Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Εκπαιδευτική εβδομάδα Logistics και Supply Chain, 25-28 Νοεμβρίου, από την Infolab

Εκπαιδευτική εβδομάδα Logistics / Supply Chain με βασική θεματική ενότητα «performance management in supply chain / logistics» (μέτρηση, αξιολόγηση, βελτίωση της απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας) διοργανώνει από τη Δευτέρα 25 έως την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου και ώρες από 17:00 – 22:00 η εταιρεία INFOLAB (www.infolab.gr), στο Μαρούσι.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μεσαία και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας / Logistics και επιδοτείται από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.
Οι εισηγητές του προγράμματος, Δημήτρης Παπασωτηρίου και Μαριάννα Καλκαβούρα, ειδικοί σε θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας/logistics και διαχείρισης της απόδοσης, θα παρουσιάσουν εφαρμοσμένες μεθοδολογίες και πρακτικές, με σκοπό τη βελτίωση της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας των επιχειρήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η 17η εβδομάδα εφοδιαστικής αλυσίδας - logistics η οποία διεξάγεται σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Λεμεσό - Λευκωσία και την έχουν παρακολουθήσει περισσότερα από 400 στελέχη επιχειρήσεων.

Ειδικότερα:
Δευτέρα 25/11: Γίνεται εστίαση στις πρακτικές διοίκησης του προσωπικού της εφοδιαστικής αλυσίδας, με στόχο την αποτελεσματική λειτουργική οργάνωση, την προσαρμογή των εργαζομένων σε νέες πολλαπλές απαιτήσεις και την επιτυχή άσκηση του διευθυντικού ρόλου. Θα αναλυθούν θέματα επιμερισμού των ρόλων, αποτελεσματικότερου προγραμματισμού και ελέγχου των καθημερινών εργασιών, βελτίωσης της εσωτερικής επικοινωνίας και του χειρισμού παραπόνων, της δημιουργίας κουλτούρας ομάδας καθώς και της πρόληψης – διαχείρισης των συγκρούσεων στην καθημερινή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας/logistics.
Τρίτη 26/11: Η δεύτερη ημέρα εστιάζει στη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού. Η αρχή γίνεται με τις μετρήσεις της ατομικής επίδοσης, την αποτελεσματική στοχοθέτηση και την επίτευξη αποτελεσμάτων μέσα από τη διοίκηση ομάδων - ανθρώπων. Την ενότητα αυτή θα απασχολήσουν θέματα όπως: συστήματα αξιολόγησης και κριτήρια για την  ατομική απόδοση, μεθοδολογία αναγνώρισης των παραγόντων που επηρεάζουν την απόδοση του προσωπικού – ενδοτμηματικά & διατμηματικά, αποτελεσματική στοχοθέτηση ανά θέση εργασίας (τομείς: προμηθειών, αποθήκης, διανομής, after sales services κ.α.), παρακίνηση προσωπικού και ο ρόλος του προϊσταμένου.
Τετάρτη 27/11: στην Τρίτη ημέρα αναλύεται η μεθοδολογία "κατασκευής" συστήματος μέτρησης, αξιολόγησης και βελτίωσης της λειτουργίας των προμηθειών και της διαχείρισης των αποθεμάτων με σκοπό τη μείωσή τους και την αύξηση της ρευστότητας. Ειδικές αναφορές θα γίνουν για τη συνολική μέτρηση της απόδοσης προμηθειών και αποθεμάτων, σύνθετης ταξινόμησης των αποθεμάτων, σύνδεσης των αποθεμάτων με services levels, χάραξης νέας στρατηγικής για τα αποθέματα. Θα παρουσιαστούν μια σειρά από δείκτες που μπορούν με τη βοήθεια της πληροφορικής να οδηγήσουν στη λήψη επικερδών αποφάσεων.
Πέμπτη 28/11: το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ολοκληρώνεται με τη διαχείριση της απόδοσης στη λειτουργία της αποθήκης και της διανομής με αναφορά συγκεκριμένων παραδειγμάτων. Θέματα όπως ο εντοπισμός των περιθωρίων βελτίωσης, η μείωση του κόστους, ο σχεδιασμός και η εκμετάλλευση δεικτών μέτρησης κατά διοικητικό επίπεδο και κατά διαδικασία, η στοχοθέτηση των δεικτών μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης της απόδοσης, συνθέτουν ένα σύγχρονο πλαίσιο λήψης διοικητικών αποφάσεων στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας / Logistics.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο 211-4057737

Και ο Αρ. Παντελιάδης Key Note Speaker στο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics

Μια σημαντική προσωπικότητα της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, θα είναι Key Note Speaker στο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics, το οποίο πραγματοποιείται στις 28 και 29 Νοεμβρίου στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδας (ΝΟ.Ε.) και στα Village Cinemas-The Mall Athens.
Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας.
Έχει εργαστεί στη Metro ΑΕΒΕ σε διάφορα τμήματα και λειτουργίες (Κεντρική Αποθήκη, Κατάστημα, Λογιστήριο, Marketing, Αγορές, Πωλήσεις). Από το 2001 είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Έχει διατελέσει μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου Super Market Ελλάδας και αποτελεί μέλος του ΔΣ του ECR Ελλάς.
Την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου θα μιλήσει στο κοινό του 17ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics για το «Retail και Logistics, συνέργειες μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπόρων. Πως τα Logistics επηρεάζουν την πώληση».
Με σαφή προσανατολισμό στη σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας στο χώρο της λιανικής ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης θα αναφερθεί στη συνέργειες μεταξύ των προμηθευτών και των λιανεμπόρων, με βάση τις οποίες καθορίζεται η τιμολογιακή πολιτική των προϊόντων, καθώς και για τον τρόπο που επηρεάζουν οι νέες τεχνολογίες την αναδιοργάνωση των επιχειρηματικών διαδικασιών για την αύξηση της εξυπηρέτησης πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.
Το 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics ξεκινά σε λίγες ημέρες τις εργασίες του με θέμα τα Clusters, το κύριο όχημα ανάπτυξης της Ευρώπης του 2020. Στόχος, οι οικονομίες των ευρωπαϊκών κρατών να είναι ανταγωνιστικές, βιώσιμες με υψηλά επίπεδα απασχόλησης και παραγωγικότητας.
Μάθετε περισσότερα για το 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics στο:  

Μεγάλη έρευνα σε Ελλάδα και Κύπρο για το supply chain. Συμμετοχές έως 15/12

Για πρώτη φορά σε Ελλάδα και Κύπρο, διεξάγεται μεγάλη έρευνα στο χώρο του supply chain με βασική θεματική την ηγεσία και την υποκίνηση στο χώρο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Αφορμή για την έρευνα είναι η σημερινή δύσκολη εποχή που χρειάζεται να διαφοροποιηθεί και να αναδειχθεί η σκληρή δουλειά κάθε logistician, αλλά και να εντοπιστούν όσα μπορούν να οδηγήσουν σε βέλτιστες πρακτικές διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η έρευνα έχει οργανωθεί από τους Νικολακόπουλο Κ., Logistics Manager της Intracom Telecom, Παπασωτηρίου Δ., σύμβουλο οργάνωσης εφοδιαστικής αλυσίδας και την Καλκαβούρα Μ., σύμβουλο επιχειρήσεων και οργανωτική/κλινική ψυχολόγο.
Η έρευνα θα παραμείνει ανοικτή μέχρι την 15 Δεκεμβρίου 2013. Για να λάβετε μέρος στην έρευνα πατήστε εδώ http://www.papasotiriou.eu/r1/index.html
Πρόκειται για μια εφαρμοσμένη έρευνα που έχει ανάγκη ο κρίσιμος χώρος της εφοδιαστικής αλυσίδας με στόχο, η ηγετική ομάδα σε κάθε επιχείρηση/οργανισμό να:
-Κατανοήσει σε βάθος τη σημερινή κατάσταση της αγοράς,
-Συγκρίνει θέματα: μισθολογικά, παροχές - προνόμια, ανάγκες εκπαίδευσης, εσωτερικής λειτουργίας,
-Αναδείξει τις αποτελεσματικότερες μεθόδους άσκησης του ηγετικού ρόλου των στελεχών της εφοδιαστικής αλυσίδας,
-Γίνει αφετηρία πρόκλησης καινοτομίας,
-Διαμορφώσει πλαίσιο εσωτερικής ανάπτυξης,
-Προτείνει αλλαγές προς όφελος της επιχείρησης,
-Βελτιώσει την ενδοεταιρική επικοινωνία,
-Συμμετέχει στην έμπνευση κοινού οράματος,
-Συμβάλλει καθοριστικά σε θέματα εταιρικής αναδιοργάνωσης και μείωσης του κόστους λειτουργίας,
-Αυξήσει τη δέσμευση των εργαζομένων προς την εταιρεία,
-Δημιουργήσει κλίμα ψυχικής ενθάρρυνσης,
-Ακτινογραφήσει σχέσεις με συναδέλφους, προϊσταμένους, υφισταμένους,
-Διερευνήσει δυνατότητες προαγωγής και ανάπτυξης.
Σε συνεδριακές εκδηλώσεις η παρουσίαση των αποτελεσμάτων
Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν σε συνεδριακές εκδηλώσεις, εντός του 2014, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, ενώ θα συνεχιστεί στην παγκόσμια κοινότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας κατά τα έτη 2015 και 2016, δίνοντας τη δυνατότητα σε ελληνικές και κυπριακές επιχειρήσεις να γίνουν γνωστές σε όλο τον κόσμο.
Ενδεικτικό είναι ότι η αρχική ενημέρωση για την έρευνα στην Ελλάδα και Κύπρο θα προσεγγίσει περισσότερες από 100.000 ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ενώ στο παγκόσμιο δίκτυο θα ξεπεράσει το 1.700.000 διευθύνσεις, χωρίς να υπολογίζεται η δυναμική πολλαπλασιασμού.
Χαρακτηριστικό της έρευνας είναι ότι δεν απαιτείται η καταχώρηση προσωπικών στοιχείων και δεδομένων κατά την ηλεκτρονική συμπλήρωση του δομημένου ερωτηματολογίου. Οι απαντήσεις που θα δοθούν είναι απόλυτα εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιηθούν μόνο για ερευνητικούς σκοπούς. Όλοι όσοι απαντήσουν στα ερωτήματα της έρευνας θα αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής, εφόσον επιθυμούν σε κλήρωση (με βάση τα δηλωθέντα mails) με εταιρικά ή ατομικά δώρα. 
Δωροθέτες είναι οι εταιρείες μελετών και εκπαίδευσης Infolab και Project You, οι πάροχοι υπηρεσιών 3PL: Synergy - supply chain management systems και Δελατόλας όμιλος επιχειρήσεων, οι εταιρείες ΑΝΥ.ΜΗ και ΒΙΕΜΕΤ του ομίλου Τιτόπουλου, η Atermon SA ολοκληρωμένα συστήματα ανθρώπινου δυναμικού, η Quality & Safety εταιρεία εκπαίδευσης για την οδική ασφάλεια, η χρωματοβιομηχανία ΧΡΩΤΕΧ, η Empross σύμβουλοι στρατηγικής πληροφορικής, η Northwest Strategic Management, η Zscience συστήματα ενεργειακής αυτονόμησης & πληροφορικής, η οινοποιία Δερέσκου και η beyond the BEST σύμβουλοι οργάνωσης εφοδιαστικής αλυσίδας.  

Κλειστό τμήμα του αυτοκινήτοδρομου Τρίπολης-Καλαμάτας μέχρι την Πέμπτη

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη και την Πέμπτη στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης- Καλαμάτας και συγκεκριμένα στο τμήμα, μεταξύ του ανισόπεδου κόμβου Παραδεισίων και του ανισόπεδου κόμβου Τσακώνας και στις δύο κατευθύνσεις για την εκτέλεση εργασιών τοποθέτησης μεταλλικής γέφυρας σήμανσης.

Ειδικότερα, θα πραγματοποιηθεί ολική διακοπή της κυκλοφορίας στο τμήμα αυτό του αυτοκινητοδρόμου, αύριο, Τετάρτη, από τις 16:00 έως και την Πέμπτη στις 13:00.

Η κυκλοφορία των οχημάτων από και προς την Καλαμάτα, όλες τις ώρες που θα είναι κλειστός ο αυτοκινητόδρομος, θα εκτρέπεται και θα διεξάγεται από την παλαιά εθνική οδό Τρίπολης- Καλαμάτας.
 

Συνολικές προβολές σελίδας