Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Χρυσοχοΐδης: Δεν έχουμε χρήματα για τον ΒΟΑΚ!

Δεν υπάρχουν χρήματα ώστε να δημοπρατηθεί άμεσα η μελέτη για τον ΒΟΑΚ, απάντησε ο υπουργός  Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μ. Χρυσοχοΐδης, σε ερώτηση του βουλευτή Ρεθύμνου της ΝΔ, Γ. Κεφαλογιάννη… Σε ανακοίνωση του γραφείου του βουλευτή αναφέρεται ότι «το Υπουργείο ξεκαθαρίζει ότι έχει λάβει γνώση της έκθεσης του ΟΑΚ, έχοντας ήδη δρομολογήσει τη στρατηγική μελέτη για την ανάπτυξη του ΒΟΑΚ με προϋπολογισμό 7,5 εκατ. ευρώ, έτσι ώστε να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση και να προχωρήσει άμεσα ο σχεδιασμός για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου. Ωστόσο, σημειώνεται ότι, ενώ έχουν ολοκληρωθεί τα τεύχη δημοπράτησης της μελέτης και έχει κατατεθεί σχετικό αίτημα, δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για την άμεση χρηματοδότησή της, έτσι ώστε να δημοπρατηθεί εντός του τρέχοντος έτους.

Πηγή: http://www.candianews.gr/2014/10/02/chrisocho%CE%90dis-den-echoume-chrimata-gia-ton-voak/

Αυξανόμενη βαίνει η χρήση LNG στις θαλάσσιες και χερσαίες μεταφορές

Συνεχώς αυξανόμενες θα βαίνουν οι επενδύσεις σε υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), καθώς το εν λόγω καύσιμο θα επωφεληθεί από τις ανοδικές τάσεις στη ζήτηση για φυσικό αέριο στον τομέα των μεταφορών.

Μάλιστα, σύμφωνα με έκθεση της Διεθνούς Ένωσης για το Φυσικό Αέριο - Cedigaz, το υγροποιημένο φυσικό αέριο αναμένεται να αυξήσει το μερίδιό του στον τομέα των μεταφορών, ως το 2035.

Τη μεγαλύτερη άνοδο παρουσιάζουν οι οδικές μεταφορές, όπου η ετήσια ζήτηση αναμένεται να αγγίξει τους 96 εκατ. τόνους ετησίως (mtpa), όπως καταγράφεται στο βασικό σενάριο της Cedigaz, ενώ στις θαλάσσιες μεταφορές θα ανέλθει στους περίπου 77 εκατ. τόνους. Στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, η παγκόσμια ζήτηση θα ανέλθει μόλις στα 6 mtpa.

Ωστόσο, παρά τις θετικές προβλέψεις της Cedigaz, η ανάπτυξη του υγροποιημένου αερίου θα μπορούσε να «σκοντάψει» σε τέτοιου είδους εμπόδια (πχ. περιβαλλοντική νομοθεσία), ικανά για να αποτελέσουν τροχοπέδη στην ανάπτυξή του.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η χρήση LNG -ως ναυτιλιακό καύσιμο- θα αυξηθεί, αν και ο ρυθμός ανάπτυξής του σε μεγάλο βαθμό θα εξαρτηθεί από το χρόνο και το γεωγραφικό πεδίο των περιορισμών των εκπομπών που καθορίζονται από τη συνθήκη MARPOL, τονίζει η Cedigaz.

Όπως εξηγείται στην έκθεση, ο ρυθμός ανάπτυξης του LNG θα εξαρτηθεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την πορεία της τιμής πετρελαίου. Αυτή τη στιγμή, η Cedigaz βλέπει μεγαλεπήβολα σενάρια για το LNG, δεδομένου ότι πλεονεκτεί -από άποψη κόστους- ειδικά στις μεταφορές έναντι του πετρελαίου.

«Η χρήση LNG στις χερσαίες μεταφορές θα περιοριστεί κατά ένα μεγάλο βαθμό στα βαρέα οχήματα (HDV), με την Κίνα να είναι ο μεγαλύτερος κυρίαρχος. Η χώρα θα μπορούσε να καταλάβει το μεγαλύτερο μερίδιο αγορά, με 96 mtpa, ως το 2035, στο κομμάτι της χρήσης LNG στις οδικές μεταφορές», αναφέρει η έκθεση.

Σημειωτέον, η χώρα έχει τη μεγαλύτερη αγορά χερσαίων εμπορευματικών μεταφορών και ήδη έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη δικτύου παροχής LNG.

Πηγή:http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9017-afksanomeni-vainei-i-xrisi-lng-stis-thalassies-kai-xersaies-metafores.html

Σε υψηλά επίπεδα ο βαθμός εξυπηρέτησης στην Αττική Οδό, σύμφωνα με έρευνα

Σχεδόν το 99% αγγίζει η ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση που προσφέρει το προσωπικό της Αττικής Οδού, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στα 10 χρόνια λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου, η Αττική Οδός, προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, διεξάγει σε ετήσια βάση έρευνα μέσω των εταιριών Invision/Metron Analysis.

Η πρόσφατη έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2014 σε δείγμα 3.412 οδηγών που έκαναν χρήση του αυτοκινητόδρομου και 501 συνδρομητών. Ιδιαίτερα υψηλά είναι τα ποσοστά που καταγράφηκαν στον τομέα της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση (99% στους σταθμούς διοδίων, 98,6% στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, 91,4 από την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών).

Υψηλά ποσοστά (97,1%) επίσης καταγράφει και το αίσθημα ασφάλειας των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ενώ το όφελος χρόνου από τη χρήση του αυτοκινητόδρομου είναι κατά μέσο όρο μισή ώρα περίπου σε κάθε μετακίνηση.

Σημειώνεται ότι η Αττική Οδός μετρά σήμερα πάνω από 500.000 συνδρομητές, οι οποίοι εξασφαλίζουν άνετες διελεύσεις με εκπτώσεις, με τη χρήση της ηλεκτρονικής συσκευή e-PASS στην Αττική Οδό αλλά και στο υπόλοιπο διαλειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9018-se-ypsila-epipeda-o-vathmos-eksypiretisis-stin-attiki-odo-symfona-me-erevna.html

Συνολικές προβολές σελίδας