Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Απαγόρευση κυκλοφορίας στα Τέμπη λόγω αγροτικών κινητοποιήσεων

Ανακοίνωση απαγόρευσης της κυκλοφορίας από τις 12 το μεσημέρι στα Τέμπη, λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων, εξέδωσε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Αύριο, Σάββατο, οι αγρότες του μπλόκου των Τεμπών έχουν απευθύνει πρόσκληση προς εκπροσώπους όλων των μπλόκων, προκειμένου να συντονίσουν τον αγώνα τους.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από τις 12 το μεσημέρι και για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στο τμήμα της ΠΑΘΕ από τον κόμβο Γυρτώνης μέχρι την διασταύρωση Στομίου.
Κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από εναλλακτικές διαδρομές ως ακολούθως:
* Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη: Όλα τα οχήματα ΙΧ αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία, θα εκτρέπονται:
από τον ανισόπεδο κόμβο Βελεστίνου (χ/θ 312+000) προς την ΠΕΟ Βόλου - Λάρισας και στη συνέχεια:
α) είτε θα εισέρχονται στον ΠΑΘΕ από τον Κόμβο Πλατυκάμπου (χ/θ 351+000) και εν συνεχεία από τον Κόμβο Γυρτώνης (Χ/Θ 365+550 του ΠΑΘΕ) θα κατευθύνονται προς την επαρχιακή οδό Γυρτώνης – Αμπελώνα – Τυρνάβου – Ελασσόνας – Κοζάνης – Εγνατία Οδό και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, στο ύψος του Κόμβου Κλειδίου Ημαθίας (χ/θ 474+500).
β) είτε μέσω της παλαιάς εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης θα κατευθύνονται στην ΕΟ Λάρισας– Τρικάλων – Καλαμπάκας – Γρεβενών και θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό.
* Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα:
1. Τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδίου Ημαθίας (χ/θ 474+500) προς Βέροια (Εγνατία Οδό) – Κοζάνη και από εκεί:
α) είτε μέσω ΕΟ Κοζάνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης θα κινούνται έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και ακολούθως θα εξέρχονται του ΠΑΘΕ στον Κόμβο Πλατυκάμπου και θα κατευθύνονται στην παλαιά εθνική οδό Λάρισας – Βόλου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
β) είτε μέσω ΕΟ Κοζάνης – Γρεβενών – Καλαμπάκας – Τρικάλων – Λάρισας και εν συνεχεία, θα κινούνται στην περιφερειακή οδό Λάρισας – Τρικάλων, στην ΠΕΟ Λάρισας – Θεσσαλονίκης, την ΠΕΟ Λάρισας – Βόλου προς κόμβο Βελεστίνου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
2. Τα ΙΧ αυτοκίνητα και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη και Πιερία, θα εκτρέπονται στη διασταύρωση Στομίου (χ/θ 393+300) και μέσω της Επαρχιακής Οδού Ομολίου – Στομίου – Βελίκας – Αγιοκάμπου – Αγιάς και της ΕΟ Αγιάς – Λάρισας θα οδηγούνται στην ΠΕΟ Λάρισας – Βόλου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
3. Όλα τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και τα λεωφορεία που θα προέρχονται από Κατερίνη – Πλαταμώνα, θα αναστρέφονται από τον Α/Κ Αιγάνης και εν συνεχεία, επίσης μέσω Κατερίνης, θα εκτρέπονται κατάλληλα.
Εξαιρούνται από τις παραπάνω ρυθμίσεις, προκειμένου να διευκολύνεται η κοινωνικοοικονομική ζωή των κατοίκων της περιοχής παραλιακού άξονα Αγιοκάμπου καθώς και των κατοίκων του Δήμου Τεμπών:
  •  Λεωφορεία του τοπικού ΚΤΕΛ, για μεταφορά κατοίκων μόνο της περιοχής, ήτοι για την εξυπηρέτηση της δημόσιας επιβατικής συγκοινωνίας των διαμενόντων στην περιοχή κατοίκων και
  • Φορτηγά, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο αναγκών τοπικού ως άνω χαρακτήρα (λ.χ. τροφοδοσία τοπικών επιχειρήσεων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ, συλλογή γάλακτος με βυτιοφόρα γαλακτοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, εφοδιασμός κτηνοτροφικών μονάδων με ζωοτροφές κ.ά.).
Για κάθε πληροφορία σχετική με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και την κίνηση των οχημάτων, οι οδηγοί μπορούν να ενημερώνονται στα τηλέφωνα του Τμήματος Τροχαίας Λάρισας: 2410 -683168, 2410-683169.

Πηγή: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500053640

ΠΣΧΕΜ: Το ασφαλιστικό οδηγεί σε καταστροφή τα Φορτηγά Δημοσίας Χρήσης

Το ασφαλιστικό οδηγεί σε καταστροφή τα Φορτηγά Δημοσίας Χρήσης, επισημαίνει το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ), υποστηρίζοντας ότι, μπροστά στην πραγματικότητα αυτή, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από «αντίδραση και κινητοποιήσεις».
Η ανακοίνωση του ΠΣΧΕΜ για το ασφαλιστικό
Σε ολοκληρωτική καταστροφή οδηγούνται 32.000 επαγγελματίες ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσεως και οι οικογένειές τους, εφόσον εφαρμοστούν τα περιλαμβανόμενα στο σχέδιο της Κυβέρνησης για το ασφαλιστικό.
Παράλληλα, 30.000 περίπου συνταξιούχοι, προερχόμενοι από την ίδια επαγγελματική ομάδα, κινδυνεύουν να περιέλθουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας.
Ας δούμε όμως αναλυτικά και συγκεκριμένα, ποιες θα είναι οι συνέπειες από τις πολιτικές που σχεδιάζει η Κυβέρνηση, σε συνέχεια όσων μέχρι σήμερα έχουν εφαρμοστεί στο φορολογικό και ασφαλιστικό καθεστώς των ελεύθερων επαγγελματιών.

Ο επαγγελματίας του χώρου μας, όπως και κάθε επαγγελματίας, πληρώνει, όπως είναι γνωστό φόρο 26% από το πρώτο ευρώ για εισοδήματα μέχρι 50.000 ευρώ, φόρο επιτηδεύματος , εισφορά αλληλεγγύης, ενώ για εταιρείες του ίδιου χώρου ο συντελεστής φορολογίας είναι 29%.
Μετά και τη σύνδεση της ασφαλιστικής εισφοράς με το εισόδημα σημαίνει για έναν μέσο επαγγελματία του κλάδου των μεταφορών, με ετήσιο εισόδημα 25.000 ευρώ ως παράδειγμα, τα εξής απλά πράγματα για την τρέχουσα περίοδο:
Ετήσια ασφαλιστική εισφορά για σύνταξη και περίθαλψη  25.000 χ 26,95% = 6.737,5 ευρώ
Φόρος εισοδήματος με αφαίρεση του ποσού εισφορών 18.262,5  χ 26%       = 4.748,25 ευρώ
Ετήσιος φόρος επιτηδεύματος                                                                  650      ευρώ
Εισφορά Αλληλεγγύης                                                                            350      ευρώ
Διαφορά από την προκαταβολή φόρου                                                     1.187      ευρώ
Αποθεματοποίηση ποσού ετησίως για την ανανέωση  οχήματος ανά 10ετία   5.000     ευρώ
Σύνολο επιβάρυνσης σε ετήσια βάση                                                       18.672, 75  ευρώ
Διαθέσιμο ετήσιο  εισόδημα                                                                    6.327,25  ευρώ
Τα ανωτέρω αποτελούν την καλύτερη εκδοχή, γιατί μέχρι σήμερα δεν υπάρχει δέσμευση για αφαίρεση των εισφορών από το φορολογητέο εισόδημα, ενώ είναι ανοικτό το ενδεχόμενο να καταβάλλονται εισφορές και για επικουρική ασφάλιση στα πλαίσια του ενιαίου επικουρικού ταμείου, ενώ σήμερα η επικουρική ασφάλιση δεν αφορά το σύνολο των επαγγελματιών.
Με τα ανωτέρω επιπλέον στοιχεία στο παράδειγμα εισοδήματος των 25.000 ευρώ θα έχουμε το ακόλουθο αποτέλεσμα:
Ετήσια ασφαλιστική εισφορά για σύνταξη και περίθαλψη  25.000 χ 33,95% = 8.487,5 ευρώ
Φόρος εισοδήματος χωρίς αφαίρεση του ποσού εισφορών 25.000  χ 26%     = 6.500 ευρώ
Ετήσιος φόρος επιτηδεύματος                                                                650      ευρώ
Εισφορά Αλληλεγγύης                                                                          350      ευρώ
Διαφορά από την προκαταβολή φόρου                                                   1.300      ευρώ
Αποθεματοποίηση ποσού ετησίως για την ανανέωση  οχήματος ανά 10ετία  5.000     ευρώ
Σύνολο επιβάρυνσης σε ετήσια βάση                                                     22.287,5 ευρώ
Διαθέσιμο ετήσιο  εισόδημα                                                                  2.712,5  ευρώ
Επομένως, ένας επαγγελματίας που «επενδύει» ένα κεφάλαιο 150.000 ευρώ τουλάχιστον και είναι ταυτόχρονα και οδηγός στο φορτηγό του, όπως συμβαίνει στο 80% των περιπτώσεων των ιδιοκτητών Φ.Δ.Χ., αφού διαφορετικά δεν βγαίνουν τα 25.000 ευρώ, θα πρέπει σύμφωνα με την Κυβέρνηση να ζήσει με 527 ευρώ το μήνα στην καλύτερη περίπτωση ή με 226 ευρώ στη χειρότερη , να πληρώσει ΕΝΦΙΑ και υπηρεσίες που δεν καλύπτει το κράτος για παράδειγμα στην περίθαλψη, παρά τα 145 ευρώ  που θα πληρώνει το μήνα για  φάρμακο, γιατρό, νοσοκομείο.
Ο Έλληνας λοιπόν, μέσος ως προς το εισόδημα επαγγελματίας στο χώρο των μεταφορών, που θα πληρώσει 55% για εισφορές και φόρο εισοδήματος στην καλύτερη περίπτωση, γιατί μπορεί να φτάνει και το 62%  και το κόστος μεταφοράς επιβαρύνεται με 23% ΦΠΑ, θα  βγει στην ανοικτή αγορά των μεταφορών να ανταγωνιστεί τον Βούλγαρο συνάδελφό του, τον Τούρκο, τον Σκοπιανό, που δραστηριοποιούνται με το 15% περίπου των ανωτέρω επιβαρύνσεων.

Ο Έλληνας επαγγελματίας που δεν φοροδιαφεύγει και διατηρεί την έδρα του στην πατρίδα του, όπως οφείλει κάθε σωστός πολίτης , αποτελεί πλέον είδος προς εξαφάνιση, στην περίπτωση που εφαρμοστούν τα σχέδια της Κυβέρνησης
Παράλληλα, η κατάργηση του ΕΚΑΣ που πλήττει πολλές κατηγορίες χαμηλοσυνταξιούχων, έχει μια ιδιαίτερη επίπτωση στους συνταξιούχους προερχόμενους από το πρώην ΤΣΑ σήμερα ΟΑΕΕ.
Οι συνταξιούχοι πρώην συνάδελφοί μας που συνταξιοδοτήθηκαν μέχρι και το τέλος της 10ετίας του 2000 , στην συντριπτική τους πλειοψηφία ενώ πλήρωναν εισφορές υψηλές για 35 και 40 χρόνια οι συντάξεις τους δεν ξεπερνούν τα 500 ευρώ με το μέχρι 31/12/2005 καθεστώς και αυτό αφορά το 70% των συνταξιούχων μας.
Το ΕΚΑΣ αποτελούσε, σε ένα έστω μικρό βαθμό, το αντιστάθμισμα της μεγάλης αδικίας σε βάρος 30.000 περίπου συνταξιούχων και των οικογενειών τους. Έτσι λοιπόν η κατάργηση του ΕΚΑΣ που θα οδηγήσει σε μείωση κατά 35% το εισόδημα για τους συγκεκριμένους συνταξιούχους , διαμορφώνει τις συνθήκες για ακραία φτώχεια και περιθωριοποίηση.
Είναι λοιπόν προφανές και αυταπόδεικτο, ότι οι πολιτικές της Κυβέρνησης οδηγούν στον αφανισμό ενός ακόμη δυναμικού κλάδου της οικονομίας που είναι οι μεταφορές, ενώ παράλληλα όχι μόνο δεν προστατεύουν τους χαμηλοσυνταξιούχους, αλλά τους κάνουν ακόμη  φτωχότερους.
Αυτή είναι η δραματική πραγματικότητα και επομένως η Κυβέρνηση οφείλει, έστω και την τελευταία στιγμή, να ακούσει τους επαγγελματίες και να αλλάξει τα σχέδιά της.
Το πλήγμα που δέχονται οι μεταφορές, με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία της χώρας είναι τεράστιο, είναι τελειωτικό.          
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Π4 (335,37 μηνιαίες)
ΕΤΗΣΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΦΟΡΑΣ
15.000 4.024 4.042,5 0,5%
20.000 4.024 5.390 34%
30.000 4.024 8.085 101%
40.000 4.024 10.780 168%
50.000 4.024 13.475 235%
60.000 4.024 16.170 302%
70.000 4.024 18.865 369%
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Π5 (372,6 μηνιαίες εισφορές)
ΕΤΗΣΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΙΣΦΡΟΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΦΟΡΑΣ
15.000 4.471 4.042,5 -9,6%
20.000 4.471 5.390 21%
30.000 4.471 8.085 81%
40.000 4.471 10.780 141%
50.000 4.471 13.475 201%
60.000 4.471 16.170 262%
70.000 4.471 18.865 322%
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Π6 (408,38 μηνιαίες εισφορές)
ΕΤΗΣΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΦΟΡΑΣ
15.000 4.901 4.042,5 -17,5%
20.000 4.901 5.390 10%
30.000 4.901 8.085 65%
40.000 4.901 10.780 120%
50.000 4.901 13.475 175%
60.000 4.901 16.170 230%
70.000 4.901 18.865 285%
Από τους ανωτέρω πίνακες είναι απολύτως σαφές, πόσο ακραίες είναι οι αυξήσεις των ασφαλιστικών εισφορών για τους επαγγελματίες του χώρου μας, στις οποίες εάν υπάρξει και εισφορά για όλους για επικουρική ασφάλιση τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δραματικά.
Η Κυβέρνηση αναφέρεται στις μειώσεις που θα υπάρξουν στις εισφορές για  όσους έχουν χαμηλά εισοδήματα. Όμως, αποκρύπτει το γεγονός ότι με το σχέδιό της ουσιαστικά δημιουργεί ένα νέο μεγάλο κίνητρο που οδηγεί σε φοροδιαφυγή και εισφοροδιαφυγή.
Αποκρύπτει το γεγονός ότι ένας επαγγελματίας που πληρώνει εισφορές για ετήσιο εισόδημα 6.000 ευρώ, η ανταποδοτική  του σύνταξη μετά από 40 έτη ασφάλισης θα είναι μόλις 230 ευρώ και μαζί με την «εθνική» που υποτίθεται ότι θα καταβάλλεται χωρίς εισοδηματικά κριτήρια θα φθάσει στα 614 ευρώ, όταν σήμερα η αντίστοιχη προβλεπόμενη  σύνταξη με βάση το καθεστώς που ισχύει από το 2006 και μετά είναι 950 ευρώ περίπου
Εάν όμως δούμε και την άλλη πλευρά , δηλαδή  εκείνον που θα πληρώσει τις μεγάλες εισφορές για τη σύνταξη, λόγω υψηλού εισοδήματος, οι οποίες μπορεί να φθάσουν μέχρι και 1172 ευρώ το μήνα μόνο για κύρια σύνταξη και μέχρι 1989 ευρώ το μήνα για κύρια επικουρική σύνταξη και  περίθαλψη, θα έχει πληρώσει μια περιουσία στον ασφαλιστικό του βίο για να πάρει μια σύνταξη που δεν αντιστοιχεί ούτε στο 40% των χρημάτων που έχει δώσει στο Ταμείο του.
Η Κυβέρνηση λοιπόν με τα σχέδιά της καταστρέφει και τους επαγγελματίες και το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας. Μπροστά στην πραγματικότητα αυτή δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την έντονη αντίδρασή μας και τον αγώνα μας που είναι ένας αγώνας επιβίωσης με αξιοπρέπεια για μας και τις οικογένειές μας.

Ικανοποιημένη από την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ η Διεθνής Ναυτική Ένωση

Ικανοποιημένη από την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ η Διεθνής Ναυτική Ένωση, καθώς εκτιμά ότι θα προσδώσει νέα δυναμική στο λιμάνι του Πειραιά και θα διασφαλίσει την ανταγωνιστικότητά του, εν μέσω των διεθνών δυσμενών οικονομικών συγκυριών.
Όπως αναφέρει η ένωση, «επ’ ευκαιρία της τελικής συμφωνίας με την Cosco Group (Hong Kong) Ltd, για την απόκτηση του 67% του ΟΛΠ.ΑΕ στα πλαίσια διεθνούς διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης του λιμένος από το ΤΑΙΠΕΔ, η Διοίκηση της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως αισθάνεται την ανάγκη να  εκφράσει την ικανοποίησή της, καθ’ όσον οι θέσεις που από μακρού χρόνου είχε δημοσιοποιήσει για διαχείριση του λιμένος από ιδιώτη επενδυτή παγκόσμιας εμβέλειας, γίνονται πραγματικότητα.

Ευελπιστούμε ότι τα περαιτέρω προβλεπόμενα στάδια της  διαδικασίας  δεν θα χρονοτριβήσουν, προκειμένου ο πρώτος λιμένας της Χώρας να αναπτυχθεί ως κύριο hub port και πύλη εισόδου - εξόδου της Ν.Α. Ευρώπης,  αξιοποιώντας την γεωγραφική μας θέση σε αναπτυξιακό επενδυτικό πλεονέκτημα.
Πέραν των ανωτέρω, ευελπιστούμε ότι η υλοποίηση των προγραμματιζομένων από τον τελικό πλειοδότη έργων υποδομής εκτός από το Container Terminal και στους τομείς των Car Terminal της Κρουαζιέρας, καθώς επίσης και στους σημαντικούς τομείς της ακτοπλοΐας και ναυπηγοεπισκευής, θα προσδώσει νέα δυναμική στο λιμάνι του Πειραιά και θα διασφαλίσει την ανταγωνιστικότητά του εν μέσω των διεθνών δυσμενών οικονομικών συγκυριών.
Η ανάπτυξη παρόμοιων δραστηριοτήτων του λιμένα ευνοεί όπως είναι γνωστό πολλές άλλες παράπλευρες επιχειρήσεις που αναπτύσσονται παράλληλα και ανοίγονται νέες θέσεις εργασίας.
Η ωφέλεια από αυτή την μεγάλη αναπτυξιακή, επενδυτική δραστηριότητα που αναμένεται από τον πλειοδότη, θα δώσει νέα πνοή τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και στη Εθνική οικονομία γενικότερα κάτι που τόσο ανάγκη έχει ο τόπος».

Συνολικές προβολές σελίδας