Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Δύο Επαγγελματικές Εκθέσεις με επίκεντρο το λιανεμπόριο τροφίμων στις 2-3-4 Νοεμβρίου

Δύο ενδιαφέρουσες εκθέσεις, με μεγάλο περιθώριο αναζήτησης νέων ευκαιριών για τον τομέα του supply chain, διοργανώνει στις 2, 3, 4 Νοεμβρίου η εταιρεία ο.mind Creatives στο Metropolitan Expo.

Ο λόγος για τη 2η διοργάνωση MEAT DAYS και την 1η DAIRY EXPO, στις οποίες θα παρουσιαστούν εξοπλισμοί και προϊόντα κρέατος, γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα καθώς και συστήματα διακίνησης και cold logistics. Ο ιδιαίτερος αυτός κλάδος του κρέατος, όσο και των γαλακτοκομικών προϊόντων έχει ανάγκη από οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας, για την καλύτερη λειτουργία του και την εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή.

Ως εκ τούτου, οι δύο εκθέσεις αποτελούν τεράστια ευκαιρία και νέο πεδίο συνεργασιών για τους επαγγελματίες της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και τις εταιρείες που ασχολούνται με το βιομηχανικό εξοπλισμό, τις προμήθειες, την αποθήκευση, διακίνηση και μεταφορά.

Πιο αναλυτικά στην έκθεση MEAT DAYS θα παρουσιαστούν φέτος μεταξύ άλλων και δύο νέες ενότητες: Το Delicatessen shop, όπου έμποροι και παραγωγοί gourmet αλλαντικών, παραδοσιακών προϊόντων κρέατος και διαφόρων delicatessen προϊόντων θα έχουν την ευκαιρία να προβάλουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο τις γευστικές προτάσεις τους και το Grill corner, όπου τα αγαπημένα εδέσματα Ελλήνων και ξένων, όπως σουβλάκια, κεμπάπ, γύρος, μπιφτέκια θα έχουν την τιμητική τους.

Στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί πλήθος συνεδρίων, ημερίδων, σεμιναρίων, παρουσιάσεων και διαγωνισμών, που θα αποτελέσουν πόλο έλξης τόσο για τους εκθέτες όσο και για τους επισκέπτες.
Στην έκθεση DAIRY EXPO οι εξοπλισμοί, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που θα παρουσιαστούν είναι: Εταιρείες εξοπλισμού μονάδων παραγωγής, όπως αμελκτήρια, βυτία μεταφοράς, σιλό – παγολεκάνες, αντλίες, φυγοκεντρικά, βιομηχανική ψύξη (θάλαμοι & βιομηχανικές εγκαταστάσεις), βιτρίνες - ψυγεία συντήρησης και προβολής προϊόντων, μηχανήματα κ.α. Επίσης γαλακτοβιομηχανίες και γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα Ελλήνων παραγωγών και εμπόρων.

Κάτω από την ίδια στέγη λοιπόν το κρέας, το γάλα και το τυρί, οι πρωταγωνιστές της Ελληνικής αλλά και διεθνούς διατροφής θα συναντηθούν παρουσιάζοντας στο ευρύ κοινό τη δυναμική τους, τις προοπτικές ανάπτυξής τους και την αξία προβολής τους σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο.

Διοργάνωση o.mind Creatives
Τηλ. 210 90 10 040
www.meatdays.gr
www.dairyexpo.gr

Πηγή:  http://www.supply-chain.gr/articles.php?artic=4121#.UlhbfRBOhDM

To Volvo FH εκλέχτηκε “International Truck of the Year 2014”

Ένα χρόνο σχεδόν μετά την επίσημη παρουσία του, το νέο Volvo FH εκλέχτηκε Truck of the Year 2014 από τους 25 δημοσιογράφους που απαρτίζουν την επιτροπή του θεσμού και εκπροσωπούν 25 περιοδικά από 25 χώρες της Ευρώπης.

Το βραβείο παρέλαβα ο Πρόεδρος της Volvo Trucks Claes Nilsson κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που διοργανώθηκε στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης φορτηγών και μεταφορών Comtrans στη Μόσχα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Πρόεδρος της επιτροπής, International Truck of the Year Gianenrico Griffini σχολίασε: “Η Volvo Trucks παρουσίασε ένα εντελώς ολοκαίνουριο φορτηγό το οποίο διαθέτει μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογικές προτάσεις και πρωτοποριακές εφαρμογές που συμβάλλουν στην εύκολη συντήρηση του, θέτοντας νέα στάνταρτ στη βιομηχανία των φορτηγών.”

State-of-the-art premium truckΑυτή είναι η Τρίτη φορά που το Volvo FH εκλέχτηκε Truck of the Year. Είχε κερδίσει την πρώτη θέση τόσο το 1994 όσο και το 2000.

“Είμαστε πολύ υπερήφανοι αλλά και πολύ χαρούμενοι από την επιτυχία του νέου Volvo FH. Όταν παρουσιάσαμε το νέο FH το Σεπτέμβριο του 2012 πιστεύαμε ακράδαντα ότι αυτή ήταν η καλύτερη λύση που μπορούσαμε να προσφέρουμε. Η επιτροπή των δημοσιογράφων του θεσμού Truck of the Year, επιβεβαίωσαν με την ψήφο τους την υπόσχεση της Volvo,” δήλωσε ο Πρόεδρος Volvo Trucks Claes Nilsson.

Με τη νέα σειρά Volvo FH, η Volvo Trucks διευρύνει τις ικανότητες ενός premium φορτηγού. Οικονομία καυσίμου, αξιοπιστία, εργονομία, κορυφαίο κράτημα, ενεργητική και παθητική ασφάλεια, και μέγιστη αξιοποίηση χρόνου είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του. Στη σχεδίαση του νέου Volvo FH, η Volvo έλαβε σοβαρά υπόψη της τόσο τις ανάγκες των οδηγών όσο και τη βελτίωση της κερδοφορίας των μεταφορικών εταιρειών.
Το νέο Volvo FH με μία ματιά• Το νέο FH είναι διαθέσιμο με μία σειρά κινητήρων Euro 6 από 11 έως 13 λίτρα
• Το I-See μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε ορεινούς δρόμους
• Αποδοτικό νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το νέο Euro 6
• Η ασύρματη σύνδεση μεγιστοποιεί το χρόνο διαθεσιμότητας
• Κορυφαία οδική συμπεριφορά στον χώρο των φορτηγών
• Εργονομικά σχεδιασμένο και απλό στη χρήση
• Ασφάλεια κατά ποικίλους τρόπους
• Προσελκύει τους καλύτερους οδηγούς

Πάνε κι άλλο πίσω τα έργα στους 4 παγωμένους αυτοκινητόδρομους

Νέα εμπλοκή και καθυστέρηση σημειώνεται στην επανεκκίνηση των έργων κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων, αφού οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης για τη χρηματοδότησή τους, από τα μέσα Οκτωβρίου, παραπέμπονται τώρα για το τέλος τους έτους.

Στο μεταξύ χθες έμπλεξαν οι γραμμές μεταξύ Αθήνας και Βρυξελλών, καθώς έγιναν αλληλοσυγκρουόμενες δηλώσεις του επιτρόπου Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν και του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη για τον επαναπρογραμματισμό των έργων του ΕΣΠΑ, ώστε να εξευρεθούν τα 1,4 δισ. ευρώ που απαιτούνται για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού στους αυτοκινητόδρομους.

Συγκεκριμένα, ο κ. Χανς δήλωσε χθες ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένει εντός του επόμενου διημέρου το επίσημο αίτημα από τις ελληνικές Αρχές, σχετικά με τη διάθεση των κονδυλίων, ύψους 1,4 δισ. ευρώ, για τους αυτοκινητόδρομους. «Ολα είναι έτοιμα», είπε ο κ. Χανς, «αλλά πρέπει τώρα η ελληνική κυβέρνηση να καταθέσει συγκεκριμένο αίτημα για την τροποποίηση των προγραμμάτων, ώστε να αντληθούν οι πόροι που είναι αναγκαίοι για την υλοποίηση των έργων.
Το ποσό των 1,4 δισ. ευρώ που απαιτείται, είναι διαθέσιμο επί της αρχής, αλλά το ζητούμενο είναι από πού και πώς θα προβλεφθούν αυτά τα κονδύλια. Αναμένω πολύ σύντομα, το επόμενο διήμερο, την υποβολή του αιτήματος ώστε να ληφθούν έως το τέλος του έτους οι απαραίτητες αποφάσεις από την Επιτροπή», συνέχισε ο Γ. Χαν, ο οποίος κατέληξε λέγοντας ότι «είμαστε σε καλό δρόμο, όλα θα πάνε καλά».

Τι υποστήριξε το υπουργείο Ανάπτυξης για το ΕΣΠΑ
Ο Κ. Χατζηδάκης εξέδωσε ανακοίνωση-απάντηση στον κ. Χανς, στην οποία αναφέρει: «Από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας έχει ολοκληρωθεί το σύνολο της προεργασίας.
Από τις 15 Σεπτεμβρίου έχει σταλεί το προσχέδιο της αναθεώρησης του ΕΣΠΑ βάσει προηγούμενης σχετικής συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μετά την ολοκλήρωση των συνεδριάσεων όλων των επιτροπών παρακολούθησης, απεστάλησαν και επισήμως τα σχετικά αιτήματα τροποποιήσεων, από τα οποία προκύπτει το αναγκαίο για τους αυτοκινητόδρομους ποσό των 1,2 δισ. ευρώ.
Απομένει πλέον στην Επιτροπή να πάρει, βάσει των συζητήσεων που έχουν προηγηθεί, τις σχετικές αποφάσεις. Η συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι πολύ καλή». Σημειώνεται ότι, στα μέσα Σεπτεμβρίου, ο υπουργός Υποδομών Μ Χρυσοχοΐδης είχε επαφές και συνεννοήσεις στις Βρυξέλλες με τους επιτρόπους Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν, Ανταγωνισμού Χοακίν Αλμούνια και Εσωτερικής Αγοράς Μισέλ Μπαρνιέ για την επανεκκίνηση των οδικών έργων (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός, Ε-65 και ΜαλιακόςΚλειδί)
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναγνωρίζοντας τις συνθήκες οικονομικής κρίσης, που οδήγησαν στο «πάγωμα» των έργων την τελευταία τριετία και στον εκτροχιασμό των συμβάσεων του Δημοσίου και των ιδιωτικών κοινοπραξιών, φέρεται ότι ενέκρινε κατ' εξαίρεσιν για την Ελλάδα το χρηματοδοτικό έλλειμμα των έργων να καλυφθεί από κονδύλια του ΕΣΠΑ. Ο υπουργός Ανάπτυξης ανάλαβε άμεσα να προχωρήσει στον αναπρογραμματισμό των έργων για να εξευρεθούν τα κονδύλια.

J. Hahn, ΕΕ: Σε προχωρημένο στάδιο οι διαπραγματεύσεις για τους οδικούς άξονες

Ο Επίτροπος, κ. Johannes Hahn, αρμόδιος για την Περιφερειακή Πολιτική, έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση: "Είμαι πολύ σίγουρος ότι βρισκόμαστε σε προχωρημένο στάδιο ολοκλήρωσης του ζητήματος των παραχωρήσεων αυτοκινητοδρόμων. Πιστεύω βάσιμα ότι θα εγκριθούν ως έργα μεγάλης κλίμακας συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ στο εγγύς μέλλον. 
Αυτό είναι εφικτό χάρη στην εξαιρετική συνεργασία που έχουμε εγώ και οι υπηρεσίες μου με τις ελληνικές αρχές. Όπως μου αναφέρουν οι υπηρεσίες μου, έχουν λάβει από την Αθήνα τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για την έγκριση των έργων κατασκευής αυτοκινητοδρόμων με εξαίρεση την τελική επιβεβαίωση από ελληνικής πλευράς ότι έχουν συναφθεί όλες οι συμφωνίες με τα ενδιαφερόμενα μέρη στην Ελλάδα. Μόλις έχουμε αυτή την πληροφορία, η έγκριση θα είναι δυνατή.
Έχω πλήρη επίγνωση της σημασίας των έργων αυτών για την ελληνική οικονομία και του σημαντικού ρόλου των περιφερειακών ταμείων της ΕΕ για την πορεία της Ελλάδας προς την ανάπτυξη και για την υποστήριξη των πολιτών της. "
Σημειώνεται ότι ο Επίτροπος Hahn θα επισκεφθεί την Κέρκυρα (Περιφέρεια Ιονίων Νήσων) και τα Ιωάννινα (Περιφέρεια Ηπείρου), στις 4-5 Νοεμβρίου. Πρόκειται για την τέταρτη επίσκεψή του φέτος, που αποτελεί μέρος της "περιοδείας" που πραγματοποιεί στις 13 ελληνικές Περιφέρειες προκειμένου να βοηθήσει τους τοπικούς εκπροσώπους και τους επιχειρηματίες στο σχεδιασμό των προγραμμάτων για το διάστημα 2014-2020.

Τα νέα Volvo FE και Volvo FL: ιδανικά μελετημένα για παραδόσεις σε κέντρα πόλεων και σε προάστια

Τα νέα φορτηγά Volvo FE και Volvo FL είναι πλέον πιο ευκολοδήγητα σε αστικές συνθήκες, όπου το ζητούμενο είναι οι γρήγορες, απροβλημάτιστες και φιλικές για το περιβάλλον μεταφορές. Διαθέτουν βελτιωμένη καμπίνα οδηγού και η σειρά Volvo FL έχει εμπλουτιστεί με έναν πολύ ανταγωνιστικό τετρακύλινδρο κινητήρα 5 λίτρων.

Όπως αναφέρει ο Claes Nilsson, πρόεδρος της Volvo Trucks συχνά οι οδηγοί μπαίνουν και βγαίνουν από τα φορτηγά τους πολλές φορές στη διάρκεια της βάρδιας τους. Γι' αυτό και η Volvo εστίασε την προσοχή της στο να δημιουργήσει  ένα άνετο και λειτουργικό περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό, με καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. 

Οι συνθήκες εργασίας του οδηγού έχουν βελτιωθεί χάρη στα νέα και ακόμα πιο ευανάγνωστα όργανα και τα νέα εργονομικά καθίσματα που διαθέτουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και ζώνη ασφαλείας. Το ενισχυμένο κάθισμα και η στήριξη του καθίσματος στο δάπεδο συμβάλλουν στη βελτίωση της ασφάλειας σε περίπτωση ατυχήματος.
Νέοι κινητήρες Η οδήγηση γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική χάρη στους νέους κινητήρες οκτώ και πέντε λίτρων, σχεδιασμένους από την ίδια τη Volvo:
• Ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας D8 διαθέτει κυβισμό 7,7 λίτρων και είναι διαθέσιμο σε τρεις ιπποδυνάμεις: 320 ίππων/1200 Nm, 280 ίππων/1050 Nm και 250 ίππων/950 Nm.
• Το Volvo FL είναι επίσης διαθέσιμο με τον κόμπακτ τετρακύλινδρο κινητήρα D5. Έχει  κυβισμό 5,1 λίτρων και προσφέρεται με  ιπποδυνάμεις 240 ίππων/900 Nm και 210 ίππων/800 Nm.
«Με την άμεση παροχή ισχύος στις χαμηλές στροφές, και οι δύο κινητήρες είναι ιδανικοί για γρήγορη, άνετη και ασφαλή οδήγηση στα αστικά κέντρα και τα προάστια. Η ευκολία οδήγησης που προσφέρουν βοηθά τον οδηγό να ανταποκρίνεται στις πιεστικές χρονικά προθεσμίες παραδόσεων και σε σύνθετες μεταφορικές εργασίες» λέει ο Ruddy Houtmeyers, υπεύθυνος στρατηγικής προϊόντων της Volvo Trucks για οχήματα μεσαίας κατηγορίας.

«Αυτοί οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και η κατανάλωση καυσίμου τους βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τους κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 της εταιρείας μας. Η τεχνολογική λύση για την κάλυψη των απαιτήσεων των προδιαγραφών Euro 6 αποτελεί ένα συνδυασμό της τεχνολογίας Selective Catalytic Reduction (SCR) και του στροβίλου μεταβαλλόμενης γεωμετρίας, ενός συστήματος EGR με ψύξη και ενός φίλτρου παρακράτησης αιωρούμενων σωματιδίων,» συνεχίζει ο Ruddy Houtmeyers.
Ειδικά προσαρμοσμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτωνΜία πλήρης σειρά κιβωτίων ταχυτήτων συμπληρώνει τους δύο νέους κινητήρες. Ανάμεσα στις διάφορες επιλογές, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να εφοδιαστεί το Volvo FE με I-Shift.
«Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να προσαρμοστεί με ειδική επιλογή για τις διανομές,» εξηγεί ο Tobias Bergman, υπεύθυνος προϊόντων στην κατηγορία των διανομών και της αποκομιδής απορριμμάτων της Volvo Trucks.

Ένα ακόμα ευπρόσδεκτο από τους οδηγούς νέο χαρακτηριστικό είναι ότι το ESP (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας), το οποίο αποτελεί πλέον μέρος του βασικού εξοπλισμού για τα μοντέλα Volvo FE και Volvo FL. Το ESP βοηθά τον οδηγό να διατηρεί το φορτηγό στο δρόμο, εάν χρειαστεί να αλλάξει την πορεία του.
Ειδικά σχεδιασμένη έκδοση 12 τόνωνΗ Volvo Trucks έχει επίσης έχει σχεδιάσει μία μοναδική έκδοση 12 τόνων του Volvo FL. Με τον ισχυρότερο κινητήρα στην κατηγορία του (τετρακύλινδρος D5 με 240 ίππους), ειδικά μελετημένο κιβώτιο ταχυτήτων I-Sync και βάρος το οποίο είναι κατά 500 κιλά ελαφρύτερο από αντίστοιχο φορτηγό με εξακύλινδρο κινητήρα, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό μοντέλο.

«Το νέο μοντέλο 12 τόνων είναι ένας δυνατός ανταγωνιστής στη μεσαία κατηγορία. Το φορτηγό είναι ελαφρύτερο, χαμηλότερο και σε πιο ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με το σημερινό μοντέλο. Αυξάνει την παραγωγικότητα αλλά και την αποδοτικότητα των πελατών, λόγω του ότι προσφέρει αναβαθμισμένες συνθήκες εργασίας για τον οδηγό,» επισημαίνει ο Tobias Bergman.

«Το φορτηγό είναι μελετημένο στην κάθε του λεπτομέρεια. Μία τέτοια λεπτομέρεια είναι οι μικρότεροι τροχοί, με τους οποίους το ύψος της καμπίνας μειώνεται κατά πέντε εκατοστά. Έτσι ο οδηγός διαθέτει καλύτερη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και διευκολύνεται κατά την είσοδο του και την έξοδο από την καμπίνα,» προσθέτει ο Tobias Bergman.
Ένα σύνολο από εμπρόσθιους και πλευρικούς καθρέπτες που συνδυάζονται με τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον πλευρικών, οπίσθιων παραθύρων και παραθύρων στις πόρτες, επίσης συμβάλλουν στην άριστη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις για τον οδηγό. 
Νέος σχεδιασμόςΓια να προσδώσει στα Volvo FΕ και FL τη χαρακτηριστική ταυτότητα Volvo, το κλασικό έμβλημα της Volvo έχει μετακινηθεί σε νέα θέση κάτω από το παρμπρίζ. Το σκούρο κομμάτι κάτω από το παρμπρίζ κάνει την καμπίνα να δείχνει χαμηλότερη και συμβάλλει στη δημιουργία μίας σύγχρονης εμφάνισης, η οποία δένει αρμονικά με τη περιβάλλον στο οποίο χρησιμοποιείται.

Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς και τα χαρακτηριστικά φώτα κυκλοφορίας ημέρας τονίζουν επίσης τους οικογενειακούς δεσμούς με τα υπόλοιπα μοντέλα της Volvo. Οι λαμπτήρες είναι ενσωματωμένοι στο νέο προφυλακτήρα, ο οποίος αποτελείται από τρία τμήματα χάλυβα για ακόμα μεγαλύτερη αντοχή και για να επισκευάζεται οικονομικά σε περιπτώσεις μικροχτυπημάτων και γρατζουνιών.

Τα νέα Volvo FE και Volvo FL είναι κατάλληλα για κορυφαία επίπεδα αποδοτικότητας στις μεταφορές από κάθε άποψη. Ο υπεύθυνος σχεδιασμού Rikard Orell συνοψίζει με δύο λόγια την προσέγγιση της ομάδας ανάπτυξης.

H MΑΝ ΕΛΛΑΣ AE με νέο διανομέα στον τομέα των Φορτηγών

H MAN EΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική εταιρΕία της ΜΑΝ Τruck & Bus AG, με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζει ένα νέο μέλος στην οικογένειά της. Την εταιρΕία ΗELMA A.E., ως εξουσιοδοτημένο διανομέα φορτηγών οχημάτων ΜΑΝ. Ο κλάδος των φορτηγών στην Ελλάδα, μετά τη μεγάλη και συνεχή πτώση των πωλήσεων μέχρι πέρυσι, άρχισε να εμφανίζει σημάδια ανάκαμψης. Η έναρξη των δημοσίων έργων, η ανακοίνωση νέων έργων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και η ελαφρά αύξηση του εμπορίου, δίνουν νέα πνοή στον κλάδο.

Η εταιρεία HELMA Α.E.,  με έδρα τη Λεωφόρο Αθηνών 129 στην Αθήνα,  δραστηριοποιείται για αρκετές δεκαετίες στην περιοχή των χωματουργικώνκαι οδοποιητικών μηχανημάτων στη χώρα μας, ως διανομέας γνωστών εταιριών, όπως: Ηyundai Heavy Industries Europe (εκσκαφείς, φορτωτές), Wirtgen Group (φρέζες,  σταθεροποιητές), Voegele (διαστρωτήρες ασφάλτου), Hamm (οδοστρωτήρες), Benninghoven (συγκροτήματα ασφάλτου) κλπ. O νέος διανομέας διαθέτει ιδιαίτερη τεχνογνωσία και έχει στο πελατολόγιό του όλες τις γνωστές τεχνικές εταιρίες της χώρας.

Ο κ. Δημήτριος Τσούμας, Διευθύνων Σύμβουλος της ΗΕLMA AE δήλωσε: «H νέα συνεργασία της ΗΕLMA με την ΜΑΝ ΕΛΛΑΣ, μας επιτρέπει να προσφέρουμε πλέον στους πελάτες μας μία ευρύτερη γκάμα προϊόντων, με την προσθήκη των κορυφαίων φορτηγών ΜΑΝ, ιδιαίτερα στον χωματουργικό τομέα». Η εξέλιξη αυτή συμβαδίζει με την διαρκή ποιοτική αναβάθμιση  κατά την πορεία της ΜΑΝ ΕΛΛΑΣ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Roland W. Schacht ανέφερε σχετικά: «Με τη συνεργασία μας με την εταιρία HELMA, θα διευρύνουμε την παρουσία μας στην ελληνική αγορά, κυρίως στον ιδιαίτερα σημαντικό κλάδο των κατασκευών, όπου η ΜΑΝ προσφέρει φορτηγά για κάθε απαιτητική χρήση». 

Με την επανεκκίνηση των «Δημοσίων Έργων» στην Ελλάδα, η HELMA θα  ενισχύσει ακόμη περισσότερο την ηγετική θέση των φορτηγών ΜΑΝ στον κατασκευαστικό τομέα, στον οποίο η ΜΑΝ έχει  καθιερωθεί με τη στιβαρότητα, την οικονομία και την αξιοπιστία των φορτηγών της.

Η ΜΑΝ ΕΛΛΑΣ διανέμει τα προϊόντα της μέσα από ένα καλά οργανωμένο δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων και συνεργατών Service, ισχυροποιώντας την παρουσία των προϊόντων ΜΑΝ στην αγορά.

Πηγή:  http://www.supply-chain.gr/articles.php?artic=3977#.UlgWCRBOhDM

Nέες κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας στη νέα εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου

Από την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε η λειτουργία νέων ειδικών ηλεκτρονικών συσκευών στους σταθμούς διοδίων της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου, οι οποίες έχουν επιφορτιστεί και με την καταγραφή των παραβατών που αρνούνται να καταβάλλουν κόμιστρο.
Συγκεκριμένα οι νέες αυτές συσκευές έχουν τοποθετηθεί στους σταθμούς:
-Σταθμών διοδίων Ελευσίνας (χ/θ 26+600), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο.
-Πλευρικός σταθμός Διοδίων Κόμβου 3, Ν. Περάμου (χ/θ. 33+88), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο.
-Σταθμός διοδίων Αγ. Θεοδώρων (χ/θ. 65+500), στις εξόδους προς Αθήνα και Κόρινθο.
- Σταθμός διοδίων Ισθμού (χ/θ 73+300), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Στους παραβάτες επιβάλλεται πρόστιμο 200 ευρώ, αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, αλλά και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος για 20 ημέρες.

Συνολικές προβολές σελίδας