Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

«Στόχος ο Πειραιάς Νο1 λιμάνι της Μεσογείου», σύμφωνα με τον Κινέζο Πρωθυπουργό

Άρθρο του κ. ΛΙ Κετσιάνγκ, πρωθυπουργού του Κρατικού Συμβουλίου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας δημοσιεύει η εφημερίδα «Καθημερινή».
Σε αυτό, ο Κινέζος πρωθυπουργός αναφέρεται στην φιλοδοξία να καταστεί ο Πειραιάς το νούμερο 1 λιμάνι της Μεσογείου και παράλληλα στην ενίσχυση της  συνεργασίας, με την Ελλάδα, στους τομείς των αεροδρομίων, των σιδηροδρόμων και των οδικών δικτύων.

Τα κύρια σημεία του άρθρου του Κινέζου Πρωθυπουργού είναι τα εξής:
-Η κινεζική και η ελληνική οικονομία λειτουργούν συμπληρωματικά, κάθε μία με τα δικά της ισχυρά σημεία και με τεράστιες δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας.
-Η Ελλάδα επιταχύνει τις ιδιωτικοποιήσεις και την ανάπτυξη των υποδομών. Η Κίνα θα ενθαρρύνει τις καταξιωμένες επιχειρήσεις της να παίξουν ενεργό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία.
-Το λιμάνι του Πειραιά, στη λειτουργία του οποίου εμπλέκεται κινεζική επιχείρηση, αποτελεί θετικό παράδειγμα συμβολής στην τοπική, οικονομική ανάπτυξη και απασχόληση. Θα εργασθούμε από κοινού με την Ελλάδα για να μετατρέψουμε το λιμάνι του Πειραιά στο καλύτερο του είδους του, στη Μεσόγειο.
-Η Κίνα επιδιώκει περισσότερη συνεργασία με την Ελλάδα στους τομείς των αεροδρομίων, των σιδηροδρόμων, των οδικών δικτύων και άλλων υποδομών.
-Στη διάρκεια της επίσκεψής μου, θα παραβρεθώ στο Ελληνο-Κινεζικό Φόρουμ Θαλάσσιας Συνεργασίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.
-Η Ελλάδα είναι ένα σημαντικό μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Η Κίνα υποστηρίζει σταθερά τη διαδικασία της ευρωπαϊκής ενοποίησης και επιθυμεί μια περισσότερο ενωμένη και ευημερούσα Ευρώπη.
-Σε αυτόν τον ταχύτατα εξελισσόμενο κόσμο, η Κίνα και η Ε.Ε., που εκπροσωπούν τη μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη χώρα και το μεγαλύτερο μπλοκ του αναπτυγμένου κόσμου, μοιράζονται ολοένα και περισσότερο κοινά συμφέροντα και χρειάζονται σε αυξανόμενο βαθμό η μία την άλλη.
-Η Κίνα έχει όλες τις δυνατότητες να πετύχει μακροπρόθεσμα βιώσιμη και σταθερή οικονομική ανάπτυξη. 

Πηγή: http://metaforespress.gr/naftilia/item/8023-o-peiraias-tha-ginei-to-no1-limani-tis-mesogeiou-symfona-me-ton-kinezo-prothypourgo.html

Θριάσιο Εμπορευματικό: Ή τώρα ή ποτέ. Στις 11 Ioυλίου οι μη δεσμευτικές προσφορές

Τα “ρέστα της παίζει” η ΓΑΙΟΣΕ για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο. Η εταιρεία που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ δημοσιοποίησε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κατασκευή και λειτουργία του Θριασίου Εμπορευματικού Κέντρου.
Του Φώτη Φωτεινού
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος ορίστηκε η 11η Ιουλίου. Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα αξιολογήσει τις προτάσεις που θα υποβληθούν και θα τις λάβει υπόψη για τη διαμόρφωση του μοντέλου συνεργασίας με τους επενδυτές, που θα επιλεγούν, μέσω διεθνούς διαγωνισμού για την ανάπτυξη και λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου.
Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού έως τα τέλη του έτους (αναλυτικές πληροφορίες για την προκήρυξη και τα χαρακτηριστικά του έργου στα επισυναπτόμενα αρχεία, στο τέλος).  
Με άλλα λόγια, η ΓΑΙΑΟΣΕ καλεί μεταφορικές και ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά και εταιρείες logistics να καταθέσουν τις απόψεις τους για το διαγωνισμό, προκειμένου αυτός να έχει επιτυχή κατάληξη.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ επεξεργάζεται τρία σενάρια, με πιο πιθανό την κατάτμηση της έκτασης, σε 3-5 κομμάτια, με δυνατότητα συνολικής δόμησης 240.000 τ.μ. Επιδίωξη είναι η, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερη αξιοποίηση του ακινήτου των 588 στρεμμάτων.
“Εάν έρθει, έστω και ένας και φτιάξει μια αποθήκη, να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Δεν θέλουμε να φτιάξουμε τσαντίρια, αλλά ένα μεγάλο επιχειρηματικό πάρκο, στρατηγικής σημασίας και διεθνούς εμβέλειας”, επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Αθανάσιος Σχίζας.
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Αναλυτικά, η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων, με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων.
Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά (Νέο Ικόνιο).
Στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί η δημιουργία και λειτουργία ενός εμπορευματικού κέντρου διεθνούς εμβέλειας, που θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.
Για οποιοδήποτε ζήτημα σχετικά με την πρόσκληση, ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.: Λ. Λιοσίων 301, 104 45 Αθήνα (τηλέφωνο + 30 2108318158, fax: + 30 2108318558) και στην ιστοσελίδα www.gaiaose.gr.  

Προς αύξηση μετοχικού κεφαλαίου η ΑΝΕΚ, εξαιτίας χαμηλών ιδίων κεφαλαίων

Απόφαση για την σύγκλιση έκτακτης γενικής συνέλευσης, με θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, έλαβαν οι μέτοχοι της ΑΝΕΚ κατά την διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουνίου 2014 και ώρα 11:00 π.μ. στα ιδιόκτητα γραφεία της εταιρείας στα Χανιά Κρήτης (2ο χλμ. Λ. Καραμανλή).
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η γενική συνέλευση ενέκρινε την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου για την υιοθέτηση μέτρων προκειμένου να αποκατασταθεί η σχέση ιδίων κεφαλαίων προς το μετοχικό κεφάλαιο, ώστε να παύσουν να συντρέχουν οι λόγοι εφαρμογής του εδαφίου γ της παρ. 1 του άρθρου 48 του κ.ν. 2190/1920 και έκανε δεκτή την εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου για τη σύγκληση Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης εντός τριών μηνών με θέμα ημερησίας διατάξεως την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας σε ποσό και με όρους που θα αποφασιστούν από την εν λόγω συνέλευση.

Συνολικές προβολές σελίδας