Ποια
από τα νέα έργα παραχώρησης οδικών αξόνων, του υπουργείου Υποδομών, θα
τύχουν σοβαρού επενδυτικού ενδιαφέροντος; Ο οδικός άξονας Ελευσίνα –
Θήβα – Υλίκη; Η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας ή η υποθαλάσσια ζεύξη
Σαλαμίνας;
Το πρώτο έργο, σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος εγχώριας κατασκευαστικής εταιρείας, θεωρείται «πολυτέλεια»,
αφού εκτιμάται ότι δεν θα προσελκύσει αξιοσημείωτο κυκλοφοριακό φόρτο.
«Εδώ έχει πέσει η κυκλοφορία στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, θα υπάρχουν
ΙΧ και φορτηγά για το Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη;», σχολιάζει ενδεικτικά.
Το δεύτερο, η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας, το ίδιο στέλεχος, επισημαίνει ότι «το έργο αυτό είναι μικρό, θα μπορούσε κάλλιστα να το κατασκευάσει το δημόσιο, με δικά του έξοδα».
Το τρίτο, η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας, παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, εάν και έχει μεγάλο κόστος. «Το έργο αυτό θα χτυπηθεί από τα βαπόρια που κάνουν τα δρομολόγια Πέραμα – Σαλαμίνα», υπογραμμίζει το ίδιο στέλεχος.
Πάντως,
άξιο αναφοράς είναι ότι, τα ανωτέρω 3 έργα, λαμβάνουν συνεχώς
παρατάσεις, στην φάση της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος. Διεξάγονται
με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου, με τους ιδιώτες –
παραχωρησιούχους να επωμίζονται το κόστος κατασκευής και λειτουργίας, με
αντάλλαγμα τα έσοδα από τα διόδια.
