Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Επιστολή διαμαρτυρίας ιδιοκτητών ταξί, στον Πρωθυπουργό, κατά του υπ. Τουρισμού

Επιστολή στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά απέστειλε ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ , Θύμιος Λυμπερόπουλος, καταγγέλλοντας πρακτικές του υπουργείου Τουρισμού, υπέρ των τουριστικών λεωφορείων.
Όπως αναφέρεται στην επιστολή, «με αφορμή την έναρξη της τουριστικής περιόδου και τα όσα ευτράπελα συμβαίνουν με τις υπηρεσίες μεταφοράς τουριστών, είμαστε στην δυσάρεστη θέση να διεκδικούμε τα αυτονόητα, δηλαδή, την πιστή εφαρμογή του νόμου.
Η αδράνεια-ανοχή του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και η– όπως φαίνεται- παράδοση της κυβέρνησης στα μεγάλα τουριστικά συμφέροντα τείνουν να καταργήσουν όλη την εθνική νομοθεσία.
Το εθνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Ο πλούτος που παράγεται πρέπει να κατανέμεται δίκαια σε όλους τους φορείς.
Αντ αυτού, το ελάχιστο μεταφορικό έργο που μας αναλογεί, έχει γίνει μήλο της έριδος για τους αετονύχηδες και τους ‘’έξυπνους’’ της τουριστικής αγοράς. Μην περιμένετε ότι θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Ματώσαμε για να μπουν όροι και κανόνες σε αυτή την αγορά και απαιτούμε να τηρηθούν στο ακέραιο.  
Δεν είναι η πρώτη φορά που ζητάμε την παρέμβαση της πολιτείας στο ζήτημα της τουριστικής μεταφοράς  , ευχόμαστε όμως να είναι η τελευταία. Τα παραδείγματα που έχουμε είναι πάρα πολλά.
Α. ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν τέτοια οχήματα έχουν παρεξηγήσει – με την ανοχή της πολιτείας- το ρόλο τους. Σε όλο τον κόσμο τα λεωφορεία ανοικτού τύπου παρέχουν τουριστικές υπηρεσίες. Έχουν δε προγραμματισμένες στάσεις (αποκλειστικά σε τουριστικούς ή αρχαιολογικούς προορισμούς) και ακολουθούν συγκεκριμένες διαδρομές.
Στην Ελλάδα τα συγκεκριμένα οχήματα είναι ο ορισμός της παραβατικότητας. Στο σύνολό τους, επιδίδονται σε άγρα πελατών, ακολουθούν  όποιες διαδρομές  θέλουν και σταματούν όπου θέλουν και όποτε θέλουν. Αυτό είναι αστική συγκοινωνία, όχι τουριστική υπηρεσία.
Έχουμε επισημάνει πολλές φορές στο παρελθόν το πρόβλημα. Δυστυχώς η κατάσταση δεν έχει αλλάξει και τώρα με την είσοδο της τουριστικής περιόδου  τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα.
Β. ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
Να μπει τέλος στην άγρα πελατών μπροστά από κρουαζιερόπλοια και να υπάρχει πάντα κατάσταση επιβαινόντων η οποία δεν θα φτιάχνεται εκείνη τη στιγμή. Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο και αν συνεχίσει να γίνεται  θα γίνεται με την ανοχή σας.
Γ. ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ
Ζητάμε την εντατικοποίηση των ελέγχων και την πιστή εφαρμογή του νόμου. Δεν θέλουμε ελεημοσύνη. Ζητάμε μόνο να εφαρμόσετε τους νόμους που εσείς ψηφίσατε. Μπορείτε; Ναι ή όχι;  Επιτέλους, δεν πάει άλλο . Δικαιοσύνη ζητάει ο κόσμος, τίποτα άλλο.
Δ. ΜΑΥΡΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ
Σε αρκετά ξενοδοχεία της Αθήνας παρατηρείται η υπερχρέωση του τουρίστα για διαδρομές με ταξί. Κι ενώ το ταξί παίρνει τη νόμιμη αμοιβή για τις υπηρεσίες που παρέχει κάποιοι καρπώνονται ‘’μαύρη προμήθεια’’  σε βάρος και του τουρίστα και του κράτους.
Περιμένουμε από την πολιτεία άμεση αντίδραση, πριν φτάσουμε στο σημείο να καταγράφουμε περιστατικά που αμαυρώνουν την τουριστική εικόνα της χώρας μας.
Όλα  όσα καταγγέλλουμε μπορούν να αποδειχθούν και όσα στοιχεία διαθέτουμε είναι στη διάθεσή σας . Το μόνο που μένει είναι να εφαρμόσετε το   νόμο. Σε αντίθετη περίπτωση πολύ φοβούμαστε ότι η τουριστική περίοδος δεν θα κυλήσει ομαλά. Το απευχόμαστε αλλά δεν θα μπορούμε να το αποφύγουμε.
Κύριε Πρωθυπουργέ
Γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να πάρει η κοινωνία το νόμο στα χέρια της. Όμως εκεί μας οδηγούν οι πολιτικές που έχετε επιλέξει. Βιώνουμε φτώχεια, απογοήτευση, αυτοκτονίες. Σπείρατε πόνο, θερίζετε αντίδραση… 
Οι περιπτώσεις των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ και της ληστρικής φορολογίας (26% στο καθαρό εισόδημα) είναι το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου και όχι προάγγελος ανάπτυξης». 

Στη Metron Logistics βραβείο «εξαιρετικής επίδοσης» για τις εμπορευματικές μεταφορές

Το βραβείο της «εξαιρετικής επίδοσης» για τις οδικές εμπορευματικές  μεταφορές στη χώρα μας απονεμήθηκε στη METRON LOGISTICS, κατά τη διάρκεια της ιδιαίτερα λαμπρής τελετής των Transport & Logistics Awards, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας, στις 29 Μαΐου, από το Ινστιτούτο Εφοδιαστικής Αλυσίδας και τη Boussias Communications.
Η καινοτομία, οι πρωτοποριακές μέθοδοι εξυπηρέτησης, ο σύγχρονος στόλος οχημάτων και η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών αποτέλεσαν τα βασικά κριτήρια για την ανάδειξη της METRON LOGISTICS ως άριστης εταιρείας στην υποψηφιότητα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Η METRON LOGISTICS έλαβε βραβείο για δύο Case Studies που κατέθεσε στην κριτική επιτροπή, η οποία απαρτίστηκε από εξέχουσες προσωπικότητες της πανεπιστημιακής κι επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας μας. Το πρώτο στο χώρο των καπνικών προϊόντων και το δεύτερο στο χώρο της λιανικής.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Νίκος Τασιόπουλος, Διευθυντής Λειτουργιών και Μέλος ΔΣ του Ομίλου METRON LOGISTICS, «το βραβείο αυτό, μας ευχαριστεί ιδιαίτερα και παράλληλα μας γεμίζει με περισσότερη δύναμη για να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες και καινοτόμες υπηρεσίες, προς όφελος των πελατών μας». 

Μελέτη για την υπόγεια διασύνδεση του car terminal του ΟΛΠ με τον πρώην ΟΔΔΥ

Στην επιλογή ανάδοχου για την εκπόνηση της γεωτεχνικής έρευνας για το έργο: «Υπόγεια οδική διασύνδεση εμπορικού λιμένα (car terminal) με την πρώην περιοχή ΟΔΔΥ», προχώρησε ομόφωνα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ Α.Ε. μετά την ολοκλήρωση του ανοιχτού διαγωνισμού, της σχετικής διακήρυξης και του πορίσματος της Επιτροπής Διαγωνισμού.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο ενταγμένο στο επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ Α.Ε., το οποίο διασύνδεει δύο χερσαίους λιμενικούς χώρους ιδιοκτησίας ΟΛΠ, τον χώρο του car-terminal στο Ν. Ικόνιο, με τον γειτονικό χώρο που βρίσκεται δεξιά του κεντρικού άξονα, ο οποίος οδηγεί στη Λεωφόρο Σχιστού.
Η διασύνδεση των δύο αυτών χώρων συνολικής έκτασης 250.000 τ.μ., δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης πολλαπλών δραστηριοτήτων Logistics στους τομείς car-terminal και εμπορευματοκιβωτίων, σε δύο δηλαδή εξαιρετικά παραγωγικούς τομείς του ΟΛΠ.
Η εκπόνηση της γεωτεχνικής έρευνας ανετέθη στην εταιρία «Δ.Ι.Παπαντώνη».  

«Πράσινο» στη παράκαμψη Σταυροδρομίου του άξονα Τρίπολη-Βυτίνα-Αρχαία Ολυμπία

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή και λειτουργία της παράκαμψης Σταυροδρομίου, του έργου «Τρίπολη- Βυτίνα-Αρχαία Ολυμπία».
Η συγκεκριμένη παράκαμψη αναμένεται να συμβάλει σημαντικά όχι μόνο στην αναβάθμιση του οδικού άξονα Τρίπολη- Βυτίνα- Αρχαία Ολυμπία, αλλά και στη βελτίωση της προσπελασιμότητας αρχαιολογικών χώρων, ιστορικών τόπων, τοπίων φυσικής ομορφιάς και παραδοσιακών οικισμών της περιοχής και γενικότερα του νομού Αρκαδίας, αναφέρει το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Αποτελεί τμήμα τής υπό βελτίωση παλαιάς εθνικής οδού Πύργου- Αρχαίας Ολυμπίας- Βυτίνας- Τρίπολης, η οποία έχει ήδη κατασκευαστεί σε σημαντικό μήκος της. Με την ολοκλήρωση του βασικού οδικού δικτύου, το τμήμα Αρχαία Ολυμπία- Βυτίνα θα αποτελέσει βασικό τουριστικό άξονα, ενταγμένο στο κλειστό οδικό κύκλωμα Αθήνα- Κόρινθος-Πάτρα- Αρχαία Ολυμπία- Μυκήνες- Αρχαία Κόρινθος- Αθήνα, με σημαντική αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στο οδικό δίκτυο.
Το έργο αφορά σε νέα χάραξη, συνολικού μήκους 1,55 χλμ. και περιλαμβάνει δύο ισόπεδους κόμβους και τεχνικά έργα, όπως κάτω διάβαση και οχετούς, ενώ η αρχή και το πέρας του έργου συναρμόζουν οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά με την υφιστάμενη οδό Τρίπολη- Βυτίνα- Αρχαία Ολυμπία.

Α. Σαμαράς: Ο ελληνόκτητος στόλος μεταφέρει το 15% του παγκόσμιου εμπορίου

«Στόχος μας είναι να κάνουμε την Ελλάδα γενικότερα και τα μεγάλα λιμάνια μας πιο συγκεκριμένα, παγκόσμια ναυτιλιακά κέντρα», δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς στον χαιρετισμό που απηύθυνε κατά την τελετή έναρξης της ναυτιλιακής έκθεσης «Ποσειδώνια 2014».
Όπως είπε ο Πρωθυπουργός, πρόκειται για φιλοδοξία μιας ολόκληρης χώρας και τόνισε ότι για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο απαιτείται σκληρή δουλειά, αυστηρός σχεδιασμός και πολιτική σταθερότητα.
«Τα τελευταία δύο χρόνια γυρίσαμε την πορεία αυτής της χώρας προς τα πάνω. Στα επόμενα χρόνια θα προχωρήσουμε πρόσω ολοταχώς» συνέχισε ο κ. Σαμαράς και έκανε λόγο για τη «Διακήρυξη των Αθηνών» που προώθησε η Ελληνική Προεδρία και όπως επεσήμανε έβαλε τις βάσεις για τον επαναπροσδιορισμό της θαλάσσιας πολιτικής ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Οι πρωταθλητές της ελληνικής οικονομίας»
Ο κ. Σαμαράς συνέχισε λέγοντας ότι η χώρα ανακάμπτει από την οικονομική κρίση και όπως είπε δύο από τους «πρωταθλητές» της ελληνικής οικονομίας ήδη δημιουργούν νέα ρεκόρ.
Ειδικότερα, αναφέρθηκε στον τουρισμό, λέγοντας πως έκανε νέο ρεκόρ πέρσι με 18 εκατομμύρια επισκέπτες και ετοιμάζεται να κάνει νέο ρεκόρ και φέτος, με 20 εκατομμύρια, ενώ, όπως είπε, η φετινή Έκθεση Ποσειδώνια ήδη έσπασε το ρεκόρ του 2012, σε συμμετοχές και σε χώρες προέλευσης. Επίσης αναφέρθηκε στον ελληνικό στόλο, ο οποίος σύμφωνα με τον  ίδιο ήδη μεταφέρει το 15% του παγκόσμιου εμπορίου.

«Στα τελευταία 10 χρόνια οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ναυπηγήσει πάνω από 2500 ποντοπόρα πλοία, κυρίως σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής. Τώρα που μιλάμε, οι Έλληνες πλοιοκτήτες παραγγέλνουν ένα νέο πλοίο κάθε 2 μέρες», είπε και αναφέρθηκε στους Έλληνες πλοιοκτήτες, λέγοντας πως με τη στήριξή τους και «μαζί με τη μεγάλη παράδοση της ελληνικής ναυτοσύνης, επανεκκινούμε τη χώρα μας ξεκινώντας από τη θάλασσα». 
«Η πιο σταθερή χώρα σε μια ασταθή περιοχή»
Υπογράμμισε ότι η Ελλάδα γίνεται πλέον η πιο σταθερή χώρα σε μια ασταθή ευρύτερη περιοχή. «Γίνεται ακόμα η καλύτερη «πύλη» για το εμπόριο από τα λιμάνια της Μέσης Ανατολής και της Άπω Ανατολής ως την Ιαπωνία, μέσω της διώρυγας του Σουέζ, στις αγορές της ηπειρωτικής Ευρώπης» είπε.
Σημείωσε ότι απαιτούνται επενδύσεις, για την αναβάθμιση των υποδομών στα λιμάνια και στα χερσαία οδικά δίκτυα, όπως και ότι χρειάζονται επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των ναυπηγείων, αλλά και για να αναδειχθεί η χώρα ως περιφερειακός κόμβος παραγωγής και μεταφοράς ενέργειας, αξιοποιώντας τους ενεργειακούς πόρους που βρίσκονται στις ελληνικές θάλασσες.
«Σήμερα, λοιπόν, η Ελλάδα προσφέρει πολύ μεγάλες ευκαιρίες οικονομικής εμπορικής, γεω-στρατηγικής και περιβαλλοντικής σημασίας. Ευκαιρίες που ξεπερνούν τα σύνορά της, όπως ξεπερνούν σε σημασία και τα όρια της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου» είπε και υπογράμμισε ότι «τώρα είναι η στιγμή και εδώ είναι ο κατάλληλος τόπος, για να αναδειχθούν αυτές οι ευκαιρίες» κατέληξε.  

Κέρδη 28,8 εκατ. ευρώ για την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα) το 2013!

Από ζημιές 57,7 εκατ. το 2012, η Ολυμπία Οδός, δηλαδή ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα παρουσίασε κέρδη προ φόρων 28,8 εκατ. το 2013!
Του Φώτη Φωτεινού
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2013, η εταιρεία παραχώρησης Ολυμπία Οδός Α.Ε., είχε πέρσι έσοδα 58,4 εκατ., έναντι 58,6 εκατ. το 2012.
Ωστόσο, το 2013 παρουσίασε κέρδη προ φόρων 28,8 εκατ., έναντι ζημιών 57,7 εκατ. το 2012, εξαιτίας των «έκτακτων και ανόργανων εσόδων», τα οποία ανήλθαν, το 2013, στα 220,7 εκατ., έναντι 24 εκατ. το 2012.
Η διαφορά αυτή, σύμφωνα με αναλυτές, οφείλεται στις αποζημιώσεις που κατέβαλε το ελληνικό δημόσιο για την επανεκκίνηση του οδικού άξονα.
Σε άλλες, επιμέρους κατηγορίες, η Ολυμπία Οδός παρουσίασε πέρσι συνολικές υποχρεώσεις, ύψους 631,1 εκατ., έναντι 569 εκατ. το 2012 και ιδία κεφάλαια, ύψους 203 εκατ., έναντι 149 εκατ. το 2012.  
Υπενθυμίζεται ότι, έως τον Απρίλιο, στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, η ολοκλήρωση είχε φτάσει στο 76,8%, στην Ολυμπία Οδό στο 48,12%, στην Ιόνια Οδό στο 30,25% και στην Κεντρική Οδό (Ε-65) στο 26,27%.
Εκτιμάται ότι οι 4 αυτοκινητόδρομοι θα έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2015, αρχές του 2016. 

Συνολικές προβολές σελίδας