Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

«Σιγά μην αφήσουν τα βαπόρια την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας»

Ποια από τα νέα έργα παραχώρησης οδικών αξόνων, του υπουργείου Υποδομών, θα τύχουν σοβαρού επενδυτικού ενδιαφέροντος; Ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη; Η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας ή η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας;
Το πρώτο έργο, σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος εγχώριας κατασκευαστικής εταιρείας, θεωρείται «πολυτέλεια», αφού εκτιμάται ότι δεν θα προσελκύσει αξιοσημείωτο κυκλοφοριακό φόρτο. «Εδώ έχει πέσει η κυκλοφορία στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, θα υπάρχουν ΙΧ και φορτηγά για το Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη;», σχολιάζει ενδεικτικά.
Το δεύτερο, η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας, το ίδιο στέλεχος, επισημαίνει ότι «το έργο αυτό είναι μικρό, θα μπορούσε κάλλιστα να το κατασκευάσει το δημόσιο, με δικά του έξοδα».
Το τρίτο, η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας, παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, εάν και έχει μεγάλο κόστος. «Το έργο αυτό θα χτυπηθεί από τα βαπόρια που κάνουν τα δρομολόγια Πέραμα – Σαλαμίνα», υπογραμμίζει το ίδιο στέλεχος.
Πάντως, άξιο αναφοράς είναι ότι, τα ανωτέρω 3 έργα, λαμβάνουν συνεχώς παρατάσεις, στην φάση της εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος. Διεξάγονται με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου, με τους ιδιώτες – παραχωρησιούχους να επωμίζονται το κόστος κατασκευής και λειτουργίας, με αντάλλαγμα τα έσοδα από τα διόδια. 

Η οικονομική ανάκαμψη «βγάζει» περισσότερα φορτηγά στους βρετανικούς δρόμους

Αύξηση της κίνησης για όλους τους τύπους οχημάτων παρατηρείται στη Βρετανία σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε το βρετανικό υπουργείο μεταφορών.
Την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2014, η κίνηση των βαρέων φορτηγών οχημάτων αυξήθηκε κατα 2,2%, στα 77,9 δις οχήματ, σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, το οποίο αποτελεί και την μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση απο το 2008.
Η αύξηση του ΑΕΠ της χώρας κατα το τρίτο τρίμηνο του 2014 σηματοδότησε και την αύξηση της παραγωγής της βιομηχανίας οχημάτων. Συγκεκριμένα, η κατηγορία των ελαφρώνν φορτηγών συνέχσε να αυξάνεται με υψηλότερο ρυθμό απο οποιαδήποτε άλλη κατηγορία οχήματος, φτάνοντας το 6,9%.
«Η σύνδεση μεταξύ της οικονομικής ανάπτυξης και των επιπέδων κίνησης στους δρόμους της χώρας είναι ξεκάθαρη, με την αύξηση του 2,2% των βαρέων φορτηγών να δείχνει μια ενθαρρυντική αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας», εξηγεί ο Σάιμον Γουίλιαμς, εκπ΄ροσωπος της ειταιρείας RAC.
«Εφόσον η ευρύτερη οικονομική ανάκαμψη συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό, αναμένουμε ναδούμε αυξημένα επίπεδα εμπορίου, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερα οχήματα στους δρόμους», καταλήγει. 
 

ΣΕΟΦΑΕ: Ανακοίνωση για Norman Atlantic

Η Διοίκηση του Συνδικάτου για άλλη μια φορά καταγγέλλει την αδράνεια της κυβέρνησης και του Υπουργείου Ναυτιλίας, για τους ελλιπείς ελέγχους στα πλοία των εξωτερικών γραμμών που μεταφέρουν εμπορεύματα διαμέσου φορτηγών και επιβάτες.
Για ακόμα μία φορά γίναμε μάρτυρες της ανευθυνότητας του υπουργείου αλλά και εν γένει της κυβέρνησης με το τραγικό δυστύχημα του RoRo N. ATLANTIC ελληνικών συμφερόντων (ANEK LINES) και την απώλεια 10 συνανθρώπων μας και
αρκετών αγνοούμενων αλλά και τις χαμένες περιουσίες αρκετών οδηγών φορτηγών και λοιπών επιβαινόντων.
Η Διοίκηση του Συνδικάτου για ακόμη μία φορά θέτει τα εξής ερωτήματα:
1) Αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης στα γκαράζ του πλοίου και αν λειτούργησαν οι ανιχνευτές καπνού
2) Αν το πλοίο ήταν υπέρβαρο και υπεράριθμο σε αυτοκίνητα, φορτηγά και επιβάτες
3) Οι καμπίνες του πλοίου επαρκούσαν για το σύνολο των επιβατών (475 άτομα) ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους για ένα ταξίδι 25 ωρών και άνω;
4) Γιατί επετράπη η διανυκτέρευση των επιβατών και οδηγών φορτηγών στις καμπίνες των αυτοκινήτων εφόσον απαγορεύεται κατά τον πλου του πλοίου να βρίσκονται άτομα στο γκαράζ;
5) Πώς σε ένα πλοίο RoRo το οποίο μεταφέρει φορτηγά αυτοκίνητα με επικίνδυνα και εύφλεκτα προϊόντα επετράπη η επιβίβαση επιβατών; Κύριοι του Υπουργείου Ναυτιλίας, είστε υπόλογοι έναντι του ελληνικού λαού για τα ελλιπή μέτρα προστασίας επιβατών και εμπορευμάτων. Όσο δεν εφαρμόζονται οι νόμοι που αφορούν την χερσαία και θαλάσσια εμπορευματική μεταφορά θα συνεχίσουμε να θρηνούμε ανθρώπινες ζωές.


Σ.Ε.Ο.Φ.Α.Ε.
ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ. ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19, ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ε.Κ.Π. Τ.Κ. 18531 (6ος ΟΡΟΦΟΣ)
210-4119922 FAX:210-4170113
E-mail:seof@otenet.gr / http:www.seofae.gr
Πειραιάς, 30/12/2014

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/2103-seofae-anakoinosi-gia-norman-atlantic

Συνολικές προβολές σελίδας