Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Παράκαμψη Τεμπών και Πλαταμώνα: Τον Ιούλιο η συνολική διάνοιξη της Σήραγγας Πλαταμώνα

Τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου έχουν φουντώσει για τα καλά. Μετά την είδηση της διάνοιξης της σήραγγας Πλαταμώνα (Τ3) στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, σε περίπου 9- 10 εβδομάδες αναμένουμε και την διάνοιξη της σήραγγας στο ρεύμα προς Αθήνα.

Με τις εργασίες να κινούνται σε πολύ ψηλούς ρυθμούς όπως λένε οι έγκυρες πηγές στο Ypodomes.com το «ξετρύπημα» αναμένεται να γίνει περίπου στα μέσα Ιουλίου. Μόλις επιτευχθεί αυτό το milestone το έργο ουσιαστικά έχει τελειώσει από τα πολύ δύσκολα και ξεκινάμε την αντίστροφη μέτρηση για την λειτουργία του τμήματος.

Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης είναι για τον Αύγουστο του 2015 δηλαδή σε 16 μήνες από σήμερα. Τα έργα στις άλλες 2 σήραγγες είναι πολύ προχωρημένα και γίνονται εργασίες ολοκλήρωσης καθώς η διάνοιξη τους έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια.
  
Το σημαντικό από εδώ και μπρος είναι να προχωρήσουν τα έργα στα ανοιχτά ενδιάμεσα τμήματα και κυρίως στην περιοχή ανάμεσα στις σήραγγες Τ2 και Τ3. Πολύ προχωρημένα είναι όμως και τα έργα στην σύνδεση του υπό κατασκευή τμήματος με τον υπάρχοντα αυτοκινητόδρομο στην Σκοτίνα.

Τέλος, σημαντικό στοιχείο του έργου είναι η μείωση του απαιτούμενου χρόνου. Με την ολοκλήρωση των έργων για την παράκαμψη των Τεμπών και του Πλαταμώνα ο απαιτούμενος χρόνος από τα 45 λεπτά σήμερα (με φυσιολογική ροή οχημάτων) θα πέσει στα 15 λεπτά ασφαλούς και γρήγορης οδήγησης.

Με την ολοκλήρωση και των έργων που πραγματοποιούνται στον Μαλιακό ο οδηγός θα μπορεί να διανύει την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε περίπου 4 ώρες μειωμένος κατά 45 λεπτά περίπου.

Τα έργα στην περιοχή των Τεμπών και του Πλαταμώνα θεωρούνται από πολλούς ως το κορυφαίο οδικό project καθώς κατασκευάζεται πάνω στον κεντρικό άξονα της χώρας Αθήνα-Θεσσαλονίκη και καταργεί το φυσικό εμπόδιο που δημιουργείται από τα βουνά του Ολύμπου και του Κίσσαβου.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

ΒΟΑΚ: Υπογράφεται το έργο σύνδεσης του Α/Κ στις Μουρνιές με τα Χανιά

Ολοκληρώνεται η δημοπράτηση που πραγματοποιήθηκε στις 4 Μαρτίου για το σημαντικότερο οδικό έργο στα Χανιά. Ανάδοχος αναδείχθηκε η ΚΑΠΠΑ Τεχνική με έκπτωση 43,73%. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από  το ΣΕΣ 2014-2020 και έτσι γίνεται ένα από τα πρώτα έργα που υπάγεται κάτω από την "σκέπη" του νέου Προγράμματος της ΕΕ.

Φορέας υλοποίησης του έργου είναι ο νεοσύστατος Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ (ΟΑΚ) και το Υπουργείο Υποδομών είναι ο φορέας επόπτευσης. Η έγκριση του αποτελέσματος της δημοπράτησης πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται η υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Σύμφωνα με την διακήρυξη και υπο τον τίτλο «Κατασκευή των έργων σύνδεσης του κόμβου Μουρνιών του ΒΟΑΚ με την πόλη των Χανίων», το έργο έχει συνολικό προυπολογισμό 6.250.000 ευρώ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί σε 30 μήνες απο την υπογραφή της σύμβασης και αν όλα πάνε καλά το έργο θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2017.

Όπως αναφέρεται στην διακήρυξη "αντικείμενο του έργου είναι η πλήρης κατασκευή του τμήματος σύνδεσης του Κόμβου Μουρνιών με την πόλη των Χανίων συνολικού μήκους 2.403 μέτρων.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
- Η Οδός 100 (σύνδεση κόμβου Μουρνιών με Χανιά) μήκους 749,19m (ταχύτητα μελέτης 60/50 km/h)

- Η Οδός 200 (κλάδος οδού Μουρνιών) μήκους 488,59m (ταχύτητα μελέτης 50 km/h)

- Η Οδός 300 (κλάδος οδού Ζυμβρακάκηδων) μήκους 488,16m (ταχύτητα μελέτης 50 km/h)

- Η Οδός 400 (περιμετρική οδός Σχεδίου Πόλης Χανίων) μήκους 206,82m (ταχύτητα μελέτης 60 km/h)

- Η Οδός 500 (οδός Βαμβακόπουλου - Σούδας) μήκους 259,64m (ταχύτητα μελέτης 60 km/h)

- Η Οδός 600 (SR1) μήκους 184,59m (ταχύτητα μελέτης 40 km/h)

- Η Οδός 700 (σύνδεση αξόνων 0. 600 – 0. 100) μήκους 26,93m (ταχύτητα μελέτης 30 km/h)

ypodomes.com

Ολυμπία Οδός: Προσωρινός αποκλεισμός της Ε.Ο. Πούντας-Καλαβρύτων στον κόμβο με την ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών

Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής και την παράδοση στη κυκλοφορία του βόρειου κλάδου της γέφυρας Λαδοποτάμου στον κόμβο της ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών με την Επαρχιακή οδό Πούντας- Καλαβρύτων και προκειμένου να κατεδαφισθεί η προϋπάρχουσα γέφυρα του νότιου κλάδου για να ανακατασκευαστεί στη θέση της νέα γέφυρα στα πλαίσια της κατασκευής της Κορίνθου-Πατρών, από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 7/5 προς Πέμπτη 8/5 έως το μεσημέρι της Παρασκευής 9/5 το αργότερο, θα διακοπούν στον κόμβο οι ακόλουθες κινήσεις: 
- η σύνδεση της Επαρχιακής Οδού με την Παλιά Εθνική Οδό 
- η κίνηση από Αθήνα προς Καλάβρυτα και 
- η κίνηση από Καλάβρυτα προς Πάτρα 
 
 
 
Όσα οχήματα κινούνται από Καλάβρυτα προς Πάτρα ή Διακοπτό, θα εκτρέπονται μέσω του κλάδου εισόδου του κόμβου Καλαβρύτων προς Αθήνα και εν συνεχεία θα αναστρέφουν μέσω της κάτω διάβασης που βρίσκεται στον χώρο των ΣΕΑ Ακράτας (ΧΘ 153) και θα κινούνται μέσω της Νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου- Πατρών (ΝΕΟ) στην κατεύθυνση προς Πάτρα.
 
Όσα οχήματα κινούνται από Αθήνα προς Καλάβρυτα θα συνεχίζουν επί της ΝΕΟ Κορίνθου Πατρών, θα αναστρέφουν στον Κόμβο του Αιγίου και εν συνεχεία θα κινούνται επί της ΝΕΟ με κατεύθυνση προς Αθήνα και θα εξέρχονται προς Καλάβρυτα μέσω του κλάδου εξόδου του κόμβου Καλαβρύτων.
 
 
Κατά τα λοιπά, καθ’ όλη τη διάρκεια των ρυθμίσεων η κυκλοφορία τόσο επί της Νέας όσο και επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κορίνθου- Πατρών καθώς και επί των κλάδων του Κόμβου Καλαβρύτων δεν θα επηρεάζεται και θα διεξάγεται κανονικά.
 
Οι ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και εργασίες εκτελούνται από τον αρμόδιο τοπικό Κατασκευαστή (ΑΚΤΩΡ, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).
 
Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.
 
Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/24884-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CF%81%CF%8D%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BD%CE%B5%CE%BF-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AC%CE%BC%CE%BF%CF%85

Παρουσία του Κ. Παπούλια, το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ

Συγκαλείται την Πέμπτη 8 Μαΐου 2014 στο Ζάππειο Μέγαρο, υπό την Προεδρία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδη, το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών των κρατών – μελών της Ε.Ε. και κρατών Ε.Ο.Χ. (ως παρατηρητές), στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  Κεντρικό θέμα του Άτυπου Συμβουλίου αποτελεί η Οδική Ασφάλεια.
Στην έναρξη της Συνεδρίασης θα παραστεί και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλιας.

Αύξηση καθαρών κερδών 11% για την K+N το α΄τρίμηνο. Οι επιδόσεις ανά τομέα

Αυξημένα κατά 11% ήταν τα κέρδη του ομίλου Kuehne+Nagel, στο α' τρίμηνο του 2014, φτάνοντας τα 150 εκατ. ελβετικά φράγκα (123,19 εκατ. ευρώ), γεγονός που αποδίδεται στις θετικές επιδόσεις της εταιρείας σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης.
Της Βάσως Βεγιάζη
Αντίστοιχα, τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 7,3% σε 235 εκατ. ελβετικά φράγκα και τα EBIT κατά 12,4% σε 190 εκατ. φράγκα.
Σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά στοιχεία του ομίλου, η ελαφρά πτώση στον κύκλο εργασιών προκύπτει από την αναπροσαρμογή της αποθηκευτικής χωρητικότητας, την επιδείνωση και την συμπίεση που δέχθηκαν οι θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, καθώς και από την αρνητική επίδραση της συναλλαγματικής ισοτιμίας. 
 Σε εκατ. Α' τρίμηνο 2014 Α' τρίμηνο 2013
ελβετικά φράγκα

Κύκλος εργασιών 4.127 4.182
EBITDA 235 219
EBIT 190 169
Κέρδη περιόδου 150 134
Θαλάσσιες μεταφορές
Αυξημένος ήταν ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων κατά 6,9% τους τρεις πρώτους μήνες του 2014, καθώς η K+N χειρίστηκε 58.000 TEUs περισσότερα, εν συγκρίσει με το α' τρίμηνο του 2013.
«Στυλοβάτες» της ανάπτυξης των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών του ομίλου ήταν οι εμπορικές διαδρομές μεταξύ Ευρώπης-Β. Αμερικής και της Ασίας. Στον αντίποδα, ισχνές επιδόσεις σημειώθηκαν στις διαδρομές προς Λατινική Αμερική.
Αερομεταφορές
Και στο κομμάτι αυτό, η K+N κατέγραψε αυξημένο αερομεταφερόμενο όγκο της τάξης του 1,4%, καθώς χειρίστηκε 4.000 τόνους περισσότερους, απ' ότι το α' τρίμηνο του 2013.
Η αύξηση προήλθε κυρίως από δρομολόγια σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, εν αντιθέσει με Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική όπου το τονάζ μειώθηκε.
Οδικές μεταφορές
Υπό την αυστηρή εφαρμογή του στρατηγικού πλάνου «Road 2 Profit», επετεύχθη σημαντική βελτίωση επιδόσεων. Η περικοπή κόστους και ανάπτυξη ευρωπαϊκών βιομηχανιών επηρέασαν θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του εν λόγω τριμήνου. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 6,9%, με τα EBITDA να διαμορφώνονται στα 12 εκατ. φράγκα και τα EBIT σε 3 εκατ. φράγκα.
Contract Logistics
Τα διαρθρωτικά μέτρα στον τομέα των contract logistics, σε συνδυασμό με νέες επιχειρηματικές εξελίξεις λειτούργησαν θετικά για τον όμιλο. Ο καθαρός κύκλος εργασιών σημείωσε αύξηση 1,7%, τα EBIT βελτιώθηκαν κατά 13,8%, ενώ τα EBITDA παρέμεινα αμετάβλητα στο 5,6%.

Τα ταξί καταγγέλλουν υποκλοπή έργου από τουριστικά λεωφορεία

Παράνομη μεταφορά τουριστών, με αφορμή την έναρξη της τουριστικής περιόδου καταγγέλλει η ομοσπονδία των ταξί, σημειώνοντας ότι θα διεκδικήσει την πιστή εφαρμογή του νόμου, σε ότι αφορά τις υπηρεσίες μεταφοράς τουριστών.
Η ΠΟΕΙΑΤΑ κατηγορεί το υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και την κυβέρνηση για αδράνεια σε ότι αφορά την τήρηση των κανόνων στις συγκεκριμένες υπηρεσίες, κυρίως από τα ανοικτά λεωφορεία και τα τουριστικά πούλμαν, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε ελέγχους.
Οι ιδιοκτήτες ταξί χαρακτηρίζουν ορισμό της παραβατικότητας τα ανοικτά (κόκκινα) λεωφορεία, τα οποία όπως υποστηρίζουν, το μόνο που δεν κάνουν είναι να παρέχουν τουριστικές υπηρεσίες σε προγραμματισμένες στάσεις  (αποκλειστικά σε τουριστικούς ή αρχαιολογικούς προορισμούς), ακολουθώντας συγκεκριμένες διαδρομές. Κατηγορούν επίσης τους ιδιοκτήτες συμβατικών τουριστικών λεωφορείων για άγρα πελατών, μπροστά από κρουαζιερόπλοια.
Τέλος, καταγγέλλουν ότι σε αρκετά ξενοδοχεία της Αθήνας παρατηρείται υπερχρέωση του τουρίστα για διαδρομές με ταξί. Κι ενώ το ταξί παίρνει τη νόμιμη αμοιβή για τις υπηρεσίες που παρέχει, κάποιοι καρπώνονται ‘’μαύρη προμήθεια’’  σε βάρος και του τουρίστα και του κράτους.


Συνολικές προβολές σελίδας