Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Με επιτυχία τα πολυσυνέδρια Logi.C 14

Με επιτυχία στέφθηκαν, για έκτη συνεχή χρονιά, τα πολυσυνέδρια για τον κλάδο των Logistics, Logi.C 14, που διοργάνωσαν από κοινού, το περιοδικό ‘Supply Chain & Logistics’ και η o.mind Creatives και έλαβαν χώρα στις 9 και 10 Μαΐου, στην Αίγλη Ζαππείου.

Τα συνέδρια συγκέντρωσαν για ακόμη μια χρονιά, πλήθος επιχειρηματιών και στελεχών του κλάδου ενώ έντονη ήταν η παρουσία φοιτητών και νέων που στοχεύουν να εργαστούν στην εφοδιαστική αλυσίδα. Βασικό συμπέρασμα του συνεδρίου ήταν η ανάγκη της ίδιας της αγοράς να εξέλθει της κρίσης και να περάσει πλέον σε εποχή ανάπτυξης. Στις επιτυχίες της διοργάνωσης συμπεριλαμβάνεται το networking και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εκπροσώπων δημόσιων υπηρεσιών για τις επενδύσεις και το πρώην ΕΣΠΑ, καθώς και των προερχόμενων ομιλητών από την ίδια την βιομηχανία,

Έρευνες στο πλαίσιο των Logi.C 14

Σημαντικά αποτελέσματα για τον κλάδο προήλθαν από τις δύο έρευνες που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο των συνεδρίων, από τη Beyond the Best και τη Value Chain. Η έρευνα ‘Ηγεσία & Υποκίνηση, που πραγματοποίησε η Beyond the Best αναφορικά με την θέση / κατάσταση των logisticians ενδοεταιρικά, σε πανελλήνιο και παγκύπριο επίπεδο, έκρινε ότι στην αγορά υπάρχει ανάγκη για:
-Ανάπτυξη του κλάδου με άμεσες ξένες επενδύσεις
-Εξωστρέφεια και εξαγωγή τεχνογνωσίας
-Αλλαγή λειτουργίας των επιχειρήσεων
-Καθοδήγηση των υφιστάμενων
-Αναπτυξη outsourcingΛύσεων
Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας της Value Chain αναφορικά με την αναγκαιότητα Benchmarking, συνοψίζονται στα εξής:
-Δεν απέχουμε πολύ απο τους μέσους όρους των διεθνών benchmark
-% logistics cost on sales – ίδιομετωνδιεθνών benchmark
-Δείκτες εξυπηρέτησης παραγγελιών πελατών – υπολειπόμαστε
-Χρήση τεχνολογίας πληροφορικής – χρειάζεται επανεκίνηση
-Η κουλτούρα του «ασύγκριτου» , της ειδικής περίπτωσης εξασθενεί.
-Για να πιάσουμε τους «καλύτερους» του διεθνή ανταγωνισμού θέλουμε βελτίωση 4-5 μονάδες. Δουλειά  δύσκολη που αξίζει όμως τον κόπο.
-Ο λόγος είναι ότι οι επιχειρήσεις που αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα εφαρμογής στρατηγικής εφοδιαστικής αλυσίδας, επιτυγχάνουν υψηλότερη απόδοση (direct effect στις πωλήσεις και στα κέρδη της εταιρείας) και έχουν πιο ευχαριστημένους πελάτες.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/logistics/item/1341-me-epitixia-ta-polisinedria-logic-14

Συνολικές προβολές σελίδας