Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Σε υψηλά επίπεδα ο βαθμός εξυπηρέτησης στην Αττική Οδό, σύμφωνα με έρευνα

Σχεδόν το 99% αγγίζει η ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση που προσφέρει το προσωπικό της Αττικής Οδού, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στα 10 χρόνια λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου, η Αττική Οδός, προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, διεξάγει σε ετήσια βάση έρευνα μέσω των εταιριών Invision/Metron Analysis.

Η πρόσφατη έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2014 σε δείγμα 3.412 οδηγών που έκαναν χρήση του αυτοκινητόδρομου και 501 συνδρομητών. Ιδιαίτερα υψηλά είναι τα ποσοστά που καταγράφηκαν στον τομέα της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση (99% στους σταθμούς διοδίων, 98,6% στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, 91,4 από την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών).

Υψηλά ποσοστά (97,1%) επίσης καταγράφει και το αίσθημα ασφάλειας των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ενώ το όφελος χρόνου από τη χρήση του αυτοκινητόδρομου είναι κατά μέσο όρο μισή ώρα περίπου σε κάθε μετακίνηση.

Σημειώνεται ότι η Αττική Οδός μετρά σήμερα πάνω από 500.000 συνδρομητές, οι οποίοι εξασφαλίζουν άνετες διελεύσεις με εκπτώσεις, με τη χρήση της ηλεκτρονικής συσκευή e-PASS στην Αττική Οδό αλλά και στο υπόλοιπο διαλειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9018-se-ypsila-epipeda-o-vathmos-eksypiretisis-stin-attiki-odo-symfona-me-erevna.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας