Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Οι Έλληνες εφοπλιστές μεταφέρουν κινεζικά προϊόντα και η Κίνα τους φτιάχνει πλοία

«Η Κίνα επενδύει δυνατά στην Ελλάδα», είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της Frankfurter Allgemeine Zeitung, σχετικά με την επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού Λι Κετσιάνγκ στην Ελλάδα και τις επενδυτικές συνεργασίες που συμφωνήθηκαν.
«Οι δυο χώρες έχουν κλείσει συμφωνίες συνεργασίας στους τομείς της ενέργειας, του εμπορίου, της ναυτιλίας, της γεωργίας και του τουρισμού, ύψους άνω των 4,7 δισεκατομμυρίων ευρώ», αναφέρει το δημοσίευμα και επισημαίνει ότι ο Λι Κετσιάνγκ συνεχάρη τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για τις εκτεταμένες μεταρρυθμίσεις που εφαρμόζονται, ενώ δήλωσε ότι η Κίνα θα συνεχίσει να αγοράζει ελληνικά ομόλογα.
«Το Πεκίνο θέλει να αγοράσει πολλά στην Ελλάδα. Ο κινεζικός μεταφορικός κολοσσός Cosco έχει ήδη από το 2008 μισθώσει μεγάλο τμήμα του λιμανιού στον Πειραιά. Οι Κινέζοι θέλουν τώρα να αγοράσουν το 67% του λιμανιού», σημειώνεται στο δημοσίευμα και αναφέρεται ακόμη ότι υπάρχει κινεζικό ενδιαφέρον και για την κατασκευή ενός, εδώ και χρόνια, σχεδιαζόμενου μεγάλου αεροδρομίου στην Κρήτη.
«Πολλές κινεζικές εταιρείες, όντας η Huawei και η ΖΤΕ, χρησιμοποιούν ήδη τον Πειραιά ως κόμβο για τις αποστολές τους στη Νότια και την Ανατολική Ευρώπη.
Evας άλλος τομέας συνεργασίας είναι οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες κατασκευάζουν πολλά από τα πλοία τους στην Κίνα και σε αντάλλαγμα αναλαμβάνουν σημαντικό μέρος των κινεζικών μεταφορών. Γι’ αυτό οι τράπεζες της Kiνας χορηγούν στους εφοπλιστές δάνεια ύψους δισεκατομμυρίων ευρώ», καταλήγει το δημοσίευμα.


Επανεξελέγη πρόεδρος της ΟΦΑΕ ο Απόστολος Κενανίδης. Το νέο δ.σ.

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. της ΟΦΑΕ, μετά την διεξαγωγή των εκλογών της Ομοσπονδίας, στις 21-6-2014. Το νέο δ.σ. είναι το εξής:
-Πρόεδρος: Απόστολος Κενανίδης
-Γεν. Γραμματέας: Χαράλαμπος Τσοχαταρίδης
-Αντιπρόεδρος: Μιχαήλ Πεζίκογλου
-Ταμίας: Γεώργιος Σιδερίδης
-Αν. Γεν. Γραμματέας: Δημήτριος Ταμπουράς
-Σύμβουλος: Κωνσταντίνος Ουκουτζιόγλου
-Σύμβουλος: Γεώργιος Πασπάτης.

Πηγή: http://metaforespress.gr/logistics/item/8093-epanekselegi-proedros-tis-ofae-o-apostolos-kenanidis-to-neo-d-s.html

Πλωτό "μεγαθήριο" της Maersk, μήκους 400 μέτρων, κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά

Μετά τις δηλώσεις του Κινέζου πρωθυπουργού Λι Κετσιάνγκ, με τις οποίες χαρακτήριζε τον Πειραιά "μαργαριτάρι της Μεσογείου", στο λιμάνι του Πειραιά έδενε ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου, το Eugen Maersk, μήκους 400 μέτρων και με δυνατότητα μεταφοράς 15.500 containers. 
Το πλωτό «μεγαθήριο» της Maersk κατάπλευσε στον Πειραιά το Σάββατο το πρωί, στον Προβλήτα ΙΙΙ του λιμανιού. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο πλοίο καταπλέει στον Πειραιά και στις εγκαταστάσεις του ΣΕΜΠΟ, της ΣΕΠ Α.Ε. 
Όπως δήλωσε στέλεχος της Maersk, «η ΣΕΠ Α.Ε είναι ένα από τα πιο σύγχρονα και ασφαλή container terminal του κόσμου. Έχει επενδύσει και συνεχίζει να επενδύει σε υπερσύγχρονα και τεχνολογικά αναβαθμισμένα μηχανήματα φορτοεκφόρτωσης και στιβασίας με τα οποία, λειτουργώντας σε ένα περιβάλλον ασφάλειας, με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό πετυχαίνει παραγωγικές διαδικασίες που προσελκύουν Ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς containers». 
Υπενθυμίζεται ότι η Maersk, μέσω της θυγατρικής της APM Τerminals, έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για το 67% του ΟΛΠ και η προσφορά της έχει προκριθεί στην β’ φάση του διαγωνισμού, μαζί με εκείνες των Cosco, ICTS, Ports America και Utilico, ενώ οι δεσμευτικές προσφορές αναμένονται εντός του γ’ τριμήνου του 2014. 
Σημειώνεται ότι η ΣΕΠ διαθέτει, εκτός των άλλων, στον Προβλήτα ΙΙΙ, 5 Super Post Panamax Γερανογέφυρες με TANDEM spreaders με δυνατότητας εξυπηρέτησης πλοίων πλάτους 26 σειρών containers, τις μεγαλύτερες στον κόσμο αυτή την περίοδο, και είναι από τα ελάχιστα terminals στην Μεσόγειο που μπορούν να εξυπηρετήσουν τέτοιου ή και μεγαλύτερου μεγέθους.

Συνολικές προβολές σελίδας