Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Νέες τιμές διοδίων, από τις αρχές 2015, στην Ολυμπία Οδό.

Νέες τιμές διοδίων θα τεθούν σε ισχύ στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα από την αρχή του 2015, οι οποίες θα είναι τιμαριθμικά προσαρμοσμένες. Και για αυτό, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, για ορισμένες κατηγορίες οχημάτων, τα διόδια - τέλη μειώνονται.
Αναλυτικότερα, με την αναπροσαρμογή αυτή, οι τιμές για τις κατηγορίες οχημάτων 2 και 3 διατηρούνται σε όλους τους σταθμούς διοδίων στα ίδια επίπεδα με το 2014, ενώ μειώνονται κατά 0,10 ευρώ οι τιμές διοδίων της κατηγορίας 4 σε όλους τους σταθμούς (πλην των Αγίων Θεοδώρων) και η τιμή της κατηγορίας 1 στον Σταθμό Διοδίων Ισθμού.
 
Κατηγορία οχήματος
 
1
2
3
4
 
Δίκυκλα, τρίκυκλα
Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο
και ύψος έως 2,20 μ.
Οχήματα με 2-3 άξονες,
με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μ.
Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες,
με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20 μ.
Ελευσίνα
1,50 €
2,10 €
5,40 €
7,50 €
Ισθμός
1,20 €
1,80 €
4,60 €
6,40 €
Νέα Πέραμος
1,00 €
1,40 €
3,60 €
5,00 €
Πάχη
0,60 €
0,90 €
2,30 €
3,20 €
Αγ. Θεόδωροι
0,30 €
0,50 €
1,40 €
1,90 €
Ζευγολατιό
1,70 €
2,50 €
6,30 €
8,80 €
Ρίο
1,70 €
2,50 €
6,30 €
8,80 €

Υπενθυμίζεται ότι στα οχήματα κατηγορίας 1 και 2 (με χρήση πομποδέκτη OΛΥΜΠΙΑ PASS ή Μοτοκάρτας Ολυμπίας Οδού) παρέχονται κλιμακωτές εκπτώσεις από 15% έως και 60%, ανάλογα με τη συχνότητα διέλευσης από τους μετωπικούς σταθμούς Ελευσίνας ή Ισθμού (εκπτωτικά προγράμματα ΕΛΕΥΣΙΝΑ Value και ΙΣΘΜΟΣ Value), καθώς και πρόσθετες εκπτώσεις σε πλευρικούς σταθμούς μόνο για ενδοδημοτικές μετακινήσεις κατοίκων.
Παράλληλα, στους σταθμούς Ζευγολατιού και Ρίου παρέχεται έκπτωση 10% σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων με χρήση πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS (ή μοτο-κάρτας Ολυμπίας Οδού).

Sarmed: Μίσθωση αποθήκης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο σταθμό της Θεσσαλονίκης

Τη στρατηγική συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για τη μίσθωση της σιδηροδρομικής αποθήκης 500 τ.μ. στον εμπορικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε η Sarmed.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Sarmed με την παρούσα συμφωνία δεσμεύεται απέναντι στους πελάτες της, προσφέροντάς τους τις πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεταφοράς, συνδυάζοντας υψηλή ποιότητα και πολύ ανταγωνιστικό κόστος.
Συγκεκριμένα, η Sarmed θα κάνει χρήση των δύο σταθμών φόρτωσης στην περιοχή του τριγώνου Θεσσαλονίκης και στην περιοχή του Θριασίου, από όπου θα γίνεται η συγκέντρωση, η διαλογή και η φόρτωση, η μεταφορά με τη χρήση της ICS, η εκφόρτωση και η διαλογή και η τελική διανομή.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η πρόσφατη συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την COSCO δημιουργεί ευκαιρίες ανάπτυξης και ανοίγει το δρόμο για να γίνει η Ελλάδα Παγκόσμιο Διαμετακομιστικό Κέντρο και πύλη εισόδου εμπορευμάτων για την Ευρώπη.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία υπηρεσιών logistics, Sarmed είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που θα χρησιμοποιεί το νέο εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Από την πλευρά μας, χαιρετίζουμε με ιδιαίτερη χαρά την παρούσα συνεργασία, η οποία θα συμβάλλει στην ανάπτυξη των εμπορευματικών και εξαγωγικών προσπαθειών της Θεσσαλονίκης».

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/9861-sarmed-misthose-apothiki-tis-trainose-sto-stathmo-tis-thessalonikis.html

Μ. Βαρβιτσιώτης: Η ελληνική ναυτιλία διαθέτει μερίδιο άνω του 40% στην Ευρώπη

Στην εκδήλωση «Ημέρα Ναυτιλιακής Χρηματοδότησης 2014» παρέστη χθες - όπου και απηύθυνε χαιρετισμό - ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. Κατά τον χαιρετισμό του ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε:
«Είναι σημαντικό να δούμε πως και η Ναυτιλιακή Οικονομία και η Εθνική Οικονομία καταφέρνουν σιγά - σιγά να ξεπεράσουν αυτές τις κρίσεις. Βέβαια μπαίνουμε σε ένα κύκλο πολιτικής κρίσης, για τον οποίο όλοι ευχόμαστε να μην υλοποιηθούν τα σενάρια τα οποία θα φέρουν ανησυχία και αλλαγή κατεύθυνσης.
Γιατί αυτή τη στιγμή μετά από τις θυσίες, τους κόπους, μετά από τις στερήσεις, μετά και την αλλαγή οριστικά του τραπεζικού χάρτη της χώρας, με πολύ μεγάλες απώλειες και κεφαλαίου και θέσεων εργασίας και πολύ μεγάλου δείκτη επισφαλειών, νομίζω ότι θα ήταν εγκληματικό να αναστρέψουμε αυτή την πορεία. 
Γιατί χάρη στις θυσίες του ελληνικού λαού καταφέραμε να αντιστρέψουμε την εικόνα στα δημοσιονομικά της χώρας φθάνοντας κυριολεκτικά ένα βήμα πριν από την έξοδο από τη σημερινή μορφή της εξάρτησης από το Μνημόνιο και τον ασφυκτικό έλεγχο στα οικονομικά μας.
Το στοίχημα μας, όπου και όλα θα κριθούν, για την πορεία της οικονομίας μας είναι η προσέλκυση επενδύσεων. Οι επενδύσεις είναι το στοίχημα της χώρας μας, διότι μόνο αυτές μπορούν να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας, αλλά και να αποφέρουν έσοδα στην Εθνική Οικονομία.
Τη χρονιά που πέρασε, κάνοντας ένα απολογισμό, η Ναυτιλία βρήκε «ανάσες», ανάσες πολύτιμες για την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της. Ήταν η πρώτη χρονιά που είδαμε κάποιο φωτεινό σημάδι στην ανάκαμψη της.

Η Ελληνική Ναυτιλία διαψεύδοντας όσους συνεχώς της ασκούν κριτική, όμως, όχι μόνο άντεξε, αλλά και συνέχισε να πρωταγωνιστεί με ακόμη μεγαλύτερη δυναμική, διατηρώντας την πρωτοπορία σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο ελέγχοντας το 16% του παγκόσμιου στόλου και πάνω από το 40% του ευρωπαϊκού.
Παράλληλα, μέσα στην περίοδο της κρίσης η Ελληνική Ναυτιλία και τα ναυτιλιακά κεφάλαια στήριξαν την ελληνικότητα του τραπεζικού συστήματος και συνέδραμαν στη διαδικασία της ανακεφαλαιοποίησης των Ελληνικών τραπεζών.
Η συνολική εικόνα, επίσης, των μεγεθών της ναυτιλίας διαμορφώνεται με θετικό τρόπο για τα μεγέθη και οφέλη από τη Ναυτιλία για την ελληνική οικονομία. Με βάση τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, για το πρώτο εξάμηνο φέτος, προέκυψε ότι το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στη χώρα άγγιξε τα 7,45 δισ. ευρώ, έναντι 5,82 δισ. ευρώ κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 28% !
Φέτος, επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, το ελληνικό νηολόγιο της ποντοπόρου ναυτιλίας, διαψεύδοντας πάλι για όσους μιλούσαν για φυγή πλοίων από την Ελληνική Σημαία, καταγράφει καθαρή άνοδο χωρητικότητας 1 εκατ. ΚΟΧ. Και είναι πολύ σημαντικό ότι η πλειονότητα των νέων εγγραφών αφορά σε πλοία υψηλής αξίας και μικρής ηλικίας, καθώς καταγράφονται αρκετά νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, μεταφορικής ικανότητας άνω των 300.000 τόνων αργού πετρελαίου.
Η Ναυτιλιακή Κοινότητα, συγχρόνως, συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κρίσης, μέσα από τον διπλασιασμό του φόρου τον οποίο θα πληρώσουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες για τα επόμενα τρία χρόνια. Τίθεται ένας συγκεκριμένος οικονομικός στόχος για το πόσο θα συνεισφέρει η Ναυτιλιακή Κοινότητα: 420 εκατομμύρια θα έλθουν ως επιπλέον φόρος τα επόμενα τέσσερα χρόνια στα δημόσια ταμεία.
Μέσα από τη διαδικασία της οικειοθελούς συνεισφοράς σήμερα το 92% των κόρων ολικής χωρητικότητας πλοίων που διαχειρίζονται στην Ελλάδα, είτε φέρουν ελληνική είτε ξένη σημαία, συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία. Ενώ, διαφυλάξαμε ένα καθεστώς, που πρώτη η Ελλάδα έφτιαξε για τη φορολόγηση των πλοίων βάσει των κόρων ολικής χωρητικότητας και που οδήγησε στην άνθιση και στην αναγέννησή του εμπορικού μας στόλου μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Φέτος, επίσης στο ιδιαίτερα σημαντικό για μας πυλώνα του θαλάσσιου τουρισμού, από τα πρώτα στοιχεία που έχουμε από την Τράπεζα Ελλάδος για την κρουαζιέρα για το πρώτο εξάμηνο οι επισκέπτες της κρουαζιέρας αυξήθηκαν κατά 13%, σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2013. Μάλιστα, αυτή η αύξηση θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αν δεν είχαμε τις γεωπολιτικές εξελίξεις στη γειτονιά μας που δημιουργούν ανασφάλεια στις εταιρείες κρουαζιέρας.
Σύμφωνα, με τις πρώτες εκτιμήσεις επίσης, τη φετινή χρονιά παρουσιάσθηκε αύξηση στο Γιώτινγκ. Συγκεκριμένα η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάσθηκε στον κλάδο των mega yachts, των σκαφών δηλαδή που ξεπερνούν τα 30 μέτρα και συνήθως χαρακτηρίζονται για την πολυτέλεια τους, πλησιάζοντας το 35%. Επίσης αξιοσημείωτη επίσης η αύξηση στη χρήση των ιστιοπλοϊκών και των catamaran που ξεπερνά το 15%, ενώ τα σκάφη που φθάνουν τα 12 μέτρα σημείωσαν μία μικρή αύξηση έως 5%.
Σε αυτά τα μεγέθη μπορεί να συνυπολογισθεί η νέα επένδυση της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά, συνολικού ύψους 230.000.000, που θα αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του. Η σύμβαση πλέον αναμένεται να έρθει τις επόμενες ημέρες στη Βουλή και να πάρει τον οριστικό της δρόμο για την υλοποίησή της. Πρόκειται αναμφίβολα για την σημαντικότερη ναυτιλιακή είδηση της χρονιάς που έχει σχέση με την γενικότερη ανάπτυξη του Πειραιά, καθιστώντας την COSCO ουσιαστικά τον μεγαλύτερο ξένο επενδυτή στη χώρα την περίοδο της κρίσης.
Το λιμάνι του Πειραιά για εμάς είναι ο βασικότερος αναπτυξιακός πυλώνας μας στη Ναυτιλία και θέλουμε να είναι ο πρωταγωνιστής στη Μεσόγειο. Πρωταγωνιστής σε φορτία, στο διεθνές διαμετακομιστικό εμπόριο, στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της Ευρώπης.
Βρέθηκα, κι αξίζει αυτό να σας το επισημάνω, την προηγούμενη εβδομάδα στη Νέα Υόρκη συνομιλώντας με ξένους επενδυτές, οι οποίοι έλεγαν ότι «σταματάμε και κατεβάζουμε τα μολύβια, δεν κοιτάμε τι γίνεται στην Ελλάδα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα και να αποκτήσει ξανά μια σταθερότητα η σημερινή πολιτική». Διότι σήμερα η πολιτική που εφαρμόζουμε ενισχύει το φιλοεπενδυτικό κλίμα, εμπιστεύεται το τραπεζικό σύστημα και τους ξένους επενδυτές. Ένα κλίμα σταθερότητας που πρέπει να εκπέμπει η Ελλάδα αν θέλει να γίνει χώρος επενδύσεων.
Λοιπόν, σήμερα παρόλα αυτά, επιμένει η COSCO για την κύρωση της σύμβασης μέσα από τη διαδικασία της Βουλής που ελπίζω να γίνει μέσα στην εβδομάδα και να ολοκληρωθεί αυτό το θέμα. Με την καινούρια επέκταση του Δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ, είμαστε βέβαιοι ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα καλυφθούν –κι αυτό μας δείχνει μέχρι τώρα η ιστορία- όλοι οι ποσοτικοί στόχοι που έχουν τεθεί από τη Σύμβαση. Και βέβαια, και το λιμάνι του Πειραιά και ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά, αλλά και όλη η ναυτιλιακή κοινότητα του Πειραιά θα υποδεχθούν τα οφέλη αυτής της επέκτασης.
Οι θετικές εξελίξεις που σας περιέγραψα στον τομέα της ναυτιλίας αποτελούν ένα καταλυτικό παράγοντα στην προσπάθεια της χώρας να επιστρέψει στο δρόμο της ανάπτυξης. Άλλωστε, μόνο μέσα από τον δρόμο της προσέλκυσης επενδύσεων και της αξιοποίησης των πλεονεκτημάτων της χώρας θα μπουν τα θεμέλια για μία χώρα που στέκεται μόνη της στα πόδια της».

Η Ελλάδα κατέχει την 44η θέση στην παγκόσμια αγορά logistics. 20 χρόνια ΕΕL

Με τη συμμετοχή 200 και πλέον μελών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics εορτάστηκαν τα 20 χρόνια του Οργανισμού των Ελλήνων Logisticians. Η Αντιπρόεδρος Διοικητικού κα Ειρήνη Χάδιαρη Γκιάλα, ήταν η οικοδεσπότης της εκδήλωσης, κατά την έναρξη της οποίας ανέφερε, «1994-2014: 20 χρόνια μιας ιστορίας που ξεκίνησε σαν όραμα και έγινε πραγματικότητα με δράσεις και έργο χάρις στην αγάπη κάποιων ανθρώπων που κρατάει μέχρι σήμερα».
Ο Πρόεδρος του ΔΣ κ. Σωτήρης Τριχάς κατά το χαιρετισμό του ανέφερε «Όταν πρωτοήρθα στην Eλληνική Eταιρεία Logistics, το 1997 ως απλό μέλος, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έφτανε κάποια μέρα που θα συμμετείχα στην εκπροσώπηση ενός ολόκληρου κλάδου απέναντι στην κυβέρνηση και σε φορείς, με ότι αυτό συνεπάγεται. Κορύφωση όλων των δράσεων ήταν η ψήφιση του νόμου για την ελληνική εφοδιαστική αλυσίδα και η διαμόρφωση συγκεκριμένης Εθνικής Στρατηγικής, τα οποία στηρίχθηκαν κατά βάση στο δικό μας Master Plan».
Ιδιαίτερα συγκινημένος ήταν ο κ. Ευάγγελος Αγγελετόπουλος, εμπνευστής και ένας εκ των ιδρυτών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, ο οποίος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του εξιστόρησε τον τρόπο με τον οποίο η ιδέα του για τη δημιουργία ενός επιστημονικού σωματείου σχετικά με τη μοντέρνα επιστήμη της εφοδιαστικής αλυσίδας πήρε σάρκα και οστά.
Χαιρετισμό απηύθυνε κι ο κ. Hans-Peter Hadorn, Πρόεδρος του EFIP (European Federation of Inland Ports), ο οποίος παραβρέθηκε στη μεγάλη βραδιά των ελληνικών logistics τιμώντας τα 20 χρόνια του μεγάλου αυτού Οργανισμού.
Στη γιορτή της Ελληνικής Εταιρείας Logistics συμμετείχαν εκτός άλλων, εκπρόσωποι φορέων και ο τ. Υπουργός Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Κωστής Χατζηδάκης ο οποίος μετά από σύντομο χαιρετισμό απένειμε τιμητικές πλακέτες στους διατελέσαντες Προέδρους ΔΣ που παραβρέθηκαν στη μεγάλη βραδιά των Logistics. Ιδιαίτερα συγκινημένοι οι Πρόεδροι κκ. Βαγγέλης Αγγελετόπουλος, Ιωάννης Κονταράτος, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος και Σωτήρης Τριχάς ευχαρίστησαν την οικογένεια της Ελληνικής Εταιρείας Logistics για τη μεγάλη αυτή τιμή.
Ακολούθως οι Πρόεδροι της ΕΕL βράβευσαν για τη συνεισφορά τους, τα ιδρυτικά μέλη της ΕΕL, καθώς επίσης τους Αντιπροέδρους και μέλη των μέχρι σήμερα Διοικητικών Συμβουλίων. Η τιμητική διαδικασία ολοκληρώθηκε με την απονομή πλακετών στους χορηγούς για την πολύτιμη και έμπρακτη υποστήριξή τους στην επιτυχή διοργάνωση της επετειακής εκδήλωσης.
Στη συνέχεια έγινε η επίσημη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της 3ης Πανελλήνιας Έρευνας για την Εφοδιαστική Αλυσίδα στη χώρα μας, που πραγματοποίησε η Ελληνική Εταιρεία Logistics σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων και του ΣΕΒ. Η παρουσίαση έγινε από τον Δρ. Βασίλη Ζεϊμπέκη, Μέλος ΔΣ της ΕEL, ο οποίος αναφέρθηκε στην υφιστάμενη κατάσταση καθώς και τις μελλοντικές τάσεις (2014-2020).
Η Ελλάδα κατέχει την 44η θέση στην παγκόσμια αγορά logistics 
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα κατέχει την 44η θέση στην παγκόσμια αγορά logistics  σύμφωνα με τον δείκτη της Παγκόσμιας Τράπεζας (LPI) αλλά υπάρχουν περαιτέρω περιθώρια βελτίωσης. Σημαντικό στοιχείο που καταδεικνύει τη σημασία του κλάδου  αποτελεί το γεγονός ότι το ποσοστό συνεισφοράς των logistics στο ΑΕΠ της Ελλάδας, ανέρχεται στο 10,8%.
Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, οι εταιρίες του κλάδου τα επόμενα χρόνια θα επικεντρωθούν στη δημιουργία συνεργειών για τη μείωση του λειτουργικού κόστους και την αύξηση της εξυπηρέτησης των πελατών. Παράλληλα θα εστιάσουν σε φιλοπεριβαλλοντικές πρακτικές (υπολογισμός ανθρακικού αποτυπώματος) καθώς και σε αναδυόμενες τεχνολογίες (cloud computing, big data analysis) για την περαίτερω βελτίωση της απόδοσης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με την παράθεση επίσημου δείπνου, ενώ όσοι παραβρέθηκαν έλαβαν την πολυτελή επετειακή έκδοση «20 Χρόνια Ελληνική Εταιρεία Logistics» στην οποία περιλαμβάνεται η ιστορία της EEL μέσα από τις διηγήσεις των ανθρώπων που διετέλεσαν Πρόεδροι του Οργανισμού από τη γέννησή του το 1992, μέχρι σήμερα.

Συνολικές προβολές σελίδας