Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Συνέδριο για τις συνδυασμένες μεταφορές, από το Πανεπιστήμιο Θράκης, στις 15-16 Οκτωβρίου

Το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Επιχειρησιακής Έρευνας (ΕΕΕΕ), διοργανώνουν το 1ο Διεθνές Συνέδριο στις Συνδυασμένες μεταφορές, με τίτλο «Intermodal Transports: Innovations in Planning, Management, Business Development & Decision Making», το οποίο θα πραγματοποιηθεί 15 και 16 Οκτωβρίου 2015 στη Αλεξανδρούπολη.
Μέσα στη σημερινή οικονομική συγκυρία, τις ανακατατάξεις στο διεθνές εμπόριο, το νέο χρηματοδοτικό πλαίσιο για επενδύσεις σε υποδομές και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, σκοπός του συνεδρίου είναι να αναδειχθούν οι εξελίξεις και οι τάσεις στην αγορά μεταφορών, προσδοκώντας να συνδεθεί το παραγόμενο έργο από τους ερευνητικούς φορείς με τις ανάγκες της αγοράς.
Σημειώνεται, ότι σημαντικός αριθμός οργανισμών, εταιριών, ερευνητικών και επαγγελματικών φορέων έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για συμμετοχή και την υποστήριξή του συνεδρίου, ενώ βήμα δίνεται στην παρουσίαση εργασιών από νέους ερευνητές και καλώ πρακτικών από οργανισμούς και επιχειρήσεις.
Για περισσότερες πληροφορίες:

Σοβαρά προβλήματα ρευστότητας αντιμετωπίζουν οι οδικοί μεταφορείς. Η πρόταση της ΟΦΑΕ προς Γ.Σταθάκη

Σοβαρά προβλήματα ρευστότητας αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητιστές. Η ΟΦΑΕ, σε επιστολή, προς τον υπουργό Οικονομίας και Υποδομών Γιώργο Σταθάκη, αφού πρώτα αναδεικνύει τις αρνητικές συνέπειες από την επιβολή των capital controls στον κλάδο των οδικών μεταφορών, μετέπειτα προτείνει τρόπους για τη μερική άρση του αδιεξόδου.
Ειδικότερα, η ΟΦΑΕ κατέθεσε το ακόλουθο αίτημα:  
-Για κάθε μεταφορέα που θέλει να εκτελέσει μια μεταφορά στο εξωτερικό να έχει τη δυνατότητα, είτε να πραγματοποιεί εκταμίευση, πριν την αναχώρησή του, ενός ποσού ύψους 4.500, είτε να επιτρέπονται συναλλαγές με πιστωτική κάρτα, σε όσους διαθέτουν πιστωτική κάρτα, αφού θα αποδεικνύουν την εκάστοτε μεταφορά, μέσω της εντολής φόρτωσης της εκάστοτε εταιρίας.
Το αίτημά αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι, το σύνολο σχεδόν των  αυτοκινητιστών, σε ποσοστό άνω του 95%, είναι αποκλειστικά μεμονωμένοι αυτοκινητιστές που βρίσκονται ακινητοποιημένοι, όλο αυτό το διάστημα των εβδομάδων τραπεζικής αργίας.
Οι εν λόγω αυτοκινητιστές, μη έχοντας τη δυνατότητα να εκτελέσουν διεθνή δρομολόγια, δέχονται, σύμφωνα με την ομοσπονδία, την χαριστική βολή στην ήδη απαξιωμένη ανταγωνιστικότητα τους, έναντι αυτοκινητιστών από ξένες χώρες. 


Η πρόταση για υφυπουργείο Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο επίκεντρο της συνάντησης Ν.Ροδόπουλου - Α.Παπαδεράκη

Συνεχίζονται οι επαφές της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (ΕΕL), με στελέχη της κυβέρνησης, προκειμένου να υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για τη σπουδαιότητα του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας στην εθνική οικονομία.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του κ. Νικόλαου Ροδόπουλου, Προέδρου ΔΣ της EEL και του κ. Αντώνιου Παπαδεράκη, Γενικού Γραμματέα Εμπορίου, ο οποίος έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα Logistics.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Νικόλαος Ροδόπουλος τόνισε τη σημασία που διαδραματίζει ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ανάπτυξη της χώρας, με αιχμή τις επενδύσεις που μπορεί να προσελκύσει, αναφορικά με το διερχόμενο φορτίο που διοχετεύεται στις προηγμένες αγορές της Ευρώπης, τη συναρμολόγηση αυτού στη χώρα μας, γεγονός που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, καθώς και από τη σωστή διαχείριση των συνδυασμένων μεταφορών.
Η αναφορά στην ίδρυση Υφυπουργείου Εφοδιαστικής Αλυσίδας αποτέλεσε βασική παράμετρο των προτάσεων του κ. Ν. Ροδόπουλου, ο οποίος παράλληλα παρουσίασε το 20ετές έργο που έχει παραγάγει η Ελληνική Εταιρεία Logistics, από το 1994, μέχρι σήμερα.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο Master Plan της EEL, το οποίο αποτέλεσε τη βασική δομή του νόμου 4302, αλλά και στην πρόσφατη μελέτη που αποδεικνύει πως ο κλάδος καταλαμβάνει ποσοστό 11% στο ΑΕΠ της χώρας.
O κ. Ν. Ροδόπουλος ανέφερε πως η επαναδραστηριοποίηση του Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας πρέπει να μεθοδευτεί από την κυβέρνηση, καθώς μέσα από αυτό θα αναδειχθούν όλα τα ζητήματα της αγοράς, αλλά και οι λύσεις τους.
Σε συνέχεια αυτού, η δημιουργία Υφυπουργείου Εφοδιαστικής Αλυσίδας θα βοηθήσει ουσιαστικά την ελληνική οικονομία, θα ενισχύσει τον κλάδο, αλλά και την προβολή των ελληνικών Logistics διεθνώς.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εθνική Οδό Πατρών-Τρίπολης

Κυκλόφοριακές ρυθμίσεις ανακοίνωσε η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας καθώς, στο πλαίσιο εκτέλεσης εργασιών στην Εθνική Οδό Πατρών Τριπόλεως θα διακοπεί η κυκλοφορία όλων  των οχημάτων  στην χ/θ 11,000 της ανωτέρω οδού, σε μήκος περίπου 200 μέτρων στις 3 και 4 Αυγούστου 2015.

Η κυκλοφορία  των οχημάτων  κατά την διάρκεια των  εργασιών θα διεξάγεται ως εξής:

α) Τα οχήματα που κινούνται με κατεύθυνση από Πάτρα προς Τρίπολη θα εκτρέπονται στην Παλαιά Εθνική Οδό Πατρών Τριπόλεως, μέσω της οδού Δημοκρατίας προς οικισμό Θέας.

β) Τα οχήματα που κινούνται με κατεύθυνση από Τρίπολη προς Πάτρα θα εκτρέπονται στην Παλαιά Εθνική Οδό Πατρών Τριπόλεως  μέσω της οδού Μπουμπουλίνας προς οικισμό  Καλλιθέας.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση το Τμήμα Τροχαίας Πατρών συνιστά στους οδηγούς να τηρούν τις ρυθμιστικές πινακίδες και να συμμορφώνονται με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/loipa-odika-erga/item/31225-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CF%8C-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%82

Κοιλάδα Τεμπών: Φεύγει ο Αυτοκινητόδρομος, έρχεται η Μεγάλη Ανάπλαση Τεμπών

Με ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο βρέθηκε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Τεμπών κος Κώστας Κολλάτος. Η ανάπλαση της Κοιλάδας των Τεμπών μετά την ολοκλήρωση και λειτουργίας των σηράγγων που θα παρακάμπτουν τον σημερινό δρόμο, είναι ένα όνειρο ετών για την περιοχή.

Όπως είπε στο ypodomes ο Δήμαρχος Τεμπών, "στόχος μας είναι το έργο της ανάπλασης να ενταχθεί άμεσα στο ΣΕΣ 2014-2020" δεν θέλουμε να χάσουμε ακόμα μία πενταετία και ο τόπος να ξεχαστεί".

Η μεγάλη επιδίωξη είναι να μετατραπεί η περιοχή σε τουριστική ατραξιόν με παράλληλη αξιοποίηση του φυσικού κάλλους της περιοχής. Όπως εκμυστηρεύτηκε στο ypodomes ο κος Κολλάτος "αυτή τη στιγμή τα καταλύμματα στην περιοχή είναι περιορισμένα και κυρίως στα παράλια. Πιστεύουμε πως με αυτή την ανάπλαση θα προσελκύσουμε επενδύσεις, θα ζωντανέψει ο τουρισμός και η περιοχή θα έχει καταφέρει διπλό στόχο: να απαλλαγεί από τον σημερινό φόρτο των οχημάτων αλλά και να μπει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη της χώρας".

«Αυτό που ονειρευόμαστε», τονίζει με έμφαση, «είναι να αποτελέσει η περιοχή των Τεμπών, σημείο αναφοράς και τόπος προορισμού, αντάξια της ιστορίας, της σπουδαιότητας και της φήμης, εντός και εκτός Ελλάδας και όχι απλά διέλευσης».

Η πρόταση του Δήμου Τεμπών παρουσιάστηκε στο Συνέδριο για τις Υποδομές που διεξήχθη χθες και προχθές και τράβηξε το ενδιαφέρον των παρεβρισκομένων. Στόχος είνα η Κοιλάδω των Τεμπών να προσελκύσει το τουριστικό-αθλητικό-αρχαιολογικό κοινό και να δώσει την ευκαιρία να απολαύσει ο κόσμος την μοναδική ποικιλομορφία της φύσης.

Θα δημιουργηθούν πεζογέφυρες, ποδηλατόδρομοι, νέα καλαίσθητα κιόσκια για τους μικροπωλητές. Η κοιλάδα των Τεμπών που είναι κυρίως γνωστή ως σημείο διέλευσης επί του εθνικού οδικού δικτύου αλλά και λόγω της Αγίας Παρασκευής, είναι χαρακτηρισμένη ως «Αισθητικό Δάσος», καθώς αποτελεί ένα φυσικό οικοσύστημα. Το δάσος της είναι κατάφυτο από μοναδικά πλατάνια, ενώ παράλληλα, αποτελεί σημαντική περιοχή για παρυδάτια και αρπακτικά πουλιά, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Είναι Περιοχή Ειδικής Προστασίας και έχει χαρακτηριστεί ως τόπος ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, ενώ έχει ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο NATURA 2000 για την αξία του ως βιότοπος και καταφύγιο κυρίως άγριων πτηνών. Παράλληλα, είναι φορτισμένη ιστορικά, αρχαιολογικά, μυθολογικά και θρησκευτικά μέσα από τη διαδρομή αιώνων και λειτουργεί ως κοιτίδα πολιτισμού.

Παρά ταύτα, παραμένει κατ ουσίαν αναξιοποίητη, ενώ μετά τη διάνοιξη των σηράγγων και την παράκαμψη των Τεμπών από το 2016, είναι προφανές ότι η φυσιογνωμία της κοιλάδας θα αποκτήσει άλλο χαρακτήρα, καθώς το μεγαλύτερο κυκλοφορικό φόρτο θα δέχεται η νέα ΠΑΘΕ. Κατά συνέπεια, ευνοείται η ανάπλαση και νέα λειτουργία του πάρκου της κοιλάδας ως προς τη μετακίνηση και παραμονή των επισκεπτών της, σύμφωνα με το μοντέλο αξιοποίησής της που προτείνεται από τον δήμο Τεμπών.

Τι προτείνεται
Η βασική λογική της πρότασης ανάπλασης-αξιοποίησης είναι να μπορεί ο επισκέπτης να διασχίσει ολόκληρη την κοιλάδα αναπτύσσοντας παράλληλα, ποικιλία ευχάριστων δραστηριοτήτων.

Όπως επισημαίνεται, αυτό μπορεί να επιτευχθεί χωρίς πολλά και δαπανηρά έργα, καθώς κύριο χαρακτηριστικό της πρότασης είναι η επανεργοποίηση των ήδη υπαρχουσών υποδομών και η πρόβλεψη ήπιων χρήσεων με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον για το σύνολο της έκτασής της.

Η πρόταση, οργανώνει την περιήγηση στην κοιλάδα μέσω των κινήσεων και των στάσεων που θα μπορούν να πραγματοποιηθούν και οι οποίες θα επιτρέπουν στον επισκέπτη να αναπτύξει διάφορες δραστηριότητες όπως: πεζοπορία, βόλτα με τη δρεζίνα (τρενάκι), βόλτα με το ποδήλατο, αναψυχή στις πηγές (Αφροδίτης και Δάφνης) μέσω της επανεργοποίησής τους, αρχαιολογικούς περιπάτους με ένταξη σε αυτούς και του πετρογέφυρου Πυργετού (στο ύψος του νέου ολοκληρωμένου κόμβου της ΠΑΘΕ), ιστορικούς περιπάτους, αναρρίχηση, εκπαιδευτικές επισκέψεις, πολιτιστικές εκδηλώσεις, αθλητισμό, θρησκευτικό τουρισμό.

Το πάρκο της κοιλάδας των Τεμπών θα έχει μία αρχή, έναν ενδιάμεσο κόμβο και ένα τέλος. Η αρχή προβλέπεται στον παλιό σταθμό Ιτέας. Ο ενδιάμεσος κόμβος θα βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή. Εκεί, η περιοχή αναμορφώνεται και οι δραστηριότητες προσαρμόζονται στο ιδιαίτερο φυσικό κάλλος. Επιπλέον, η επέμβαση εμπλουτίζει τις χρήσεις που θα μπορούν να λάβουν χώρα. Ιδιαίτερη μέριμνα θα ληφθεί για την κίνηση των ατόμων με αναπηρία.

Το τέλος της κοιλάδας προβλέπεται στο ύψος του Οινοποιείου Τσάνταλη.

Προκειμένου να εμπλουτιστεί η εμπειρία της περιήγησης, οι δύο όχθες θα μπορούν να επικοινωνούν με την ενεργοποίηση ενός στοιχείου που αποτελούσε παλαιότερο τρόπο επικοινωνίας, ένα είδος σύγχρονης «περαταριάς», καθώς και μέσω μιας πεζογέφυρας με υλικά συμβατά με το περιβάλλον στο οποίο θα ενταχθεί.
 
Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Ολυμπία Οδός και Ρίο-Αντίρριο σε κάθετη πτώση λόγω capital controls

Σοβαρές απώλειες εσόδων μετρούν οι οδικοί άξονες με διόδια, από τον τελευταίο επεισοδιακό μήνα των capital controls, μεταξύ των οποίων η «Ολυμπία Οδός» και η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου. Η μεσοσταθμική μείωση στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας αγγίζει το 15%-20%, σύμφωνα με τον κ. Βασίλη Χαλκιά, επικεφαλής της Hellastron του νεοσύστατου φορέα που εκπροσωπεί τους οκτώ ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους με διόδια και διευθύνοντα συμβούλου των Αττικών Διαδρομών.

Οι συγκρίσεις έγιναν με τον αντίστοιχο περσινό μήνα ενώ εξετάστηκαν και τα δεδομένα μία εβδομάδα πριν και μία εβδομάδα μετά τα capital controls. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν επεξεργαστεί οι εταιρείες παραχώρησης και παρουσιάζει σήμερα το business story, το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης εμφανίζει ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός -Κλειδί) που φτάνει το -17 έως -20% στα φορτηγά.

Ακολούθησε η Ολυμπία Οδός (Κορίνθου-Πατρών), η οποία κατά την πρώτη εβδομάδα των περιορισμών κεφαλαίου η μείωση ανήλθε στο -20% αν και πλέον έχει σταθεροποιηθεί στο -10% με τα ΙΧ να περιορίζονται στο -8% και στο -14% τα φορτηγά.

Σύμφωνα με τον κ. Κώστα Παπανδρέου διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας λειτουργίας της Ολυμπίας Οδού, η μείωση στα φορτηγά που συνδέονται και με την πραγματική οικονομία της χώρας, δείχνει πλέον να έχει σταθεροποιηθεί στο -14%, προκαλώντας σημαντικές απώλειες εσόδων.

Ενδιαφέρον, παρουσιάζει η κλιμάκωση της πτώσης. Την πρώτη εβδομάδα έφτασε το -20% (-20% ΙΧ και -11% τα φορτηγά) για να πέσει την δεύτερη εβδομάδα στο -17% (-18% ΙΧ και -14% τα φορτηγά).

Αντίστοιχα, πτωτική είναι η εικόνα και στην Αττική Οδό. Ξεκίνησε με -14,5% και σήμερα έχει υποχωρήσει στο -8,7%. Αν δεν είχαν επιβληθεί τα capital controls oι προβλέψεις μιλούσαν για αύξηση της κυκλοφορίας.

Το μόνο θετικό στοιχείο από την επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων, παρατηρούν στον αυτοκινητόδρομο, ήταν ο διπλασιασμός της πληρωμής με πιστωτικές κάρτες για το γέμισμα των πομποδεκτών που διαθέτει η Αττική Οδός.

Όπως σημειώνει ο κ. Χαλκιάς έως πρόσφατα στους 500.000 πομποδέκτες που διαθέτει η εταιρεία το 86% γέμιζαν τα μηχανήματα με μετρητά και το 14% με κάρτες. Σήμερα το 14% έχει ανέβει στο 27%. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στην Γέφυρα.

Πλασματική αύξηση παρατηρήθηκε στον Ε65, καθώς πέρυσι λειτουργούσαν στο Πέταλο του Μαλιακού δύο διόδια ενώ σήμερα λειτουργούν τρία.

Μολονότι η εποχή που διανύουμε δεν είναι αντιπροσωπευτική, καθώς πραγματοποιούνται συχνές μετακινήσεις λόγω διακοπών, στελέχη των κοινοπραξιών εκτιμούν ως πιθανή μία μείωση της κυκλοφορίας, για όλη την χρονιά της τάξεως του -15%.

Όπως αναφέρουν, η πορεία των εσόδων από τα διόδια είναι συνδεδεμένη με το ΑΕΠ. Όσο αυτό αυξάνεται, αυξάνεται και η κυκλοφορία και ανάποδα. Με βάση τις προβλέψεις για αύξηση κατά 2,5% του ΑΕΠ φέτος, αυτό θα ισοδυναμούσε με άνοδο κατά 5% έως 6% της κυκλοφορίας για το 2015.

Υπό τις παρούσες συνθήκες η τάση θα είναι αρνητική αλλά είναι ακόμη νωρίς για να προσδιοριστεί.

Υπάρχει φόβος για funding camp (χρηματοδοτικό κενό); Υπάρχει λένε αρμόδια στελέχη και επισημαίνουν τις μεγάλες ανατροπές στα οικονομικά δεδομένα της χώρας τους τελευταίους μήνες, γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο στα έργα.

«Είναι γεγονός ότι πλέον δεν μπορείς να κάνεις προβλέψεις όχι μόνο σε επίπεδο μήνα αλλά ούτε και σε επίπεδο εβδομάδας» επισημαίνει ο οικονομικός διευθυντής της Γέφυρας Ρίο-Αντίρριο κ. Σταύρος Σταυρής. Στην Γέφυρα, η μείωση έφτασε το -18% τις πρώτες μέρες αλλά πλέον έχει υποχωρήσει στο -4% έως -5%, προβλέποντας ότι και φετινή χρονιά θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο. Πέρσι, σημειώθηκε οριακή μείωση εσόδων που ήταν 2,6%. Αθροιστικά όμως από το 2010 η Γέφυρα έχει χάσει το 35% των εσόδων της.

Η μείωση της κυκλοφορίας είναι ο ένας αρνητικός παράγοντας τωνcapital controls. Ο άλλος και εξίσου σοβαρός είναι οι δυσλειτουργίες που προκαλεί στην αναβάθμιση και συντήρηση των έργων.

Στο Ρίο –Αντίρριο είναι ανάγκη να υπογραφεί άμεσα ένα συμβόλαιο συντήρησης που υπολογίζεται να ξεπεράσει το 1 εκ. ευρώ. Όμως ακόμη και αν υπερπηδηθούν τα εμπόδια για την υπογραφή της συμφωνίας είναι δύσκολο να προχωρήσει καθώς θα πρέπει να καταβληθεί μία προκαταβολή τουλάχιστον 10%. Ανάλογα προβλήματα προκύπτουν σε όλα τα έργα, με ανταλλακτικά, εξειδικευμένες μπογές, παροχή υπηρεσιών κ.α.

Το πιο κρίσιμο όμως στοιχείο για τα έργα τους επόμενους μήνες είναι να εξασφαλιστούν οι πόροι για την συνέχισή τους. Σε πρόσφατη συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας κ. Γιώργο Σταθάκη, ανώτατα στελέχη τεχνικών ομίλων ζήτησαν να υπάρξει άμεση απεμπλοκή των κεφαλαιακών δυσκολιών ώστε τα εργοτάξια να ξαναπιάσουν δουλειά.

Σήμερα, οι τράπεζες έχουν αναστείλει την χρηματοδότηση στους οδικούς άξονες από την στιγμή που το δημόσιο δεν έχει καλύψει την δική του χρηματοδοτική συμβολή. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν ανασταλεί οι κατασκευαστικές εργασίες και ο κόσμος να έχει βγει σε αναγκαστικές άδειες.

Όπως παραδέχονται αρμόδιες πηγές, στα έργα πλέον εκτελούνται μόνο οι αναγκαίες εργασίες ασφάλειας και ελάχιστες εργασίες συντήρησης όπου υπάρχουν υλικά.

Πηγή: newmoney.gr, http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/31231-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%81%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CF%81%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B7-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B7-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89-capital-controls

Συνολικές προβολές σελίδας