Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Οδικό έργο Πατρίδα-Νάουσα, 3 χρόνια μετά ξανά μπουλντόζες

Μετά από πολλές καθυστερήσεις, άγονους διαγωνισμούς και άτυχους αναδόχους τα έργα στον οδικό άξονα Πατρίδα-Νάουσα ξανάρχισαν. Στις 22 Νοεμβρίου 2013 ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία και υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο με τίτλο «ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΔΑ – ΝΑΟΥΣΑ Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ» του οδικού άξονα ΒΕΡΟΙΑ– ΝΑΟΥΣΑ – ΣΚΥΔΡΑ».

Η δημοπράτηση για την ολοκλήρωση του έργου έγινε στις 14 Μαϊου και χρειάστηκαν 6 μήνες για να ολοκληρωθεί. Τα έργα στον άξονα είνια ιδιαιτέρως σημαντικά όχι μόνο για την τοπική κυκλοφορία αλλά για την γενικότερη βελτίωση ενός άξονα που δέχεται αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά.

Ανάδοχος του έργου αναδείχθηκε η Αθωνική Τεχνική με ποσοστό έκπτωσης 36,70%.  Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 31.500.000 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ). Η Αθωνική Τεχνική το κέρδισε με συνολική προσφορά στα 17.302.836,30 ευρώ.

Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα είναι ενταγμένο στο ΕΠ "Μακεδονία - Θράκη 2007-2013" και συγχρηματοδοτείται από το ΕΤΠΑ. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία που χρίζουν προσοχής είναι η διάρκεια υλοποίησης του έργου η διάρκεια του που είναι  660 ημέρες  (22 μήνες)  από την ανάθεση της σύμβασης.

Υπολογιστικά αν το έργο δεν αντιμετωπίσει άλλα προβλήματα κατά τη διάρκεια κατασκευής θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2015 δίνοντας τέλος σε ένα σήριαλ που θα έχει κρατήσει περίπου 10 χρόνια από την στιγμή που δημοπρατήθηκε για πρώτη φορά το έργο.

ΕΡΓΟ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ
Το έργο το είχε ξεκινήσει άλλη εταιρεία πριν από αρκετά χρόνια αλλά το έργο σταμάτησε καθώς παρατηρήθηκε το φαινόμενο των τεράστιων αποζημιώσεων για τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις. Λόγω αυτής της κατάστασης συμφωνήθηκε το 2010 να διαλυθεί η εργολαβία και έκτοτε την ψάχνουμε. Πλέον όλα συνηγορούν για happy end  και επανεκκίνηση των εργασιών την ερχόμενη Άνοιξη. Στην παρούσα κατάσταση από τα 7,5 χλμ του κομματιού Πατρίδα – Σ.Σ. Νάουσας έχουν κατασκευασθεί τα 4,5χλμ., δηλαδή απομένουν άλλα 3 χλμ για να ολοκληρωθεί.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πλήρης κατασκευή οδού μήκους 7,7 χλμ. με συνολικό πλάτος διατομής 21,50 μ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50 μ. έκαστη, ενδιάμεση νησίδα πλάτους 4,00 μ. και ΛΕΑ πλάτους 1,75 μ. Πλήρης κατασκευή παράπλευρου δικτύου με συνολικό πλάτος διατομής ασφαλτικού 7,00 μ. με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,00 μ. έκαστη και έρεισμα εκατέρωθεν πλάτους 0,50μ.

Κατασκευή δύο ισοπέδων κόμβων: Πατρίδας – Αγ. Γεωργίου στη ΧΘ 7+680,00 και Τριλόφου – Αγ. Γεωργίου στη ΧΘ 9+991,82 και του ανισοπέδου κόμβου Νάουσας στη ΧΘ 14+248,27.
Κατασκευή οδού προς Αγ. Γεώργιο, με αρχή τη συμβολή της με την αρτηρία στη ΧΘ 7+680,00 και μέχρι τη συμβολή της με την υφιστάμενη οδό προς Άγ. Γεώργιο, μήκους
1031,68 μ.

*Το έργο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα η κατασκευή του τρέχει κανονικά με χρονολογία ολοκλήρωσης το 2015.

**Το έργο ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/afieromata/item/24042-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%8414-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%BD%CE%AC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-3-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BD%CF%84%CF%8C%CE%B6%CE%B5%CF%82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας