Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Γερμανία: Θέσεις εργασίας για επαγγελματίες οδηγούς αστικών λεωφορείων

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με αγγελία της γερμανικής εταιρείας διαχείρισης προσωπικού, DAXXA Deutschland, ζητούνται Έλληνες επαγγελματίες οδηγοί, κάτοχοι άδειας οδήγησης λεωφορείου κατηγορίας D/DE.
Ζητούνται τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας, κάρτα οδηγού (ψηφιακού ταχογράφου), πιστοποιητικό (Π.Ε.Ι).
Αναλυτικότερα η DAXXA ζητά τα εξής:
  • άδεια οδήγησης λεωφορείου της κατηγορίας D/DE
  • τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρία σε μεγάλα φορτηγά – λεωφορεία
  • μία κάρτα οδηγού (ψηφιακός ταχογράφος)
  • πιστοποιητικό (Π.Ε.Ι.)
  • να επιθυμείτε να ζήσετε κυρίως στη Γερμάνια
  • να μάθετε τους συνήθεις τύπους λεωφορείων που κυκλοφορούν στη Γερμανία
  • γνώσεις της γερμανικής γλώσσας.
Η εταιρεία προσφέρει:
  • υποστήριξη στην αναζήτηση κατοικίας στη Γερμανία
  • ο μισθός διαμορφώνεται αναλόγως της γερμανικής φορολογικής κλίμακας από περίπου 1600 ευρώ καθαρά για ανύπαντρους (οι παντρεμένοι με παιδιά έχουν φοροαπαλλαγές και μπορούν να υπολογίζουν περίπου 1700 ευρώ )
  • συμβόλαιο αορίστου χρόνου
  • συν υπερωρίες (που εξαργυρώνονται σαν άδεια είτε σαν ρεπό)
  • συν 50% για Κυριακές
  • συν 100% για αργίες
  • συν 25% για νυχτερινά
  • πλήρη ασφάλεια ιατροφαρμακευτική AOKA & συνταξιοδοτικό
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις θέσεις και να στείλετε το βιογραφικό σας κάνοντας κλικ εδώ

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/1181-germania-theseis-ergasias-gia-epaggelmaties-odigous-astikon-leoforeion

Eπεκτείνονται προς Σκόπια και Βελιγράδι τα εμπορικά τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Και δεύτερο εμπορικό δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να εγκαινιάσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Προφανής αιτία; Η επιτυχία του πρώτου, που εγκαινιάστηκε πριν από λίγους μήνες και είναι γεμάτο. 
Μάλιστα, αν όλα πάνε καλά, το δεύτερο θα επεκτείνεται έως το Βελιγράδι. Παράλληλα, ανοίγει και ο οριζόντιος άξονας προς την Ορεστιάδα, σύμφωνα με την «Καθημερινή».  
Στο μεταξύ, μετά τη Hewlett Packard και πριν από μερικές ημέρες την Procter & Gamble, κοντά σε συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρεται να βρίσκεται και η μεγαλύτερη τουρκική εταιρεία διαμεταφορών. Eνδιαφέρεται να προωθεί με τα ελληνικά τρένα τα φορτία της προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. 
Γι’ αυτό, ώς το Πάσχα, αναμένεται να έχει ενεργοποιηθεί το νέο δρομολόγιο από την Ορεστιάδα προς τη Θεσσαλονίκη. Οπως αναφέρει στην «Κ» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, ήδη δημιουργείται σημείο διασυνοριακής εισόδου των τουρκικών φορτίων στην παρέβρια περιοχή του Πυθίου. 

Συνεργασία και με Maersk

Τα ελληνικά τρένα, όμως, άρχισε να χρησιμοποιεί και η δανέζικη εταιρεία-κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Moller-Maesk. Η τελευταία χρησιμοποίησε το διαμεταφορικό μοντέλο της Cosco, με την εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες της κινεζικής εταιρείας στον Πειραιά και τη μεταφόρτωσή τους στο τρένο για τη Θεσσαλονίκη. Η ανάπτυξη του καθημερινού δρομολογίου του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι ταχύτατη και μέσα σε δύο μήνες η κίνηση έχει ήδη διπλασιαστεί.
Από τη Θεσσαλονίκη μπαίνει τώρα δύο φορές την εβδομάδα δρομολόγιο προς Σκόπια και από εκεί προς Βελιγράδι. Η χρήση των τρένων αυτών από μεγάλους ξένους διαμεταφορείς, με παρουσία στην Ελλάδα, όπως είναι η αυστριακή Express-Interfracht και η γερμανοελβετική Kuehne + Nagel, δείχνει να ενισχύεται παράλληλα και με την αύξηση των εισαγωγών μέσω του Πειραιά.

Η είσοδος τώρα στο παιχνίδι της τουρκικής Ekol διευρύνει περαιτέρω τη σημασία της χώρας και των σιδηροδρόμων της ως ευρωπαϊκού κόμβου. Η Ekol πρόσφατα εξαγόρασε στη Ρουμανία την Omega Ro μετά τα προβλήματα της εδώ ελληνικής μητρικής της Omega, που μαζί με δεκάδες άλλες ελληνικές εταιρείες χτυπήθηκε από την κρίση.
Δουλεύει με Γερμανία και Ιταλία, και μετά και τη Ρουμανία αναζητεί τώρα και τέταρτη χώρα για επένδυση σε αποθηκευτικούς χώρους. Η κίνηση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενδέχεται να συνδέεται με αυτούς τους σχεδιασμούς, εξηγούν παράγοντες της βιομηχανίας logistics. Σημειώνεται πως η τελευταία δημιουργεί και δεύτερη στάση στην Αττική και συγκεκριμένα στα Οινόφυτα. 
Hewlett Packard και Cosco

Αυτές τις μέρες προχωρεί και η πλήρης επιχειρησιακή ενεργοποίηση της συμφωνίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη Hewlett Packard και την Cosco. Ηδη έχουν γίνει πολλά δοκιμαστικά δρομολόγια ολοένα και μεγαλύτερων όγκων. 
Υπενθυμίζεται πως το τρένο «υιοθέτησε» πρόσφατα και άλλη μία πολυεθνική. Η P&G Ελλάδας υπέγραψε συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ώστε να μεταφέρει τα προϊόντα της από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με το management της P&G, στρατηγική της επιλογή είναι η ενίσχυση της χρήσης τρένων. 
Ηδη ποσοστό 28% των μεταφορών της P&G στη Δυτική Ευρώπη πραγματοποιείται μέσω συνδυασμένων διαδρομών με σιδηροδρομικές ανταποκρίσεις, κάτι που της εξοικονομεί 70 εκατομμύρια χιλιόμετρα οδικών ανταποκρίσεων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα κόστη της αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

«Κληρώνει» για το Θριάσιο Ε/Κ έως τις 31/5. Παράταση έλαβε η μελέτη

Έχουν βρει τον «μπελά» τους το υπουργείο Μεταφορών και η ΓΑΙΑΟΣΕ με το «στοιχειωμένο» έργο του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Της Βάσως Βεγιάζη
Το υπουργείο Μεταφορών έδωσε παράταση στον μελετητή, έως τις 31 Μαΐου, για την κατάθεση  του έργου «Εκπόνηση Μελέτης Σκοπιμότητας και Μελέτης Κόστους-Οφέλους για την Ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου».
Είχε προηγηθεί αλλαγή στρατηγικής, καθώς εγκαταλείφθηκε η ιδέα της δημιουργίας εμπορευματικού κέντρου, με κόστος άνω των 150 εκατομμυρίων ευρώ, όπως συνέβαινε στους προηγούμενους διαγωνισμούς.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ και το υπουργείο Μεταφορών διαπίστωσαν ότι «το να ζητήσεις από ιδιώτες 150 εκατ. για επενδύσεις, σε ένα ακίνητο περίπου 600 στρεμμάτων, είναι ανεδαφικό», οπότε αποφάσισαν να «χαμηλώσουν» τις προσδοκίες τους. 
Έτσι, προχωρούν σε τεμαχισμό της έκτασης, ανάλογα με το ιδιωτικό ενδιαφέρον και μάλιστα με διαδικασίες fast track.
Η έκταση θα τεμαχιστεί, ανάλογα με το ενδιαφέρον
«Σχετικά με το Θριάσιο, όντως είναι μια υπόθεση, η οποία χρονίζει και έπρεπε να είχε αξιοποιηθεί πιο μπροστά. Αυτό που μπαίνει ως στρατηγικός στόχος και συγκεκριμένη δράση ταυτόχρονα το αντιμετωπίζουμε και ήδη στο νομοσχέδιο, είναι η άμεση πολεοδόμηση του Θριασίου και η παραχώρηση των τμημάτων αυτών, των τεμαχίων, όπου μπορούν να χτιστούν αποθήκες, στις επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να τις αξιοποιήσουν.
Δηλαδή το παλαιότερο μοντέλο ήταν η αξιοποίηση του Θριασίου ως σύνολο. Όπως ξέρετε, σήμερα, η αγορά είναι πολύ δύσκολο να έρθει κάποιος και ν’ αξιοποιήσει όλον αυτό το χώρο, επιχειρήθηκε και στο παρελθόν σε καλύτερες μέρες και δεν πέτυχε.
Κοιτάζουμε το κομμάτι, όπου θα τεμαχίσουμε αυτό το τμήμα, τουλάχιστον το οποίο προορίζεται για τους ιδιώτες και θ’ αξιοποιηθεί μ’ αυτό τον τρόπο», ανέφερε ο πρόεδρος της Επιτροπής για τα Logistics και διευθύνων σύμβουλος της TΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, στην συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση του νομοσχεδίου για την εφοδιαστική αλυσίδα.  

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Eιδικό καθεστώς ελέγχων για αλλοδαπούς μεταφορείς

Στην επέκταση του μοντέλου της συνδυαστικής μεταφοράς στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, που εφαρμόζεται στην γραμμή Σαρωνίδα - Ελληνικό και σε άλλες περιοχές που απέχουν από το κέντρο, προχωρεί το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Παράλληλα, στέγη στο νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, πέραν της ενοποίησης των σταθμών Πελοποννήσου και Λιοσίων, θα βρουν και οι διεθνείς γραμμές, κυρίως αυτές που κατευθύνονται προς τρίτες χώρες (Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια).     
Αυτά αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην "Ναυτεμπορική" ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ανακοινώνοντας ότι έρχονται ρυθμίσεις για την καταβολή των προστίμων από αλλοδαπούς μεταφορείς εμπορευμάτων, ενώ δίδεται δυνατότητας στους δήμους παραμεθορίων περιοχών να προχωρούν σε ελέγχους στους δρόμους.
Ο κ. Παπαδόπουλος αφήνει αιχμές για τον τρόπο που διαχειρίστηκαν τα συναρμόδια υπουργεία τα θέματα των οδικών μεταφορών, τονίζοντας ότι, τα αιτήματα του κλάδου σε ότι αφορά το ΥπΥΜεΔι έχουν στο σύνολο τους ικανοποιηθεί.

Οδικό έργο Πατρίδα-Νάουσα, 3 χρόνια μετά ξανά μπουλντόζες

Μετά από πολλές καθυστερήσεις, άγονους διαγωνισμούς και άτυχους αναδόχους τα έργα στον οδικό άξονα Πατρίδα-Νάουσα ξανάρχισαν. Στις 22 Νοεμβρίου 2013 ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία και υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο με τίτλο «ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΔΑ – ΝΑΟΥΣΑ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ» του οδικού άξονα ΒΕΡΟΙΑ– ΝΑΟΥΣΑ – ΣΚΥΔΡΑ».

Η δημοπράτηση για την ολοκλήρωση του έργου έγινε στις 14 Μαϊου και χρειάστηκαν 6 μήνες για να ολοκληρωθεί. Τα έργα στον άξονα είνια ιδιαιτέρως σημαντικά όχι μόνο για την τοπική κυκλοφορία αλλά για την γενικότερη βελτίωση ενός άξονα που δέχεται αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά.

Ανάδοχος του έργου αναδείχθηκε η Αθωνική Τεχνική με ποσοστό έκπτωσης 36,70%.  Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 31.500.000 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ). Η Αθωνική Τεχνική το κέρδισε με συνολική προσφορά στα 17.302.836,30 ευρώ.

Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα είναι ενταγμένο στο ΕΠ "Μακεδονία - Θράκη 2007-2013" και συγχρηματοδοτείται από το ΕΤΠΑ. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία που χρίζουν προσοχής είναι η διάρκεια υλοποίησης του έργου η διάρκεια του που είναι  660 ημέρες  (22 μήνες)  από την ανάθεση της σύμβασης.

Υπολογιστικά αν το έργο δεν αντιμετωπίσει άλλα προβλήματα κατά τη διάρκεια κατασκευής θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2015 δίνοντας τέλος σε ένα σήριαλ που θα έχει κρατήσει περίπου 10 χρόνια από την στιγμή που δημοπρατήθηκε για πρώτη φορά το έργο.

ΕΡΓΟ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ
Το έργο το είχε ξεκινήσει άλλη εταιρεία πριν από αρκετά χρόνια αλλά το έργο σταμάτησε καθώς παρατηρήθηκε το φαινόμενο των τεράστιων αποζημιώσεων για τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις. Λόγω αυτής της κατάστασης συμφωνήθηκε το 2010 να διαλυθεί η εργολαβία και έκτοτε την ψάχνουμε. Πλέον όλα συνηγορούν για happy end  και επανεκκίνηση των εργασιών την ερχόμενη Άνοιξη. Στην παρούσα κατάσταση από τα 7,5 χλμ του κομματιού Πατρίδα – Σ.Σ. Νάουσας έχουν κατασκευασθεί τα 4,5χλμ., δηλαδή απομένουν άλλα 3 χλμ για να ολοκληρωθεί.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πλήρης κατασκευή οδού μήκους 7,7 χλμ. με συνολικό πλάτος διατομής 21,50 μ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50 μ. έκαστη, ενδιάμεση νησίδα πλάτους 4,00 μ. και ΛΕΑ πλάτους 1,75 μ. Πλήρης κατασκευή παράπλευρου δικτύου με συνολικό πλάτος διατομής ασφαλτικού 7,00 μ. με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,00 μ. έκαστη και έρεισμα εκατέρωθεν πλάτους 0,50μ.

Κατασκευή δύο ισοπέδων κόμβων: Πατρίδας – Αγ. Γεωργίου στη ΧΘ 7+680,00 και Τριλόφου – Αγ. Γεωργίου στη ΧΘ 9+991,82 και του ανισοπέδου κόμβου Νάουσας στη ΧΘ 14+248,27.
Κατασκευή οδού προς Αγ. Γεώργιο, με αρχή τη συμβολή της με την αρτηρία στη ΧΘ 7+680,00 και μέχρι τη συμβολή της με την υφιστάμενη οδό προς Άγ. Γεώργιο, μήκους
1031,68 μ.

*Το έργο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα η κατασκευή του τρέχει κανονικά με χρονολογία ολοκλήρωσης το 2015.

**Το έργο ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/afieromata/item/24042-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%8414-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%BD%CE%AC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-3-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BD%CF%84%CF%8C%CE%B6%CE%B5%CF%82

Συνολικές προβολές σελίδας