του βιβλίο «Έξυπνοι δρόμοι για μια ανθρώπινη πόλη», προτείνει ο πολιτικός μηχανικός - συγκοινωνιολόγος, Σταύρος Κωνσταντινίδης.
Όπως επισημαίνει ο κ. Κωνσταντινίδης, «οι χαμηλού κόστους προτάσεις στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτούν απαγορευτικούς προϋπολογισμούς, ενώ μπορούν να υλοποιηθούν από τις τεχνικές υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τελικά, τονίζει, αρκεί η διάθεση, η ιδέα, η βούληση για να «ανασάνουν» οι ελληνικές πόλεις και να πάψουν οι πολίτες να κατηγορούν όσους ασκούν διοίκηση ότι τους κάνουν το βίο αβίωτο..»
Το βιβλίο περιλαμβάνει 29 εικονογραφημένες προτάσεις – λύσεις για τα 29 πιο συχνά εμφανιζόμενα προβλήματα στα ελληνικά αστικά κέντρα, που αφορούν σε κυκλοφορία πεζών, σηματοδότηση, διαβάσεις, οδική ασφάλεια σχολείων, κινητικότητα ατόμων με ειδικές ανάγκες, ποδηλατοδρόμους κ.α. Οι κυριότερες από αυτές είναι:
Η θέση του σηματοδότη: Σήμερα τα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν την περιοχή της διάβασης, εμποδίζοντας τους πεζούς που κινούνται με πράσινο. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι και η θέση του σηματοδότη στο τέλος της διάβασης. Αν τοποθετηθεί ο σηματοδότης στην αρχή της διάβασης, οι οδηγοί των αυτοκινήτων υποχρεώνονται να σταματήσουν πριν από τη διάβαση, προκειμένου να έχουν οπτική επαφή με το σηματοδότη. Η διάβαση πεζών, συνεπώς, παραμένει ελεύθερη και οι πεζοί μπορούν να διέλθουν άνετα και με ασφάλεια.
Ανυψωμένες διαβάσεις πεζών: Το δίκτυο των δρόμων και των πεζοδρομίων στις ελληνικές πόλεις είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ευνοείται η κίνηση των αυτοκινήτων, αφήνοντας εκτεθειμένους τους πεζούς. Πρέπει να καταστεί σαφής και αδιαπραγμάτευτη η προτεραιότητα του πεζού, η διάβαση πεζών ανυψώνεται, προκειμένου ο πεζός να κινείται στο ίδιο επίπεδο και τα οχήματα να είναι υποχρεωμένα να μειώσουν ταχύτητα.
Ασφάλεια στις εισόδους σχολείων: Σήμερα τα κυκλοφοριακά προβλήματα που σημειώνονται στις εισόδους των σχολίων, είναι πολλά. Με τρεις απλές παρεμβάσεις όμως μεταμορφώνουν το οδικό περιβάλλον και εξασφαλίζεται υψηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας: Μικρή οπισθοχώρηση της εισόδου, τοπική διαπλάτυνση του πεζοδρομίου και ανυψωμένη διάβαση πεζών.

Συνολικές προβολές σελίδας