Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Nέο Σύστημα Διοδίων στο Βέλγιο από 01/04/2016

Από 1η Απριλίου 2016 θα ισχύσει στο Βέλγιο νέο σύστημα οδικής τιμολόγησης ανά χιλιόμετρο για φορτηγά άνω των 3,5τόνων. Κάθε διερχόμενο φορτηγό θα πρέπει να είναι *απαραιτήτως *εξοπλισμένο με την ηλεκτρονική συσκευή διέλευσης (OBU) από 01/04/2016, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορεί να κάνει διέλευση στο εθνικό οδικό δίκτυο του Βελγίου, καθώς επίσης θα υποβάλλονται κυρώσεις από τους αρμόδιους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Λεπτομέρειες για την εγγραφή σας στο σύστημα και την υποβολή αίτησης στο δίκτυο συνεργατών για την απόκτηση OBU, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα Satellic
Η αρχική προμήθεια του OBU κοστίζει 135,00€. Για την προμήθεια του χρειάζεται να προσκομίσετε στο σημεία διάθεσης δικαιολογητικά για τα παρακάτω:
  • Χώρα ταξινόμησης του αυτοκινήτου,
  • Αριθμός κυκλοφορίας
  • Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος οχήματος
  • Κατηγορία εκπομπών ρύπων (EURO I, II, III, IV, V, VI κλπ) (εάν δεν προσκομιστεί σχετικό δικαιολογητικό κατατάσουν το όχημα στην κατηγορία EURO Ο με τις υψηλότερες χρεώσεις ανά χλμ.)
Επίσης, στα συνημμένα έγγραφα μπορείτε να βρείτε τις εξής χρήσιμες πληροφορίες:
  1. Χρεώσεις ανά χιλιόμετρο
  2. Σημεία διάθεσης του ΟΒU στο Βέλγιο 

Αθηνών-Λαμίας: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Α/Κ Οινοφύτων μέχρι τις 24 Απριλίου

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ Οινοφύτων) από την Παρασκευή 1 Απριλίου έως και την Κυριακή 24 Απριλίου, με στόχο την εκτέλεση εργασιών αποξήλωσης τμήματος του υφιστάμενου σταθμού διοδίων.

Ειδικότερα, κατά το ανωτέρω διάστημα θα ισχύει πλήρης αποκλεισμός της ράμπας εξόδου του Α/Κ Οινοφύτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Λαμία.
Η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο θα πραγματοποιείται από τον Α/Κ Μαλακάσας και διά του δεξιού παράπλευρου οδικού δικτύου, οι χρήστες θα οδηγούνται στον Α/Κ Οινοφύτων μέσω κατευθυντηρίων πινακίδων.
Τέλος, κατάλληλες πληροφοριακές πινακίδες θα τοποθετηθούν πριν τον Α/Κ Μαλακάσας, προκειμένου οι χρήστες να ενημερώνονται για τις ρυθμίσεις και να μπορούν να επιλέξουν την έξοδό τους από αυτόν.
Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους τους.
Καλό θα ήταν οι οδηγοί να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.

Mετά την ΟΦΑΕ και η ΓΕΠΟΕΤ διαμαρτύρεται για τις μεταφορές προσφύγων μόνο με ΚΤΕΛ

Mετά την ΟΦΑΕ και η ΓΕΠΟΕΤ εξέφρασε την αντίθεσή της σε άρθρο του νομοσχεδίου για τους πρόσφυγες, το οποίο παραχωρεί, για περίοδο 6 μηνών, στα ΚΤΕΛ τη μετακίνηση προσφύγων από κέντρα συγκέντρωσης σε λιμάνια, αεροδρόμια και λοιπά σημεία αναχώρησης και αντιστρόφως.  
Η επιστολή διαμαρτυρίας της ΓΕΠΟΕΤ
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ, Κυρίες και Κύριοι Αρχηγοί των Κομμάτων, Κυρίες και Κύριοι Υπουργοί, Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,
Ως ο δευτεροβάθμιος φορέας εκπροσώπησης των τουριστικών γραφείων και των επιχειρήσεων τουριστικών λεωφορείων της χώρας επιθυμούμε να διαμαρτυρηθούμε εντόνως για το γεγονός ότι με το άρθρο 80 του Σχεδίου Νόμου «Οργάνωση και Λειτουργία Υπηρεσίας Ασύλου, Αρχής Προσφύγων, Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης… και άλλες διατάξεις» το οποίο κατετέθη χθες στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση, επιτρέπεται στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ να πραγματοποιήσουν το έργο της μεταφοράς προσφύγων.
Είναι απαράδεκτο κατά παρέκκλιση των Νόμων 711/77 και 2963/2001 καταχρηστικά να δίνεται στα ΚΤΕΛ το δικαίωμα μεταφοράς προσφύγων ως «ρουσφέτι», όταν αυτή η μεταφορά αποτελεί αποκλειστικό έργο των τουριστικών λεωφορείων ΔΧ της χώρας, για τα οποία υφίσταται υπερεπάρκεια οχημάτων στο σύνολο της επικράτειας και άρα σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η επίκληση επείγουσας ανάγκης για την χρήση λεωφορείων των ΚΤΕΛ.

Κύριε Πρωθυπουργέ, το ελληνικό κράτος επί σειρά ετών αναζητεί δικαιολογίες για να εξυπηρετεί τα ΚΤΕΛ ρουσφετολογικά και να τους δίνει έργο που έχει κατοχυρωθεί με σειρά νόμων και δικαστικών αποφάσεων από τα τουριστικά λεωφορεία, χωρίς αντίστοιχα να επιτρέπει στα τουριστικά λεωφορεία να πραγματοποιούν συγκοινωνιακό έργο, το οποίο έχει δοθεί με απευθείας ανάθεση στα ΚΤΕΛ και δεν έχει απελευθερωθεί, παρά τις συνεχείς πιέσεις όλων και του ΟΟΣΑ.
Άρα αν κατ’ εξαίρεση τους δινόταν έργο μεταφοράς προσφύγων για έξι μήνες – όπως το άρθρο 80 του εν λόγω  σχεδίου νόμου εισηγείται – αντίστοιχα θα έπρεπε να δοθεί δικαίωμα για το ίδιο διάστημα και στα τουριστικά λεωφορεία να πραγματοποιήσουν το συγκοινωνιακό έργο των ΚΤΕΛ, ώστε να καλύψουν το κενό που θα δημιουργηθεί στις υπεραστικές γραμμές από τη χρήση λεωφορείων των ΚΤΕΛ για τους πρόσφυγες.
Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος των τουριστικών γραφείων και των τουριστικών λεωφορείων είναι ανάστατος και σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψει την καταστρατήγηση της υπάρχουσας νομοθεσίας περί μεταφοράς επιβατών, προσφύγων εν προκειμένω.
Ήδη με σχετική επιστολή στις 22/3/2016 η Ομοσπονδία έχει ενημερώσει όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς για την αποκλειστικότητα του έργου, η οποία όμως αγνοήθηκε παντελώς και πλέον είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε άμεσες απεργιακές κινητοποιήσεις, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην αρχή της τουριστικής περιόδου.
Η μεταφορά προσφύγων αποτελεί αποκλειστικό έργο των τουριστικών λεωφορείων ΔΧ της χώρας, το πραγματοποιούμε από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε η προσφυγική κρίση και δεν θα επιτρέψουμε στα ΚΤΕΛ να νομιμοποιήσουν έργο το οποίο κάνουν παράνομα με την επίφαση της έκτακτης ανάγκης.
Τα τουριστικά λεωφορεία άλλωστε είναι τα μόνα που μπορούν αξιόπιστα να ανταποκριθούν άμεσα και με οποιαδήποτε διαθεσιμότητα απαιτηθεί οπουδήποτε στην Ελλάδα, καθώς ο αριθμός τους ξεπερνά τις 7500.

Η ΟΦΑΕ καταγγέλλει μεροληπτική αντιμετώπιση υπέρ των ΚΤΕΛ στη μεταφορά προσφύγων

Ενστάσεις στο άρθρο 80 του, υπό ψήφιση, νομοσχεδίου για την προσαρμογή προς τις διατάξεις της 2013/32/ΕΕ (είναι το ν/σ για το άσυλο και τους πρόσφυγες) εξέφρασε η ΟΦΑΕ, με επιστολή προς τον Πρωθυπουργό, υπουργούς και αρχηγούς κομμάτων.
Η ΟΦΑΕ αντιδρά, διότι στο νομοσχέδιο προβλέπεται η, επί εξάμηνο, ανάθεση του έργου της μεταφοράς των προσφύγων από κέντρα συγκέντρωσης σε λιμάνια, αεροδρόμια και λοιπά σημεία αναχώρησης και αντίστροφα στα ΚΤΕΛ, σημειώνοντας ότι «η μεταφορά σε γραμμές «κλειστής» διαδρομής (λιμάνια – μεθοριακοί σταθμοί, κ.ο.κ) προσχηματισμένων ομάδων επιβατών συνιστά αποκλειστικό έργο των τουριστικών λεωφορείων και όχι των ΚΤΕΛ ή οποιουδήποτε άλλου φορέα».
Η επιστολή
Με το άρθρο 80 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου με τον τίτλο «Οργάνωση και Λειτουργία Υπηρεσίας Ασύλου …..και λοιπές διατάξεις», που έχει εισαχθεί για ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής, προβλέπεται, κατά παρέκκλιση από την κείμενη νομοθεσία που καταμερίζει το μεταφορικό έργο επιβατών σε τουριστικού  και συγκοινωνιακούς φορείς, ανάλογα με τη φύση του δρομολογίου, το είδος της διαδρομής και τον τρόπο σχηματισμού της ομάδας επιβατών, η επί εξάμηνο ανάθεση του έργου της μεταφοράς των προσφύγων από κέντρα συγκέντρωσης σε λιμάνια, αεροδρόμια και λοιπά σημεία αναχώρησης και αντίστροφα στα Κ.Τ.Ε.Λ.

Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, τον οποίο η υπό ψήφιση διάταξη εξουσιοδοτεί σχετικά.
Όμως, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, που υπήρξε καρπός εξισορρόπησης αγώνων δεκαετιών για τη διευθέτηση του σχετικού ανταγωνισμού (ν. 711/1977, 2446/1996, 2963/2001), η μεταφορά σε γραμμές «κλειστής» διαδρομής (λιμάνια – μεθοριακοί σταθμοί κ.ο.κ) προσχηματισμένων ομάδων επιβατών συνιστά αποκλειστικό έργο των τουριστικών λεωφορείων και όχι των Κ.Τ.Ε.Λ. ή οποιουδήποτε άλλου φορέα.
Χωρίς να αμφισβητούμε την σοβαρή και επείγουσα ανάγκη της Πολιτείας να αναλάβει την μεταφορά προσφύγων, είμαστε αντίθετοι στην επίκληση της ανάγκης αυτής ως προσχήματος για την μετάθεση μεταφορικού έργου από τα τουριστικά λεωφορεία στα ΚΤΕΛ. και την ομολογούμενη, αλλά απόλυτα αναιτιολόγητη, άρα αυθαίρετη παρέκκλιση από την κείμενη νομοθεσία.
Και τούτο όχι μόνο λόγω της διακριτής κατηγοριοποίησης του είδους των μεταφορών που δικαιούται κάθε φορέας να αναλαμβάνει, αλλά και διότι αποδεδειγμένα ο κλάδος των τουριστικών λεωφορείων – ευδόκιμα ανταποκρινόμενος στις αυξανόμενες κάθε χρόνο τουριστικές ανάγκες της χώρας - είναι ο μόνος που μπορεί να ανταποκριθεί στην ανάγκη για ευέλικτη και ανά πάσα χρονική στιγμή διάθεση μεγάλου αριθμού τουριστικών λεωφορείων για την μεταφορά προσφύγων σε όλη την Ελλάδα.
Αυτό δείχνει άλλωστε και η μέχρι τώρα άψογη ανταπόκριση του κλάδου, που ακόμα δεν έχει πληρωθεί, στο ανατεθέν μεταφορικό έργο προσφύγων.

Τυχόν πρόθεση εκ μέρους της Πολιτείας να αποκλείσει φορείς που δικαιούνται να το πραγματοποιούν, έρχεται σε αντίθεση με την αρχή του ελεύθερου ανταγωνισμού, αφού καθορίζει επιλεκτικά ως φορείς πραγματοποίησής τους οργανισμούς επιδοτούμενους από το Δημόσιο για πραγματοποίηση συγκοινωνιακών μεταφορών ή ιδιώτες.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η διατύπωση της διάταξης έγινε όχι σκόπιμα, αλλά εσπευσμένα και βιαστικά, λόγω της πράγματι επείγουσας ανάγκης ρυθμίσεων εξυπηρέτησης του ογκούμενου τεράστιου προσφυγικού κύματος που κατακλύζει την χώρα και όπως φαίνεται θα συνεχισθεί.
Αλλιώς δεν υπάρχει άλλο περιθώριο ερμηνείας παρά το ότι με αφορμή το προσφυγικό η κυβέρνηση επιχειρεί αθέμιτη ανακατανομή του μεταφορικού έργου, σε βάρος των τουριστικών λεωφορείων, διοχετεύοντας ανάλογα κονδύλια στα Κ.Τ.Ε.Λ., πέρα από τις τακτικές τους επιδοτήσεις και διευρύνοντας τις αρμοδιότητές τους και μάλιστα με παρέκκλιση από την ισχύουσα νομοθεσία.
Η Ο.Φ.Α.Ε. σας καλεί να αποσύρετε άμεσα το άρθρο 80 του νομοσχεδίου και να συνεργαστείτε με τους φορείς εκπροσώπησης των αυτοκινητιστών τουριστικών λεωφορείων για την καλύτερη δυνατή εκπλήρωση του μεταφορικού έργου των προσφύγων».

Παράταση έως την 1η Νοεμβρίου 2016 για την εγκατάσταση συστήματος ΑΒS στα παλαιά φορτηγά

Παράταση έως την 1η Νοεμβρίου 2016 για την εγκατάσταση συστήματος ΑΒS έδωσε το υπουργείο Μεταφορών.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ που υπογράφει η υφυπουργός Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη, «από 1/11/2016 απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων της παραγράφου 1 που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά, σε οποιαδήποτε χώρα πριν την 1/1/1999 και δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση».
Αναλυτικά στοιχεία στο επισυναπτόμενο αρχείο.

Συνολικές προβολές σελίδας