Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Η ΠΕΜΕΝ κατήγγειλε την πρόθεση πώλησης 4 ακινήτων του ΝΑΤ

Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού κατήγγειλε, με ανακοίνωσή της, τη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του δήμου Αθηναίων, της Δευτέρας 29ης Αυγούστου, με θέμα την «Έγκριση Σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης σε υλοποίηση του ήδη συναφθέντος μνημονίου συνεργασίας μεταξύ Δήμου Αθηναίων και Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου».
Σύμφωνα με την Ένωση, το θέμα είχε αποσυρθεί, στις 20/07/2016, μετά από παρέμβαση των ναυτεργατικών σωματείων.
Η καταγγελία – ανακοίνωση της ΠΕΜΕΝ σημειώνει ότι «για αυτό το θέμα που το εμφανίζουν ως μνημόνιο συνεργασίας ΝΑΤ – Δήμου Αθηναίων για 4 ακίνητα περιουσία ΝΑΤ, δεν υπάρχει καμία απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΑΤ, με παρουσία εκπροσώπων των ναυτεργατών, που απαιτείται.
Επαναλαμβάνουμε, όπως και στην προηγούμενη καταγγελία μας, αυτή η μεθόδευση από τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων που εισηγούνται στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι ψευδής, πειρατική, παράνομη και πλαστογραφημένη και ως τέτοια θα αντιμετωπιστεί».
Τέλος, η Πανελλήνια Ένωση Ναυτικών Εμπορικού Ναυτικού Ένωση καταγγέλλει «αυτές τις μεθοδεύσεις των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων, και απαιτεί να αποσυρθεί το θέμα από την συζήτηση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 29 Αυγούστου».

H Cosco, που κέρδισε τον Πειραιά, αλλά έχασε τη Λεμεσό, ετοιμάζεται για το Αλχεθίρας της Ισπανίας

Η Cosco ετοιμάζεται να «απλώσει δίχτυα» στο 6ο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, το Αλχεθίρας της Ισπανίας.
Του Φώτη Φωτεινού
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, η κινεζική εταιρεία πρόκειται να συμμετάσχει στο διεθνή διαγωνισμό του νέου container terminal του ισπανικού λιμανιού.
Οι προσφορές κατατίθενται έως τις 30 Νοεμβρίου και ο διαγωνισμός αφορά την 50ετή παραχώρηση του νέου terminal, το οποίο θα είναι το τρίτο.
Η Cosco, η οποία απέκτησε το 51% του Πειραιά, βρίσκεται σε συνεχή προσπάθεια ενδυνάμωσης της παρουσίας της στην Ευρώπη.
Για παράδειγμα, πρόσφατα εκδήλωσε ενδιαφέρον για το λιμάνι της Λεμεσού (δεν ανακηρύχτηκε ανάδοχος) και απέκτησε το 35% του τερματικού σταθμού Euromax στο Ρότερνταμ.
Στο λιμάνι του Αλχεθίρας διαθέτουν ήδη παρουσία η APM Terminals και η TTIA Algeciras, με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός για το 3ο terminal να συγκεντρώνει έντονο ενδιαφέρον, σε συνδυασμό με την γειτνίασή του με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Υπενθυμίζεται ότι το ισπανικό λιμάνι είναι το 6ο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, με 4,51 εκατ. teu και ο Πειραιάς 8ος με 3,28 εκατ. (στοιχεία 2015).

Συνολικές προβολές σελίδας