Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Εγνατία Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών

Από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» ανακοινώνεται ότι για την συνέχιση και την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής των κόµβων στην Εσωτερική (∆υτική) Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης θα πραγµατοποιηθούν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθµίσεις:



Α. Κυκλοφοριακές ρυθµίσεις Κόµβου Οδού Λαγκαδά (Αερογέφυρα Σταυρούπολης) και Κόµβου Οδού Ωραιοκάστρου: έναρξη ρυθµίσεων ∆ευτέρα 29.09.2014

Από ∆ευτέρα 29.09.2014 θα εφαρµοσθούν κυκλοφοριακές ρυθµίσεις στους κόµβους οδού Λαγκαδά (Αερογέφυρα Σταυρούπολης) και κόµβου οδού Ωραιοκάστρου. Ειδικότερα θα διακοπούν οι αριστερόστροφες κινήσεις των οχηµάτων από την Εσωτερική Περιφερειακή οδό προς τις οδούς Λαγκαδά (Κωνσταντινουπόλεως) και Ωραιοκάστρου.

Οι κινήσεις των οχηµάτων θα πραγµατοποιούνται ως κάτωθι:

Ι. Κυκλοφορία από ∆υτικά (Λαχαναγορά) προς Ανατολικά (Καλαµαριά)

1. Προορισµός οδός Ωραιοκάστρου: µέσω του Ισόπεδου Κόµβου οδού Μακρυγιάννη

2. Προορισµός οδός Λαγκαδά (προς έξοδο Σέρρες – Καβάλα): µέσω του Ανισόπεδου Κόµβου Ευκαρπίας (κόµβος εσωτερικής περιφερειακής µε εξωτερική περιφερειακή)



ΙΙ. Κυκλοφορία από Ανατολικά (Καλαµαριά) προς ∆υτικά (Λαχαναγορά)

1. Προορισµός οδός Λαγκαδά (προς κέντρο): µέσω του Ισόπεδου Κόµβου Ευκαρπίας (Λεωφόρος Στρατού)

2. Προορισµός οδός Ωραιοκάστρου (προς κέντρο): είτε µέσω του Ισόπεδου Κόµβου Ευκαρπίας είτε µέσω του Ισόπεδου Κόµβου Μακρυγιάννη

∆ιάρκεια κυκλοφοριακών ρυθµίσεων: 12 µήνες

 Θεσσαλονίκη 26/09/2014



Β. Κυκλοφοριακές ρυθµίσεις Κόµβου Μαιάνδρου: έναρξη ρυθµίσεων Τρίτη 07.10.2014

1. Κυκλοφορία από βόρειο Εύοσµο προς Εσωτερική Περιφερειακή

Η κυκλοφορία από τον βόρειο Εύοσµο προς την Εσωτερική Περιφερειακή θα πραγµατοποιείται µέσω των οδών Μαιάνδρου – Καλλικράτη – Ξανθίππης – Φερενίκης – Ακαδήµου µε κατάληξη στον ισόπεδο Κόµβο Κορδελιού.

2. Κυκλοφορία από Βόρειο Εύοσµο προς Νότιο Εύοσµο και αντίστροφα

2.1 Η κυκλοφορία από Βόρειο προς Νότιο Εύοσµο θα πραγµατοποιείται δια µέσου των οδών Μαιάνδρου – Καλλικράτη – Ξανθίππης – Φερενίκης – Ακαδήµου – Ι/Κ Κορδελιού – 23ης Ιουλίου – 25ης Μαρτίου - Σιατίστης – Φλώρου – Μεγάλου Αλεξάνδρου

2.2 Η κυκλοφορία από Nότιο προς Βόρειο Εύοσµο θα πραγµατοποιείται δια µέσου των οδών Μ. Αλεξάνδρου - Μαν. Ανδρόνικου – Σκρα – Γεωρ. Παπανδρέου – Αγγ. Σιλελιανού – 23ης Ιουλίου – Ι/Κ Κορδελιου – Ακαδήµου – 3ης Σεπτεµβρίου – Φερενίκης – Ξανθίππης – Καλλικράτη - Μαιάνδρου.

3. Κυκλοφορία από Εσωτερική Περιφερειακή προς Βόρειο Εύοσµο

3.1 Κυκλοφορία από Ανατολικά προς Βόρειο Εύοσµο

Η κυκλοφορία από την Εσωτερική Περιφερειακή (από ανατολικά) προς τον βόρειο Εύοσµο θα πραγµατοποιείται µέσω του Ισόπεδου Κόµβου Κορδελιού και κατόπιν δια των οδών 3ης Σεπτεµβρίου - Φερενίκης – Ξανθίππης - Καλλικράτη µε κατάληξη στην οδό Μαιάνδρου.

3.2 Κυκλοφορία από ∆υτικά προς Βόρειο Εύοσµο

Η κυκλοφορία από την Εσωτερική Περιφερειακή (από δυτικά) προς τον βόρειο Εύοσµο θα πραγµατοποιείται µέσω του Ισόπεδου Κόµβου Κορδελιού και κατόπιν δια των οδών Ακαδήµου – 3ης Σεπτεµβρίου – Φερενίκης – Ξανθίππης - Καλλικράτη µε κατάληξη στην οδό Μαιάνδρου.

4. Κυκλοφορία από Νότιο Εύοσµο προς Εσωτερική Περιφερειακή

4.1 Προς Ανατολικά

Η κυκλοφορία από Nότιο Εύοσµο προς Ανατολικά θα πραγµατοποιείται δια µέσου των οδών Μαιάνδρου – Ευφροσύνης – Νυµφαίου – Τρίτση – συνδετήριος κλάδος ∆ΕΣΠΕΡ (τέρµα ΟΑΣΘ).

4.2 Προς ∆υτικά

Η κυκλοφορία από Nότιο Εύοσµο προς ∆υτικά θα πραγµατοποιείται δια µέσου των οδών Μ. Αλεξάνδρου – Μαν. Ανδρόνικου – Σκρα – Γεωρ. Παπανδρέου – Αγγ. Σικελιανού – 23ης Ιουλίου µε κατάληξη στον Ισόπεδο Κόµβο Κορδελιού επί της Εσωτερικής Περιφερειακής.

5. Κυκλοφορία από Εσωτερική Περιφερειακή προς το Νότιο Εύοσµο (Κυκλοφορία από Ανατολικά ή ∆υτικά προς το Νότιο Εύοσµο)

Η κυκλοφορία από Εσωτερική Περιφερειακή προς τον νότιο Εύοσµο θα πραγµατοποιείται διαµέσου του Ισόπεδου Κόµβου Κορδελιού και µέσω των οδών 23ης Ιουλίου – Αθ. ∆ιάκου – Παπαφλέσσα - Σιατίστης – Φλώρου – Μ. Αλεξάνδρου.

∆ιάρκεια κυκλοφοριακών ρυθµίσεων Κόµβου Μαιάνδρου: 6 µήνες


Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/2014-05-27-13-00-53/news-in-greece/item/1858-egnatia-odos-kikloforiakes-rithmiseis-logo-ergasion

Οι Δανοί της Maersk (ΑPM Terminals) θα χτυπήσουν ΟΛΠ, υπό τις ευλογίες της ΕΕ;

Κορυφώνεται η αγωνία για τα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας, τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ. Για τον ΟΛΠ, δικαίωμα κατάθεσης προσφορών έχουν πέντε σχήματα και για τον ΟΛΘ οχτώ.

Του Φώτη Φωτεινού

Ειδικότερα, για τον Πειραιά, ο οποίος βρίσκεται στη φάση της κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών έως τα τέλη του έτους, πιο έντονο ενδιαφέρον έχουν επιδείξει η Cosco από την Κίνα, η Maersk (ΑPM Terminals) από τη Δανία και η International Container Terminal Services από τις Φιλιππίνες.

Αντίστοιχα, για τη Θεσσαλονίκη στον διαγωνισμό (δεν υπάρχει ακόμα ημερομηνία για τις δεσμευτικές), έχουν απομείνει η Maersk (APM Terminals), η Deutsche Invest Equity Partners, η Duferco Particiption Holding, η International Container Terminal Services, η Mitsui & Co, η P&O Steam Navigation Company (DP World), οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι με τη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ και η Yilport Holding.

Το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έχει ξεκαθαρίσει ότι ΟΛΠ και ΟΛΘ θα δοθούν σε διαφορετικές εταιρείες για λόγους προάσπισης του λιμενικού ανταγωνισμού. Αυτό είναι εμφανές και από το γεγονός ότι η Cosco δεν κατέβηκε για τον ΟΛΘ. Ως μεγάλος αντίπαλος της Cosco, βάση δυναμικής, φαντάζει η Maersk, η οποία όμως, εάν καταθέσει δεσμευτική προσφορά, θα πρέπει να επιλέξει ΟΛΠ ή ΟΛΘ.

Κι εδώ, αρχίζουν να περιπλέκονται τα πράγματα, με την… εμπλοκή ακόμα και της ΕΕ. Nέα Επίτροπος Ανταγωνισμού ορίστηκε η κα. Margrethe Vestager, η οποία ήταν πρώην υπουργός Οικονομικών της Δανίας!

ΟΛΠ και Cosco έχουν «τακτική αλληλογραφία» με την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ, ελέω του φιλικού διακανονισμού για τις επενδύσεις των Κινέζων στην προβλήτα ΙΙΙ. Η τοποθέτηση της κα. Vestager ίσως και να «επηρεάσει τη στάση της, αφού στους διαγωνισμούς για ΟΛΠ και ΟΛΘ μετέχει η Maersk», σχολιάζουν στελέχη του ναυτιλιακού κλάδου.

Το τοπίο θα ξεκαθαρίσει, όταν κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΠ και διαπιστωθεί, εάν οι Κινέζοι της Cosco αποκτήσουν «αντίπαλο». Πάντως, το ΤΑΙΠΕΔ «τρέχει» να πουλήσει τα λιμάνια, αφού υπάρχει το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών.

Η ταυτότητα των Maersk – APM Terminals

Στον δανικό όμιλο Maersk ανήκουν οι θυγατρικές Maersk Line, APM Terminals, Maersk Oil και Maersk Drilling. Ενδιαφέρον για τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ εκδήλωσε η APM Terminals, η οποία διαθέτει παρουσία σε 66 λιμάνια, σε 40 χώρες.

Στην Ευρώπη έχει παρουσία σε Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία (Σμύρνη, όπου ετοιμάζει νέο project), Μαρόκο και Αίγυπτο. Το 2013, η APM Terminals είχε έσοδα 4,33 δις. δολάρια και διαχειρίστηκε 36,3 εκατ. TEUS.

Στον όμιλο της Maersk ανήκει και η Maersk Line, η οποία είναι η Νο1 εταιρεία παγκοσμίως στους liners, δηλαδή στις ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών. Το μερίδιό της φτάνει το 13,4% και, υπό τη διαχείρισή της, έχει περίπου 600 πλοία.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8985-oi-danoi-tis-maersk-apm-terminals-tha-xtypisoun-olp-ypo-tis-evlogies-tis-ee.html

Διευρύνεται η συνεργασία Attica (Superfast, BlueStar) με ΑΝΕΚ σε Ιταλία και Κρήτη

Η Attica Συμμετοχών (Super Fast, Blue Star) ανακοίνωσε τη διεύρυνση της συνεργασίας με την εταιρία ΑΝΕΚ, στα πλαίσια της κοινοπραξίας «ANEK A.E. - SUPERFAST ENDEKA (HELLAS) INC & ΣΙΑ» (ΑΝΕΚ – SUPERFAST) για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων, από πλοία των δύο εταιριών, στις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής (Ελλάδα – Ιταλία), καθώς και στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, από 1ης Νοεμβρίου 2014.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διεύρυνση της, έως σήμερα επιτυχημένης συνεργασίας, η οποία επέτρεψε σε καιρούς δύσκολους την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας για τις μετακινήσεις επιβατών και επαγγελματιών με συνέπεια και συνέχεια, αναμένεται να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερες συνέργειες και νέες προοπτικές για τις δύο ελληνικές εταιρίες.

Αποτελεί πεποίθηση των διοικήσεων των δύο εταιριών ότι η διεύρυνση της συνεργασίας στα πλαίσια της μεταξύ τους κοινοπραξίας, θα επιφέρει περαιτέρω εξορθολογισμό της χωρητικότητας των γραμμών της Αδριατικής και της Κρήτης και θα διασφαλίσει την καλή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επιβατών και των εμπορευμάτων στις εν λόγω γραμμές. Επισημαίνεται ότι οι δύο εταιρίες θα εξακολουθήσουν την αυτόνομη δραστηριότητά τους στους υπόλοιπους τομείς και γραμμές επιχειρηματικής τους δραστηριοποίησης.

Σύμφωνα με αναλυτές της ακτοπλοικής αγοράς, με αυτό τον τρόπο οι δυο, ελληνικών συμφερόντων, εταιρείες εντείνουν τον ανταγωνισμό με την Minoan Lines, που ανήκει στον ιταλικό όμιλο Grimaldi.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8979-dievrynetai-i-synergasia-attica-superfast-bluestar-me-anek-se-italia-kai-kriti.html

Υπό εξέταση το αίτημα της ΝΕΛ για δρομολόγηση πλοίου στη Βόρεια Ελλάδα

Yπό εξέταση από τις αρμόδιες διευθύνσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου είναι το αίτημα της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, η οποία την περασμένη Παρασκευή υπέβαλε αίτημα για άμεση δρομολόγηση του πλοίου «Μυτιλήνη» χωρίς επιδότηση για ένα χρόνο, στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου από Πειραιά.

Αυτό σημαίνει, πως το κράτος δεν θα χρηματοδοτεί πλέον το κόστος της συγκεκριμένης γραμμής. Στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών, αλλά και στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το θέμα, ανέφεραν, ότι αν το αίτημα της ΝΕΛ γίνει δεκτό, μπορεί να μπλοκάρει την απευθείας ανάθεση της άγονης γραμμής, έναντι μισθώματος (επιδότηση) που είχε γίνει την Παρασκευή από το υπ. Ναυτιλίας στο «Νήσος Μύκονος» της Ηellenic Seaways, καθώς στο επίσημο έγγραφο της σύμβασης, αναφέρεται ότι η χρονική διάρκεια ισχύoς της είναι μέχρι την έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων με τακτική (εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη) δρομολόγηση από άλλη εταιρεία.

Αυτό σημαίνει, ότι όταν μία εταιρεία υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική ετήσια δρομολόγηση χωρίς επιδότηση, αναστέλλεται άμεσα η τρίμηνη δρομολόγηση που είχε κατοχυρωθεί με το πλοίο «Νήσος Μύκονος», αλλά και η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού.

Είχε προηγηθεί την περασμένη Τετάρτη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, για κάλυψη της συγκεκριμένης γραμμής χωρίς επιδότηση, αφού αυτό ορίζει ο νόμος όταν γίνει απευθείας ανάθεση μία γραμμής σε μια άλλη εταιρεία.

Πάντως οι τελικές αποφάσεις για το θέμα αναμένονται από το υπουργείο Ναυτιλίας και συγκεκριμένα από τον αρμόδιο υπουργό Μ. Βαρβιτσιώτη.
Να σημειωθεί, ότι η ΝΕΛ είχε κηρυχθεί έκπτωτη από δύο άγονες γραμμές του βορειοανατολικού Αιγαίου με κατάπτωση των εγγυητικών της επιστολών και αποκλεισμό της από δημόσιους διαγωνισμούς για ένα χρόνο, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων, ωστόσο δεν υπήρχε κανένας περιορισμός για τη συγκεκριμένη εταιρεία να υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική δρομολόγηση.

Σημειώνεται, πως με βάση τη σύμβαση απευθείας ανάθεσης, το «Νήσος Μύκονος» λαμβάνει το ποσό των 93.825 ευρώ, ανά δρομολόγιο για τη κάλυψη της άγονης γραμμής Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου.

Στελέχη της ΝΕΛ ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι αυτό που αναμένεται άμεσα είναι η έγκριση της γραμμής από τον αρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, καθώς το πλοίο «Μυτιλήνη», είναι έτοιμο από την Τρίτη, να πραγματοποιήσει το πρώτο του δρομολόγιο.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8983-ypo-eksetasi-to-aitima-tis-nel-gia-dromologisi-ploiou-sti-voreio-ellada.html

Συνολικές προβολές σελίδας