Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Προτάσεις του ΠΣΧΕΜ σε σχέση με τις εισφορές των ελεύθερων επαγγελματιών

Είναι προφανές ότι οι ασφαλιστικές  εισφορές που προβλέπονται από το σχέδιο της Κυβέρνησης και η σύνδεσή τους με τα εισοδήματα, αποτελούν μια νέα μορφή βαρύτατης φορολογικής επιβάρυνσης, που εξοντώνει τον ειλικρινή  επαγγελματία και ανακόπτει κάθε διάθεση για επιχειρηματική δραστηριότητα.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσης, είναι επαγγελματίες που επιβαρύνονται υπέρμετρα από το συνδυασμό αύξησης εισφορών και αύξηση φόρων, μέσα και από την αύξηση της προκαταβολής.
Θέλουμε να συμβάλουμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια μεταρρύθμισης γίνεται στη χώρα μας , για την αντιμετώπιση της κρίσης και των συνεπειών της, αρκεί αυτή ή όποια μεταρρύθμιση να μας δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να υπάρχουμε επαγγελματικά.
Αυτή όμως η «μεταρρύθμιση» που σχεδιάζει η Κυβέρνηση για το ασφαλιστικό δεν μας επιτρέπει να συμμετέχουμε σε καμιά προσπάθεια , γιατί απλούστατα μας εξοντώνει.
OAEE
Η Κυβέρνηση λέει ότι περιμένει προτάσεις και εμείς είμαστε διατεθειμένοι να καταθέσουμε προτάσεις που κινούνται πιστεύουμε στη σωστή κατεύθυνση, αναγνωρίζοντας το μεγάλο πρόβλημα του ασφαλιστικού συστήματος της χώρας μας.
Ωστόσο, θα πρέπει να συμφωνήσουμε επί της αρχής και σε ορισμένες βασικές παραδοχές, όπως:
-Δίκαιο σύστημα δεν μπορεί να είναι εκείνο που εξοντώνει τον συνεπή επαγγελματία και επιβραβεύει όποιον φοροδιαφεύγει.
-Δίκαιο σύστημα δεν μπορεί να είναι ένα σύστημα που ακυρώνει κάθε κανόνα αναλογικότητας
-Βιώσιμο σύστημα δημιουργείται όταν υπάρχουν βιώσιμες επιχειρήσεις οι οποίες όμως δεν πρόκειται να υπάρξουν με τριπλάσιες και πλέον εισφορές.
-Βιώσιμο σύστημα δημιουργείται όταν υπάρχει κίνητρο ασφάλισης και όχι όταν υπάρχει ισοπέδωση
Όμως το σχέδιο της κυβέρνησης με όσα προβλέπει, καμιά από τις ανωτέρω αρχές και στόχους δεν υπηρετεί.
Μάλιστα αυτό που είναι εμφανές, είναι η στοχοποίηση των μικρομεσαίων οικονομικά επαγγελματιών  και όχι των πλουσίων. Για το λόγο δεν προβλέπεται  εισφορά για ετήσια εισοδήματα άνω των 70.320 ευρώ . Εφόσον η κυβέρνηση θέλει να συνδέσει ευθέως τις ασφαλιστικές εισφορές με τα εισοδήματα, πόσο δίκαιο είναι με τη δική της λογική να καταβάλουν ίδια εισφορά δύο επαγγελματίες με ετήσιο εισόδημα ο ένας 70.000 ευρώ και ο άλλος με 150.000;
Από την άλλη πλευρά η κυβέρνηση, θεωρεί πλούσιο τον  επαγγελματία  που έχει εισόδημα 1500 ευρώ το μήνα, του  οποίου  διπλασιάζει τις εισφορές.
Εάν λοιπόν επιμείνει η κυβέρνηση σε αυτή την τακτική δεν υπάρχουν περιθώρια συνεννόησης.
Οι προτάσεις οι δικές μας σε κάθε περίπτωση είναι στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου και θεωρούμε ότι οδηγούν σε διέξοδο και ουσιαστική λύση.
Η πρότασή μας για τις εισφορές στηρίζεται στην παραδοχή ότι τα έσοδα των ταμείων θα πρέπει να αυξηθούν με βελτίωση της εισπραξιμότητας, δηλαδή με την ανταπόκριση όλων στις υποχρεώσεις και όχι  με την αύξηση των εισφορών και μάλιστα με ακραίο τρόπο που φθάνουν μέχρι και τον τετραπλασιασμό τους και θα οδηγήσουν σε κλείσιμο επιχειρήσεων και κατάρρευση των εσόδων.
ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:   
1.Καθιέρωση μιας εισαγωγικής ασφαλιστικής κατηγορίας η οποία εφαρμόζεται για όλους τους  επαγγελματίες.  Η εισαγωγική αυτή κατηγορία θα πρέπει να αντιστοιχεί σε εισφορά υπολογισμένη στα 586 ευρώ μηνιαίο εισόδημα και για τα πρώτα 3 έτη από την ημερομηνία έναρξης της δραστηριότητας, θα είναι μειωμένη ως προς το ποσό κατά 30%.
FORTHGADX
2.Από τη συμπλήρωση της 3ετίας και μέχρι τη συμπλήρωση 5ετίας  ισχύει για όλους η εισαγωγική κατηγορία , χωρίς έκπτωση, δηλαδή με ελάχιστη εισφορά υπολογισμένη σε μηνιαίο εισόδημα 586 ευρώ (ετήσιο 7032 ευρώ , η οποία θα ανέρχεται στα 158 ευρώ το μήνα για σύνταξη και περίθαλψη ( ποσοστό 26,95%).
3.Με τη συμπλήρωση 5ετίας η εισφορά υπολογίζεται με ελάχιστο εισόδημα 8.000 ευρώ με βάση το οποίο διαμορφώνεται η μηνιαία εισφορά στο ποσό των 180 ευρώ. Η ανωτέρω εισφορά αντιστοιχεί στην 3η ασφαλιστική κατηγορία μετά τις δύο προηγούμενες εισαγωγικές
4.Ο ασφαλισμένος συνεχίζει και μετά την πενταετία να πληρώνει  τις ανωτέρω εισφορές, εφόσον το ετήσιο εισόδημά του είναι μέχρι 8.000 ευρώ.
5.Για ετήσιο εισόδημα από 8.000 ευρώ και άνω καθιερώνονται υποχρεωτικές  ασφαλιστικές κατηγορίες από 4η  έως  και 27η  ανά 4.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα και προσαύξηση 12% ανά κατηγορία υπολογιζόμενης επί της 3ης  κατηγορίας , όπως αυτή προβλέπεται για επαγγελματία που έχει συμπληρώσει 5ετία.
6. ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ
ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΣΦΟΡΩΝ
1η Μέχρι 7.032 82 28,5 110,5 (1η 3ετία)
2η Μέχρι  7.032 117,2 40,7 157,9( μέχρι την 5ετία)
3η Μέχρι 8.000 133, 3 46,3 179,6( μετά τη συμπλήρωση 5ετίας)
4η 8.000,01 έως 12.000 149,3 51,9 201,2
5η 12.000,01 έως 16.000 165,3 57,4 222,7
6η 16.000,01 έως 20.000 181,3 63 244,3
7η 20.000,01 έως 24.000 197,3 68,5 265,8
8η 24.000,01 έως 28.000 213,3 74,1 287,4
9η 28.000,01 έως 32.000 229,3 79,6 308,9
10η 32.000,01 έως 36.0000 245,3 85,2 330,5
11η 36.000,01 έως 40.000 261,3 90,7 352
12η 40.000,01 έως 44.000 277,3 96,3 373,6
13η 44.000,01 έως 48.000 293,3 101,8 395,1
14η 48.000,01 έως 52.000 309,3 107,4 416,7
15η 52.000,01 έως 56.000 325,3 112,9 438,2
16η 56.000,01 έως 60.000 341,3 118,5 459,8
17η 60.000,01 έως 64.000 357,3 124 481,3
18η 64.000,01 έως 68.000 373,3 129,6 502,9
19η 68.000,01 έως 72.000 389,3 135,1 524,4
20η 72.000,01 έως 76.000 405,3 140,7 546
21η 76.000,01 έως 80.000 421,3 146,2 567,5
22η 80.000,01 έως 84.000 437,3 151,8 589,1
23η 84.000,01 έως
88.000
453,3 157,4 610,7
24η 88.000,01 έως 92.000 469,3 162,9 632,2
25η 92.000,01 έως 96.000 485,3 168,5 653,8
26η 96.000,01 έως 100.000 501,3 174 675,3
27η 100.000, 01 και άνω 517,3 179,6 696,9
Παρατηρήσεις
-Η ανωτέρω κλίμακα είναι προφανές ότι δεν είναι ευθέως αναλογική με τα εισοδήματα και δεν θα μπορούσε να είναι αφού τότε θα ήταν φορολογία , όπως είναι η πρόταση της Κυβέρνησης
-Οι ανωτέρω κατηγορίες είναι οι υποχρεωτικές και ως εκ τούτου είναι το ελάχιστο που θα μπορεί να πληρώνει ο επαγγελματίας με βάση το εισόδημά  του. Θεωρούμε ότι επιβάλλεται να θεσμοθετηθεί η δυνατότητα υπαγωγής προαιρετικά κάθε ασφαλισμένου σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη κατηγορία.

Συμμετοχή ΟΦΑΕ σε σύσκεψη για το «Βαλκανικό Φόρουμ Μεταφορών». Συζήτηση και για τις αγροτικές κινητοποιήσεις

Αντιπροσωπεία της ΟΦΑΕ, αποτελούμενη από τον πρόεδρό της κ. Απόστολο Κενανίδη και τον Γενικό της Γραμματέα κ. Χαράλαμπο Τσοχαταρίδη, συμμετείχε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 18/2 στο VelingradΒουλγαρίας.  
H συνάντηση είχε σαν θέμα την επικύρωση της σύστασης του «Βαλκανικού Φόρουμ Μεταφορών», προκειμένου να ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες στα αρμόδια δικαστήρια της Βουλγαρίας. 
Συμμετέχοντες ήταν τα ιδρυτικά μέλη του Φόρουμ, δηλ. οι Ομοσπονδίες Οδικών Μεταφορών της Βουλγαρίας, της Ελλάδας, της Σερβίας, της Ρουμανίας και της πΓΔΜ.
Στο ΔΣ του νεοσύστατου οργανισμού πρόεδρος είναι ο εκπρόσωπος της Βουλγαρίας, ενώ ο κ. Α. Κενανίδης έχει θέση Αντιπροέδρου.
Πέρα από τις συζητήσεις γύρω από την ολοκλήρωση της διαδικασίας σύστασης του Φόρουμ, οι Βούλγαροι έθεσαν από την αρχή να συμπεριληφθεί στα «διάφορα», εκτός ημερησίας διατάξεως, θέματα και τα «προβλήματα στα σύνορα της Ελλάδας-Βουλγαρίας λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των αγροτών».
Όπως επισημαίνει, σε ανακοίνωσή της, η ΟΦΑΕ «οι Βούλγαροι εξέφρασαν έντονες ανησυχίες και δυσαρέσκεια από την συνεχιζόμενη αυτή κατάσταση, τονίζοντας ότι τους δημιουργεί τεράστιες απώλειες τόσο στον κλάδο των μεταφορών, αλλά και στην βιομηχανία και το εμπόριο γενικότερα.
Είπαν επίσης πως ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών της Βουλγαρίας επισκέφτηκε τα σύνορα του Προμαχώνα και συνομίλησε με εκπροσώπους των αγροτών, όπου κατέληξαν σε έναν προγραμματισμό των  αποκλεισμών των συνοριακών σημείων διέλευσης, έτσι ώστε και τα φορτηγά να μπορούν να προγραμματιστούν.
Κάτι που όπως δήλωσαν, δεν τηρήθηκε παρά μόνο για λίγες ημέρες, γεγονός που προκάλεσε την οργή των Βούλγαρων γι αυτό και αποφάσισαν να ξεκινήσουν κινητοποιήσεις ως αντίποινα.
Έτσι σήμερα τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα είναι απολύτως κλειστά από την πλευρά της Βουλγαρίας ως αντίποινα.
Ζήτησαν τη συνυπογραφή κοινής δήλωσης, - διαμαρτυρίας προς τα Ευρωπαϊκά όργανα για την «αδιαφορία» και την «απραξία» τους σε αυτή την κατάσταση καλώντας τους να επέμβουν για την αποκατάσταση της ομαλής ροής των εμπορευμάτων και ανθρώπων εντός της ΕΕ, όπως ορίζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Ο κ. Κενανίδης άσκησε «veto» δήλωσε ότι, οι Έλληνες  αυτοκινητιστές αγωνίζονται αλληλέγγυα  με τον κλάδο των αγροτών, ενάντια στο ασφαλιστικό και για την προώθηση των λοιπών αιτημάτων τους  και ότι τυχόν αποδοκιμασία των κινητοποιήσεων θα οδηγήσει την ΟΦΑΕ σε αποχώρηση από το εγχείρημα.
Αμέσως μετά την δήλωση αυτή του κ. Κενανίδη, οι Βούλγαροι είπαν πως κατανοούν απόλυτα την δύσκολη θέση της ΟΦΑΕ και πως σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να μας φέρουν σε αμηχανία, και παραιτήθηκαν από το αίτημα.
Η εξέλιξη αυτή, που απέτρεψε ένα μεγάλο χτύπημα στον αγώνα των αγροτών και των ίδιων των αυτοκινητιστών,  δείχνει αφενός το κύρος και την αποφασιστικότητα της ΟΦΑΕ και αφετέρου την ανάγκη των Βαλκάνιων συναδέλφων μας  να συνεργαστούν μαζί της».

Ενημέρωση ΠΣΧΕΜ για τις εξελίξεις στον κλάδο των οδικών μεταφορών

Συνάδελφοι, είμαστε υποχρεωμένοι να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε ότι η αποπομπή της ΟΦΑΕ και της Ομοσπονδίας Δυτικής Ελλάδος από το σώμα των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών, που αποφασίστηκε από τις λοιπές Ομοσπονδίες την 14.02.2016 στη Λαμία,  ήταν επιβεβλημένη  για να διαφυλάξουμε την ενότητα του Κλάδου.
Αυτό διότι, αυτές οι δυο Ομοσπονδίες διαχώρισαν την θέση τους από τις λοιπές Ομοσπονδίες του Κλάδου, επιλέγοντας να αυτονομηθούν συνδικαλιστικά.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας:
1.Την 23η.01.2016 σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη, μεταξύ των Προέδρων των  Ομοσπονδιών των Ιδιοκτητών Φ.Δ.Χ., στην οποία συμμετείχαν και οι Πρόεδροι της Ο.Φ.Α.Ε. και της Ομοσπονδίας Δυτικής Ελλάδος, συν αποφασίστηκε η συμμετοχή του κλάδου αποκλειστικά και μόνο στην  24ωρη πανελλαδική απεργία της 04ης Φεβρουαρίου 2016.
Ουδέποτε αποφασίστηκε η προκήρυξη απεργίας διαρκείας, ούτε ανελήφθη τέτοια υποχρέωση από τους Προέδρους των Ομοσπονδιών. Παραλλήλως, συμφωνήθηκε ότι η οποιαδήποτε κοινή συνδικαλιστική στάση των Ομοσπονδιών, θα επανακαθοριστεί  μετά την ημερομηνία της 04ης Φεβρουαρίου 2016.
Άλλωστε τα παραπάνω, προκύπτουν ρητώς από την απλή ανάγνωση του κοινού δελτίου τύπου που εκδόθηκε από τις Ομοσπονδίες μετά την συνάντηση στην Θεσσαλονίκη, όπου στην τελευταία παράγραφο επί λέξει αναφέρεται:
«Μετά την συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία της 04ης Φεβρουαρίου 2016 και αφού συνεκτιμηθούν τα αποτελέσματα ενδεχόμενων επαφών με τα συναρμόδια Υπουργεία, θα αποφασιστεί η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων».
2.Σε αντίθεση με τα όσα ρητώς συμφωνήθηκαν, όπως προκύπτει από τα ανωτέρω, οι δυο αυτές Ομοσπονδίες αυθαίρετα συγκάλεσαν την 31η.01.2016 τις Γενικές τους Συνελεύσεις και αυτοβούλως προχώρησαν στην προκήρυξη απεργίας διαρκείας, αρχής γενομένης από την 04η.02.2016.
Είναι γνωστό σε όλους,  ότι η απεργία αυτή κατέληξε σε φιάσκο και γνώρισε  πλήρη αποτυχία, καθώς έληξε την 07η.02.2016 και θα πρέπει να καταγραφεί στα συνδικαλιστικά χρονικά ως η συντομότερη απεργία διαρκείας αφού διήρκησε μόλις τρεις (3) ημέρες!!!!
truck accident speeding
Η συνδικαλιστική αυτή αποτυχία των δυο ως άνω Ομοσπονδιών, απέδειξε με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο, τη μηδαμινή  συνδικαλιστική τους δύναμη παρά τα όσα κατά καιρούς βαυκαλίζονται, εκ των οποίων η μια (ΟΦΑΕ), για να επιβιώσει εγγράφει ως μέλη της Σωματεία επιβατικών μεταφορών, ενώ η άλλη (Ομοσπονδία Δυτικής Ελλάδος), στις τελευταίες αρχαιρεσίες που πραγματοποίησε ψήφισαν 10 σύνεδροι, (Αυτή είναι η δύναμή της, έχει λιγότερους συνέδρους από ένα μεσαίο σωματείο).
3.Οι δυο αυτές Ομοσπονδίες, μετά το συνδικαλιστικό φιάσκο που υπέστησαν δεν βρήκαν το θάρρος να ζητήσουν συγγνώμη από τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες, τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές που τους εξέθεσαν στην κοινή γνώμη, γιατί δημιούργησαν την ευρύτερη εντύπωση ότι ο Κλάδος κατεβαίνει σε απεργία διαρκείας.
Αντιθέτως, προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την  πλήρη συνδικαλιστική τους αποτυχία, εξέδωσαν την 10η.02.2016 κοινό δελτίο τύπου, με το οποίο χωρίς ντροπή επιτίθενται στις υπόλοιπες Ομοσπονδίες και κυρίως στο Π.Σ.Χ.Ε.Μ. Διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, εγκαλούν την Ομοσπονδία μας,  ότι δήθεν αυτή  ευθύνεται για την αποτυχία της απεργίας διαρκείας που αυτοί προκήρυξαν(!!!!), ισχυριζόμενοι αναληθώς και αναπόδεικτα ότι δεν  καταφέραμε να συγκαλέσουμε Γενική Συνέλευση την 31η.01.2016 για να πάρουμε απόφαση για απεργία διαρκείας και ότι  ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας συνάντησε εκπροσώπους εταιρειών logistics, υπονομεύοντας έτσι τον συνδικαλιστικό αγώνα.
4.Η αλήθεια είναι ότι το ΠΣΧΕΜ, ούτε προσπάθησε, ούτε είχε πρόθεση να συγκαλέσει Γενική Συνέλευση, την 31η.01.2016. Το ΠΣΧΕΜ, σεβόμενο πλήρως τα συμφωνηθέντα της συνάντησης της Θεσσαλονίκης, σε αντίθεση με τα όσα έπραξαν οι δυο αυτές Ομοσπονδίες, συγκάλεσε την 04η.02.2016 Γενική Συνέλευση των μελών του, προκειμένου να επανακαθορίσει τη στάση του σχετικά με το σχέδιο του ασφαλιστικού.
Η Γενική Συνέλευση εξουσιοδότησε τον Πρόεδρο του ΠΣΧΕΜ,  να έρθει σε επαφή με τους άλλους Προέδρους των Ομοσπονδιών, προκειμένου να υπάρχει  συντονισμένη  στάση του Κλάδου. Αυτό αποδεικνύεται άλλωστε από τη συμμετοχή του ΠΣΧΕΜ στη συνάντηση της Λαμίας με τις λοιπές Ομοσπονδίες, που πραγματοποιήθηκε την 14η.02.2016, για την οποία εκδόθηκε και σχετικό δελτίο τύπου, στην οποία δεν συμμετείχαν οι δυο αυτές Ομοσπονδίες.
FORTHGADX
5.Η αλήθεια είναι ότι την 03η.02.2016, ο Πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ,  είχε δημόσια συνάντηση αποκλειστικά και μόνο με ιδιοκτήτες μεταφορικών εταιρειών. Είναι γνωστό ότι οι εν λόγω συνάδελφοί μας,  δεν συμμετέχουν σε επαγγελματικά σωματεία και παραδοσιακά δεν παίρνουν μέρος σε απεργιακές κινητοποιήσεις του κλάδου.
Η σχετική  συνάντηση αποσκοπούσε αφενός στην λεπτομερή ενημέρωση των συναδέλφων μας για τις κινητοποιήσεις των Ομοσπονδιών και αφετέρου στην πρόσκλησή τους για  μαζική συμμετοχή τους στην πανελλαδική κινητοποίηση της 04ηςφεβρουαρίου του 2016, όπως και έγινε.
Οι ισχυρισμοί, ότι δήθεν ο Πρόεδρος του Π.Σ.Χ.Ε.Μ., συνάντησε εκπροσώπους εταιρειών εφοδιαστικών αλυσίδων (logistic), ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας των δυο αυτών Ομοσπονδιών. Ο συνδικαλιστικός όμως κατήφορος της μιας εκ των δυο Ομοσπονδιών, της ΟΦΑΕ, είχε και συνέχεια.
Η ΟΦΑΕ ευρισκόμενη σε συνδικαλιστικό πανικό, την  10η.02.2016, πέρα από το δελτίο τύπου που συνυπέγραψε , προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ανάρτησε στην ιστοσελίδα της, Σύμβαση του ΠΣΧΕΜ με άλλες Ομοσπονδίες του κλάδου των Αυτοκινητιστών σχετικά με την έκδοση βεβαιώσεων ΗΑΣ, μη διστάζοντας να κάνει λόγο για μισθούς (!!!!) που λαμβάνουν οι Πρόεδροι των Ομοσπονδιών από το ΠΣΧΕΜ.
6.Όπως προκύπτει από την ανωτέρω σύμβαση, γεγονός που εξάλλου γνωρίζει καλά η ΟΦΑΕ, το ΠΣΧΕΜ ως αρμόδιος φορέας χορήγησης, εισπράττει και αποδίδει σε κάθε Ομοσπονδία που τελικώς  υπέγραψε τη σύμβαση και έχει κατατεθεί στην ΔΟΥ 10 € για κάθε βεβαίωση νόμιμης κυκλοφορίας που εκδίδει. Το χρηματικό αυτό ποσό πηγαίνει στις Ομοσπονδίες για να καλύψουν μέρος των εξόδων τους και δεν αποτελεί μισθό για τους Προέδρους της, όπως θέλει να παρουσιάσει η Ο.Φ.Α.Ε., κατά την προσφιλή παραπλανητική τακτική της.
Μήπως όμως δεν ισχύει το ίδιο και για την ΟΦΑΕ και τα μέλη του Δ.Σ. λαμβάνουν μισθούς;
7.Συνάδελφοι, η συνειδητή προσπάθεια των δυο αυτών Ομοσπονδιών, να παραπλανήσουν τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές και την κοινή γνώμη,  σχετικά με τη στάση του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. αναφορικά με το σχέδιο του ασφαλιστικού, είναι αποτυχημένη όπως και η απεργία διαρκείας που εξήγγειλαν.
8.Είναι γνωστό ότι το ΠΣΧΕΜ,  με δικά του χρήματα αλλά για λογαριασμό όλου του κλάδου, από την ημέρα που έλαβε γνώση για το σχέδιο του ασφαλιστικού, εκπόνησε και δημοσιοποίησε μελέτη από επίσημο φορέα, σχετικά με τις καταστροφικές συνέπειες που θα επιφέρει το ασφαλιστικό νομοσχέδιο στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Επιπλέον βρίσκεται σε  συνεργασία με τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες του Κλάδου, λέξη που αγνοούν οι δυο αυτές Ομοσπονδίες, για κοινό συντονισμό και μαζικές κινητοποιήσεις.
ÐÁÔÑÁ-ÁÐÅÑÃÉÁ ÔÙÍ ÉÄÉÏÊÔÇÔÙÍ ÖÏÑÔÇÃÙÍ ÄÉÅÈÍÙÍ ÌÅÔÁÖÏÑÙÍ ÓÔÏ ËÉÌÁÍÉ ÔÇÓ ÐÏËÇÓ.(EUROKINISSSI)
Επίσης, το ΠΣΧΕΜ  με τον Πρόεδρό του, συνεργάζεται με τις συνομοσπονδίες των ελεύθερων επαγγελματιών ΓΕΣΕΒΕ-ΕΣΕΕ και δευτεροβάθμιες επαγγελματικές οργανώσεις τα μέλη των οποίων επίσης  πλήττονται από  το σχέδιο του ασφαλιστικού.
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας, συμμετέχει στις αποφάσεις που λαμβάνονται και είναι ομιλητής σε όλες τις κοινές συγκεντρώσεις με τους φορείς αυτούς, ενώ τα μέλη του Π.Σ.Χ.Ε.Μ., συμμετείχαν μαζικά και δυναμικά στις πορείες για την απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου  και στην Πανελλαδική απεργία στις 04/02/2016.
9.Άλλωστε είναι γνωστό εδώ και χρόνια ότι το ΠΣΧΕΜ, ως η μεγαλύτερη Ομοσπονδία του κλάδου,  τους πόρους που  εισπράττει από τα μέλη του, δεν τα διαθέτει  για την πληρωμή μισθών προς τα μέλη της  Διοίκησης του αφού κανένα μέλος του Δ.Σ. δεν αμείβεται και μόνο ο Πρόεδρος και αποκλειστικά για έξοδα κίνησης εισπράττει 500€ το μήνα.
Αντιθέτως τα χρήματα του ΠΣΧΕΜ, διατίθενται εκτός από μισθούς προσωπικού, ασφαλιστικές εισφορές και πάγια έξοδα,  στη χρηματοδότηση μελετών που αναθέτει  σε  επιστημονικούς φορείς, για τη βελτίωση του  κλάδου των επαγγελματιών αυτοκινητιστών (ενδεικτικά αναφέρουμε την «Μελέτη Προσδιορισμού του συνολικού κόστους αστικών και υπεραστικών εμπορευματικών μεταφορών» που εκπονήθηκε από το ΙΜΕΤ το 2013, το Ερευνητικό Πρόγραμμα «Διερεύνηση των χαρακτηριστικών της αγοράς, των αδειών και της ανταγωνιστικότητας των φορτηγών δημοσίας χρήσης στην Ελλάδα», που εκπονήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πειραιά το 2010, Μελέτη για την φορολογία των ΙΜΕ-ΕΠΕ), που αποτελούν βάση διαλόγου για την επίλυση προβλημάτων του χώρου σε σχετικές επαφές με συναρμόδια Υπουργεία.
10.Συνάδελφοι, είναι φανερό ότι η ΟΦΑΕ και η Ομοσπονδία Δυτικής Ελλάδος, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια με συνεχείς και ανυπόστατες καταγγελίες υπομόνευαν την ενότητα του κλάδου, έτσι και τώρα στις δύσκολες και  κρίσιμες αυτές ώρες,  που ο χώρος μας απειλείται με αφανισμό λόγω των πολλών προβλημάτων και κυρίως του ασφαλιστικού, αποδεικνύονται κατώτερες των περιστάσεων.
Είναι προφανές ότι οι δύο αυτές Ομοσπονδίες όπως και στο παρελθόν έτσι και τώρα, συνειδητά επέλεξαν να μην τηρήσουν τα συμφωνηθέντα και να ακολουθήσουν αυτόνομη συνδικαλιστική δράση, που κατέληξε σε φιάσκο.
Είναι πρωτοφανές, προκειμένου να καλύψουν τη δική τους συνδικαλιστική ανυπαρξία, να στρέφονται εναντίον των άλλων Ομοσπονδιών. Είναι πλέον σαφές, ότι οι δυο αυτές Ομοσπονδίες είναι μειωμένης αξιοπιστίας και η δράση τους απειλεί την ενότητα του Κλάδου. Γι’ αυτό το ΠΣΧΕΜ και οι λοιπές Ομοσπονδίες στη συνέλευση της Λαμίας  πήραμε την απόφαση στις 14.02.2016  να τους αποπέμψουμε  από το Σώμα των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών και να τους απομονώσουμε.
Τους αφήνουμε στην συνδικαλιστική  τους μοναξιά και αμετροέπεια.

Συνολικές προβολές σελίδας