Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Ενημέρωση ΠΣΧΕΜ για τις εξελίξεις στον κλάδο των οδικών μεταφορών

Συνάδελφοι, είμαστε υποχρεωμένοι να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε ότι η αποπομπή της ΟΦΑΕ και της Ομοσπονδίας Δυτικής Ελλάδος από το σώμα των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών, που αποφασίστηκε από τις λοιπές Ομοσπονδίες την 14.02.2016 στη Λαμία,  ήταν επιβεβλημένη  για να διαφυλάξουμε την ενότητα του Κλάδου.
Αυτό διότι, αυτές οι δυο Ομοσπονδίες διαχώρισαν την θέση τους από τις λοιπές Ομοσπονδίες του Κλάδου, επιλέγοντας να αυτονομηθούν συνδικαλιστικά.
Προς αποκατάσταση της αλήθειας:
1.Την 23η.01.2016 σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη, μεταξύ των Προέδρων των  Ομοσπονδιών των Ιδιοκτητών Φ.Δ.Χ., στην οποία συμμετείχαν και οι Πρόεδροι της Ο.Φ.Α.Ε. και της Ομοσπονδίας Δυτικής Ελλάδος, συν αποφασίστηκε η συμμετοχή του κλάδου αποκλειστικά και μόνο στην  24ωρη πανελλαδική απεργία της 04ης Φεβρουαρίου 2016.
Ουδέποτε αποφασίστηκε η προκήρυξη απεργίας διαρκείας, ούτε ανελήφθη τέτοια υποχρέωση από τους Προέδρους των Ομοσπονδιών. Παραλλήλως, συμφωνήθηκε ότι η οποιαδήποτε κοινή συνδικαλιστική στάση των Ομοσπονδιών, θα επανακαθοριστεί  μετά την ημερομηνία της 04ης Φεβρουαρίου 2016.
Άλλωστε τα παραπάνω, προκύπτουν ρητώς από την απλή ανάγνωση του κοινού δελτίου τύπου που εκδόθηκε από τις Ομοσπονδίες μετά την συνάντηση στην Θεσσαλονίκη, όπου στην τελευταία παράγραφο επί λέξει αναφέρεται:
«Μετά την συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία της 04ης Φεβρουαρίου 2016 και αφού συνεκτιμηθούν τα αποτελέσματα ενδεχόμενων επαφών με τα συναρμόδια Υπουργεία, θα αποφασιστεί η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων».
2.Σε αντίθεση με τα όσα ρητώς συμφωνήθηκαν, όπως προκύπτει από τα ανωτέρω, οι δυο αυτές Ομοσπονδίες αυθαίρετα συγκάλεσαν την 31η.01.2016 τις Γενικές τους Συνελεύσεις και αυτοβούλως προχώρησαν στην προκήρυξη απεργίας διαρκείας, αρχής γενομένης από την 04η.02.2016.
Είναι γνωστό σε όλους,  ότι η απεργία αυτή κατέληξε σε φιάσκο και γνώρισε  πλήρη αποτυχία, καθώς έληξε την 07η.02.2016 και θα πρέπει να καταγραφεί στα συνδικαλιστικά χρονικά ως η συντομότερη απεργία διαρκείας αφού διήρκησε μόλις τρεις (3) ημέρες!!!!
truck accident speeding
Η συνδικαλιστική αυτή αποτυχία των δυο ως άνω Ομοσπονδιών, απέδειξε με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο, τη μηδαμινή  συνδικαλιστική τους δύναμη παρά τα όσα κατά καιρούς βαυκαλίζονται, εκ των οποίων η μια (ΟΦΑΕ), για να επιβιώσει εγγράφει ως μέλη της Σωματεία επιβατικών μεταφορών, ενώ η άλλη (Ομοσπονδία Δυτικής Ελλάδος), στις τελευταίες αρχαιρεσίες που πραγματοποίησε ψήφισαν 10 σύνεδροι, (Αυτή είναι η δύναμή της, έχει λιγότερους συνέδρους από ένα μεσαίο σωματείο).
3.Οι δυο αυτές Ομοσπονδίες, μετά το συνδικαλιστικό φιάσκο που υπέστησαν δεν βρήκαν το θάρρος να ζητήσουν συγγνώμη από τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες, τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές που τους εξέθεσαν στην κοινή γνώμη, γιατί δημιούργησαν την ευρύτερη εντύπωση ότι ο Κλάδος κατεβαίνει σε απεργία διαρκείας.
Αντιθέτως, προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την  πλήρη συνδικαλιστική τους αποτυχία, εξέδωσαν την 10η.02.2016 κοινό δελτίο τύπου, με το οποίο χωρίς ντροπή επιτίθενται στις υπόλοιπες Ομοσπονδίες και κυρίως στο Π.Σ.Χ.Ε.Μ. Διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα, εγκαλούν την Ομοσπονδία μας,  ότι δήθεν αυτή  ευθύνεται για την αποτυχία της απεργίας διαρκείας που αυτοί προκήρυξαν(!!!!), ισχυριζόμενοι αναληθώς και αναπόδεικτα ότι δεν  καταφέραμε να συγκαλέσουμε Γενική Συνέλευση την 31η.01.2016 για να πάρουμε απόφαση για απεργία διαρκείας και ότι  ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας συνάντησε εκπροσώπους εταιρειών logistics, υπονομεύοντας έτσι τον συνδικαλιστικό αγώνα.
4.Η αλήθεια είναι ότι το ΠΣΧΕΜ, ούτε προσπάθησε, ούτε είχε πρόθεση να συγκαλέσει Γενική Συνέλευση, την 31η.01.2016. Το ΠΣΧΕΜ, σεβόμενο πλήρως τα συμφωνηθέντα της συνάντησης της Θεσσαλονίκης, σε αντίθεση με τα όσα έπραξαν οι δυο αυτές Ομοσπονδίες, συγκάλεσε την 04η.02.2016 Γενική Συνέλευση των μελών του, προκειμένου να επανακαθορίσει τη στάση του σχετικά με το σχέδιο του ασφαλιστικού.
Η Γενική Συνέλευση εξουσιοδότησε τον Πρόεδρο του ΠΣΧΕΜ,  να έρθει σε επαφή με τους άλλους Προέδρους των Ομοσπονδιών, προκειμένου να υπάρχει  συντονισμένη  στάση του Κλάδου. Αυτό αποδεικνύεται άλλωστε από τη συμμετοχή του ΠΣΧΕΜ στη συνάντηση της Λαμίας με τις λοιπές Ομοσπονδίες, που πραγματοποιήθηκε την 14η.02.2016, για την οποία εκδόθηκε και σχετικό δελτίο τύπου, στην οποία δεν συμμετείχαν οι δυο αυτές Ομοσπονδίες.
FORTHGADX
5.Η αλήθεια είναι ότι την 03η.02.2016, ο Πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ,  είχε δημόσια συνάντηση αποκλειστικά και μόνο με ιδιοκτήτες μεταφορικών εταιρειών. Είναι γνωστό ότι οι εν λόγω συνάδελφοί μας,  δεν συμμετέχουν σε επαγγελματικά σωματεία και παραδοσιακά δεν παίρνουν μέρος σε απεργιακές κινητοποιήσεις του κλάδου.
Η σχετική  συνάντηση αποσκοπούσε αφενός στην λεπτομερή ενημέρωση των συναδέλφων μας για τις κινητοποιήσεις των Ομοσπονδιών και αφετέρου στην πρόσκλησή τους για  μαζική συμμετοχή τους στην πανελλαδική κινητοποίηση της 04ηςφεβρουαρίου του 2016, όπως και έγινε.
Οι ισχυρισμοί, ότι δήθεν ο Πρόεδρος του Π.Σ.Χ.Ε.Μ., συνάντησε εκπροσώπους εταιρειών εφοδιαστικών αλυσίδων (logistic), ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας των δυο αυτών Ομοσπονδιών. Ο συνδικαλιστικός όμως κατήφορος της μιας εκ των δυο Ομοσπονδιών, της ΟΦΑΕ, είχε και συνέχεια.
Η ΟΦΑΕ ευρισκόμενη σε συνδικαλιστικό πανικό, την  10η.02.2016, πέρα από το δελτίο τύπου που συνυπέγραψε , προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ανάρτησε στην ιστοσελίδα της, Σύμβαση του ΠΣΧΕΜ με άλλες Ομοσπονδίες του κλάδου των Αυτοκινητιστών σχετικά με την έκδοση βεβαιώσεων ΗΑΣ, μη διστάζοντας να κάνει λόγο για μισθούς (!!!!) που λαμβάνουν οι Πρόεδροι των Ομοσπονδιών από το ΠΣΧΕΜ.
6.Όπως προκύπτει από την ανωτέρω σύμβαση, γεγονός που εξάλλου γνωρίζει καλά η ΟΦΑΕ, το ΠΣΧΕΜ ως αρμόδιος φορέας χορήγησης, εισπράττει και αποδίδει σε κάθε Ομοσπονδία που τελικώς  υπέγραψε τη σύμβαση και έχει κατατεθεί στην ΔΟΥ 10 € για κάθε βεβαίωση νόμιμης κυκλοφορίας που εκδίδει. Το χρηματικό αυτό ποσό πηγαίνει στις Ομοσπονδίες για να καλύψουν μέρος των εξόδων τους και δεν αποτελεί μισθό για τους Προέδρους της, όπως θέλει να παρουσιάσει η Ο.Φ.Α.Ε., κατά την προσφιλή παραπλανητική τακτική της.
Μήπως όμως δεν ισχύει το ίδιο και για την ΟΦΑΕ και τα μέλη του Δ.Σ. λαμβάνουν μισθούς;
7.Συνάδελφοι, η συνειδητή προσπάθεια των δυο αυτών Ομοσπονδιών, να παραπλανήσουν τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές και την κοινή γνώμη,  σχετικά με τη στάση του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. αναφορικά με το σχέδιο του ασφαλιστικού, είναι αποτυχημένη όπως και η απεργία διαρκείας που εξήγγειλαν.
8.Είναι γνωστό ότι το ΠΣΧΕΜ,  με δικά του χρήματα αλλά για λογαριασμό όλου του κλάδου, από την ημέρα που έλαβε γνώση για το σχέδιο του ασφαλιστικού, εκπόνησε και δημοσιοποίησε μελέτη από επίσημο φορέα, σχετικά με τις καταστροφικές συνέπειες που θα επιφέρει το ασφαλιστικό νομοσχέδιο στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Επιπλέον βρίσκεται σε  συνεργασία με τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες του Κλάδου, λέξη που αγνοούν οι δυο αυτές Ομοσπονδίες, για κοινό συντονισμό και μαζικές κινητοποιήσεις.
ÐÁÔÑÁ-ÁÐÅÑÃÉÁ ÔÙÍ ÉÄÉÏÊÔÇÔÙÍ ÖÏÑÔÇÃÙÍ ÄÉÅÈÍÙÍ ÌÅÔÁÖÏÑÙÍ ÓÔÏ ËÉÌÁÍÉ ÔÇÓ ÐÏËÇÓ.(EUROKINISSSI)
Επίσης, το ΠΣΧΕΜ  με τον Πρόεδρό του, συνεργάζεται με τις συνομοσπονδίες των ελεύθερων επαγγελματιών ΓΕΣΕΒΕ-ΕΣΕΕ και δευτεροβάθμιες επαγγελματικές οργανώσεις τα μέλη των οποίων επίσης  πλήττονται από  το σχέδιο του ασφαλιστικού.
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας, συμμετέχει στις αποφάσεις που λαμβάνονται και είναι ομιλητής σε όλες τις κοινές συγκεντρώσεις με τους φορείς αυτούς, ενώ τα μέλη του Π.Σ.Χ.Ε.Μ., συμμετείχαν μαζικά και δυναμικά στις πορείες για την απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου  και στην Πανελλαδική απεργία στις 04/02/2016.
9.Άλλωστε είναι γνωστό εδώ και χρόνια ότι το ΠΣΧΕΜ, ως η μεγαλύτερη Ομοσπονδία του κλάδου,  τους πόρους που  εισπράττει από τα μέλη του, δεν τα διαθέτει  για την πληρωμή μισθών προς τα μέλη της  Διοίκησης του αφού κανένα μέλος του Δ.Σ. δεν αμείβεται και μόνο ο Πρόεδρος και αποκλειστικά για έξοδα κίνησης εισπράττει 500€ το μήνα.
Αντιθέτως τα χρήματα του ΠΣΧΕΜ, διατίθενται εκτός από μισθούς προσωπικού, ασφαλιστικές εισφορές και πάγια έξοδα,  στη χρηματοδότηση μελετών που αναθέτει  σε  επιστημονικούς φορείς, για τη βελτίωση του  κλάδου των επαγγελματιών αυτοκινητιστών (ενδεικτικά αναφέρουμε την «Μελέτη Προσδιορισμού του συνολικού κόστους αστικών και υπεραστικών εμπορευματικών μεταφορών» που εκπονήθηκε από το ΙΜΕΤ το 2013, το Ερευνητικό Πρόγραμμα «Διερεύνηση των χαρακτηριστικών της αγοράς, των αδειών και της ανταγωνιστικότητας των φορτηγών δημοσίας χρήσης στην Ελλάδα», που εκπονήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πειραιά το 2010, Μελέτη για την φορολογία των ΙΜΕ-ΕΠΕ), που αποτελούν βάση διαλόγου για την επίλυση προβλημάτων του χώρου σε σχετικές επαφές με συναρμόδια Υπουργεία.
10.Συνάδελφοι, είναι φανερό ότι η ΟΦΑΕ και η Ομοσπονδία Δυτικής Ελλάδος, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια με συνεχείς και ανυπόστατες καταγγελίες υπομόνευαν την ενότητα του κλάδου, έτσι και τώρα στις δύσκολες και  κρίσιμες αυτές ώρες,  που ο χώρος μας απειλείται με αφανισμό λόγω των πολλών προβλημάτων και κυρίως του ασφαλιστικού, αποδεικνύονται κατώτερες των περιστάσεων.
Είναι προφανές ότι οι δύο αυτές Ομοσπονδίες όπως και στο παρελθόν έτσι και τώρα, συνειδητά επέλεξαν να μην τηρήσουν τα συμφωνηθέντα και να ακολουθήσουν αυτόνομη συνδικαλιστική δράση, που κατέληξε σε φιάσκο.
Είναι πρωτοφανές, προκειμένου να καλύψουν τη δική τους συνδικαλιστική ανυπαρξία, να στρέφονται εναντίον των άλλων Ομοσπονδιών. Είναι πλέον σαφές, ότι οι δυο αυτές Ομοσπονδίες είναι μειωμένης αξιοπιστίας και η δράση τους απειλεί την ενότητα του Κλάδου. Γι’ αυτό το ΠΣΧΕΜ και οι λοιπές Ομοσπονδίες στη συνέλευση της Λαμίας  πήραμε την απόφαση στις 14.02.2016  να τους αποπέμψουμε  από το Σώμα των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών και να τους απομονώσουμε.
Τους αφήνουμε στην συνδικαλιστική  τους μοναξιά και αμετροέπεια.

1 σχόλιο:

  1. Η ανακοίνωση της ΟΦΑΕ εδώ: http://ofae.gr/media/documents/2016/02/15/Apantese_se_prosklese_Omosp._Thessalias_Kentr.Ell_Dut.Makedonias.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συνολικές προβολές σελίδας