Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Hμερίδα από ΟΦΑΕ-ΕΕΣΥΜ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές τον Οκτώβριο

H Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών - OΦΑΕ και ο Ε.Ε.ΣΥ.Μ. διοργανώνουν διεθνές Συνέδριο, με θέμα «Το παρόν και το μέλλον των οδικών εμπορευματικών μεταφορών: Προβληματισμοί και προκλήσεις».
Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, τον Οκτώβριο 2014. Βασικός στόχος του Συνεδρίου, είναι η έκθεση των προβλημάτων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος των μεταφορών, καθώς και οι προοπτικές για το μέλλον, κυρίως στην κατανόηση των τρόπων και των κατευθύνσεων τους οποίους μπορεί ο κλάδος να ακολουθήσει ώστε να εισέλθει σε τροχιά ανάκαμψης. 
Διακεκριμένοι ομιλητές και προσκεκλημένοι από τον πολιτικό και επιχειρηματικό κλάδο από την Ελλάδα και το εξωτερικού, από τα Ηνωμένα Έθνη, την Παγκόσμια Τράπεζα και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να παρουσιάσουν εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές, που ακολουθήθηκαν σε άλλα κράτη και να επισημάνουν τις πιθανές κατευθύνσεις, που θα μπορούσε να ακολουθήσει ο κλάδος, στα πλαίσια μίας έντονα παγκοσμιοποιημένης αγοράς.

Έναρξη λειτουργίας πλευρικών σταθμών διοδίων Πελασγίας (Γλύφας)

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανακοινώνει ότι την Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014 στις 14:00 το μεσημέρι θα παραδοθούν και πάλι στην κυκλοφορία οι κλάδοι του κόμβου Γλύφας από και προς Θεσσαλονίκη ενώ θα ξεκινήσει παράλληλα και η λειτουργία των Πλευρικών Σταθμών Διοδίων Πελασγίας (Γλύφας)
Βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης, οι τιμές των διοδίων τελών στους Πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων Πελασγίας (Γλύφας) θα διαμορφωθούν ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων Πελασγίας (Γλύφας)
Πληρωμή με μετρητά σε λωρίδα με Εισπράκτορα
Ηλεκτρονική
Πληρωμή
 
1
1,80
1,40
2
2,60
1,90
3
6,40
4,90
4
9,00
6,80
Στους Πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων Πελασγίας (Γλύφας) θα λειτουργήσει, όπως και στους υπόλοιπους σταθμούς διοδίων του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, το αυτοματοποιημένο σύστημα συλλογής διοδίων που περιλαμβάνει φωτεινούς σηματοδότες και μπάρες.
Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου εφιστά την προσοχή των οδηγών στη λειτουργία του φωτεινού σηματοδότη και της μπάρας κατά τη διέλευσή τους από τις λωρίδες των Σταθμών Διοδίων και τους ευχαριστεί για την συμβολή τους στην ομαλή λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου.


Με όχημα την «Διακίνησις», η ΕΛΓΕΚΑ «σαλπάρει» και για άλλα λιμάνια

Έλαβε το βάπτισμα του πυρός , το 2010, στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης φορτοεκφορτώσεων εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά. Τέσσερα χρόνια μετά, η Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ θυγατρική της ΕΛΓΕΚΑ, η οποία έχει συνεργασία με τη ΣΕΠ, θυγατρική της COSCO, μέχρι τις αρχές του 2017 ετοιμάζεται να “σαλπάρει” και για άλλα λιμάνια, εγχώρια και διεθνή, σύμφωνα με το euro2day.gr.
Βασικός στόχος της Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ για τη φετινή χρονιά, δραστηριοποιούμενη πλέον και στους δυο προβλήτες (ΙΙ & ΙΙΙ) στο λιμάνι του Πειραιά, είναι η βέλτιστη συνεργασία με την ΣΕΠ, όπως επίσης και η προσέγγιση Λιμενικών Οργανισμών στην ελληνική επικράτεια και όχι μόνο, με σκοπό την επέκταση της Diakinisis Port και των προσφερόμενων υπηρεσιών της και σε αλλά λιμάνια.
Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση για τη χρήση του 2013, η ενεργοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο, η οποία εγκαινιάστηκε στις αρχές του 2013, συμβάλει ήδη καθοριστικά στην ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών, δίνοντας διέξοδο προς τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τα εμπορεύματα που φτάνουν στη χώρα μας, από και προς το Λιμένα Πειραιά.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη αναμένεται να επιδράσει θετικά στον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται από και προς το Λιμάνι του Πειραιά και να οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Πέρυσι ο τζίρος της Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ ανήλθε σε 24,681 εκατ. ευρώ έναντι 21,511 εκατ. ευρώ το 2012, δηλαδή σημείωσε αύξηση 14,73%. Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης αυξήθηκαν κατά 16,36% στα 2,740 εκατ. ευρώ, τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 1,444 εκατ. ευρώ έναντι 1,105 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη μετά από φόρους άγγιξαν τα 983.658,18 ευρώ έναντι 730.743,04 ευρώ που είχε εμφανίσει το 2012.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η διοίκηση της εταιρείας προτείνει τη διανομή μερίσματος 1,2 εκατ. ευρώ από τα κέρδη της χρήσης του 2013, όταν για τη χρήση του 2012 διένειμε 600.000 ευρώ.  

Συνολικές προβολές σελίδας