Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Έκτακτη γενική συνέλευση της ΟΦΑΕ, στις 6 Μαΐου, στη Θεσσαλονίκη

Την Τετάρτη 6 Μαΐου, στα γραφεία της ΟΦΑΕ στη Θεσσαλονίκη, θα πραγματοποιηθεί Έκτακτη Γενική Συνέλευση, με θέμα συζήτησης την ψήφιση του νόμου Ν.4321/15 και συγκεκριμένα, το άρθρου 21 που αφορά στις συναλλαγές με μη συνεργάσιμα κράτη και με κράτη με προνομιακό φορολογικό καθεστώς.
Επίσης, στην συνέλευση, για ακόμα μία φορά, θα τεθεί το θέμα των ελέγχων από μικτά κλιμάκια στις εισόδους και εξόδους της χώρας και τις εθνικές οδούς.
Στην συνέλευση, θα συζητηθεί εκτενώς ο τρόπος λειτουργίας όλων των μεταφορικών επιχειρήσεων που εδρεύουν στην Βουλγαρία και στην Κύπρο.
Το ΔΣ της ΟΦΑΕ τονίζει πως στην γενική συνέλευση θα τεθεί και η πιθανότητα κινητοποιήσεων του κλάδου, προκειμένου να υπερασπιστούν τα συμφέροντά του. 


Εσπερίδα, στις 13/5, με θέμα «CMR: νόμος 559/1977, πρακτικές εφαρμογές»

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος διοργανώνει - την Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 - και ώρες 16:30 – 21:00, στο Ξενοδοχείο Metropolitan, ενημερωτική εσπερίδα με θέμα «CMR_ Νόμος 559/1977, Πρακτικές εφαρμογές // Νομολογιακή προσέγγιση // Ασφαλιστική Κάλυψη».
Το θέμα της σωστής και υπεύθυνης διαχείρισης των εγγράφων της μεταφοράς είναι ιδιαίτερα σημαντικό και τα στελέχη των εταιρειών θα πρέπει να εξειδικεύουν τις γνώσεις τους για τις υποχρεώσεις και κυρίως τις ευθύνες που απορρέουν από τα έγγραφα αυτά.
Εισηγητές στην εσπερίδα θα είναι ο κ. Γεράσιμος Μαλλιαρίτσης, Νομικός Σύμβουλος του Συνδέσμου και άριστος γνώστης του αντικειμένου και εκπρόσωπος από την GRAS SAVOYE WILLIS.
Για την συμμετοχή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Γραμματεία του Συνδέσμου στο τηλ. 210 9317 941, 2.


Υπό «γερμανική εποπτεία» η εφοδιαστική αλυσίδα της Ελλάδας

Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες της Ελλάδας; Ποιοι κλάδοι της οικονομίας μπορούν να «ανεβάσουν» τη χώρα ένα και δυο επίπεδα;
Τουρισμός, ναυτιλία και… συνδυασμένες μεταφορές. Η Ελλάδα οφείλει να εκμεταλλευτεί, όσο μπορεί, τη γεωστρατηγική της θέση.
Αρκετοί το έχουν καταλάβει, όπως η κινεζική Cosco που πρόκειται να αναπτύξει περαιτέρω το μοντέλο συνδυασμένων μεταφορών, που έχει συγκροτήσει με τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, διευρύνοντάς το με οδικές και αεροπορικές μεταφορές.
Στο πάζλ της εφοδιαστικής αλυσίδας, στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας, εμπλέκονται (κυρίως) γερμανικές εταιρείες (η DB Schenker δημοσιοποίησε τα σχέδιά της στην Ελλάδα, μέσω του metaforespress.gr) .
Αξιοσημείωτο είναι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Γιάννης Δραγασάκης διαπίστωσε, με έκπληξη, κατά τη διάρκεια των πρόσφατων συνομιλιών, που είχε στο Πεκίνο, ότι κάτι συμβαίνει με τους Κινέζους και τους Γερμανούς, με… menu την Ελλάδα.
Αυτό για κάποιους, είναι κακό. Για άλλους όχι, φτάνει η Ελλάδα και οι ελληνικές εταιρείες να «μπουν πιο δυνατά στο παιχνίδι», μεγιστοποιώντας τα οφέλη τους.  

Συνολικές προβολές σελίδας