Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Έκθεση Λεωφορείου «Busworld Βελγίου 2013» με Σημαντικές Πρεμιέρες

Η μεγαλύτερη έκθεση λεωφορείου στον κόσμο, η γνωστή Busworld του Βελγίου θα διοργανωθεί όπως πάντα στο εκθεσιακό κέντρο Xpo της πόλης Κόρτραϊκ, από 18 έως 23 Οκτωβρίου 2013. Η διευθύντρια της διοργανώτριας Αρχής, Mieke Glorieux αναφέρει ότι, έχουν κλειστεί όλοι οι εκθεσιακοί χώροι από 380 εκθέτες που προέρχονται από 32 χώρες. Αυτά τα νούμερα είναι μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα της διοργάνωσης του 2011 ενώ, οι εκτιμήσεις συγκλίνουν στο ότι, και ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μεγαλύτερος από την προηγούμενη Busworld που συγκέντρωσε 31.698 επαγγελματίες του λεωφορείου. Κατασκευαστές και προμηθευτές, παραδοσιακά εκθέτουν τα νέα τους μοντέλα στην Busworld, με πολλές πρεμιέρες να λαμβάνουν χώρα και μεγάλη κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Το Τροχοί & TIR είναι για ακόμη μία φορά media partner της διοργάνωσης για την ελληνική αγορά.



Στη φετινή διοργάνωση αναμένονται πολλές πρεμιέρες κυρίως εξαιτίας της έναρξης καθολικής ισχύος των νέων αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6 που συνέπεσε με το λανσάρισμα νέων μοντέλων λεωφορείων όλων των κατηγοριών. Κύρια θεματική της φετινής διοργάνωσης θα είναι σειρά σεμιναρίων με θέμα τη βιώσιμη κινητικότητα των ανθρώπων στις πόλεις, τα συστήματα BRT όπου τα αστικά λεωφορεία συναγωνίζονται τα μέσα σταθερής τροχιάς, η εκτεταμένη χρήση ηλεκτρονικών στα οχήματα τελευταίας γενιάς και τα ηλεκτρικά οχήματα.

Πηγή: http://troxoikaitir.gr/article/ekthesi-leoforeioy-busworld-velgioy-2013-me-simantikes-premieres

Truck Show North 2013

Η μεγάλη γιορτή του φορτηγού στη Βόρεια Ελλάδα έφτασε!
Το τριήμερο 25-26-27 Οκτωβρίου η καρδιά του φορτηγού θα χτυπάει στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών όπου θα πραγματοποιηθεί το Truck Show North, ένας θεσμός ο οποίος καθιερώθηκε το 2006 από την Εκδόσεις Αγριμανάκη α.ε. Δυναμική προβλέπεται η παρουσία τόσο φτιαγμένων όσο και απλών φορτηγών από διάφορες περιοχές της χώρας. Εκεί θα είναι επίσης τα σπουδαιότερα club φορτηγού της Ελλάδας καθώς και χιλιάδες φίλοι του φορτηγού. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά και να φωτογραφηθούν με εντυπωσιακά οχήματα τα οποία θα είναι παρατεταγμένα σε ειδικό χώρο, να δούνε τη μεγάλη παρέλαση καθώς και να ζήσουν από κοντά τις συναρπαστικές κόντρες από τα αγωνιστικά φορτηγά. Οι κόντρες αναμένεται να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον του κόσμου και οι οδηγοί των αγωνιστικών οχημάτων θα προσφέρουν πλούσιο θέαμα με τους αγώνες dragster και slalom.

Πηγή: http://troxoikaitir.gr/article/truck-show-north-2013

Επανεκλογή Σκουλικίδη στο ΠΣΧΕΜ

Μετά τις αρχαιρεσίες που διεξήχθησαν την πρώτη του Σεπτέμβρη 2013 συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ του Πανελληνίου Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ) με την παρακάτω σύνθεση: Πρόεδρος επανεξελέγη ο Πέτρος Σκουλικίδης (φωτό), Α΄ αντιπρόεδρος ο Απόστολος Πίτσος, Β΄αντιπρόεδρος ο Γιώργος Χαλδέζος, Γενικός Γραμματέας ο Αργύρης Σκαρμέας και ταμίας ο Παναγιώτης Σκλήβας. Μέλη εξελέγησαν οι Μανώλης Αλεξανδράκος, Φάνης Αντωνόπουλος, Χρήστος Βαλσαμίδης, Φίλιππος Γκίκας, Αντώνης Δημητριάδης, Μάρκος Κοντολέων, Γιάννης Νικολακάκης, Βασίλης Σαχινίδης και Παναγιώτης Χρυσίνης.
Το νέο ΔΣ έχει να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις και να επιλύσει βασικά προβλήματα του Κλάδου. Η παράνομη μεταφορά, ο αποτελεσματικός έλεγχος του καμποτάζ, η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του φορτηγού δημοσίας και η διεύρυνση του μεταφορικού έργου, είναι από τα βασικότερα θέματα. Παράλληλα το νέο ΔΣ βρίσκεται σε διαρκή διαπραγμάτευση με τα συναρμόδια υπουργεία προκειμένου να εξασφαλίσει την έκδοση των δελτίων TIR και των μεμονωμένων εγγυήσεων που μέχρι τώρα εκδίδονται από την ΟΦΑΕ και μόνο.

Mercedes-Benz Vans Assistance Technologies

Νέα Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας στα Βαν της Mercedes-Benz
Δοκιμάζουμε σε πίστα στη Γερμανία 5 νέα συστήματα υποβοήθησης/ενεργητικής ασφάλειας της Mercedes, με κάποια από αυτά να τοποθετούνται για πρώτη φορά σε βαν. Το πλέον εντυπωσιακό όλων – το CrosswindAssist ή σύστημα διατήρησης ευστάθειας σε έντονους πλευρικούς ανέμους- σύντομα θα αποτελεί τμήμα του βασικού εξοπλισμού των οχημάτων του κατασκευαστή.  
Η Mercedes πέρα από τη δεδομένη έμφαση στην παθητική ασφάλεια, θεωρεί τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας ως μία από τις πλέον κρίσιμες παραμέτρους για την αποφυγή η μείωση των ατυχημάτων στους δρόμους. Έχοντας πρωταγωνιστήσει στην εξέλιξη και καθιέρωση πολλών από αυτά, ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που προσέφερε τα πλέον γνωστά ως τμήμα του βασικού εξοπλισμού και των επαγγελματικών οχημάτων που κατασκευάζει. Στα vans ιδιαίτερα, όπου το κόστος κτήσης παραμένει κυρίαρχος παράγοντας επιλογής ενός οχήματος, αυτό άλλαξε τα οικονομοτεχνικά δεδομένα της συγκεκριμένης μεταφορικής κατηγορίας.
Σύντομα λοιπόν, στα vans της Mercedes θα τοποθετούνται 5 νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Τρία από αυτά, σε παγκόσμια «πρώτη». Βρεθήκαμε στην πίστα δοκιμών της Bosch στο Μπόκσπμπεργκ της Νότιας Γερμανίας για να δοκιμάσουμε σε πραγματικές συνθήκες τα νέα συστήματα και να συνομιλήσουμε με τους ερευνητές και μηχανικούς που τα εξέλιξαν. Στη διάρκεια της παρουσίασης είδαμε σε διαφάνειες μία σύντομη αναφορά στην πρόσφατη ιστορία του κατασκευαστή, αναφορικά πάντα με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Εκκινώντας με το Sprinter πρώτης γενιάς του 1995, όπου διατέθηκε για πρώτη φορά στην αγορά σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, το γνωστό μας ABS, τα ελαφρά επαγγελματικά έπαψαν να είναι οι φτωχοί συγγενείς των επιβατικών.
Το 2002 τοποθετείται για πρώτη φορά ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) πάλι σε Sprinter. Από τότε, οι μηχανικοί δουλεύουν εντατικά πάνω στη μονάδα του ESP προσθέτωντας συνεχώς νέες παραμέτρους λειτουργίας. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το Adaptive ESP το οποίο όπως γνωρίζουν οι αναγνώστες μας διαθέτει αισθητήρες που υπολογίζουν τη μάζα και το κέντρο βάρους του οχήματος και προσαρμόζουν ανάλογα της λειτουργία του συστήματος ευστάθειας. Αρχίζοντας από τη χρονιά που διανύουμε, πλειάδα νέων ηλεκτρονικών θα κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά.
 CROSSWINDASSIST – ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Το συγκεκριμένο σύστημα έκανε στη Γερμανία την παγκόσμια πρεμιέρα του και θεβρούμε πως είναι το πλέον ενδιαφέρον από τα νέα ηλεκτρονικά. Για δύο λόγους. Καταρχάς σύντομα θα είναι στάνταρ εξοπλισμός σε κάποια vans της Mercedes, κι έπειτα, αντιμετωπίζει ένα από τα κύρια προβλήματα της δυναμικής συμπεριφοράς των συγκεκριμένων οχημάτων. Τις βίαιες μετατοπίσεις του αμαξώματος από τις δυνατές ριπές πλάγιων ανέμων. Το σύστημα υποβοήθησης ή διατήρησης ευστάθειας σε δυνατές ριπές πλευρικών ανέμων, μετράει με σένσορες την κάθετη και την πλευρική επιτάχυνση του οχήματος έτσι ώστε να υπολογίσει (σε κλάσματα δευτερολέπτου) την ισχύ της ριπής του ανέμου.
Ως αντίμετρο στην επικείμενη βίαιη μετατόπιση του αμαξώματος, το σύστημα επιβραδύνει συγκεκριμένους κάθε φορά τροχούς στην πλευρά που «πλήττεται» από τους ανέμους. Σαν αποτέλεσμα, οι πλευρικές και περιστροφικές κινήσεις που προκύπτουν από το όχημα το «αναγκάζουν» να διορθώσει με ασφάλεια και χωρίς επικίνδυνες μετατοπίσεις την πορεία του αντί να «ντριφτάρει»» ανεξέλεγκτα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Προκειμένου να διαπιστώσουμε τον τρόπο λειτουργίας του Crosswind Assist, κινηθήκαμε στη γνωστή πίστα της Bosch στο Μπόκσμπεργκ της Νότιας Γερμανίας. Στην οβάλ πίστα λοιπόν, σύμφωνα με τις οδηγίες του μηχανικού και συνοδηγού μας, κρατήσαμε σταθερή ταχύτητα 110 χλμ./ώρα και σε μία από τις δύο μεγάλες ευθείες περνούσαμε εμπρός από μία γιγαντιαία τουρμπίνα που χτυπούσε τα διερχόμενα οχήματα με ανέμους της τάξης των 40 χλμ./ώρα.
Με το Crosswind Assistant εκτός λειτουργίας –δυνατότητα που δεν θα υπάρχει στα αυτοκίνητα παραγωγής όπου θα είναι μόνιμα στη θέση «ΟΝ»- ακόμη και σφίγγοντας το τιμόνι, η μετατόπιση του καμουφλαρισμένου Sprinter (επόμενης γενιάς) που οδηγούσαμε ήταν βίαιη, ακανόνιστη και άκρως επικίνδυνη. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι άγνωστο σε οποιονδήποτε επαγγελματία οδηγεί αντίστοιχο όχημα. Στην πιο ήπια εκδοχή του, εμφανίζεται ακόμη και όταν προσπερνάς ένα λ.χ., φορτηγό και «πιάνεσαι» στους αεροδυναμικούς στοβιλισμούς του («slipstream»). Στη χειρότερη, βγαίνοντας από τούνελ σε π.χ. εκτεθειμένη γέφυρα, το όχημα μπορεί να αποσταθεροποιηθεί σε μεγάλο βαθμό.
ΑΠΟΡΡΟΦΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΩΝ ΠΛΑΓΙΩΝ ΑΝΕΜΩΝ
Στο δεύτερο πέρασμά μας από το τεράστιο ακροφύσιο που ταλαιπωρούσε τα διερχόμενα Mercedes, με το σύστημα να λειτουργεί, η μετατόπιση πρέπει να ήταν κάτω από μισό μέτρο –μάξιμουμ 50 εκατοστά πλάγια μετατόπιση ακόμη και σε θυελλώδεις ανέμους, σύμφωνα με τη Mercedes-, τη στιγμή που στο πρώτο πέρασμα βρεθήκαμε στην άλλη λωρίδα. Αυτό που γίνεται αντιληπτό στον οδηγό είναι ένα στιγμιαίο φρενάρισμα (κυρίως) του εμπρός τροχού στην πλευρά που δέχεται τις ριπές του αέρα και η ελάχιστη αντίδραση του τιμονιού.
Στην ερώτησή μας για το ποσοστό φρεναρίσματος και το κατά πόσο θέτει σε κίνδυνο όσους οδηγούς ακολουθούν, οι μηχανικοί απάντησαν ότι, είναι γύρω στα 5-6 χλμ./ώρα και διαρκεί ελάχιστα. Άρα, κανένα πρόβλημα για τους άλλους χρήστες του δρόμου. Να σημειώσουμε εδώ ότι, το σύστημα λειτουργεί από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω, καθώς και πως αυτή τη στιγμή ακόμη εξελίσσεται. «Πρόκειται για τεράστιο όγκο δουλειάς αφού για κάθε μελλοντικό Sprinter θα πρέπει να έχουμε διαφορετική βάση δεδομένων ανάλογα με τη μάζα του οχήματος, το μεταξόνιο, το μεικτό βάρος κι ένα σωρό άλλους παράγοντες –το Crosswind Assistant είναι απόλυτα εξατομικευμένο στα τεχνικά χαρακτηριστικά κάθε διαφορετικού βαν».
Το σύστημα υποβοήθησης λειτουργεί κυρίως στις ξαφνικές, βίαιες ριπές αέρα και όχι σε συνεχόμενης έντασης ανέμους. Πέρα από το να κάνει πιο ασφαλή την κίνηση του οχήματος, οι άνθρωποι που το εξέλιξαν μας είπαν ότι, αφαιρεί αρκετό στρες από την καθημερινή δουλειά αφού δεν θα χρειάζεται πλέον να «παλεύεις» με το τιμόνι. Οι σένσορες του ESP μπορούν να διαγνώσουν την ένταση αλλά και τη γωνία υπό την οποία «χτυπούν» το όχημα οι πλευρικοί άνεμοι. Τόσο οι συνεχείς όσο και οι δυνατές, ακανόνιστες ριπές.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι, στη βάση που συλλέγει τα δεδομένα, προσμετράται και η συμπεριφορά του οδηγού στο τιμόνι. Αν ο οδηγός επεμβαίνει ενεργά, το σύστημα έχει το περιθώριο εκείνο να του δώσει τον απόλυτο έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση, μία προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων ενημερώνει τον οδηγό όταν το σύστημα λειτουργεί. Σε επόμενη ερώτησή μας, σχετικά με ρυμουλκούμενο η απάντηση ήταν πως, ναι, το σύστημα υποβοήθησης λειτουργεί και όταν το βαν έλκει κάποιο τρέιλερ.
CollisionPreventionAssist – Σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης
Στην πίστα είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και τα υπόλοιπα 4 συστήματα υποβοήθησης. Το Collision Prevention Assist μέσω ραντάρ ανιχνεύει την πιθανότητα επικείμενης σύγκρουσης και προειδοποιεί τον οδηγό μέσω ηχητικών και οπτικών σημάτων αυξανόμενης έντασης. Δεν δουλεύει σε χαμηλές ταχύτητες –σκοπό έχει να αποτρέψει τις σφοδρές συγκρούσεις π.χ., στον αυτοκινητόδρομο, όταν ο οδηγός αργήσει να αντιληφθεί τη διαφορά ταχύτητας ανάμεσα το δικό του και το προπορευόμενο όχημα.
Το ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα ραντάρ σκανάρει συνεχώς το δρόμο εμπρός και υπολογίζει τη σχετική ταχύτητα του βαν και του προπορευόμενου οχήματος. Αν η απόσταση μειωθεί στο ένα τέταρτο ή λιγότερο της απαιτούμενης απόστασης ακινητοποίησης, ανάβει προειδοποιητική λυχνία στο ταμπλό.  Αν τα δεδομένα δεν αλλάξουν και μειωθεί κι άλλο η απόσταση μεταξύ των δύο οχημάτων, το οπτικό σήμα ανάβει με πιο γρήγορο ρυθμό και ηχεί ακουστικός συναγερμός. Από αυτό το σημείο και μετά, απομένουν γύρω στα 3 δευτερόλεπτα μέχρι τη σύγκρουση αν ο οδηγός δεν αντιδράσει.
BrakeAssistPro – Σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού
Το σύστημα που προειδοποιεί για επικείμενη σύγκρουση ενεργοποιεί ταυτόχρονα και ένα άλλο, υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού, ονόματι Brake Assist Pro. Το ενεργό αυτό σύστημα, είναι ίδιας λογικής –μεγιστοποίηση της ισχύος πέδησης σε έκτακτες περιστάσεις- με τα γνωστά στους αναγνώστες μας από τα μεγαλύτερα επαγγελματικά οχήματα του κατασκευαστή. Ενεργοποιείται ανάλογα με την πίεση του ποδιού του οδηγού στο πεντάλ του γκαζιού.
Για όσο το δυνατόν ακριβέστερη λειτουργία, το σύστημα μπορεί να αυξήσει ή ακόμη και να μειώσει τη δύναμη πέδησης σε συνδυασμό με τα δεδομένα που λαμβάνει από τον αισθητήρα εγγύτητας που αναφέραμε νωρίτερα. Ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα και αντιδρά όχι μόνο σε κινούμενα αντικείμενα αλλά, ακόμη και σε σταθερά.
BlindSpotAssist – Σύστημα υποβοήθησης ορατότητας τυφλής γωνίας
Το σύστημα αυτό είναι γνωστό ως προς τις βασικές αρχές λειτουργίας του, στην περίπτωση όμως των βαν της Mercedes έχει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Διαθέτει 4 σένσορες μικρής ακτίνας που καλύπτουν όλες τις πλευρές του οχήματος και ενεργοποιείται από τα 30 χλμ./ώρα και πάνω. Τα ραντάρ είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν στα πίσω άκρα του αμαξώματος και στις «δεύτερες» κολώνες (B-pillars) εμπρός και σκανάρουν την περιφέρεια του αυτοκινήτου. Αν «δουν» αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα, ανάβει ένα κόκκινο τρίγωνο στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη. Αν τώρα ο οδηγός επιμένει και ενεργοποιεί το φλας, ηχεί και προειδοποιητικό ακουστικό σήμα.
Ενδιαφέρον γενικά, παρουσιάζει η μεταφορά τεχνογνωσίας στα βαν τόσο από το τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes, όσο και από το αντίστοιχο των επιβατικών. Τα δύο τελευταία συστήματα για τα οποία ενημερωθήκαμε, από αυτές τις κατηγορίες προέρχονται. Η προσαρμοζόμενη υποβοήθηση προβολέων (Highbeam Assist) αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία, με ρυθμιζόμενη δέσμη φωτός. Μεταξύ άλλων, διαθέτει κάμερα ικανή να διαγνώσει αντίθετα ερχόμενα οχήματα και να κατεβάσει μία «σκάλα» στα φώτα. Τέλος, στους επόμενους μήνες, θα προσφέρονται στα βαν της Mercedes και σύστημα ειδοποίησης αθέλητης αλλαγής λωρίδας καθώς και κάμερα οπισθοπορείας.

Πηγή:  http://troxoikaitir.gr/article/300/mercedes-benz-vans-assistance-technologies

Ήρθαν τα νέα ΜΑΝ Euro 6 στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμα στους πελάτες της μάρκας.

Η ΜΑΝ έχει αναπτύξει νέες σειρές κινητήρων και συγκροτημάτων που υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6 και διατηρούν τη γνωστή χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την υψηλή αξιοπιστία των προϊόντων της. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί σειρά καινοτομικών εφαρμογών σε αρμονική σύνδεση μεταξύ τους. Τα κύρια στοιχεία είναι το εξελιγμένο σύστημα εγχύσεως καυσίμου Common Rail που επιτρέπει την βέλτιστη προσαγωγή καυσίμου για χαμηλή κατανάλωση και ομαλή λειτουργία του κινητήρα, η διάταξη ανακύκλωσης EGR (Exhaust-Gas Recirculation) σε συνδυασμό με ενδιάμεση ψύξη που επιτρέπει την ουσιαστική ελάττωση των οξειδίων του αζώτου, το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής ελάττωσης SCR (Selective Catalytic Reduction) σε συνδυασμό με την χρήση Ad Blue και το φίλτρο κατακράτησης Αιθάλης με συνεχή αναγέννηση (καθαρισμό) που κατακρατά τα σωματίδια σε ποσοστό άνω των 99 %.

Πηγή: http://troxoikaitir.gr/article/306/irthan-ta-nea-man-euro-6-stin-ellada-kai-einai-diathesima-stoys-pelates-tis-markas

΄Εκθεση Επαγγελματικών Αυτοκινήτων Τεχνολογίας Μεταφορών & Logistics

Αθήνα, Μάιος 2014,
εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
Σε μια περίοδο που όλοι οι εισαγωγείς και αντιπρόσωποι θα διαθέτουν μια πλήρη γκάμα εντελώς νέων μοντέλων, θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα η Έκθεση Επαγγελματικών Αυτοκινήτων και των σύγχρονων προϊόντων που απευθύνονται στον ευρύτερο Κλάδο των Μεταφορών και των Logistics. Ένα τετραήμερο, από 15 μέχρι 18 Μαΐου (Πέμπτη – Κυριακή) 2014, στο ανακαινισμένο εκθεσιακό κέντρο MEC στη Λ. Λαυρίου, οι επαγγελματίες επισκέπτες θα μπορούν να θαυμάσουν συγκεντρωμένα, κάτω από την ίδια στέγη, τα κορυφαία μοντέλα των επαγγελματικών αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων όλων των κατηγοριών από 2 μέχρι 42 τόνους, τα οποία καλύπτουν το σύνολο των μεταφορικών εφαρμογών, εμπορευματικών και επιβατικών. Εξίσου εντυπωσιακή συμμετοχή αναμένεται και στον τομέα των τρέιλερ με τα κυριότερα σύγχρονα ρυμουλκούμενα και επικαθήμενα οχήματα, καθώς και η παρουσία δεκάδων άλλων προϊόντων, όπως ανταλλακτικά, εξαρτήματα, καθίσματα, λιπαντικά, αξεσουάρ, κ.λ.π.
Προϊόντα Τεχνολογίας και Εξοπλισμοί
Μεταφορικών Επιχειρήσεων & εταιρειών Logistics
Θα παρουσιαστούν επίσης εξοπλισμοί μεταφορικών επιχειρήσεων και εταιρειών Logistics, όπως γερανοί, ψυκτικοί θάλαμοι, καταγραφικά θερμοκρασιών, συστήματα διαχείρισης στόλων και τηλεματικής, ανυψωτικά παλετοφόρα, κυλιόμενες σκάλες μετακόμισης, υδραυλικές πόρτες φορτηγών, ράμπες πρόσβασης, εξοπλισμοί αποθηκών, κοντέινερς. Μεγάλη εξάλλου, αναμένεται να είναι η συμμετοχή στην έκθεση των εταιρειών παροχής υπηρεσιών και εκπαίδευσης, όπως σχολές ΣΕΚΑΜ και ΠΕΙ, Ι.ΚΤΕΟ, εξειδικευμένα συνεργεία, εταιρείες εγκρίσεων και πιστοποιήσεων, χρηματοδοτήσεων, ασφάλισης μεταφορών και οχημάτων κ.α. Η έκθεση απευθύνεται στο σύνολο των απασχολουμένων στον ευρύτερο τομέα των Μεταφορών και των Logistics, στους αυτοκινητιστές, στους ιδιοκτήτες φορτηγών, στους ελεύθερους επαγγελματίες, στους υπευθύνους των επιχειρήσεων με στόλους φορτηγών ή λεωφορείων, στους λεωφορειούχους των ΚΤΕΛ, στις τουριστικές επιχειρήσεις με ιδιόκτητα λεωφορεία κ.α. Οργανωτής της έκθεσης είναι η εταιρεία «Εκδόσεις Αγριμανάκη ΑΕ» με πολυετή εμπειρία στο χώρο και με την υποστήριξη έγκριτων φορέων και μέσων ενημέρωσης. Αναλυτικότερη παρουσίαση της ΄Εκθεσης, καθώς και των παράλληλων εκδηλώσεων, θα ακολουθήσει σύντομα.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να απευθύνεστε στα τηλέφωνα
210 3620 841, 210 3609 848 ή στο e-mail: info@agrimanaki.com

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ορισμό Τεχνικών Υπηρεσιών κατηγορίας Γ

Για την έγκριση τύπων οχημάτων στα πλαίσια της οδηγίας-πλαίσιο 2007/46ΕΚ όπως αυτή
εναρμονίστηκε στο ελληνικό δίκαιο με την Κ.Υ.Α. 29949/1841/09 (Β 2112) απαιτείται ο έλεγχος
των διαδικασιών που ακολουθεί ο κάθε κατασκευαστής για τη συμμόρφωση της παραγωγής του.
Για το σκοπό αυτό, κατά τα άρθρα 41 και 42 της ανωτέρω οδηγίας, ορίζονται Τεχνικές
Υπηρεσίες (ΤΥ) σύμφωνα με διαδικασίες και προϋποθέσεις οι οποίες καθορίζονται στα άρθρα
αυτά. Οι ΤΥ που αξιολογούν και παρακολουθούν τακτικά τις διαδικασίες του κατασκευαστή για
τον έλεγχο της συμμόρφωσης της παραγωγής χαρακτηρίζονται ως ΤΥ κατηγορίας Γ.

Για το πλήρες κείμενο και την φόρμα αίτησης ΕΔΩ

Πηγή: ΥΜΕ

Συνολικές προβολές σελίδας