Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ηλεκτρονικά πλέον οι αιτήσεις για έκδοση ψηφιακής κάρτας ταχογράφου

Με στόχο τη μείωση των χρόνων αναμονής για την έκδοση ψηφιακής κάρτας ταχογράφου το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αποφάσισε να γίνεται η διαδικασία ηλεκτρονικά.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, γνωστοποιείται ότι η υποβολή αιτήσεων για την έκδοση ψηφιακών καρτών για τη λειτουργία του ταχογράφου θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά.
Όπως τονίζει το υπουργείο, ο χρόνος που χρειάζεται για την έκδοση από την υποβολή της αίτησης έως την εκτύπωση της κάρτας αναμένεται να μειωθεί σημαντικά.
Η δοκιμαστική λειτουργία του νέου συστήματος καθώς και η μετάπτωση των δεδομένων έχουν προγραμματιστεί να γίνουν από τις 10-14 Μαρτίου.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, το υπουργείο προτείνει στους ενδιαφερόμενους να έχουν υποβάλλει έντυπες αιτήσεις στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών μέχρι 7 Μαρτίου 2014.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/1123-ilektronika-pleon-oi-aitiseis-gia-ekdosh-psifiakis-kartas-taxografou

Σε αλλαγή έδρας προχώρησε η ΕΛΓΕΚΑ για μείωση λειτουργικού κόστους

Την αλλαγή της διεύθυνσης της έδρας της αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της «ΕΛΓΕΚΑ Α.Ε. Εμπόριο-Διανομές-Αντιπροσωπείες-Βιομηχανία», με στόχο τη μείωση των λειτουργικών εξόδων και την κάλυψη των εξυπηρετούμενων αναγκών της εταιρείας και των θυγατρικών της.
Ειδικότερα, το Δ.Σ. αποφάσισε την από 1η Μαρτίου 2014 μετεγκατάσταση της εταιρείας από τις τωρινές κτιριακές εγκαταστάσεις (μισθωμένα γραφεία 704 τ.μ.), οι οποίες βρίσκονται εντός της Βιομηχανικής Περιοχής Σίνδου Θεσσαλονίκης του Δήμου Δέλτα, σε ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις της που βρίσκονται στο Καλοχώρι του Δήμου Δέλτα, συνολικής επιφάνειας 6.317,48 τ.μ. (Γραφεία 2.153,76 τ.μ. - Αποθήκες 4.163,72 τ.μ.). Οι ως άνω κτιριακές εγκαταστάσεις της ΕΛΓΕΚΑ έχουν οικοδομηθεί εντός ιδιόκτητου γηπέδου συνολικής έκτασης 44.518,43 τ.μ.
Από τις ως άνω συνολικές κτιριακές εγκαταστάσεις, η Εταιρία μας για την κάλυψη των διοικητικών αναγκών της Έδρας της θα ιδιοχρησιμοποιεί χώρους γραφείων και βοηθητικούς χώρους συνολικού εμβαδού 1.045,00 τ.μ. ενώ το υπόλοιπο τμήμα των γραφείων και το σύνολο των αποθηκευτικών χώρων θα εκμισθωθεί από την 01/03/2014 σε θυγατρικές εταιρίες για την κάλυψη των δικών τους διοικητικών και αποθηκευτικών αναγκών.
Επίσης, από την ίδια ημερομηνία, ήτοι από την 1η Μαρτίου 2014, θα αλλάξει η διεύθυνση της Έδρας και των θυγατρικών εταιριών «ΒΙΟΤΡΟΣ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ KAI ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΑΛΑΚΤΟΣ - ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και «GLOBAL SYNERGY BUYING GROUP Α.Ε. ΕΜΠΟΡΙΟ - ΔΙΑΝΟΜΕΣ - ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ», καθώς μετά τη λήψη των σχετικών αποφάσεων των αρμοδίων οργάνων τους θα μεταφερθούν στις ως άνω κτιριακές εγκαταστάσεις της Μητρικής εταιρίας, μισθώνοντας χώρους γραφείων και λοιπούς βοηθητικούς χώρους.
Επισημαίνεται ότι, στις ίδιες κτηριακές εγκαταστάσεις θα συνεχίσει να έχει την Έδρα της και η θυγατρική εταιρία «ARISTA ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ», στην οποία η ΕΛΓΕΚΑ θα εκμισθώσει εκ νέου από την 01/03/2014 χώρους γραφείων και αποθηκευτικούς χώρους συνολικού εμβαδού 1.671,00 τ.μ.

H ACS χρυσός χορηγός στο 5ο Συνέδριο Distance Selling & e-Commerce

Στηρίζοντας την καθιερωμένη ετήσια συνάντηση του κλάδου, η ACS ήταν για πέμπτη χρονιά Χρυσός Χορηγός στο 5ο Συνέδριο Distance Selling & e-Commerce (www.distanceselling.gr), το οποίο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη».
H ACS παρουσίασε, με μεγάλη επιτυχία, στο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τις Πωλήσεις από Απόσταση, τις νέες επιχειρηματικές λύσεις που προσφέρει στους Πελάτες της, με σκοπό την καλύτερη και ανταγωνιστικότερη λειτουργία των e-shops και των εταιρειών Distance selling.
Η παρουσίαση της εταιρείας, με τίτλο “Έχεις online κατάστημα? Έχεις μήνυμα!", εστίασε:
(α) στην αναβαθμισμένη «Υπηρεσία Αυτόματης Απόδοσης Αντικαταβολών», με άμεση ηλεκτρονική κατάθεση των εισπράξεων από τις παραγγελίες αντικαταβολής σε τραπεζικό λογαριασμό και αυτόματη ενημέρωση του εντολέα μέσω e-mail (https://www.acscourier.net/el/additional-services).
(β) στα νέα τεχνολογικά εργαλεία επιχειρηματικής ανάπτυξης "ACS Web Business Tools", που παρέχουν εντελώς δωρεάν την αυτοματοποίηση των αποστολών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την επισκεψιμότητα του ιστότοπου (https://www.acscourier.net/el/acs-web-services)
(γ) στις νέες ανταγωνιστικές υπηρεσίες ταχυδρομείου "ACS Advanced Mass Post", για τις ομαδικές αποστολές διαφημιστικού περιεχομένου (κατάλογοι, περιοδικά, κλπ.) που στέλνουν τα e-shops και οι εταιρείες πώλησης από απόσταση. Οι υπηρεσίες "ACS post", ενημερώνοντας τον Πελάτη για την ακριβή ημερομηνία και ώρα παράδοσης των αποστολών, συνδυάζουν οικονομικές τιμές με υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης, σε σχέση με τις υφιστάμενες υπηρεσίες της Ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς (https://www.acscourier.net/el/web/greece/advanced-mail-post-business-post). 

Κωστής Χατζηδάκης: Το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να φτάσει στο top 5 της Ευρώπης

Στις προοπτικές ανάπτυξης του Πειραιά σε ένα από πέντε μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg. Το δημοσίευμα υπογραμμίζει ότι σήμερα ο Πειραιάς είναι το 11ο μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης και εστιάζει στη διαχείριση της κινεζικής Cosco (για το πλήρες δημοσίευμα πατήστε ΕΔΩ).
Το Bloomberg φιλοξενεί και δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη, σύμφωνα με τις οποίες η γεωστρατητική θέση της Ελλάδας είναι τέτοια που θα μπορούσε να έχει ανάπτυξη στον κλάδο των logistics.
«Ο Πειραιάς θα μπορούσε να γίνει ένα από τα τέσσερα ή πέντε μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη πολύ σύντομα», δήλωσε στο πρακτορείο, ο κ. Χατζηδάκης.
Εξάλλου, από ώρα σε ώρα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το σχέδιο της σύμβασης πώλησης για το 67% των μετοχών του ΟΛΠ, με στόχο να εγκριθεί εντός της εβδομάδας, ώστε αμέσως μετά το ΤΑΙΠΕΔ να προκηρύξει τον σχετικό διαγωνισμό.
Σύμφωνα με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, η σύμβαση θα προβλέπει ότι ο επενδυτής θα αναλάβει να αναπτύξει όλες τις δραστηριότητες του λιμανιού (δηλαδή Προβλήτα 1, car terminal, ακτοπλοΐα, κρουαζιέρα, ναυπηγοεπισκευαστική).
Παράλληλα, όπως διευκρινίζεται, σε καμιά περίπτωση δεν πωλούνται οι λιμενικές εγκαταστάσεις, καθώς η αποκρατικοποίηση αφορά τη μεταβίβαση της σύμβασης παραχώρησης που έχει συνάψει ο ΟΛΠ με το Δημόσιο, και η οποία λήγει το 2052. Αυτό σημαίνει ότι οι υποδομές παραμένουν στο Δημόσιο.

Η ΕΕ προμοτάρει τα περιβαλλοντικά αυτοκίνητα, με τα «πιστωτικά υπερμόρια»

Το ανώτατο όριο εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα για τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται στην ΕΕ θα πρέπει να μειωθεί στα 95 γρ./χλμ έως το 2020, σύμφωνα με νομοσχέδιο που ενέκρινε το Κοινοβούλιο την Τρίτη.
Με το κείμενο, προϊόν ανεπίσημης συμφωνίας μεταξύ ΕΚ και Συμβουλίου, εισάγονται κατά την περίοδο 2020-2022 τα «πιστωτικά υπερμόρια» , δηλαδή ένα σύστημα ευνοϊκότερης βαθμολόγησης των λιγότερο ρυπογόνων αυτοκινήτων της ίδιας σειράς.
Στη διάρκεια των συνομιλιών με το Συμβούλιο, οι ευρωβουλευτές που διαπραγματεύθηκαν εκ μέρους του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου περιόρισαν την προτεινόμενη «σταδιακή εισαγωγή» του υποχρεωτικού στόχου των 95 γρ./χλμ στο 95% των νέων αυτοκινήτων και σε ένα μόνο έτος, το 2020.

Το εν λόγω νομοσχέδιο εγκρίθηκε σήμερα με 499 ψήφους υπέρ, 107 κατά και 9 αποχές. «Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας δείχνει ότι η Ευρώπη θα συνεχίσει να είναι πρωτοπόρος στον τομέα της μείωσης της εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα, καθώς ο στόχος των 95 γρ./χλμ ισοδυναμεί με εξοικονόμηση 15 εκατομμυρίων τόνων διοξειδίου του άνθρακα ετησίως.
Ωστόσο, το κόστος της καινοτομίας πρέπει να είναι κοινωνικά αποδεκτό και οικονομικά εφικτό, τόσο για τους καταναλωτές όσο και τους κατασκευαστές», δήλωσε ο εισηγητής Thomas Ulmer (ΕΛΚ, Γερμανία). «Θα εισαγάγουμε επίσης νέους κύκλους δοκιμών που θα αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης», πρόσθεσε.
Πιστωτικά υπερμόρια
Τα «πιστωτικά υπερμόρια»(ευνοϊκότερη βαθμολόγηση μοντέλων της ίδιας σειράς με πολύ χαμηλή εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα) θα επιτρέπονται κατά την περίοδο 2020-2022, αλλά με ανώτατο όριο τα 7,5 γρ./χλμ. Δεν θα υπάρχουν πιστωτικά υπερμόρια κατά την περίοδο 2016-2020.
Οι ακόλουθοι πολλαπλασιαστές θα ισχύουν: ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει λιγότερα από 50 γρ./χλμ θα μετρά ως 2 επιβατικά αυτοκίνητα το 2020, ως 1,67 επιβατικά αυτοκίνητα το 2021, ως 1,33 επιβατικά αυτοκίνητα το 2022, και ως 1 επιβατικό αυτοκίνητο το 2023.
Προς μια πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών
Οι ευρωβουλευτές τονίζουν ότι θα πρέπει να τεθεί το συντομότερο δυνατό σε ισχύ η νέα παγκόσμια διαδικασία δοκιμών ελαφρών οχημάτων (WLTP), που ανέπτυξε ο ΟΗΕ και που αντανακλά καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η νέα διαδικασία δοκιμών θα πρέπει να τεθεί σε ισχύ έως το 2017.
Τα μέλη του ΕΚ επισημαίνουν ότι, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, πολλοί κατασκευαστές έχουν εκμεταλλευτεί τις αδυναμίες στην τρέχουσα διαδικασία παρουσιάζοντας στοιχεία σχετικά με την κατανάλωση καυσίμων και την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα των οχημάτων που δεν αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Συνολικές προβολές σελίδας