Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΒΟΑΚ: Διαμαρτύρονται οι βουλευτές της Κρήτης για τις καθυστερήσεις

Αντιμέτωπος με τη δυσφορία των βουλευτών της Κρήτης για τις καθυστερήσεις των εργασιών στον Βόρειο Οδικό Άξονα (ΒΟΑΚ) του νησιού, βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ενημερώνοντας την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής για το έργο διαπλάτυνσης τμήματος του άξονα, μήκους 10 χλμ, που έλαβε πρόσφατα την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Το έργο αφορά το οδικό τμήμα Πάνορμος-Εξάντης στον νομό Ρεθύμνου, με συνολικό προϋπολογισμό, μετά την έκπτωση, 40,35 εκατ. ευρώ. «Σε αυτό το τμήμα ο δρόμος έχει συνολικό μήκος 12,5 χιλιόμετρα. Το συνολικό πλάτος του δρόμου θα είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος, με περίπου 22 μέτρα. Ο αυτοκινητόδρομος θα έχει και δύο λωρίδες έκτακτης ανάγκης και η ταχύτητα κυκλοφορίας θα είναι 120 χιλιόμετρα» ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης και συμπλήρωσε:

«Θα κατασκευαστεί ένας νέος, πλήρης, ανισόπεδος κόμβος στον Πάνορμο και δίκτυο παράπλευρων και κάθετων οδών, συνολικού μήκους 19 χιλιομέτρων. Επίσης, έχει ζητηθεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση για την κατασκευή ημικόμβων στον Γεροπόταμο και στη Σκεπαστή, και οι σχετικές εργασίες έχουν συμπεριληφθεί στην παρούσα εργολαβία, μαζί με μία κοιλαδογέφυρα 220 μέτρων στην Εξάντη και μία δεύτερη μήκους 64 μέτρων».

Εξάλλου, στη δευτερολογία του ο κ. Χρυσοχοΐδης, είπε πως ο δρόμος Αγ. Νικόλαος-Καλό Χωριό είναι έτοιμος με ασφαλτικά και διαγραμμίσεις- και απομένουν απλώς, μικρές συμπληρώσεις. «Οι κόμβοι Γεροποτάμου και Σκεπαστής προβλέπονται στη δημοπράτηση με προαίρεση, ενώ μελετούνται τα τμήματα του δρόμου από το Πάνορμο προς το Ρέθυμνο (κάποια απ' αυτά είναι μάλιστα σε φάση οριστικής μελέτης, όπως το τμήμα Εσταυρωμένου-Γεροπόταμος). Στο πλαίσιο της μελέτης του στρατηγικού σχεδιασμού με προϋπολογισμό 7,5 εκατομμύρια, θα μελετηθεί επίσης και το δεύτερο τμήμα Εξάντες-Φόδελε», ανέφερε ο υπουργός.

«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας συνιστά ντροπή» παρατήρησε στην παρέμβασή του ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Κεφαλογιάννης. «Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν χάσει τη ζωή τους πάνω από 490 άτομα -60 περίπου άνθρωποι ανά έτος, δηλαδή ένας άνθρωπος ανά έξι μέρες. Οι σοβαροί τραυματίες ανέρχονται σε περίπου 100 ανά χρόνο. Στο συνολικό εθνικό προϋπολογισμό για τα οδικά έργα, ύψους 4,4 δισ. ευρώ, η Κρήτη δικαιούται 251,4 εκατομμύρια, δηλαδή, 5,7% επί του συνόλου των οδικών έργων και μόλις 2,49% επί του συνολικού προϋπολογισμού» διαμαρτυρήθηκε ο βουλευτής.

«Οι πόροι της περιόδου 2014-2020 είναι συγκεκριμένοι» απάντησε ο Μ. Χρυσοχοΐδης: «Για λιμάνια, αεροδρόμια, αυτοκινητόδρομους και σιδηρόδρομο είναι 3,5 δισ. ευρώ, όπου τα 2,9 δισ. είναι κοινοτική δαπάνη και τα υπόλοιπα 0,6 δισ. εθνική δαπάνη. Απ' αυτά, για τα οδικά έργα προορίζεται το 20%, δηλαδή 700 εκατ. ευρώ -και απ' αυτά, ο ΒΟΑΚ παίρνει 165 εκατ. ευρώ» συμπλήρωσε ο υπουργός Υποδομών.

Έντονη κριτική στο γενικότερο σχεδιασμό του ΥΠΟΜΕΔΙ, άσκησαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ.

«Είμαστε βεβαίως υπέρ της κατασκευής αυτού του κομματιού, αλλά αυτό είναι το εύκολο κομμάτι. Αλλού είναι οι μεγάλες δυσκολίες, αλλού είναι τα θανατηφόρα ατυχήματα» σημείωσε ο Απόστολος Αλεξόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ), ενώ αναρωτήθηκε «πώς ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος, όπου θα αναπτύσσονται ταχύτητες 120 χλμ την ώρα, θα εξυπηρετεί μια περιοχή με σημαντικές τουριστικές εγκαταστάσεις δεξιά κι αριστερά;».

«Στο συγκεκριμένο σημείο, ο δρόμος έχει μηδαμινά τροχαία» σύμφωνα και με τον Κώστα Δαμαβολίτη (ΑΝΕΛ), ο οποίος ανέφερε: «Οι μεγάλοι αριθμοί καταγράφονται από την έξοδο του Ηρακλείου στις στροφές της Λυγαριάς- πάμπολλες στροφές με ανάποδη κλήση. Στην περιοχή των Σεισών, μετά τη διακλάδωση, έχουμε σε 371 μέτρα 19 νεκρούς, τα 11 τελευταία χρόνια...».

Έγγραφο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, όπου αναφέρεται πως «το υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζει μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού για τον ΒΟΑΚ» επικαλέστηκε ο Μ. Κριτσιωτάκης (ΣΥΡΙΖΑ), για να επισημάνει πως η διαδικασία που έχει δρομολογηθεί για τα έργα, συνιστά σχήμα πρωθύστερο: «Κατανέμουμε 125 εκατ. για δρόμους που χρειάζονται περί τα 2,5 δισ.» υποστήριξε ο βουλευτής.

«Στον νομό Λασιθίου, το τμήμα από Αγ. Νικόλαο μέχρι το Καλό Χωριό χρειάστηκε 7 χρόνια για να τελειώσει- και δεν έχει δοθεί στην κυκλοφορία παρότι είναι έτοιμο, γιατί δεν είχε προβλεφθεί η σύνδεση του με το παλιό τμήμα του δρόμου και η ηλεκτροδότηση της σηματοδότησης» επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Δερμιτζάκης (ΣΥΡΙΖΑ). «Ο δρόμος χρησιμοποιείται μόνο για περιπάτους. Έχει καταντήσει το ανέκδοτο της χρονιάς» συμπλήρωσε.

«Εδώ και σαράντα χρόνια ο δρόμος δεν συντηρείται- και θεωρώ ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη αιτία ατυχημάτων» παρατήρησε ο Γιώργος Σταθάκης (ΣΥΡΙΖΑ). «Ο δρόμος επιδεχόταν και επιδέχεται μεγάλων σημαντικών βελτιώσεων και διαπλατύνσεων. Αυτό είναι το πρωταρχικό κατά τη γνώμη μου, έναντι οποιουδήποτε άλλου σχεδιασμού, συνολικών ρυθμίσεων, μεγάλων και μεγαλεπήβολων σχεδιασμών...», είπε.

«Έχουν αναλυθεί όλα. Η Κρήτη είναι η πρωτοπόρος περιοχή που μπορεί να μας βγάλει από το αδιέξοδο που βρισκόμαστε- και βλέπουμε ότι μεγάλα αναπτυξιακά έργα κολλάνε» είπε ο Μάξιμος Σενετάκης (ΝΔ) και αναρωτήθηκε: «Αν εκεί που υπάρχει η πηγή της ανάπτυξης κολλάμε και κωλυσιεργούμε από μόνοι μας, πώς θα μπορέσουμε επιτέλους να ξεκολλήσουμε απ' αυτήν την κατάσταση την οποία ζούμε;».

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, υπογράμμισαν εξάλλου την ανάγκη να μην μπουν διόδια, και να καλυφθεί το έργο από κοινοτικούς πόρους.

Κατά των διοδίων τάχθηκε και ο Σπύρος Χαλβατζής (ΚΚΕ).

«Είναι εξαιρετικά μεγάλο λάθος το να βάζουμε σε διλήμματα την κοινωνία μας ή τους φορείς, για το αν θέλουμε ή δεν θέλουμε διόδια" απάντησε ο πρόεδρος της Επιτροπής Λευτέρης Αυγενάκης (ΝΔ). «Δεν μπορούμε να πορευόμαστε με διλημματικού τύπου πολιτικές, διόδια ή μη, όταν δεν ξέρουμε επακριβώς τα συνολικά δεδομένα. Το θεωρώ αστειότητα, επιπολαιότητα και μια έλλειψη σεβασμού, τουλάχιστον στις εκατοντάδες οικογένειες που έχουν απολέσει αυτήν τη στιγμή έστω και ένα μέλος της οικογένειάς τους σε αυτό το τραγικό οδικό δίκτυο».

Από την άλλη, ο κ. Αυγενάκης εκτίμησε με τη σειρά του, πως τα 165 εκατ. ευρώ που αφιερώνονται στον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, είναι «εξαιρετικά μικρό ποσόν στην πραγματική ανάγκη».

- «Αν έχετε εσείς άλλα κύριε πρόεδρε, να μου τα δώσετε. Εγώ δεν έχω» ανταπάντησε ο Μ. Χρυσοχοΐδης.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/voreios-odikos-axonas-kritis/item/27455-%CE%B2%CE%BF%CE%B1%CE%BA-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%8D%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82

Υποχρεωτικό το σύστημα ESP στα ελαφρά επαγγελματικά



Από την 1η Νοεμβρίου το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας (ESP) κατέστη, έπειτα από επίσημη ανακοίνωση της ΕΕ, υποχρεωτικό στο βασικό εξοπλισμό όλων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (έως και 3.5t).

Ειδικότερα, το εν λόγω σύστημα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των οχημάτων της κατηγορίας των ελαφρών επαγγελματικών ενώ, όπως αναμένεται, μέσα στο 2015 θα περάσει και στα βαρέα.

Από την πρώτη παρουσίαση του ESP (Electronic Stability Program) το 1995 από την εταιρία Boschτο, το σύστημα κατάφερε να αποτρέψει περίπου 190.000 τροχαία ατυχήματα στην Ε.Ε καθώς και 6.000 θανάτους.
Το ESP ουσιαστικά λαμβάνει δεδομένα μέσω πολλαπλών αισθητήρων του οχήματος ώστε εν συνεχεία η κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος να αναλύσει (σε ρυθμό 25 φορών ανά δευτερόλεπτο), αν το όχημα διατηρεί την ευστάθειά του. Στην περίπτωση που ανιχνευτεί κάποια απώλεια το σύστημα επεμβαίνει αυτόματα και μειώνει την παρεχόμενη ροπή του κινητήρα τους κινητήριους τροχούς.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/1962-upoxreotiko-to-esp

Επέκταση στα logistics για την RZD. Η Gefco και ο ρόλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Μεγαλεπήβολα σχέδια έχουν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD). Σε δηλώσεις τους σε διεθνή μέσα, τόσο ο πρόεδρος Vladimir Yakunin, όσο και ο αντιπρόεδρος Valentin Gapanovich, αναφέρονται στον εκσυγχρονισμό του στόλου, αλλά και στην επέκταση των δραστηριοτήτων στις εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics.

Της Βάσως Βεγιάζη

Ειδικότερα, η RZD σκοπεύει να μετατραπεί σε μια multi-modal εταιρεία logistics, με έμφαση την αγορά της Ευρασίας. Αυτό θα επιτευχθεί, μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών και, μεταξύ άλλων, την ενίσχυση της θυγατρικής εταιρείας, Gefco.

Ήδη, η Ρωσία, μαζί με την Λευκορωσία και το Καζακστάν ένωσαν δυνάμεις, συστήνοντας την United Transport & Logistics Co (OTLK). Στην εταιρεία αυτή, θα εισφέρουν περιουσιακά στοιχεία οι κρατικοί σιδηρόδρομοι της Ρωσίας, του Καζακστάν και της Λευκορωσίας.

Σύμφωνα με την RZD (έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), η OTLK αποτελεί «απάντηση στον αυξανόμενο ανταγωνισμό που υπάρχει στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, ειδικά από την ΕΕ και την Κίνα».

Παράλληλα, η RZD σχεδιάζει να προβεί σε πρόσθετες επενδύσεις για την ανάπτυξη της θυγατρικής εταιρείας logistics, της Gefco. Μάλιστα, σε συνέντευξή του, τον Ιούλιο, στην «Ναυτεμπορική», ο κ. Γιακούνιν είχε αποκαλύψει ότι σκέφτεται να εντάξει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Gefco. 

«Οι δυνατότητες και προοπτικές της Gefco μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη της μεταφοράς εμπορευμάτων, μέσω των διαδρόμων διεθνούς μεταφοράς, με τη συμμετοχή των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Επιπλέον, η εταιρεία μας έχει μοναδική εμπειρία στην ανάπτυξη σιδηροδρομικών γραμμών που συνδέουν θαλάσσιους λιμένες, καθώς και στη δημιουργία δεσμών με ναυτιλιακές και φορτοεκφορτωτικές εταιρείες, διαδραματίζοντας θεμελιώδη ρόλο στο ολοκληρωμένο σύστημα μεταφορών «θάλασσα - λιμένας - επίγειες μεταφορές».

Υπό αυτό το πρίσμα, εξετάζουμε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε με τους μεγαλύτερους διαμεταφορείς της Ευρώπης και κατασκευαστές από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και την Ασία, καθώς επίσης και εταιρείες μεταφορών και logistics, για να προσφέρουμε τις υψηλότερης ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες στους δυνητικούς πελάτες», ανέφερε ο κ. Γιακούνιν.

Το επενδυτικό πλάνο του 2015

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας Valentin Gapanovich, για το σύνολο του 2015, η RZD θα διαθέσει 2,5 δισ. δολ. για την ανανέωση του στόλου, την αγορά 886 σιδηροδρομικών μηχανών έλξης και 750 νέων επιβατικών αμαξοστοιχιών.

Όπως σχολιάζει ο ίδιος, οι συνολικές επενδύσεις των Ρωσικών Σιδηροδρόμων θα αυξηθούν σημαντικά το νέο έτος, από τα 360 δισ. ρούβλια, μέχρι στα 385 δισ., ενώ από τα, εν λόγω κεφάλαια, ένα σημαντικό μέρος θα επενδυθεί στον εκσυγχρονισμό της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής γραμμής της Ρωσίας, που ενώνει τη Βαϊκάλη με το Αμούρ.

Στην περίπτωση των νέων μηχανών έλξης, τα τελευταία χρόνια η RZD έχει λάβει σημαντικές προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού στόλου, μέσω των αγορών ρωσικής κατασκευής οχημάτων και υψηλής τεχνολογίας μηχανών από τη Δυτική Ευρώπη.

Για παράδειγμα, στις 19 Ιουνίου, η RZD κατέληξε σε συμφωνία με τη γαλλική Alstom και την τοπική Transmasholding για την προμήθεια 1.000 και πλέον μηχανών διαφόρων τύπων, το διάστημα 2015 - 2017.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τους όρους της πρότερης συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ των  εταιρειών, πριν από 3 χρόνια, προχωρά κανονικά η προμήθεια έως και 200 εμπορευματικών μηχανών, με τις τελευταίες να παραδίδονται το 2020. Οι, εν λόγω μηχανές, θα χρησιμοποιούνται για τα δρομολόγια του Υπερσιβηρικού Σιδηροδρόμου.

Παράλληλα, ο ρωσικός σιδηροδρομικός κολοσσός στοχεύει στην ανάπτυξη του στόλου για τις επιβατικές μεταφορές Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με τις Siemens και Transmasholding για την προμήθεια 200 κλιναμαξών.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/sidirodromos/item/9404-epektasi-sta-logistics-gia-tin-rzd-i-gefco-kai-o-rolos-tis-trainose.html

Ενισχύει τα δρομολόγια Ελλάδα – Ιταλία ο όμιλος Γκριμάλντι, με νέα γραμμή

Ο Όμιλος Grimaldi προχωρά στην ενίσχυση των δρομολογίων μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, με την έναρξη ενός επιπλέον τακτικού δρομολογίου, από 6 Ιουλίου του 2015, που θα συνδέει το λιμάνι του Μπρίντιζι με την Ηγουμενίτσα και το νησί της Κέρκυρας.

Η νέα αυτή γραμμή, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θα προσφέρεται συμπληρωματικά στις υπάρχουσες γραμμές του Ομίλου που προσφέρονται σε ετήσια βάση και συνδέουν τα λιμάνια του Μπρίντιζι, της Ηγουμενίτσας και της Πάτρας, και εξυπηρετείται από τα δύο σύγχρονα πλοία "Euroferry Olympia" και "Euroferry Brindisi".

Αφιερωμένη στη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών, η νέα δρομολογιακή γραμμή Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα θα ενισχυθεί από ένα τρίτο πλοίο, το σύγχρονο ferry "Catania", το οποίο έχει μήκος 186 μέτρα και ολική χωρητικότητα 26.000 τόνους. Το μεταφορικό του έργο είναι 2.250 γραμμικά μέτρα φορτίου, ενώ παράλληλα μπορεί να φιλοξενήσει 1.000 επιβάτες και 170 αυτοκίνητα.

Το πλοίο κατασκευάστηκε το 2003, διαθέτει 93 καμπίνες – εσωτερικές, εξωτερικές, σουίτες - 62 ανακλινόμενα καθίσματα και προσφέρει όλες τις ανέσεις που κάνουν το ταξίδι μια απολαυστική εμπειρία, όπως εστιατόριο self-service, καφετέρια, μπαρ, video games, ηλεκτρονικά παιχνίδια για ενήλικες επιβάτες, εμπορικό κέντρο, solarium.

Η συχνότητα των δρομολογίων μεταξύ Μπρίντιζι και Κέρκυρας θα είναι 4 φορές την εβδομάδα με αναχωρήσεις από το λιμάνι της Απουλίας κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 12:00 το πρωί και άφιξη στην Κέρκυρα στις 07:00 το απόγευμα. Η επιστροφή στο Μπρίντιζι είναι προγραμματισμένη στις 11:59 το βράδυ, με άφιξη στις 08:00 το πρωί της επόμενης ημέρας.

Επιπλέον, για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του καλοκαιρινού τουρισμού, από 27 Ιουλίου ως το τέλος Αυγούστου, τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται καθημερινά, αυξάνοντας έτσι τη συνολική χωρητικότητα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών. Οι ώρες αναχώρησης και άφιξης θα διατηρηθούν οι ίδιες, όπως αναφέρονται παραπάνω. Με τη δρομολόγηση του πλοίου "Catania ", θα προσφέρονται επτά νέες εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από Μπρίντιζι προς Ηγουμενίτσα και αντίστροφα.

Η αναχώρηση από το λιμάνι της Απουλίας θα είναι καθημερινά στις 12:00 π.μ., με άφιξη στην Ηγουμενίτσα κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη στις 08:00 μ.μ., ενώ τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας στις 09:00 μ.μ.. Η αναχώρηση από Ηγουμενίτσα προς Μπρίντιζι έχει προγραμματιστεί καθημερινά στις 10:00 μ.μ., με άφιξη στο λιμάνι του Μπρίντιζι την επόμενη ημέρα στις 08:00 π.μ. κάθε Δευτέρα, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή και στις 06:00 π.μ. κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη.

«Έχοντας επιλέξει το Μπρίντιζι ως έναν από τους βασικούς του κόμβους στη Μεσόγειο για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών, ο Όμιλος Grimaldi προχωρεί στην εξυπηρέτηση της παραδοσιακής θαλάσσιας σύνδεσης μεταξύ των λιμένων του Μπρίντιζι και της Κέρκυρας», δηλώνει ο κ. Ηρακλής Χαραλαμπίδης, Πρόεδρος των Λιμενικών Αρχών του Μπρίντιζι.

«Αυτή η νέα εξέλιξη είναι ευπρόσδεκτη από την κοινότητα του Μπρίντιζι και εδραιώνει περαιτέρω το λιμάνι ως διεθνή πύλη αδιαμφισβήτητης σημασίας για την Περιφέρεια της Απουλίας, τόσο για τη μεταφορά εμπορευμάτων όσο και επιβατών», καταλήγει ο κ. Χαραλαμπίδης.

«Από το 2012, τότε που ξεκινήσαμε τα δρομολόγιά μας από το Μπρίντιζι προς την Ελλάδα, έχουμε εξασφαλίσει τη συνέχειά τους και αποδείχθηκαν μεγάλη επιτυχία», σημειώνει ο κ. Emanuele Grimaldi, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, μαζί με τον αδελφό του Gianluca. «Η έναρξη της νέας καλοκαιρινής σύνδεσης με την Κέρκυρα επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Ομίλου να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς, ειδικά των τουριστών, στους οποίους θα πρέπει να προσφέρεται μια αξιόπιστη και ποιοτική μεταφορά με σύγχρονα επιβατηγά πλοία, σε προσιτούς ναύλους », καταλήγει ο  κ. Emanuele Grimaldi.

Με τη νέα δρομολογιακή σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα, ο Όμιλος Grimaldi, ενισχύει σημαντικά την παρουσία του στο λιμάνι του Μπρίντιζι, προσφέροντας την ερχόμενη θερινή περίοδο 14 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις προς Ηγουμενίτσα, επτά στην Πάτρα, τέσσερις και στη συνέχεια, επτά στην Κέρκυρα, γεγονός που καθιστά το λιμάνι της Απουλίας πρώτο στη νότιο Αδριατική, από την άποψη του αριθμού των συνδέσεων με την Ελλάδα. Τέλος, η εβδομαδιαία μεταφορική ικανότητα του Ομίλου μεταξύ των δύο ακτών της Νότιας Αδριατικής Θάλασσας θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών πελατών, υποστηρίζει ο Όμιλος Grimaldi.

Για κρατήσεις επιβατών και φορτίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν από σήμερα στα τηλέφωνα του Ομίλου Grimaldi: +39 081/496 444 (για επιβάτες) +39 081/496 777 (για φορτία, εμπορεύματα).


Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9405-enisxyei-ta-dromologia-ellada-italia-o-omilos-grimalnti-me-nea-grammi.html

Συνολικές προβολές σελίδας